Hamster?! VOGELBEKDIER!wrote:is toch die hamster van Pheneas & Ferb?wrote:Wie is dat?
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 16 days ago
T
<<<<wrote:Hamster?! VOGELBEKDIER!wrote:is toch die hamster van Pheneas & Ferb?wrote:Wie is dat?
Wist je dat er een uitgebreid interview met Mind.Illusion is terug te vinden op http://www.themagicshow.nl/wordpress/in ... d-illusion
G
Hardtraxxer
552 posts member since 2011
last seen Apr 2012
TuneboyMy new solo-track is finally finished!!! Love it
Dat Ruffian en DV8 een discussie op twitter hebben over hun mc kwaliteiten
Hehe smullen
mcRuffian Ruffian
RT @MCDV8 @mcRuffian Nope, better things to do< I'm sure you do. Talking shit to me should not be on your agenda. You should know better
2 hours ago
mcRuffian Ruffian
@mcdv8 Ik ben cool met je (Nothing personal) En geen ander kan aan je (STUDIO) zang tippen maar qua stage hosting.. Ya aint ish! And U know
Hahahaha en ze kunne beide nikswrote:Hehe smullen
mcRuffian Ruffian
RT @MCDV8 @mcRuffian Nope, better things to do< I'm sure you do. Talking shit to me should not be on your agenda. You should know better
2 hours agomcRuffian Ruffian
@mcdv8 Ik ben cool met je (Nothing personal) En geen ander kan aan je (STUDIO) zang tippen maar qua stage hosting.. Ya aint ish! And U know
O
Hardtraxxer
52 posts member since 2011
last seen Feb 2013
Ik ruik een bitchfight 
Net als in januari 2010... Wel jammer dat het zo moet gaan.
Net als in januari 2010... Wel jammer dat het zo moet gaan.
Kinderachtig dat ze dat over twitter doen
Ga naar de speelhal en vecht het ff uit in de ballenbak ofzo
O
Hardtraxxer
52 posts member since 2011
last seen Feb 2013
Ik zeg: uitstellen tot Knock-Out. Dan een potje battlen a la 8-milewrote:Kinderachtig dat ze dat over twitter doen![]()
View on YouTube
Last edited by Overstrike on , edited 1 time in total.
G
Hardtraxxer
last seen Apr 2012
mcRuffian Ruffian
2 hours ago
mcRuffian Ruffian
En een tweet van Toneshifterz:mcRuffian Ruffian
@MCDV8 WTF a riddle? If you want to say something.. Holla, man! Just keep in mind, I didn’t start the fire // Yeah u did, a long time ago. End of story. Next time to my face please.
View on YouTube
Hopelijk iets zoals Umbrella Melladeto of Eins Zwei Telefunkenwrote:TuneboyMy new solo-track is finally finished!!! Love it
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
mcRuffian Ruffian
@mcdv8 No worries about that! One tip: Get off your imaginary horse, Peter. You could fall and hurt yourself.
9 minuten geleden
Weet iemand wat er tussen hun 2 heeft gespeeld?
Is dit wat begon als een grap, nu serieuze vormen aan te nemen of worden we getrolled?
MCDV8
@mcRuffian This is gettting more ridiculous tweet after tweet. I'm calling it quits. You have officially won. Now enjoy ur evening. Bye.
G
Hardtraxxer
last seen Apr 2012
Noisecontrollers2 pavelows are finished people. Besides alot of noise controlled music has been made last weeks. Cant wait to let u hear!
@6:22 meeste epische momentje van de afsluiting
Uh nee, dat was rond 22:48 in de Loudness tent toen Crypsis nog eventjes Before The Storm erop gooide 
Ben het volledig met Ruffian eens. En die heeft ook gewoon 100% gelijk. DV8 is drama on stage.wrote:Hehe smullen
mcRuffian Ruffian
Zijn repertoir:
<naam feest> ARE YOU RRRRREADYYYY MOTHERFUCKERS???
THIS IS <naam DJ>
RIPPIINNNN!
edit: dit is dus Gangsterdwerg op Marino zn account