Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1020, 1021, 1022, 1023, 1024, 1025, 1026 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 23:15 

Hardtraxx Beheerder

Laten we het weer even hebben over dingen (serieuze feiten bijvoorbeeld) waar dit topic voor bedoelt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 00:00 

OT: Wist je dat vandaag het voortgezet weer naar school moet..

@ Vergunning: 10 years of ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 00:24 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Wesz91 schreef:
http://www.nederland3.nl/gemist/10192
Headhunterz & Winne @ Mysteryland, vanaf 22:00 ongeveer..
ben wel benieuwd wat deze performance nou nog meer gebracht heeft, want hier zieje eigelijk nix nieuws, maar wel tof

"Hoop mensen zijn toch heel erg dedicated aan hun hardstyle"
"Het was in ieder geval het moment waar ze allemaal hun handjes in de lucht hadden"
"Het is echt goed gegaan, echt een succes"

Ik was even vergeten dat hardstyle succesvol is als iedereen met hun handjes in de lucht staat. :innocent:

Ja gek he dat de mensen dat gaan doen als die 2 van Winne 600x zeggen 'gooi die handjes in de lucht' :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 00:47 

Kraak... Piep...

Maximum schreef:
Lyst schreef:
Wesz91 schreef:
ben wel benieuwd wat deze performance nou nog meer gebracht heeft, want hier zieje eigelijk nix nieuws, maar wel tof

"Het was in ieder geval het moment waar ze allemaal hun handjes in de lucht hadden"

Ik was even vergeten dat hardstyle succesvol is als iedereen met hun handjes in de lucht staat. :innocent:

Ja gek he dat de mensen dat gaan doen als die 2 van Winne 600x zeggen 'gooi die handjes in de lucht' :lol:

Gooi die handjes in de lucht nummer een nummer een gooi die handjes in de lucht nummer een handjes in de lucht nummer een gooi die handjes in de lucht. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 01:14 

D-Nemacyst schreef:
Gooi die handjes in de lucht nummer een nummer een gooi die handjes in de lucht nummer een handjes in de lucht nummer een gooi die handjes in de lucht. :surrender:

Hahaha, idd:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 08:56 

Artiest

Maximum schreef:
Lyst schreef:
Wesz91 schreef:

Dus als hier een aantal mensen 600x zeggen dat iets kut is, vindt jij dat ook kut ? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 09:13 

Hardtraxx Veteran

Denk dat ze het meer deden om van dat gebler van die Thugz af te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 10:02 

Aan het typen...

Nego schreef:
Dus als hier een aantal mensen 600x zeggen dat iets kut is, vindt jij dat ook kut ? ;)

Schaapjes wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 10:27 

Artiest

Lyst schreef:
Nego schreef:

Zijn dr genoeg, ook hier op Hardtraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 11:10 

Hardtraxxer

Ik vind het 600x kut..

Wannabe gangsta vocals verwerken in een nummer kan nog net... maar dít gaat me toch echt te ver! ik hoop dat het niet herhaalt gaat worden deze stunt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 11:17 

Donateur

Ik vind het idee er achter wel leuk; maar dan weer ZO slap uitgevoerd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 11:34 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
D-Nemacyst schreef:

Hahaha, idd:

Ik word zo ziek van al dat gezeik op Headhunterz, tegenwoordig is alles wat hard is geweldig en alles wat een x wat vrolijker is meteen rotzooi.
Weetje hoe vet het is dat 2 compleet verschillende muziekstijlen samengaan.
Ik zeg niet dat dit een gewoonte moet worden maar 1 x in de zoveel tijd vindt ik dit echt gaaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 11:36 

Hardtraxxer

Wat mij wel vet lijkt is als ze bv. een Wildstylez met een Ferry Corsten samen zetten, of B-Front samen met Carl Cox.. Dan krijg je nog eens vette dingen!

@ Reactie hierboven; Ik vind Headhunterz de laatste tijd juist wel goed bezig, maar ik heb gewoon een hekel aan hip(neder)hop/rap.. en vind dit samen dus voor geen meter klinken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 11:39 

Hardtraxxer

Brainweavers schreef:
Wat mij wel vet lijkt is als ze bv. een Wildstylez met een Ferry Corsten samen zetten, of B-Front samen met Carl Cox.. Dan krijg je nog eens vette dingen!

@ Reactie hierboven; Ik vind Headhunterz de laatste tijd juist wel goed bezig, maar ik heb gewoon een hekel aan hip(neder)hop/rap.. en vind dit samen dus voor geen meter klinken!

Kijk eens naar de Lyrics van Lotgenoot en Crime Passionel, doet wel wat met je hoor;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 11:50 

Aan het typen...

TP-Project schreef:
KSwoosh schreef:
D-Nemacyst schreef:

Hahaha, idd:

Ik word zo ziek van al dat gezeik op Headhunterz, tegenwoordig is alles wat hard is geweldig en alles wat een x wat vrolijker is meteen rotzooi.
Ik zeg niet dat dit een gewoonte moet worden maar 1 x in de zoveel tijd vindt ik dit echt gaaf!

Het is maar net wat je samengaan wilt noemen, het is gewoon een beetje gerap in de break, enige punt waar het nog een beetje samengaat is in de 2e opbouw van de melodie als de melodie van Winne even terugkomt, buiten dat om zijn het gewoon twee tracks die niets met elkaar te maken hebben. De melodie van From Within past ook totaal niet bij het nummer van Winne.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 11:55 

Hardtraxx Elite

Ik wil nog steeds weten wat ze nou nog meer samen hebbe gedaan, vind alleen maar dat from within filmpje.. je gaat me nii vertelle dat ze alleen dat nr gedaan hebbe als er wel 6x heb gestaan van: in de studio met winne.. ¬¬
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 11:59 

Hardtraxxer

TP-Project schreef:
Kijk eens naar de Lyrics van Lotgenoot en Crime Passionel, doet wel wat met je hoor;)

Waarom zou ik? Ik heb niet de behoefte om die muziek te gaan luisteren...

Maar om toch ff te kijken ben ik tot de eerste zin gekomen: "We waren 15 of 16, jong zwart"

Helaas, hier kan ik me dus nu al 0% mee identificeren, de rest ging voor mij alleen maar bergafwaarts dus doet niets met me.. Goede hardstyle dan weer wel! Maar dat is toch echt zonder die Winne
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 12:05 

Hardtraxx Veteran

Nego schreef:
Lyst schreef:
Nego schreef:

Zijn dr genoeg, ook hier op Hardtraxx

Goede vergelijking Nego :thumbup: Wil alleen duidelijk maken dat HHZ zijn conclusie trek uit handjes die de lucht in gaan, terwijl de mensen dat doen door de MC en dat dus los staat van hoe de publiek nu samenwerking ontvangt en dat snap je zelf ook wel! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 12:08 

Hardtraxx Veteran

TP-Project schreef:

Vind je het ook niet toevallig dat Q aan HHZ vraag om met een bekende artiest op te treden op HET event waar zoveel mogenlijk verschillende stylen even bij de Hardstyle een kijkje kunnen nemen. Denk ff verder na voordat je denkt dat je artiest word aangevallen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 12:12 

Hardtraxxer

Maximum schreef:
TP-Project schreef:

Vind je het ook niet toevallig dat Q aan HHZ vraag om met een bekende artiest op te treden op HET event waar zoveel mogenlijk verschillende stylen even bij de Hardstyle een kijkje kunnen nemen. Denk ff verder na voordat je denkt dat je artiest word aangevallen. :thumbup:

Vindt ook niet dat ie wordt aangevallen, vindt alleen dat heady veel meer respect verdient dan iemand als b-front.
Terwijl ik zelf ook graag b-front en met alle respect voor deze man.
Als rauwe artiest scoor je beter op dit forum? kun je toch wel eerlijk toegeven? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 12:22 

Hardtraxx Addict

Kunnen jullie geen topic aanmaken over muziekcombinaties.
Ik verwacht een hoop nieuwe "wist je datjes", maar iedereen loopt hier alleen maar te discussiëren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 12:24 

Hardtraxx Veteran

Headhunterz Facebook: Lovely colleagues, this is your final call. Hard With Style 4 is in the making. If you still haven't then send over your new hit right now!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 12:25 

Hardtraxx Veteran

Nikkel schreef:
Kunnen jullie geen topic aanmaken over muziekcombinaties.
Ik verwacht een hoop nieuwe "wist je datjes", maar iedereen loopt hier alleen maar te discussiëren!

Vind ik een goed idee!

@TP Je hebt een punt en ik zou der graag op in willen gaan, maar om de bovenstaande reden doe ik het maar niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 12:35 

Hardtraxx Veteran

Ik vind headhunterz laatste tijd echt super goed bezig, zowel als dj als producer! maar dit is natuurlijk weer jammer, maar dat vind ik jammer van alle djs van mysteryland.. en natuurlijk het meeste van q-dance.. maargoed.. we moeten er mee leven en hopen dat het nooit meer gebeurd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 12:48 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Ik vind headhunterz laatste tijd echt super goed bezig, zowel als dj als producer! maar dit is natuurlijk weer jammer, maar dat vind ik jammer van alle djs van mysteryland.. en natuurlijk het meeste van q-dance.. maargoed.. we moeten er mee leven en hopen dat het nooit meer gebeurd!

100% met je eens! :thumbsup:
Vorige  1 ... 1020, 1021, 1022, 1023, 1024, 1025, 1026 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen