Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1085, 1086, 1087, 1088, 1089, 1090, 1091 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 14:33 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
bRt_ schreef:
Citaat:
Tune in to the V. Show TONIGHT by Danny V. with Episode 7 featuring a Hardstyle Classics set from Busho.
21:00 [GMT+1]

Op 3FM? of SkyRadio?

Radio 1 jeweetzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 14:55 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
... Dat Titan net Necropsy draaide @ The Limit? Zsm podcast online!

:love:
Online gooien!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 15:52 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
roberttt schreef:
Al dat gehuil om de releases altijd.. Vind het altijd jammer dat tracks snel een release krijgen, worden ze meteen dood gedraaid :thumbdown:

Mwah ligt eraan, sommige plaatjes vind ik zonde om te lang te laten liggen, we zien het allemaal wel.

En sommige komen niet snel genoeg uit, waardoor ze in ieder set gedraaid worden, terwijl je ze allang zat bent. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 16:03 

Hardtraxx Veteran

Fear.FM Hard, blijkbaar heb ik dat niet meegekopieerd :D
Parvuz schreef:
bRt_ schreef:
Citaat:
Tune in to the V. Show TONIGHT by Danny V. with Episode 7 featuring a Hardstyle Classics set from Busho.

21:00 [GMT+1]

Op 3FM? of SkyRadio?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 17:35 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
@Daveytl nope! Al dat geklaag! @fusionrecords is zo snel mogelijk! Tegenwoordig willen mensen de plaat al voordat die de studio uit is.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 17:41 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
djbfront Bob van der Palen
new release coming up Soon. ;-)

Nou wat zal het zijn, ik denk Face the Truth, of zal het dit keer een dubbel-pack zijn of weer een enkeltracker?

hopelijk toch echt wat meer tracks als 1, ff afwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 17:44 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Citaat:
@Daveytl nope! Al dat geklaag! @fusionrecords is zo snel mogelijk! Tegenwoordig willen mensen de plaat al voordat die de studio uit is.

:worship:

Intervention schreef:
JEFSKIII schreef:
djbfront Bob van der Palen
new release coming up Soon. ;-)

Nou wat zal het zijn, ik denk Face the Truth, of zal het dit keer een dubbel-pack zijn of weer een enkeltracker?

hopelijk toch echt wat meer tracks als 1, ff afwachten.

Whahaha, die 2 reacties ook na elkaar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 19:29 

Hardtraxxer

Bas Oskam me gister (Tijdens Harder) even vertelde dat de collab met hem zelf Pavelow vs. Noisecontrollers is geworden!!
Voor zo ver dit nog niet duidelijk was, kon namelijk de pagina niet terugvinden in dit topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 19:36 

Hardtraxx Veteran

CO2hardstyle Catatonic Overload
Make Raw Not War part III = done. It contains 2 new tracks 'Death Before Disco' & 'Environment' and a stunning rmx of Environment by Delete.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 19:47 

Hardtraxx Veteran

Flip27 schreef:
Bas Oskam me gister (Tijdens Harder) even vertelde dat de collab met hem zelf Pavelow vs. Noisecontrollers is geworden!!
Voor zo ver dit nog niet duidelijk was, kon namelijk de pagina niet terugvinden in dit topic.

Stond ook al eventjes een vraag op een forum over dubdingen op 150 bpm in combinatie met een hele lage kick. Hoe laag het gemiddelde clubsysteem kon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 19:51 

Hardtraxxer

Henk-Jan schreef:
Make Raw Not War part III = done. It contains 2 new tracks 'Death Before Disco' & 'Environment' and a stunning rmx of Environment by Delete.

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 21:16 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:

Environment :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 21:23 

Hardtraxx Veteran

fb Max Enforcer
Citaat:
Max Enforcer:
Preparing for a great collab with my buddies @DBSTF this week!!

op een of andere manier heb ik hier geen goed gevoel bij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 21:27 

Hardtraxx Veteran

Flip27 schreef:
Henk-Jan schreef:

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Voel weer een hele dikke release aankomen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 00:07 

Aan het typen...

summergirl schreef:
Edwinn schreef:
Helaas niet nee. Zou de drempel hoger maken om een track uit te brengen. En dat zorgt ervoor dat er meer kwaliteit ipv kwantiteit gereleased wordt.

Ik wil het tegenovergestelde stellen. Toen er nog vinyl was moest de plaat altijd gevuld worden met "b-kantjes" wat regelmatig mindere tracks waren.

Bullshit, ik vind de b-kant vaak juist veel interessanter. Die zijn meestal wat experimenteler en origineler. Toen had je een hitje nodig om een vinyl te mogen drukken en kon je de b-kant gebruiken voor wat minder mainstream werk. Tegenwoordig moet alles een hitje zijn, omdat de tracks los gekocht worden. En door de lagere kosten, is de gemiddelde kwaliteit ook nog eens achteruit gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 09:33 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Bullshit, ik vind de b-kant vaak juist veel interessanter. Die zijn meestal wat experimenteler en origineler. Toen had je een hitje nodig om een vinyl te mogen drukken en kon je de b-kant gebruiken voor wat minder mainstream werk. Tegenwoordig moet alles een hitje zijn, omdat de tracks los gekocht worden. En door de lagere kosten, is de gemiddelde kwaliteit ook nog eens achteruit gegaan.

Dan kan jij dat interessanter vinden, feit blijft dat toen de b-kant vaak vullers waren. En jij zegt hitje, ik zeg gewoon een goede track. Maar hier kun je eigenlijk niet objectief over discussieren. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 09:55 

Donateur

Klopt, want doordat je vroeger een vinyl vol moest maken werd je als artiest ook "gedwongen" om nog wat platen erbij te maken. Dat kon er ook gewoon voor zorgen dat er platen werden geproduceerd alleen omdat het moest... Komt de kwaliteit ook totaal niet ten goede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 11:11 

Henk-Jan schreef:

heel erg vet! :thumbsup:

_theon_ schreef:
fb Max Enforcer
Citaat:
Max Enforcer:
Preparing for a great collab with my buddies @DBSTF this week!!

op een of andere manier heb ik hier geen goed gevoel bij..

Max Enforcer is echt bergafwaarts gegaan qua producties :thumbdown: zijn eerdere werk was echt toppie maar al die collabs zijn echt matig tot slecht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 15:04 

Artiest

BTW: Why is this a 1-Track EP?! There are more unreleased Freqz Tracks like: Destruction or Night Colours Black etc...

Why there are today only 1 Track EPs on Fusion?! I HATE!!!
DiePinguinEnte 1 dag geleden 13

@DiePinguinEnte There will be multiple track EP's coming up. We do 1 track EP's so you guys don't have to wait ages to get your hands on a track. In the early days with vinyl, it could take 4-5 months before all tracks were ready to press the vinyl. Now it's finished in the studio and within a few weeks we can release it.

Another fact.. with multiple tracks, most people only buy the "best" one and skip the other one(s). You don't have to buy/download this release.. It's always your own choice.
fusionofsoundnl 22 uur geleden 9 [/quote]

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 15:06 

Hardtraxx Addict

Lijkt mij vrij duidelijk (voor zover het nog niet duidelijk was)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 18:26 

Donateur

... algemeen/origineel-of-remix-hardstyle-edition-t19608-75.html#p697445

Je weer kan stemmen op een nieuwe favoriet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 19:34 

Hardtraxx Veteran

summergirl schreef:
Lyst schreef:

Dan kan jij dat interessanter vinden, feit blijft dat toen de b-kant vaak vullers waren. En jij zegt hitje, ik zeg gewoon een goede track. Maar hier kun je eigenlijk niet objectief over discussieren. ;)

Ligt eraan. Soms was de B-kant juist de eerste plaat, maar dacht de producer dat deze, ondanks de kwaliteit, niet goed genoeg aan zou slaan bij het grote publiek. Dus produceerde men een wat toegankelijkere plaat op de A-kant om het uitgeven van de complete plaat winstgevend te maken. Maar inderdaad, voor elke release is het ook anders, en je hebt nog de kwestie van smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 20:55 

Hardtraxx Veteran

lexjuhh schreef:
Another fact.. with multiple tracks, most people only buy the "best" one and skip the other one(s). You don't have to buy/download this release.. It's always your own choice.
fusionofsoundnl 22 uur geleden 9

:clap:[/quote]

Dit is trouwens wel een goed punt. Met 1-trackers krijgt iedere track vaak meer aandacht van het publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 21:23 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
lexjuhh schreef:
fusionofsoundnl 22 uur geleden 9

:clap:

Dit is trouwens wel een goed punt. Met 1-trackers krijgt iedere track vaak meer aandacht van het publiek.[/quote]

Je concurreert anders gewoon met je eigen platen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 23:24 

Vorige  1 ... 1085, 1086, 1087, 1088, 1089, 1090, 1091 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen