Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1021, 1022, 1023, 1024, 1025, 1026, 1027 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 13:47 

Donateur

Bass Acadamy 3 op 22 oktober.

Citaat:
Thera
Crypsis
Titan
Adaro
Diabolic
Luna
Hosted by: Mc DL!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 14:09 

Hardtraxxer

de uitvinding van Hardstyle! :woot:

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 14:36 

Hardtraxxer

Mol schreef:
Heb overal gestaan dus; nee, daar lag het echt niet aan.

Sorry hier moet ik toch even op reageren mol :P Het geluid waar ik stond was loeihard! Nog nooit zulk geluid in de arena gehoord! En was nuchter :) Je hebt dus niet overal gestaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 14:43 

Hardtraxx Veteran

Q-Dominic schreef:
Mol schreef:
Heb overal gestaan dus; nee, daar lag het echt niet aan.

Sorry hier moet ik toch even op reageren mol :P Het geluid waar ik stond was loeihard! Nog nooit zulk geluid in de arena gehoord! En was nuchter :) Je hebt dus niet overal gestaan :P

Loeihard wil niet altijd zuiver zeggen he ;) Ik vond het geluid op een paar plekken ook best te doen hoor, daar niet van, maar het geluid hoort (bijna) overal goed te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 14:48 

Donateur

PNXRMX schreef:
Loeihard wil niet altijd zuiver zeggen he ;) Ik vond het geluid op een paar plekken ook best te doen hoor, daar niet van, maar het geluid hoort (bijna) overal goed te zijn.

Onder het masker was het in elk geval qua volume het best. Zuiver had ik toen geen benul (meer) van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 15:34 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
http://www.nederland3.nl/gemist/10192
Headhunterz & Winne @ Mysteryland, vanaf 22:00 ongeveer..
ben wel benieuwd wat deze performance nou nog meer gebracht heeft, want hier zieje eigelijk nix nieuws, maar wel tof

Haha geniaal ik zag in het publiek iemand met een bordje : Ik pikt dit niet. Moest meteen denken aan de kritiek. :P

Mu12DeR schreef:

Haha wtf xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 15:53 

flevoboys schreef:
Mu12DeR schreef:

Haha wtf xd .

die blijft geniaal :p
ik vraag me alleen af hoe goed het voor demotor is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 16:50 

Hardtraxx Elite

TP-Project schreef:
Maximum schreef:
TP-Project schreef:
Ik word zo ziek van al dat gezeik op Headhunterz, tegenwoordig is alles wat hard is geweldig en alles wat een x wat vrolijker is meteen rotzooi.
Weetje hoe vet het is dat 2 compleet verschillende muziekstijlen samengaan.
Ik zeg niet dat dit een gewoonte moet worden maar 1 x in de zoveel tijd vindt ik dit echt gaaf!

Vind je het ook niet toevallig dat Q aan HHZ vraag om met een bekende artiest op te treden op HET event waar zoveel mogenlijk verschillende stylen even bij de Hardstyle een kijkje kunnen nemen. Denk ff verder na voordat je denkt dat je artiest word aangevallen. :thumbup:

Vindt ook niet dat ie wordt aangevallen, vindt alleen dat heady veel meer respect verdient dan iemand als b-front.
Terwijl ik zelf ook graag b-front en met alle respect voor deze man.
Als rauwe artiest scoor je beter op dit forum? kun je toch wel eerlijk toegeven? :whistle:

wat is de rede dat heady meer respect verdient dan? Wat b-front doet vind ik muzikaal 10x beter dan wat heady doet. Die rapper voegt btw ook niks toe.. ik hoor weinig verschil met een MC. En ja, als rauwe artiest scoor je inderdaad beter op dit forum. Wat wil je daarmee aangeven dan? Wij houden gewoon niet van al die slappe/blije rommel. Wij gaan jou toch ook niet dwingen om de hardere hardstyle leuk te vinden? Dan moet je ons ook niet gaan dwingen om die blije melodietjes van jou leuk te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 17:03 

Hardtraxx Veteran

Ho ho, wacht even!
Ga niet aankomen met dingen als 'wij'.
Er zijn meer dan genoeg members hier die ook van de 'softere' Hardstyle houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 17:11 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Helaas wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 17:13 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Daveytl schreef:

Helaas wel.

Wat is dit nou weer voor bullshit opmerking? Mag iemand niet van iets anders houden dan jijzelf ofzo? Laat iedereen toch lekker in z'n waarde en lekker luisteren naar wat hij of zij leuk vindt. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 17:15 

Hardtraxx Veteran

Ik luister van super vrolijk (moet een goed uitgevoerde melody in zitten en er mogen pitchkicks in zitten als het maar wel bij het nr hoort) maar ik luister ook graag naar de hardste hardstyle (wavolizer - done) bijvoorbeeld en kwa hardcore heb ik het niet zo met mainstream, maar industrial vind ik wel weer super vet.

Dus vrij breed is het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 17:15 

Hardtraxxer

Oxbow schreef:
Daveytl schreef:

Helaas wel.

Wat een zwaar belachelijke en onzinnige reactie. Laat iedereen lekker leuk vinden wat hij/ zij leuk vindt. Ieder lekker z'n eigen ding, prima! Er zijn ook genoeg 'hardstyle verslaafden' die de 'softere hardstyle' lekker vinden, dus doe nou niet alsof het hardere hardstyle werk heilig is en de rest kut!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 17:17 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Oxbow schreef:
Daveytl schreef:

Helaas wel.

Wat is dit nou weer voor bullshit opmerking? Mag iemand niet van iets anders houden dan jijzelf ofzo? Laat iedereen toch lekker in z'n waarde en lekker luisteren naar wat hij of zij leuk vindt. -.-

Thnx voor nagenoeg dezelfde reactie als die van mij Chukkels :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 17:25 

Hardtraxx Elite

En het gaat weer nerges over in het "Wist je dat?" topic
teveel pagina's waar deze (praktisch) dezelfde discussie al zo vaak gevoerd is!

Citaat:
djalusion
Finished a new kick&bass and main kick for one of my new tracks. Sounding great! I love productive days

ben benieuwt, al tijdje nix van a-lusion solo gehoord.. komt (snel) een preview aan stond er ook ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 17:27 

Hardtraxx Veteran

Ik mag mijn teleurstelling toch uiten. Beetje laf om te happen en mij vervolgens woorden in de mond te leggen die er niet eens zijn uitgekomen.

maarja ontopic maar weer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 17:38 

Donateur

STOP nou eens met de eindeloze discussie over smaak. Er staat netjes in de regels dat je elkaars mening moet respecteren, doe dit dan ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 19:04 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Ik vind headhunterz laatste tijd echt super goed bezig, zowel als dj als producer! maar dit is natuurlijk weer jammer, maar dat vind ik jammer van alle djs van mysteryland.. en natuurlijk het meeste van q-dance.. maargoed.. we moeten er mee leven en hopen dat het nooit meer gebeurd!

Amen! Headhunterz was echt goed bezig op Decibel
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 19:09 

Bierkoning

Timmer schreef:
p-stylez schreef:
Ik vind headhunterz laatste tijd echt super goed bezig, zowel als dj als producer! maar dit is natuurlijk weer jammer, maar dat vind ik jammer van alle djs van mysteryland.. en natuurlijk het meeste van q-dance.. maargoed.. we moeten er mee leven en hopen dat het nooit meer gebeurd!

Amen! Headhunterz was echt goed bezig op Decibel

Was heer-lijk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 20:14 

Hardtraxx Veteran

Wist je dat de vocals van Zatox - Irreplaceable door MC Ruffian zijn gedaan? :huh:
(Bron: Discogs: Irreplaceable Vocals [Uncredited] – MC Ruffian)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 20:15 

Hardtraxx Addict

Maximum schreef:
Wist je dat de vocals van Zatox - Irreplaceable door MC Ruffian zijn gedaan? :huh:
(Bron: Discogs: Irreplaceable Vocals [Uncredited] – MC Ruffian)

Als ik ze hoor kan ik het me bijna niet voorstellen! Apart, maar zal vast wel kloppen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 21:27 

Donateur

Citaat:
Kodex | Austrian Hardstyle DJ And Producer
sneak peak preview of a hardcore track ive made some moths ago, hope to find soon more time to work on the project, tel

http://soundcloud.com/kodex_dj/komodo-dragon#
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 21:37 

Kraak... Piep...

Kevin-Raw schreef:
Citaat:
Kodex | Austrian Hardstyle DJ And Producer
sneak peak preview of a hardcore track ive made some moths ago, hope to find soon more time to work on the project, tel

http://soundcloud.com/kodex_dj/komodo-dragon#

Klinkt heel lekker :) Die kick mag van mij nog wel wat tikjes harder maar voor de rest niet slecht :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 21:42 

Hardtraxx Veteran

Klinkt lekker hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 21:59 

Hardtraxxer

...deze gozer een goede tijd heeft gehad op Mysteryland :lol: :D

http://www.dumpert.nl/mediabase/1682601 ... _2011.html
Vorige  1 ... 1021, 1022, 1023, 1024, 1025, 1026, 1027 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen