Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1078, 1079, 1080, 1081, 1082, 1083, 1084 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 22:44 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
-Verwijdert. Reclame maken doe je maar in off-topic-

Verwijderd moet met een d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 23:18 

Hardtraxx Addict

PierrePruuk schreef:
p-stylez schreef:
-Verwijdert. Reclame maken doe je maar in off-topic-

Verwijderd moet met een d.

En spellingscontrole doe je maar op school bij de leraar op schoot...

OT: Aparte combinatie; Kodex en Amazed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 23:33 

Hardtraxxer

DJ Zatox
Citaat:
After The Xqlusive Italy I feel ...make a track with an huge kick and Bass . I did ... Tummuaa Tummuaa Tummuaa ..

Ik ben benieuwd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 23:44 

Donateur

Wat ie bedoelt is dat ie gewoon weer hetzelfde gaat maken als in z'n vorige 20 nummers >.<

Hoewel Winter toch erg vet klinkt en niet standaard-Zatox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 23:47 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Wat ie bedoelt is dat ie gewoon weer hetzelfde gaat maken als in z'n vorige 20 nummers >.<

Als de kwaliteit hoog blijft vind ik het geen probleem. Als je over 2011 kijkt heeft hij toch weer een aardig aantal zeer vaak gedraaide tracks in elkaar gedraaid, dus geen klachten wat dat betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 23:48 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:

Zou me niks verbazen inderdaad :P... Als ie z'n kick verbeterd ben ik al een gelukkig mens ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 08:53 

Hardtraxx Veteran

Be Quiet schreef:
dawasiknie schreef:

Zou me niks verbazen inderdaad :P... Als ie z'n kick verbeterd ben ik al een gelukkig mens ^^

idd vooral zn kicks, die moet hij veranderen, hopelijk een plaatje in de style van Winter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 09:12 

Hardtraxx Elite

NC_Bas
Citaat:
Here is a tweet to read 3 times and still makes no sense: "I just finished a collab with myself and it became the weirdest track ever":-)

Volgens mij stond die hier nog niet... ben benieuwd hoop iets Pavelows achtigs :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 09:14 

ben benieuwd wat t gaat worden! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 09:16 

SkiggyRapz18 schreef:
NC_Bas
Citaat:
Here is a tweet to read 3 times and still makes no sense: "I just finished a collab with myself and it became the weirdest track ever":-)

Volgens mij stond die hier nog niet... ben benieuwd hoop iets Pavelows achtigs :yay:

dat hoop ik dus niet! hoop op een plaat met hun oude sound ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 09:19 

Hardtraxxer

DarkestSymphony schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
NC_Bas
Citaat:

dat hoop ik dus niet! hoop op een plaat met hun oude sound ;)

Dus 1 van zijn vele andere aliassen bedoel je dan? Zoals SMD of Williams Syndrome? Zou dan wel vet zijn, maar Pavelow mag ook wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 09:24 

Pavelow juist niet hij kan beter iets met William Syndrome of SMD doen want die liggen ook al een eeuwigheid stil!
een track onder Killerclown zou nog vetter zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 09:59 

Aan het typen...

Khadber schreef:
dawasiknie schreef:

Als de kwaliteit hoog blijft vind ik het geen probleem. Als je over 2011 kijkt heeft hij toch weer een aardig aantal zeer vaak gedraaide tracks in elkaar gedraaid, dus geen klachten wat dat betreft.

Het nummer Britt - Fucking Vet is ook heel vaak gedraaid dit jaar. Ga me nou niet vertellen dat zoiets ook maar iets met kwaliteit te maken heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 10:05 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Khadber schreef:
dawasiknie schreef:

Het nummer Britt - Fucking Vet is ook heel vaak gedraaid dit jaar. Ga me nou niet vertellen dat zoiets ook maar iets met kwaliteit te maken heeft.

Dit is appels met peren vergelijken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 10:06 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:
Pavelow juist niet hij kan beter iets met William Syndrome of SMD doen want die liggen ook al een eeuwigheid stil!
een track onder Killerclown zou nog vetter zijn!

Killer Clown is "eigenlijk" arjan's alias.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 10:12 

Aan het typen...

Nee beide zijn veel gedraaid. Je kunt dus niet op basis van hoe vaak iets gedraaid is zeggen of iets kwaliteit is of niet. Dat heet populariteit. Populariteit bestaat uit een combinatie van o.a. kwaliteit, hype en toegankelijkheid. In het geval van Britt is de hype heel hoog en het is toegankelijk. Dus kan ze met gebrek aan kwaliteit, toch populair worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 10:16 

Hardtraxx Veteran

Noisecontrollers & Killer Clown - ID

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 10:50 

Hardtraxx Veteran

Killer Clown word hem niet. Gok in deze op NC vs Williams Syndrome of SMD. Kasparov en Pavelow staan te ver van andere aliassen van hemzelf af, en ook omdat het op zijn NC account is, gok ik daar niet op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 10:55 

Steffnov schreef:
Killer Clown word hem niet. Gok in deze op NC vs Williams Syndrome of SMD. Kasparov en Pavelow staan te ver van andere aliassen van hemzelf af, en ook omdat het op zijn NC account is, gok ik daar niet op.

zou wel heel bruut zijn zoals P-stylez al zegt! Noisecontrollers Ft. Killerclown - ID :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 11:15 

Hardtraxx Veteran

SMD/Williams Syndrome is toch die dwerg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 11:30 

Hardtraxxer

p-stylez schreef:

Nope, is Bas
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 11:32 

Hardtraxxer

p-stylez schreef:

Hoe kom je nu ineens bij Roel van Velzen??? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 11:39 

Hardtraxx Veteran

Bas heeft Killer Clown al een aantal maanden geleden opgeheven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 12:16 

Hardtraxx Veteran

Oh wacht effe, Arjan (Dwerg) is juist Killer Clown. Bas is SMD & Williams Syndrome
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 12:37 

Hardtraxx Elite

p-stylez schreef:
Oh wacht effe, Arjan (Dwerg) is juist Killer Clown. Bas is SMD & Williams Syndrome

Jaa volgens mij wel.. maar het schijnt te zijn dat Bas ze als nog gemaakt heeft maar Arjan de credits geeft :oh: ergens opgevangen hoor :$
Vorige  1 ... 1078, 1079, 1080, 1081, 1082, 1083, 1084 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen