Laten we het weer even hebben over dingen (serieuze feiten bijvoorbeeld) waar dit topic voor bedoelt is.
@ Vergunning: 10 years of
Ja gek he dat de mensen dat gaan doen als die 2 van Winne 600x zeggen 'gooi die handjes in de lucht'wrote:"Hoop mensen zijn toch heel erg dedicated aan hun hardstyle"wrote:http://www.nederland3.nl/gemist/10192
Headhunterz & Winne @ Mysteryland, vanaf 22:00 ongeveer..
ben wel benieuwd wat deze performance nou nog meer gebracht heeft, want hier zieje eigelijk nix nieuws, maar wel tof
"Het was in ieder geval het moment waar ze allemaal hun handjes in de lucht hadden"
"Het is echt goed gegaan, echt een succes"
Ik was even vergeten dat hardstyle succesvol is als iedereen met hun handjes in de lucht staat.
Gooi die handjes in de lucht nummer een nummer een gooi die handjes in de lucht nummer een handjes in de lucht nummer een gooi die handjes in de lucht.wrote:Ja gek he dat de mensen dat gaan doen als die 2 van Winne 600x zeggen 'gooi die handjes in de lucht'wrote:"Hoop mensen zijn toch heel erg dedicated aan hun hardstyle"wrote:http://www.nederland3.nl/gemist/10192
ben wel benieuwd wat deze performance nou nog meer gebracht heeft, want hier zieje eigelijk nix nieuws, maar wel tof
"Het was in ieder geval het moment waar ze allemaal hun handjes in de lucht hadden"
Ik was even vergeten dat hardstyle succesvol is als iedereen met hun handjes in de lucht staat.
Hahaha, idd:wrote:Gooi die handjes in de lucht nummer een nummer een gooi die handjes in de lucht nummer een handjes in de lucht nummer een gooi die handjes in de lucht.
Dus als hier een aantal mensen 600x zeggen dat iets kut is, vindt jij dat ook kut ?wrote:Ja gek he dat de mensen dat gaan doen als die 2 van Winne 600x zeggen 'gooi die handjes in de lucht'wrote:"Hoop mensen zijn toch heel erg dedicated aan hun hardstyle"wrote:http://www.nederland3.nl/gemist/10192
Schaapjes welwrote:Dus als hier een aantal mensen 600x zeggen dat iets kut is, vindt jij dat ook kut ?
Zijn dr genoeg, ook hier op Hardtraxxwrote:Schaapjes welwrote:Dus als hier een aantal mensen 600x zeggen dat iets kut is, vindt jij dat ook kut ?
Ik word zo ziek van al dat gezeik op Headhunterz, tegenwoordig is alles wat hard is geweldig en alles wat een x wat vrolijker is meteen rotzooi.wrote:Hahaha, idd:wrote:Gooi die handjes in de lucht nummer een nummer een gooi die handjes in de lucht nummer een handjes in de lucht nummer een gooi die handjes in de lucht.
View on YouTube
Kijk eens naar de Lyrics van Lotgenoot en Crime Passionel, doet wel wat met je hoor;)wrote:Wat mij wel vet lijkt is als ze bv. een Wildstylez met een Ferry Corsten samen zetten, of B-Front samen met Carl Cox.. Dan krijg je nog eens vette dingen!
@ Reactie hierboven; Ik vind Headhunterz de laatste tijd juist wel goed bezig, maar ik heb gewoon een hekel aan hip(neder)hop/rap.. en vind dit samen dus voor geen meter klinken!
Het is maar net wat je samengaan wilt noemen, het is gewoon een beetje gerap in de break, enige punt waar het nog een beetje samengaat is in de 2e opbouw van de melodie als de melodie van Winne even terugkomt, buiten dat om zijn het gewoon twee tracks die niets met elkaar te maken hebben. De melodie van From Within past ook totaal niet bij het nummer van Winne.wrote:Ik word zo ziek van al dat gezeik op Headhunterz, tegenwoordig is alles wat hard is geweldig en alles wat een x wat vrolijker is meteen rotzooi.wrote:Hahaha, idd:wrote:Gooi die handjes in de lucht nummer een nummer een gooi die handjes in de lucht nummer een handjes in de lucht nummer een gooi die handjes in de lucht.
View on YouTube
Weetje hoe vet het is dat 2 compleet verschillende muziekstijlen samengaan.
Ik zeg niet dat dit een gewoonte moet worden maar 1 x in de zoveel tijd vindt ik dit echt gaaf!
Waarom zou ik? Ik heb niet de behoefte om die muziek te gaan luisteren...wrote:Kijk eens naar de Lyrics van Lotgenoot en Crime Passionel, doet wel wat met je hoor;)
Goede vergelijking Negowrote:Zijn dr genoeg, ook hier op Hardtraxxwrote:Schaapjes welwrote:Dus als hier een aantal mensen 600x zeggen dat iets kut is, vindt jij dat ook kut ?
Vind je het ook niet toevallig dat Q aan HHZ vraag om met een bekende artiest op te treden op HET event waar zoveel mogenlijk verschillende stylen even bij de Hardstyle een kijkje kunnen nemen. Denk ff verder na voordat je denkt dat je artiest word aangevallen.wrote:Ik word zo ziek van al dat gezeik op Headhunterz, tegenwoordig is alles wat hard is geweldig en alles wat een x wat vrolijker is meteen rotzooi.
Ik zeg niet dat dit een gewoonte moet worden maar 1 x in de zoveel tijd vindt ik dit echt gaaf!
Vindt ook niet dat ie wordt aangevallen, vindt alleen dat heady veel meer respect verdient dan iemand als b-front.wrote:Vind je het ook niet toevallig dat Q aan HHZ vraag om met een bekende artiest op te treden op HET event waar zoveel mogenlijk verschillende stylen even bij de Hardstyle een kijkje kunnen nemen. Denk ff verder na voordat je denkt dat je artiest word aangevallen.wrote:Ik word zo ziek van al dat gezeik op Headhunterz, tegenwoordig is alles wat hard is geweldig en alles wat een x wat vrolijker is meteen rotzooi.
Vind ik een goed idee!wrote:Kunnen jullie geen topic aanmaken over muziekcombinaties.
Ik verwacht een hoop nieuwe "wist je datjes", maar iedereen loopt hier alleen maar te discussiëren!
100% met je eens!wrote:Ik vind headhunterz laatste tijd echt super goed bezig, zowel als dj als producer! maar dit is natuurlijk weer jammer, maar dat vind ik jammer van alle djs van mysteryland.. en natuurlijk het meeste van q-dance.. maargoed.. we moeten er mee leven en hopen dat het nooit meer gebeurd!