Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1111, 1112, 1113, 1114, 1115, 1116, 1117 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 08:21 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Today around 19.00 (GMT+1) Hard With Style Episode #6 will be available via iTunes, Direct Download and YouTube. Make sure you have bookmarked the correct links, so you don't have to miss anything. (MGMT)

http://www.facebook.com/djheadhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 09:20 

Roellos schreef:
jambekkie schreef:
-De remix die The R3belz heeft gemaakt: Digital Punk - Keep it Bouncing.

Dat kan nog eens vet worden. :love:

idd, kan niet anders dan vet worden :thumbsup:

Intervention schreef:
jambekkie schreef:
DjZany Zany
Today I finished a new track... In the morning some mastering with fresh ears... It's called "Square"

Dit moet gewoon goed worden :)

hoop dat die een dikke sfeerplaat maakt :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 10:49 

Hardtraxx Crew

Tha Watcher
Citaat:
Hitting the studio with Crypsis DJ & Radical Redemption a while back! Created "unlike others" that day which is coming real soon! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 10:50 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Tha Watcher
Citaat:
Hitting the studio with Crypsis DJ & Radical Redemption a while back! Created "unlike others" that day which is coming real soon! :)

Hier kan ik écht niet op wachten meer! Wat een koningstrack is dit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 11:26 

Hardtraxx Elite

Bioweapon niet langer meer Bioweapon heet?
Bioweapon heet nu Audiofreq.
Tenminste, als ik de tracklist zie van XXelerator.
En de Audiofreq remix van The Undersound.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 11:29 

Donateur

PNXRMX schreef:
jambekkie schreef:
Steffnov schreef:
djtechnoboy
Finished a new TNT feat .......... track!!

djtechnoboy Cristiano Giusberti
Ok this is extracool: TBY feat Ruffian 'The Undersound' --- Audiofreq Remix !! Just received it!! And... I am dancing!!!

En dan ook nog die Bioweapon Remix, wat is ie van plan? :drool:
Remix EP zou leuk zijn, met de Bioweapon remix en de Frontliner remix van Rage!

Misschien is Audiofreq een dubstep alias van Bioweapon en is de remix een pure dubstep track (of zodanig niet-hardstyle dat hij een andere alias wil ervoor)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 11:46 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
PNXRMX schreef:
Misschien is Audiofreq een dubstep alias van Bioweapon en is de remix een pure dubstep track (of zodanig niet-hardstyle dat hij een andere alias wil ervoor)

Had het mis dus, Audiofreq wordt gewoon z'n nieuwe naam voor Hardstyle. Volgens mij wordt het Bioweapon album dus een Audiofreq vs Code Black album. Dat waren iig eerst de plannen geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 13:09 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
TiMOTHYb schreef:
PNXRMX schreef:

Had het mis dus, Audiofreq wordt gewoon z'n nieuwe naam voor Hardstyle. Volgens mij wordt het Bioweapon album dus een Audiofreq vs Code Black album. Dat waren iig eerst de plannen geloof ik.

Denk jij dat dat album nog gaat komen dan? Wat ik heb begrepen is dat ze niet echt op een vriendelijke manier uit elkaar zijn gegaan, dus waarom zouden ze dan samen nog een album uitbrengen? Beste wat ze eventueel nog kunnen doen is de tracks die af zijn gewoon verdelen. De ene helft naar Audiofreq en de andere helft naar Code Black. En dan gewoon los releasen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 13:18 

Hardtraxx Elite

Gangsterdwerg schreef:
PNXRMX schreef:
PNXRMX schreef:

Citaat:

Denk jij dat dat album nog gaat komen dan? Wat ik heb begrepen is dat ze niet echt op een vriendelijke manier uit elkaar zijn gegaan, dus waarom zouden ze dan samen nog een album uitbrengen? Beste wat ze eventueel nog kunnen doen is de tracks die af zijn gewoon verdelen. De ene helft naar Audiofreq en de andere helft naar Code Black. En dan gewoon los releasen.

Dat album kan er gewoon komen. Als het geld maar eerlijk verdeeld wordt, lijkt me dan.
En waarom nog dat album uitbrengen? Vanwege de liefde voor de muziek,. Ze hebben zoveel klaarliggen, doodzonde als ze daar niks mee doen. En anders toch weer voor het geld. Meer redenen heb je eigenlijk niet nodig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 13:47 

Hardtraxxer

Of Free Releasen de hap, maar dat zal de laatste mogelijkheid zijn lijkt me
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 14:17 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:

Het laatste nieuws was dat ze dingen vriendelijke weer aan het bijpraten waren om op een normale manier samen te kunnen werken (niet als act, maar als collega's lijkt me dan). Wrs zodat het album er gewoon nog kan komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 15:16 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Het laatste nieuws was dat ze dingen vriendelijke weer aan het bijpraten waren om op een normale manier samen te kunnen werken (niet als act, maar als collega's lijkt me dan). Wrs zodat het album er gewoon nog kan komen.

Hmm dat lijkt me een prima stap. Weet niet hoeveel tracks ze nog hebben liggen, kan er zo geeneen bedenken die ik graag zou willen. Heretic/Realm/Tear U Down vind ik eigenlijk allemaal net-niet platen. En verder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 15:17 

Hardtraxx Veteran

Bioweapon - Broadcast :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 17:38 

Artiest

Slim van de twee om gewoon verschillen uit te praten ja, als je beide bij de grootste labels van de hardstyle scene zit dan is de kans groot natuurlijk dat je elkaar regelmatig tegen komt. Dus lijkt me slim plan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 17:54 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Frontliner
Just heard the cool news that I've made it to rank 110 in the DJ Mag's top DJ's of the world!! Thank you all who voted for me!!! :-D

Heeft het toch wel wat meer verdiend dan Coone en Psyko Punkz als je het mij vraagt -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 17:58 

Hardtraxx Veteran

Zojuist gebeld door m'n agent dat ik op plek 12336 sta in de DJ Mag Top DJ's. Ben zoooooooo trots. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 18:14 

Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
Citaat:
Frontliner
Just heard the cool news that I've made it to rank 110 in the DJ Mag's top DJ's of the world!! Thank you all who voted for me!!! :-D

Heeft het toch wel wat meer verdiend dan Coone en Psyko Punkz als je het mij vraagt -.-

Maar is Frontliner zo populair dan? Nooit echt iets van gemerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 18:25 

Hardtraxx Veteran

Halloooo je praat wel over de man die onder andere Discorecord & Spacer heeft gemaakt hé.

Zijn 2 heel erg bekende tracks natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 18:26 

Daveytl schreef:
Halloooo je praat wel over de man die onder andere Discorecord & Spacer heeft gemaakt hé.

Niet te vergeten Magic samen met B-Front :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 18:32 

Hardtraxx Crew

A-Lusion
Citaat:
Worked all day on a kick for a collaboration I'm doing soon. Almost happy with the result so I will continue tomorrow. Hardbass style!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 18:32 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
Daveytl schreef:

Niet te vergeten Magic samen met B-Front :)

Dat spreekt de meeste mensen (die niet zo heel bekend zijn met hardstyle) denk ik niet heel erg aan.
Mij persoonlijk wel, en volgens mij ook heel Hardtraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 18:58 

Hardtraxx Addict

HardwithStyle 6 !!

01. Intro
02. Headhunterz - Hard With Style
03. Wildstylez - Back 2 Basics
04. Profite - Split Second
05. Wasted Penguinz - Melancholia
06. Zatox - No Way Back (Qlimax 2011 Anthem)
07. Dj Duro & The Prophet - Shizzle My Dizzle (The Prophet's Remuxx)
08. Psyko Punkz - Let's Get Ill
09. TNT & Stephanie - The Mojo
10. Code Black - The Red Planet
11. Zatox - Winter
12. Adaro - No Time To Sleep
13. B-Front - Neophobia (Digital Punk Remix)
14. NitrouZ - Conquer Your Fears
15. Tat & Zat - Proud To Be Loud
16. Crypsis - Gangsta Shit
17. Zany - Symphonic Feedback (Titan Remix)
18. B-Front - Virus
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 19:02 

Hardtraxx Veteran

Reacties HWS: hardstyle/headhunterz-hard-with-style-6-t20312.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 19:11 

Hardtraxx Addict

Gangsterdwerg schreef:
Weet niet hoeveel tracks ze nog hebben liggen, kan er zo geeneen bedenken die ik graag zou willen. Heretic/Realm/Tear U Down vind ik eigenlijk allemaal net-niet platen. En verder?

WUW4!! Toen ik hem voor het eerst vorig jaar op Hard Bass hoorde, verkocht! (L) :loving:

Ik hoop daarom ook zo dat het een Audiofreq vs. Code Black wordt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 21:24 

Hardtraxx Veteran

Atraxisz schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Weet niet hoeveel tracks ze nog hebben liggen, kan er zo geeneen bedenken die ik graag zou willen. Heretic/Realm/Tear U Down vind ik eigenlijk allemaal net-niet platen. En verder?

WUW4!! Toen ik hem voor het eerst vorig jaar op Hard Bass hoorde, verkocht! (L) :loving:

Ik hoop daarom ook zo dat het een Audiofreq vs. Code Black wordt!

Heretic, WUW4, Toca Miracle remix, Underneath remix, Realm, The Weapon Part II, Tear U Down, Bass Power, Insomnia remix (deze komt in november uit), Lose Control, Oncoming Storm, Broadcast
12 onuitgebrachte platen die ik even uit me hoofd opnoem (kunnen er dus meer zijn), een (free) album zou dus heel goed kunnen! ik hoop het tenminste wel en dat Sam doorgaat als Audiofreq/Bioweapon!
Vorige  1 ... 1111, 1112, 1113, 1114, 1115, 1116, 1117 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen