Oh god nee.wrote:Inner Child ging hij een remix van maken.wrote:Fanatics kan ie toch niet verbeterenwrote:Ran-D Facebook: Making a test remix of an old track for my #ML11 Liveset. Hopefully finish this short testversion in time before this saturday.
Hopelijk Fanatics!
x2. Sinds ik die plaat voor het eerste live heb gehoord verliefd op die track, vrijwel geen verbetering mogelijk imo.wrote:Oh god nee.wrote:Inner Child ging hij een remix van maken.
hij heeft eigelijk ook geen verandering nodig, maar wat wel zo is, is dattie nauwelijks gedraaid word, en dan dus weer wel, dus vindk alleen maar positiefwrote: x2. Sinds ik die plaat voor het eerste live heb gehoord verliefd op die track, vrijwel geen verbetering mogelijk imo.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Wat een verschrikkelijk kutfilmpje, die versnelling en lichteffecten zijn echt slecht! 
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Dat Phat Beats Only trainingsjasje is wel vet!
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Er viel niks te klagen, hij draaide gewoon goed! Opende wat rustiger voor zijn doen, maar dat waren allemaal goede tracks. Ze hadden allemaal wat aparts en niet allemaal van die stuiterkicks... Bob zette een sterke set neer! Vooral richting het eindewrote: Tja, het is iets wat je minder van B-Front gewend bent. Was denk ik gewoon een probeerseltje om te kijken of het Defqon publiek er wat mee kon. Hij kreeg klaarblijkelijk wat feedback erop en heeft op Decibel en wat hardere set neergezet (al heb ik het gevoel dat het bij Decibel iets makkelijker kan). Toch zijn er weer mensen die klagen, jammer.
Als ik zo van comments en filmpjes van op joetoep kan afleiden (ben er niet geweest zelf) snap ik ook het gezever niet. Dat is een toch een ijzersterke lijst van bob.
Ain't Nobody re-amp
Rebirth Anthem
Inner Creativity
Open Your Mind
Dark Age
Virus
Noisemaker remix
Die van Wasted Penguinz
Fusion Of Sound
Charger
For The Girls
Magic
Kings Of The Underground
en nog wel wat
... Vind het een set met een lekkere opbouw, zeker als je weet dat ie net na Brennan Heart komt.
Ain't Nobody re-amp
Rebirth Anthem
Inner Creativity
Open Your Mind
Dark Age
Virus
Noisemaker remix
Die van Wasted Penguinz
Fusion Of Sound
Charger
For The Girls
Magic
Kings Of The Underground
en nog wel wat
... Vind het een set met een lekkere opbouw, zeker als je weet dat ie net na Brennan Heart komt.
A
En Save The Day van Showtek:D
For all you MIM addicts! Your patience will be rewarded.
The new Crypsis release will be out next week followed by new Chain Reaction single "War in Reverse". Also the new signed Radical Redemption will strike with force, tracks being mixed & mastered now! Your support is appreciated!
YEAHH
The new Crypsis release will be out next week followed by new Chain Reaction single "War in Reverse". Also the new signed Radical Redemption will strike with force, tracks being mixed & mastered now! Your support is appreciated!
YEAHH
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
EINDELIJK!! 
Super nieuws! We hebben erg lang op beiden moeten wachten, dus het mocht ook wel een beetje tijd worden.wrote:For all you MIM addicts! Your patience will be rewarded.
YEAHH
Eindelijk, moeten wel dikke releases worden 
Hier moet Jor-D voorpagina nieuws van maken.wrote:For all you MIM addicts! Your patience will be rewarded.
YEAHH
Hahawrote:Hier moet Jor-D voorpagina nieuws van maken.wrote:For all you MIM addicts! Your patience will be rewarded.
YEAHH
Ben wel blij dat ie ein-de-lijk komt, nog net op tijd voordat ik ze allemaal al zat was haha
Werd tijd!wrote:For all you MIM addicts! Your patience will be rewarded.
YEAHH
Ben erg benieuwd naar de tracks die op zijn nieuwe release staan, want hij heeft de laatste tijd veel nieuwe nummers gemaakt.
C
wrote:Als ik zo van comments en filmpjes van op joetoep kan afleiden (ben er niet geweest zelf) snap ik ook het gezever niet. Dat is een toch een ijzersterke lijst van bob.
Ain't Nobody re-amp
Rebirth Anthem
Inner Creativity
Open Your Mind
Dark Age
Virus
Noisemaker remix
Die van Wasted Penguinz
Fusion Of Sound
Charger
For The Girls
Magic
Kings Of The Underground
en nog wel wat
Noisemaker was de Code Black remix.... (corey van BW)
B-Front Facebook: Today studio time with... Let you know Soon :-)
Hahahaha die kop van dat mens als je nog niet op play hebt gerdrukt!wrote:View on YouTube