Maximum schreef:
TP-Project schreef:
Ik word zo ziek van al dat gezeik op Headhunterz, tegenwoordig is alles wat hard is geweldig en alles wat een x wat vrolijker is meteen rotzooi.
Weetje hoe vet het is dat 2 compleet verschillende muziekstijlen samengaan.
Ik zeg niet dat dit een gewoonte moet worden maar 1 x in de zoveel tijd vindt ik dit echt gaaf!
Vind je het ook niet toevallig dat Q aan HHZ vraag om met een bekende artiest op te treden op HET event waar zoveel mogenlijk verschillende stylen even bij de Hardstyle een kijkje kunnen nemen. Denk ff verder na voordat je denkt dat je artiest word aangevallen.

Vindt ook niet dat ie wordt aangevallen, vindt alleen dat heady veel meer respect verdient dan iemand als b-front.
Terwijl ik zelf ook graag b-front en met alle respect voor deze man.
Als rauwe artiest scoor je beter op dit forum? kun je toch wel eerlijk toegeven?

wat is de rede dat heady meer respect verdient dan? Wat b-front doet vind ik muzikaal 10x beter dan wat heady doet. Die rapper voegt btw ook niks toe.. ik hoor weinig verschil met een MC. En ja, als rauwe artiest scoor je inderdaad beter op dit forum. Wat wil je daarmee aangeven dan? Wij houden gewoon niet van al die slappe/blije rommel. Wij gaan jou toch ook niet dwingen om de hardere hardstyle leuk te vinden? Dan moet je ons ook niet gaan dwingen om die blije melodietjes van jou leuk te vinden.