Nice
Belooft weer veel goeds. Ik spotte daar geloof ik trouwens die chick van Pepepepepepepepe
Last edited by wootum on , edited 1 time in total.
J
Kan best. Ze hebben 2 nummers samen gemaakt, kan er goed 1 van zijn.wrote:Hoe heet die track die in die auto opstaat?![]()
Of is dat een nieuwe van hun?
J
Vind het wel lekker klinken, en dat 2e nummer is denk ik die andere nieuwe neem ik aan?wrote:Kan best. Ze hebben 2 nummers samen gemaakt, kan er goed 1 van zijn.wrote:Hoe heet die track die in die auto opstaat?![]()
A
Wake You Up op 180 bpm 
wtf das echt te snelwrote:Wake You Up op 180 bpm
Klopt zijn 2 nieuwe tracks in de video. Die je in de studio hoort, gaat daarna in de auto nog een stukje verderwrote:Hoe heet die track die in die auto opstaat?wrote:View on YouTube![]()
Die eerste is In-Phase & Atmozfears - Awaken. Die later in de video is In-Phase & Atmozfears - Defiance. Ik heb ze ook in het unreleased forum geplaatst nu.
Deze valt trouwens onder het kopje:
Did you know...
...dat er onverwachts hele leuke dingen kunnen gebeuren als je gedronken hebt!
wrote:View on YouTube
Haha, ik wist van tevoren al dat Reactivate the Bionicle er in zou zitten.
Past er goed bij
Past er goed bij
Loudness 10-12-2011:@Djzany @djadaro @eforcenl @djbfront @JackofSound @djchrisone @TheR3belz @CO2hardstyle @nolz_mc Degos&Redone Radical-Redemption
line up loudness
line up loudness
Loudness (10-12-2011, Maassilo Rotterdam)wrote:Loudness 10-12-2011:@Djzany @djadaro @eforcenl @djbfront @JackofSound @djchrisone @TheR3belz @CO2hardstyle @nolz_mc Degos&Redone Radical-Redemption
line up loudness
The Pitcher
Working on a new collab with @slimshore , this is gonna top this is who we are!
Aftermovie van Project N50 met Nando op 3.02 
View on YouTube
En verder:

Hell no! Al was de kans 100% dat ik zou winnen, zou ik hier nog niet aan meedoen
View on YouTube
En verder:

Hell no! Al was de kans 100% dat ik zou winnen, zou ik hier nog niet aan meedoen
Last edited by Chukkels on , edited 1 time in total.
A
Teveel moeite 
Laat ze zelf eens met weer wat originele dingetjes komen.
Je kunt wel een iPad winnen.
Maarja, doe toch niet mee.
A
stoere booywrote:Aftermovie van Project N50 met Nando op 3.02
View on YouTube
En verder:
S
Zeker wel! Ghostclass / 2 Follow, Riade Your Hands en/of Overclipping / Uncut op vinyl en een iPad!wrote:Aftermovie van Project N50 met Nando op 3.02
View on YouTube
En verder:
waarom elke keer dat hele plaatje erbij quoten 
Ja echt fucking irritant. Hou alsjeblieft op met die Psyko Propagandapunkz rommel.
Het zal eens niet Nando! Jij bent echt op elke aftermovie te vindenwrote:Aftermovie van Project N50 met Nando op 3.02
View on YouTube
En verder:
Dit kan wel weer tot een mooi resultaat leiden denk ik zo!wrote:The Pitcher
Working on a new collab with @slimshore , this is gonna top this is who we are!