Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1080, 1081, 1082, 1083, 1084, 1085, 1086 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 23:13 

Donateur

PNXRMX schreef:
en ik ga ook niet posten wie het bevestigd heeft over A2.

hoeft niet, je geeft het zo al toe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 23:54 

Hardtraxx Veteran

In april er een HARDCORE festival komt in Zwolle, georganiseerd door High Energy Events? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 01:00 

Kraak... Piep...

Chukkels schreef:
In april er een HARDCORE festival komt in Zwolle, georganiseerd door High Energy Events? :woot:

Nice nice lekker dichtbij, 20 minutjes met de trein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 08:38 

Hardtraxxer

Dat Steve Jobs overleden is. Wel way offtopic maar omdat er artiesten zijn die een Mac gebruiken, dacht ik dat dat toch iets of wat relevant is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 09:34 

Donateur

lunatix schreef:
Dat Steve Jobs overleden is. Wel way offtopic maar omdat er artiesten zijn die een Mac gebruiken, dacht ik dat dat toch iets of wat relevant is.

actueel/voormalig-apple-ceo-steve-jobs-is-overleden-t19742.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 10:10 

Artiest

Dat gedoe rond A2 gaat altijd al zo terwijl nooit iemand met echt bewijs is gekomen. En mensen die andere artiesten hebben gesproken en die verifiëren het verhaal, maar ze willen dan hun namen niet vertellen...
Niet pronken met informatie die je niet kunt onderbouwen, als je zegt dat mensen dit zeggen of wat dan ook noem je maar een bron. Zolang er nog nooit bewijs is geleverd ga ik er vanuit dat A2 nog altijd zelf produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 10:56 

Hardtraxxer

Wie weet produceren de alpha ² wel voor wildstylez :P..

Jongens het is toch overduidelijk dat Joram voor de tweelingen produceert..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 11:25 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Dat gedoe rond A2 gaat altijd al zo terwijl nooit iemand met echt bewijs is gekomen. En mensen die andere artiesten hebben gesproken en die verifiëren het verhaal, maar ze willen dan hun namen niet vertellen...
Niet pronken met informatie die je niet kunt onderbouwen, als je zegt dat mensen dit zeggen of wat dan ook noem je maar een bron. Zolang er nog nooit bewijs is geleverd ga ik er vanuit dat A2 nog altijd zelf produceren.

Dus omdat er geen hard bewijs te tonen is dat god niet bestaat, geloof je maar in god? Lekkere redenering. Waarom zou je ooit iets geloven dat tegen alle aanwijzingen in gaat omdat er geen keihard bewijs is?

Gebaseerd op de informatie die jij hebt is er een bepaalde kans dat Alpha2 zelf produceert. Als die kans onder de 5% is, kun je beter geloven dat ze het niet zelf doen; onder de 25% het waarschijnlijk vinden dat ze het niet zelf doen; tussen 25% en 75% het niet echt weten; boven 75% het waarschijnlijk vinden dat ze het wel zelf doen; boven 95% vrijwel zeker weten dat ze het wel zelf doen. Gebaseerd op de informatie die jij hebt, ligt het percentage echt wel onder de 25%, als het niet zelfs onder de 5% valt. Wat bereik ik ermee door uit t niks te roepen dat Alpha2 niet zelf produceert. Het zou juist veel interessanter zijn als ik uit goede bron had vernomen dat ze WEL zelf produceerden. Dat zou pas een wist-je-datje zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 11:29 

Donateur

PNXRMX schreef:
Skedoedelefloeps schreef:

Dus omdat er geen hard bewijs te tonen is dat god niet bestaat, geloof je maar in god? Lekkere redenering. Waarom zou je ooit iets geloven dat tegen alle aanwijzingen in gaat omdat er geen keihard bewijs is?

Nee ze moeten juist met bewijs komen om te geloven dat het zo is... Die vergelijking met god is ook onzin.

Hier komt toch ook niemand met bewijs dat Wildstylez voor A² produceert, zelfde is met god. Niemand heeft bewijs dat hij bestaat, dus geloof je het niet. :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 11:33 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Nee ze moeten juist met bewijs komen om te geloven dat het zo is... Die vergelijking met god is ook onzin.

Hier komt toch ook niemand met bewijs dat Wildstylez voor A² produceert, zelfde is met god. Niemand heeft bewijs dat hij bestaat, dus geloof je het niet. :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh:

Zie mijn edit. In beide gevallen is er voor geen van beide kanten bewijs. Er is geen bewijs dat A2 produceert, Wildstylez voor A2 produceert, dat god bestaat of dat god niet bestaat. Wel zijn er aanwijzingen dat 1 van de 2 kanten van het verhaal waarschijnlijker is. Waarom zou je geloven in het onwaarschijnlijke, dan zit je vaker mis dan wanneer je in het waarschijnlijke gelooft.

Stel er is op een gegeven dag 80% kans op regen. Je kunt niet met zekerheid zeggen of het wel gaat regenen of niet. Wat velen hier doen is ervan uitgaan dat het niet gaat regenen, omdat je niet met zekerheid kunt zeggen dat het wel gaat regenen.

Wist-je-dat is veranderd in een basiscursus redeneren met kansen, maar dan door iemand onderwezen die het niet helemaal goed uit kan leggen over het algemeen -.- Hopen dat het nu wel gesnapt wordt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 11:47 

Hardtraxx Addict

Het heeft voor mij niets met waarschijnlijkheid te maken. Er is gewoon bepaalde informatie waar je graag alleen met zekerheid conclusies over trekt!
Bovendien, is het dan dus zo dat het het meest aannemelijk is dat een DJ (duo) van deze tijd zijn/hun eigen tracks produceren, totdat het tegendeel bewezen is (met een goede, betrouwbare bron), ga ik hier dan ook vanuit.

Die percentages die je erbij haalt gaan natuurlijk nergens over :P maar dat begrijp je zelf ook wel hoop ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 12:01 

Hardtraxx Veteran

oke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 12:02 

Donateur

Wist je dat Hardtraxx ze eigen Facebook groep heeft \0/

http://www.facebook.com/groups/228509500536243/

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 12:08 

Hardtraxxer

Of A2 zelf produceert of niet kan ik weinig over zeggen, maar dat Joram bij hun producties een vinger in de pap heeft dat is overduidelijk.. Ga maar een aantal producties van hun naast elkaar leggen, dan kan je er gewoon niet omheen! (sorry voor de off-topic, maar ik vind dit altijd wel een boeiende discussie :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 12:11 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
Het heeft voor mij niets met waarschijnlijkheid te maken. Er is gewoon bepaalde informatie waar je graag alleen met zekerheid conclusies over trekt!
Bovendien, is het dan dus zo dat het het meest aannemelijk is dat een DJ (duo) van deze tijd zijn/hun eigen tracks produceren, totdat het tegendeel bewezen is (met een goede, betrouwbare bron), ga ik hier dan ook vanuit.

Dan maak je nog steeds een grove redeneringsfout. Je ontkent niet dat het waarschijnlijker dat Wildstylez het maakt, maar je gelooft toch liever dat A2 het doen. Je strooit ook met aannames die totaal niet gegrond zijn. Ja, het is inderdaad het meest aannemelijk dat een DJ/duo van deze tijd zijn/hun eigen tracks maakt/maken, maar waarom zou je het tegendeel alleen baseren op een goede, betrouwbare bron. Iedere bron, goed of slecht, voegt toe aan de kans dat iets wel of niet klopt. Goede bronnen voegen veel meer toe dan slechte. Maar hoezo zijn er geen goede bronnen voor? We zitten in een scene waarin de liefhebber heel dicht bij de dj's staat. De liefhebber wil weten of A2 zelf produceert of niet en uit de groep grote DJ's zullen de meeste het wel weten. Velen van die liefhebbers verkondigen vervolgens dat A2 niet zelf produceert. Velen zullen het van andere liefhebbers hebben gehoord, maar sommige ook van de dj's. Hoeveel liefhebbers hoor je verkondigen dat ze van een dj hebben gehoord dat A2 WEL zelf produceert? Ja, niet zoveel dus. Het feit dat ik tot de groep behoor die uit betrouwbare bron heeft gehoord dat A2 op z'n minst in sommige gevallen niet zelf produceren (ik heb er niet echt over doorgevraagd), en uit andere redelijk betrouwbare bronnen heeft gehoord dat Wildstylez alles maakt, maakt het voor mij wel duidelijk wat er hoogstwaarschijnlijk gaande is. Hoe groot is de kans voor jou dat ik erover zou liegen? 1%? 10%? De kans dat ik en anderen het verkeerd begrepen hebben keer op keer is ook aanwezig, maar die kans is ook nogal klein. Uiteindelijk komt het er op neer dat het vrij onwaarschijnlijk is dat A2 zelf produceert.

Bovendien, waarom zou je uberhaupt voor het 1 of het andere moeten gaan? Je kan namelijk gebaseerd op de informatie die je hebt een conclusie trekken met zekerheid. En die luidt: Er is een (zeer) grote kans dat Wildstylez voor Alpha2 produceert en heeft geproduceerd. Dat is ook ongeveer de mening die ik aanhoud ("Het is bijna zeker dat Wildstylez voor Alpha2 produceert en heeft geproduceerd"), waarom zou je voor het 1 of het andere gaan?

mr_vertigo schreef:
Die percentages die je erbij haalt gaan natuurlijk nergens over :P maar dat begrijp je zelf ook wel hoop ik.

Ze zijn wel nogal onnauwkeurig geschat, maar het gaat om het principe. Ik wil duidelijk maken dat je kunt redeneren gebaseerd op kansen en daarop je mening zou moeten baseren, in plaats van het moeten grijpen naar 1 van 2 extremen.

Ik heb btw helemaal niks tegen Alpha2 of het feit dat ze niet zelf produceren. Ik kan niet met 100% zekerheid zeggen dat het niet zo is. Ik stoor me alleen mateloos aan de manier van redeneren hier, en wil er graag aan bijdragen om dat recht te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 12:11 

Hardtraxxer

Brainweavers schreef:
Of A2 zelf produceert of niet kan ik weinig over zeggen, maar dat Joram bij hun producties een vinger in de pap heeft dat is overduidelijk.. Ga maar een aantal producties van hun naast elkaar leggen, dan kan je er gewoon niet omheen! (sorry voor de off-topic, maar ik vind dit altijd wel een boeiende discussie :P )

Een discussie die al weet ik veeel hoe vaak gehouden is >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 12:14 

Hardtraxxer

NMGN1989 schreef:
Brainweavers schreef:

Een discussie die al weet ik veeel hoe vaak gehouden is >.<

Dat is bijna iedere discussie hier op hardtraxx :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 12:38 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:

en vergeet 8 oktober in Hedon niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 12:45 

Hardtraxx Veteran

Een goed plan: laten we maar weer wistjedatjes gaan posten. Genoeg gebabbeld zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 13:30 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:

Ik heb btw helemaal niks tegen Alpha2 of het feit dat ze niet zelf produceren. Ik kan niet met 100% zekerheid zeggen dat het niet zo is. Ik stoor me alleen mateloos aan de manier van redeneren hier, en wil er graag aan bijdragen om dat recht te zetten.

Ik heb mijn reactie in de discussie topic geplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 14:02 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Een goed plan: laten we maar weer wistjedatjes gaan posten. Genoeg gebabbeld zo.

Wat jij wilt:
Citaat:
Ran-D
I'm mixing the Matrixx 10 Years · XXlerator CD Compilation. I would love your input for the tracklist. Send me your favourite track of the moment and I might include in the CD. If your favourite track is chosen, you have a chance at winning a XXlerator CD. So you don't hesitate!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 15:50 

Hardtraxxer

Frontliner
Citaat:
Free release of Frontliner - Outside Spacer (Raw Edit) and Frontliner - Pull Tuuduuu Over will be available at 20.000 Facebook fans!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 16:00 

Bierkoning

Ik heb Symphonic Feedback Remix ingezonden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 16:18 

Hardtraxx Veteran

Canyonree schreef:
Frontliner
Citaat:
Free release of Frontliner - Outside Spacer (Raw Edit) and Frontliner - Pull Tuuduuu Over will be available at 20.000 Facebook fans!

Leuk maar beter geeft hij die Muzyk Edit een keer!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 16:19 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Citaat:
Ran-D
I'm mixing the Matrixx 10 Years · XXlerator CD Compilation. I would love your input for the tracklist. Send me your favourite track of the moment and I might include in the CD. If your favourite track is chosen, you have a chance at winning a XXlerator CD. So you don't hesitate!!

Vette actie! :)
Ik heb Southstylers - In De Strieel gestuurd. :love:

Mja wordt m toch niet. :P
Vorige  1 ... 1080, 1081, 1082, 1083, 1084, 1085, 1086 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen