Is bekend. Stond alleen door verschillende andere zaken even onderaan het prioriteiten lijstjewrote:Beter dan de oude situatie, al begrijp ik de buttons aan de linker kant niet. Deze vallen minder op terwijl ze naar mijn idee wel belangrijker zijn.
Verder even in de broncode de keywords laten aanpassen, deze zijn niet echt relevant met TMS:<meta name="keywords" content="Webdesign,HTML,Flash,Modx,Joomla,Wordpress,zoek optimalisatie,SEO,onderhoud,html template,css template,jquery css,portfolio template" />
Vind site gewoon lelijk om eerlijk te zijn...
Welke?wrote:Vind site gewoon lelijk om eerlijk te zijn...
Weet niet wat ik hiervan moet denken, hopelijk wordt het zo'n nummer als F.E.A.R.wrote:Wasted Penguinz Official Fan Page
In holland, staying at Code Black place! Now dinner time, then studio!
Van TMSwrote:Welke?wrote:Vind site gewoon lelijk om eerlijk te zijn...
D
Vind Our Game (i wel een collab) wel heel erg dik, voor de rest zijn de tracks van Triax idd niet zo bijzonder, hoop an ook dat zijn HS beter wordt. maar aan zjn naam te zien betwijfel ik datwrote:Hoop dat er iets beters komt uitrollen dan z'n hardcore. Z'n nummers hebben me nooit geinteresseerd, veel te simpel.wrote:Wist je dat DJ Triax van Enzyme nu ook hardstyle maakt, en wel onder de alias 'Warface'.
erg benieuwd welke plaat er geremixed gaat wordenwrote:R3belz:
hey peeps, this week I'm going to finish a rmx for Tillt records, and a new idea is in progress... ò/
hmmm het zal me benieuwenwrote:Wasted Penguinz Official Fan Page
Zeeeeeer benieuwd.
Met WP?wrote:Weet niet wat ik hiervan moet denken, hopelijk wordt het zo'n nummer als F.E.A.R.wrote:Wasted Penguinz Official Fan Page
Benieuwd wat voor richting die opgaat dan, hij komt in ieder geval morgen!Headhunterz
Oh boy have I got some tracklist here. I'm not sure how many of you are ready for Hard With Style episode 6.. #HWS
wrote:R3belz:hey peeps, this week I'm going to finish a rmx for Tillt records, and a new idea is in progress... ò/
Zal het een DP remix worden?wrote:@djdigitalpunk check your mail
D
als ze een remix voor DP maken ben ik wel heeeeeeel erg benieuwd welke track het dn iswrote:wrote:R3belz:hey peeps, this week I'm going to finish a rmx for Tillt records, and a new idea is in progress... ò/Zal het een DP remix worden?wrote:@djdigitalpunk check your mail
G
sweet!
Erg benieuwd naar die remix, moet wel dik worden 
Intoxication en bringing the funk iig niet. misschien Retribution maar die is daar te nieuw voor denk ik.wrote:wrote:R3belz:hey peeps, this week I'm going to finish a rmx for Tillt records, and a new idea is in progress... ò/wrote:@djdigitalpunk check your mail
Doe mij maar remix van Burn.
Hij heeft ook nog oudere tracks dan zijn album he.
Zou wel leuk zijn om Another World ofzo in een remix te zien.
Zou wel leuk zijn om Another World ofzo in een remix te zien.
Mooie site Tita
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
-De remix die The R3belz heeft gemaakt: Digital Punk - Keep it Bouncing.
-Morgen komt de podcast van Headhunterz - Hard With Style #6 online. Rond 19:00uur.
-TNT & DJ Stephanie hebben een nieuwe track gemaakt, komt zo direct op het youtubekanaal terecht
'The Mojo' gaat ie heten blijkbaar.
-Morgen komt de podcast van Headhunterz - Hard With Style #6 online. Rond 19:00uur.
-TNT & DJ Stephanie hebben een nieuwe track gemaakt, komt zo direct op het youtubekanaal terecht
'The Mojo' gaat ie heten blijkbaar.
Dat kan nog eens vet worden.wrote:-De remix die The R3belz heeft gemaakt: Digital Punk - Keep it Bouncing.
.. Pavo vanavond een liveset doet in onze Theracords Radio Show met t oog op aankomende zaterdag Pavo & Friends in Haarlem?? 
Woei!wrote:Dat kan nog eens vet worden.wrote:-De remix die The R3belz heeft gemaakt: Digital Punk - Keep it Bouncing.
Benieuwdwrote:.. Pavo vanavond een liveset doet in onze Theracords Radio Show met t oog op aankomende zaterdag Pavo & Friends in Haarlem??
Orgineel was leuke plaat dus benieuwd wat hij er van gemaakt heeftwrote:Dat kan nog eens vet worden.wrote:-De remix die The R3belz heeft gemaakt: Digital Punk - Keep it Bouncing.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
DjZany Zany
Today I finished a new track... In the morning some mastering with fresh ears... It's called "Square"
Today I finished a new track... In the morning some mastering with fresh ears... It's called "Square"
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Ik heb zo'n voorgevoel dat dit zo'n plaat is met een lekker wazig sfeertje, althans... ik hoop het!wrote:DjZany Zany
Remix van Keep It Bouncing, daar kan The R3belz denk ik wel wat mee! 
Verder.. Nieuwe Zany altijd goed!
Verder.. Nieuwe Zany altijd goed!