Wist u dat:
View on YouTube
View on YouTube
wrote:Wist u dat:
View on YouTube
Dat gebeurt zo vaak, trailers van Defqon, Decibel enz. Gebruiken ze gewoon materiaal van het vorige jaar..wrote:wrote:Wist u dat:
View on YouTube
Haha, van een aftermovie een trailer maken :')
wil je anders aan je piemel gaan lopen sjorren op de beatwrote:Ben ik het wel beetje met je eens.. Hakken doe je op Hardcore en daar is hardstyle veel te sloom voorwrote:wist je dat ik het zo lelijk vind als mensen gaan hakken op hardstyle ><
nee,, maar hakken vind ik ook niet staanwrote:wil je anders aan je piemel gaan lopen sjorren op de beatwrote:Ben ik het wel beetje met je eens.. Hakken doe je op Hardcore en daar is hardstyle veel te sloom voorwrote:wist je dat ik het zo lelijk vind als mensen gaan hakken op hardstyle ><
Meeklappen op de beat jeweettochwrote:ben ik niet met je eens, de nummers worden toch versneld afgespeeld. Wat doe jij dan?
die track samen met bioweapon zal er mss opstaanwrote:http://twitter.com/scopedj/statuses/6205863711
ze komen echt niet boven de 170 bpm hoorwrote:ben ik niet met je eens, de nummers worden toch versneld afgespeeld. Wat doe jij dan?
Die zagen we toch al bij scantraxx. Al die album samplers van Dbstf en p1wrote:Ben benieuwd of we dan nu ook vaker 3 of 4 trackers voorbij kunnen zien komen bij scantraxx. Zou wel leuk zijn ook al vind ik een 2 tracker toch wat prettiger.
Van P1 waren 2-trackers hoor. Alleen in het begin en op squaretraxx verder 3-trackers. A-Lusion en de album samplers zijn de eerste in heel lang van meer dan 2 tracks. Daarvoor was de laatste ook nog A-lusion dacht ik, met een 3-tracker.wrote:Die zagen we toch al bij scantraxx. Al die album samplers van Dbstf en p1wrote:Ben benieuwd of we dan nu ook vaker 3 of 4 trackers voorbij kunnen zien komen bij scantraxx. Zou wel leuk zijn ook al vind ik een 2 tracker toch wat prettiger.
yesz, iwrote:Wist je dat Ran-D - Living For The Moment & Inner Child uit zijn!![]()
Lees Ruthless & Vorwerk.wrote:Wisten jullie dat Dailucia bezig is met een album?
(ik in ieder geval niet xD)