<naam feest> ARE YOU RRRRREADYYYY MOTHERFUCKERS??? THIS IS <naam DJ> RIPPIINNNN!
+9801289 Ruffian zijn legedarische zinnetjes voor mij zijn; 'Get your shoes off, your underpants off, and all that shit, you're all laggin that shit! (iets in die trend) perfect getimed in een track van frontliner weet ik nog! _O_ altijd goosebumps!
of: qlimax2006 This is the world of the wicked and the wilderness, you cant ESCAPE! There's no way out.. no way out!
Ruffian.. die man moet filmster gaan worden imo met zo'n hoofd! DV8.. moet vocalist gaan worden bij Metalica, met zijn afronding van woorden: IIEAAHHH
OT DEEPACKDJ DEEPACK RT @DBSTF: Unfortunately there were some rendering problems in the video of "the dream goes on", we are currently uploading a new render! currently uploading a new render!
[edit upd dbstf] Online: the GOOD render of D-Block & S-te-Fan vs Deepack - the Dream goes on(Dubless mix)
Is er iemand uit de buurt van Hoogeveen, Zwolle, Apeldoorn, Arnhem, Nijmegen of Den Bosch (hier rijd ik langs) die gratis naar binnen wil? Maat van mij heeft zijn pink gebroken en ik heb nog een gastenlijstplek. Het liefst Zwolle & omstreken aangezien ik niet zo'n lange tijd alleen wil rijden !
Is er iemand uit de buurt van Hoogeveen, Zwolle, Apeldoorn, Arnhem, Nijmegen of Den Bosch (hier rijd ik langs) die gratis naar binnen wil? Maat van mij heeft zijn pink gebroken en ik heb nog een gastenlijstplek. Het liefst Zwolle & omstreken aangezien ik niet zo'n lange tijd alleen wil rijden !
Ik wil best naar Den bosch komen Of naar elke andere plek haha
Ja ik heb 't over Q-Base ja, en ik had dit bericht ook niet in het wist je dat topic willen plaatsen, ging iets fout haha Maargoed, het gaat om Q-Base ja en patrickjeb is al de eerste dus wie weet heeft hij 'm al.
Ruffian zijn legedarische zinnetjes voor mij zijn; 'Get your shoes off, your underpants off, and all that shit, you're all laggin that shit! (iets in die trend) perfect getimed in een track van frontliner weet ik nog! _O_ altijd goosebumps!
Was dat niet Blame It On The Editz? Die rip heb ik 1293012901x geluisterd namelijk
EDIT: The First Cut dus, 1 van de andere live rips die ik 1203901902x heb geluisterd
Dat was hem idd James! Gewoon één met de maat.. Ik neem aan dat hij de track nog niet echt kon, dan toch vindt ik het erg pro! Hij neemt zijn publiek ook mee in een verhaaltje, wat je dv8 nooit zult zien doen.. alleen maar leuzen..
OT Djdeetox Diana Zwerwer / Theracords Moet er toevallig iemand voor een schoolproject iets met film & bewerking doen ? (A) Ik zoek namelijk iemand die mij een weekend wil volgen met de camera en daar een aftermovie van wil maken plz retweet
djfrontliner B. Drooger Album is going very well! Now in mixing face. All tracks are arranged! #frontlineralbum #hardstyle
Frequencerz Niels & Pepijn Busy in the studio with @djbfront producing a new Frequencerz & B-Front! moby.to/jq8z37
Ja ik heb 't over Q-Base ja, en ik had dit bericht ook niet in het wist je dat topic willen plaatsen, ging iets fout haha Maargoed, het gaat om Q-Base ja en patrickjeb is al de eerste dus wie weet heeft hij 'm al.
In geval dat ie afhaakt mag je mij pm'en
G1LL had nog een maat gevonden uit zn buurt die wel mee wou