Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Bass Acadamy 3 op 22 oktober.
Thera
Crypsis
Titan
Adaro
Diabolic
Luna
Hosted by: Mc DL!
M
Hardtraxxer
138 posts member since 2009
last seen Jun 2012
de uitvinding van Hardstyle! :woot:

View on YouTube
Q
Hardtraxxer
959 posts member since 2009
last seen May 2015
Mol wrote:Heb overal gestaan dus; nee, daar lag het echt niet aan.
Sorry hier moet ik toch even op reageren mol :P Het geluid waar ik stond was loeihard! Nog nooit zulk geluid in de arena gehoord! En was nuchter :) Je hebt dus niet overal gestaan :P
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Q-Dominic wrote:
Mol wrote:Heb overal gestaan dus; nee, daar lag het echt niet aan.
Sorry hier moet ik toch even op reageren mol :P Het geluid waar ik stond was loeihard! Nog nooit zulk geluid in de arena gehoord! En was nuchter :) Je hebt dus niet overal gestaan :P
Loeihard wil niet altijd zuiver zeggen he ;) Ik vond het geluid op een paar plekken ook best te doen hoor, daar niet van, maar het geluid hoort (bijna) overal goed te zijn.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
PNXRMX wrote: Loeihard wil niet altijd zuiver zeggen he ;) Ik vond het geluid op een paar plekken ook best te doen hoor, daar niet van, maar het geluid hoort (bijna) overal goed te zijn.
Onder het masker was het in elk geval qua volume het best. Zuiver had ik toen geen benul (meer) van.
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Wesz91 wrote:http://www.nederland3.nl/gemist/10192
Headhunterz & Winne @ Mysteryland, vanaf 22:00 ongeveer..
ben wel benieuwd wat deze performance nou nog meer gebracht heeft, want hier zieje eigelijk nix nieuws, maar wel tof
Haha geniaal ik zag in het publiek iemand met een bordje : Ik pikt dit niet. Moest meteen denken aan de kritiek. :P

Mu12DeR wrote:de uitvinding van Hardstyle! :woot:

View on YouTube
Haha wtf xd .
G
flevoboys wrote:
Mu12DeR wrote:de uitvinding van Hardstyle! :woot:

View on YouTube
Haha wtf xd .
die blijft geniaal :p
ik vraag me alleen af hoe goed het voor demotor is xd
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
TP-Project wrote:
Maximum wrote:
TP-Project wrote:Ik word zo ziek van al dat gezeik op Headhunterz, tegenwoordig is alles wat hard is geweldig en alles wat een x wat vrolijker is meteen rotzooi.
Weetje hoe vet het is dat 2 compleet verschillende muziekstijlen samengaan.
Ik zeg niet dat dit een gewoonte moet worden maar 1 x in de zoveel tijd vindt ik dit echt gaaf!
Vind je het ook niet toevallig dat Q aan HHZ vraag om met een bekende artiest op te treden op HET event waar zoveel mogenlijk verschillende stylen even bij de Hardstyle een kijkje kunnen nemen. Denk ff verder na voordat je denkt dat je artiest word aangevallen. :thumbup:
Vindt ook niet dat ie wordt aangevallen, vindt alleen dat heady veel meer respect verdient dan iemand als b-front.
Terwijl ik zelf ook graag b-front en met alle respect voor deze man.
Als rauwe artiest scoor je beter op dit forum? kun je toch wel eerlijk toegeven? :whistle:
wat is de rede dat heady meer respect verdient dan? Wat b-front doet vind ik muzikaal 10x beter dan wat heady doet. Die rapper voegt btw ook niks toe.. ik hoor weinig verschil met een MC. En ja, als rauwe artiest scoor je inderdaad beter op dit forum. Wat wil je daarmee aangeven dan? Wij houden gewoon niet van al die slappe/blije rommel. Wij gaan jou toch ook niet dwingen om de hardere hardstyle leuk te vinden? Dan moet je ons ook niet gaan dwingen om die blije melodietjes van jou leuk te vinden.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ho ho, wacht even!
Ga niet aankomen met dingen als 'wij'.
Er zijn meer dan genoeg members hier die ook van de 'softere' Hardstyle houden.
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Daveytl wrote:Er zijn meer dan genoeg members hier die ook van de 'softere' Hardstyle houden.
Helaas wel.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Oxbow wrote:
Daveytl wrote:Er zijn meer dan genoeg members hier die ook van de 'softere' Hardstyle houden.
Helaas wel.
Wat is dit nou weer voor bullshit opmerking? Mag iemand niet van iets anders houden dan jijzelf ofzo? Laat iedereen toch lekker in z'n waarde en lekker luisteren naar wat hij of zij leuk vindt. -.-
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Ik luister van super vrolijk (moet een goed uitgevoerde melody in zitten en er mogen pitchkicks in zitten als het maar wel bij het nr hoort) maar ik luister ook graag naar de hardste hardstyle (wavolizer - done) bijvoorbeeld en kwa hardcore heb ik het niet zo met mainstream, maar industrial vind ik wel weer super vet.

Dus vrij breed is het.
Hardtraxxer
172 posts member since 2010
last seen Oct 2020
Oxbow wrote:
Helaas wel.
Wat een zwaar belachelijke en onzinnige reactie. Laat iedereen lekker leuk vinden wat hij/ zij leuk vindt. Ieder lekker z'n eigen ding, prima! Er zijn ook genoeg 'hardstyle verslaafden' die de 'softere hardstyle' lekker vinden, dus doe nou niet alsof het hardere hardstyle werk heilig is en de rest kut!
Hardtraxxer
172 posts member since 2010
last seen Oct 2020
Chukkels wrote:
Oxbow wrote:
Helaas wel.
Wat is dit nou weer voor bullshit opmerking? Mag iemand niet van iets anders houden dan jijzelf ofzo? Laat iedereen toch lekker in z'n waarde en lekker luisteren naar wat hij of zij leuk vindt. -.-
Thnx voor nagenoeg dezelfde reactie als die van mij Chukkels :P
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
En het gaat weer nerges over in het "Wist je dat?" topic
teveel pagina's waar deze (praktisch) dezelfde discussie al zo vaak gevoerd is!
djalusion
Finished a new kick&bass and main kick for one of my new tracks. Sounding great! I love productive days
ben benieuwt, al tijdje nix van a-lusion solo gehoord.. komt (snel) een preview aan stond er ook ^^
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Ik mag mijn teleurstelling toch uiten. Beetje laf om te happen en mij vervolgens woorden in de mond te leggen die er niet eens zijn uitgekomen.

maarja ontopic maar weer..
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
STOP nou eens met de eindeloze discussie over smaak. Er staat netjes in de regels dat je elkaars mening moet respecteren, doe dit dan ook.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
p-stylez wrote:Ik vind headhunterz laatste tijd echt super goed bezig, zowel als dj als producer! maar dit is natuurlijk weer jammer, maar dat vind ik jammer van alle djs van mysteryland.. en natuurlijk het meeste van q-dance.. maargoed.. we moeten er mee leven en hopen dat het nooit meer gebeurd!
Amen! Headhunterz was echt goed bezig op Decibel
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Timmer wrote:
p-stylez wrote:Ik vind headhunterz laatste tijd echt super goed bezig, zowel als dj als producer! maar dit is natuurlijk weer jammer, maar dat vind ik jammer van alle djs van mysteryland.. en natuurlijk het meeste van q-dance.. maargoed.. we moeten er mee leven en hopen dat het nooit meer gebeurd!
Amen! Headhunterz was echt goed bezig op Decibel
Was heer-lijk :worship:
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Wist je dat de vocals van Zatox - Irreplaceable door MC Ruffian zijn gedaan? :huh:
(Bron: Discogs: Irreplaceable Vocals [Uncredited] – MC Ruffian)
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Maximum wrote:Wist je dat de vocals van Zatox - Irreplaceable door MC Ruffian zijn gedaan? :huh:
(Bron: Discogs: Irreplaceable Vocals [Uncredited] – MC Ruffian)
Als ik ze hoor kan ik het me bijna niet voorstellen! Apart, maar zal vast wel kloppen...
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Kodex | Austrian Hardstyle DJ And Producer
sneak peak preview of a hardcore track ive made some moths ago, hope to find soon more time to work on the project, tel
View on SoundCloud
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Kevin-Raw wrote:
Kodex | Austrian Hardstyle DJ And Producer
sneak peak preview of a hardcore track ive made some moths ago, hope to find soon more time to work on the project, tel
View on SoundCloud
Klinkt heel lekker :) Die kick mag van mij nog wel wat tikjes harder maar voor de rest niet slecht :thumbup:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Klinkt lekker hoor :)
Hardtraxxer
556 posts member since 2009
last seen Dec 2023
...deze gozer een goede tijd heeft gehad op Mysteryland :lol: :D

http://www.dumpert.nl/mediabase/1682601 ... _2011.html

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators