Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1010, 1011, 1012, 1013, 1014, 1015, 1016 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 13:29 

Donateur

Pommer schreef:
Zo jammer dat er mensen dan weer gelijk naar drugs enzo refereren daaronder, we worden gelijk allemaal over één kam geschoren omdat een paar van die anabolenaddicts een beetje gaan lopen knokken :(

Valt wel mee hoor er wordt gelijk even verbeterd;
Citaat:
Overduidelijk gevalletje alcohol/cocaine.
Beetje pillekop wil alleen maar knuffelen...

Kijk, eindelijk iemand die het snapt. Verder is 1 ruzie niks tussen 50.000 man, in de discotheken zijn 400 man en zijn 20 ruzies. Ja, dat komt door alcohol inderdaad.

Vind het wel meevallen hoor, er wordt gelijk even verbeterd en uitgelegd hoe het zit en een aantal comments eronder staan wat berichten over hoe de sfeer op dit soort festivals is. Volkomen terecht dat de media hier aandacht aan besteedt en wie weet worden die gasten op deze manier wel herkend ofzo. Vind het nieuwsbericht nog best wel goed geschreven, meestal staat het vol technische fouten over de gedraaide genres etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 13:29 

Hardtraxxer

Nrgizer schreef:
B-Frontliner zou wel dik zijn =D

+1 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 13:52 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:
Zo jammer dat er mensen dan weer gelijk naar drugs enzo refereren daaronder, we worden gelijk allemaal over één kam geschoren omdat een paar van die anabolenaddicts een beetje gaan lopen knokken :(

Valt wel mee hoor er wordt gelijk even verbeterd;
Citaat:
Overduidelijk gevalletje alcohol/cocaine.
Beetje pillekop wil alleen maar knuffelen...

Kijk, eindelijk iemand die het snapt. Verder is 1 ruzie niks tussen 50.000 man, in de discotheken zijn 400 man en zijn 20 ruzies. Ja, dat komt door alcohol inderdaad.

Vind het wel meevallen hoor, er wordt gelijk even verbeterd en uitgelegd hoe het zit en een aantal comments eronder staan wat berichten over hoe de sfeer op dit soort festivals is. Volkomen terecht dat de media hier aandacht aan besteedt en wie weet worden die gasten op deze manier wel herkend ofzo. Vind het nieuwsbericht nog best wel goed geschreven, meestal staat het vol technische fouten over de gedraaide genres etc.

Wel typisch dat het weer in het nieuws moet komen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 16:13 

iSenSe` schreef:
http://www.spitsnieuws.nl/archives/foto-video/2011/08/knokpartijtje-op-decibel-outdoor-festival

Spits :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 16:30 

Hardtraxxer

Dan heb je het ook wel over de meest trieste krant van Nederland.. Die zouden zelfs een bericht in de krant zetten als ik de 100 meter in 2 minuut 54 zou lopen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 17:42 

Hardtraxx Addict

JefQ schreef:
Ik vind die kritiek op B-front eigenlijk een beetje onzin. Er wordt net gedaan alsof hij steeds meer weg trekt van de wat hardere kant van de hardstyle. Volgens mijn ogen en oren zijn de laatste tracks nog steeds hard en duister. En omdat hij een track met walgelijke pitchkicks draait, valt gelijk de set in duigen.. Ik vind het eigenlijk bullshit.. Wanneer B-front in de line up staat kan je gewoon een opbouwende set verwachten die melodieus begint en harder eindigt.. Zijn setjes zijn echt niet ineens anders omdat hij op decibel of defqon draait.

De praktijk wijst dus anders uit... DefQon (main stage) viel ie tegen, Dreamfields (Raw tent) was ie sick, en dan weer op Decibel op main... valt t weer tegen. Lijkt me duidelijk dat hij zijn set aanpast op dat grote publiek, iets dat ik ook zou doen wss, maar ik zie hem liever in de tent staan en dat Zatox dan op main gaat chillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 17:49 

Hardtraxx Crew

mr_vertigo schreef:
JefQ schreef:
Ik vind die kritiek op B-front eigenlijk een beetje onzin. Er wordt net gedaan alsof hij steeds meer weg trekt van de wat hardere kant van de hardstyle. Volgens mijn ogen en oren zijn de laatste tracks nog steeds hard en duister. En omdat hij een track met walgelijke pitchkicks draait, valt gelijk de set in duigen.. Ik vind het eigenlijk bullshit.. Wanneer B-front in de line up staat kan je gewoon een opbouwende set verwachten die melodieus begint en harder eindigt.. Zijn setjes zijn echt niet ineens anders omdat hij op decibel of defqon draait.

De praktijk wijst dus anders uit... DefQon (main stage) viel ie tegen, Dreamfields (Raw tent) was ie sick, en dan weer op Decibel op main... valt t weer tegen. Lijkt me duidelijk dat hij zijn set aanpast op dat grote publiek, iets dat ik ook zou doen wss, maar ik zie hem liever in de tent staan en dat Zatox dan op main gaat chillen.

Die set op op Defqon en Dreamfields heb ik niet gehoord, maar op Decibel vond ik die set werkelijk geweldig. Gewoon alleen maar gruwelijke nummers. Ik vond juist niet dat ie zich aanpaste aan het publiek en de tijd waarop ie stond. Hij draaide platen als: Magic, For The Girls, Fusion Of Sound, Dark Age, Everything Changes, die Noisemaker Remix, Virus, Kings Of The Underworld, Charger etc. Ik weet niet wat ie van jullie nog anders moet draaien, maar ik vond het gruwelijk vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 17:50 

Hardtraxx Veteran

Nu moet je je ook bedenken dat de sfeer om main ver te zoeken was imo, waardoor hij niet draait wat een toevallige liefhebber op de main wilt horen. Denk dat de dj's op de main vooral het zogenoemde dagjesvolk moet vermaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 17:50 

Hardtraxx Veteran

Je merkt inderdaad duidelijk verschil tussen B-Front op de main en B-Front op een Loudness. Op Defqon main bouwde die op vanaf Lighters en op Loudness bouwde die op vanaf Chaos. Wel een degelijk verschil he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 18:34 

Hardtraxx Addict

B-Front zijn set sloeg gewoon totaal niet aan op de mainstage, maar qua nummers was die echt wel hard!!

Ik zeg maar zoooo: Q-base, 10 september, 5 tot 7 (ga ik vanuit), Hanger

Be There!!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 18:35 

Hardtraxxer

mr_vertigo schreef:
JefQ schreef:

Ik vind het altijd zo mooi dat mensen een feit trekken uit iets wat een paar mensen vinden. Wat zijn de kwalificaties van die personen? Waarom is de mening van die personen gelijk een feit? Op decibel heeft hij volgens andere een knalset neergezet en als ik de tracks bekijk die wootum net beschrijft.. Dan zal dit ook best wel geweest zijn.. Ik heb de set op defqon bijgewoond en dat was gewoon een goede set met was euforischer fusion werk, maar ook de stevige knallers.. Maargoed.. Het wordt maar weer al te duidelijk dat er altijd kritiek op iemand moet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 18:38 

Hardtraxx Veteran

Daarbij komt ook nog eens dat ik B-Front echt de laatste hardstyle artiest op aarde vind die mag zeuren over kritiek. Als er iemand de afgelopen 2 jaar alleen maar veren heeft ontvangen is hij het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 18:47 

Hardtraxx Addict

JefQ schreef:
mr_vertigo schreef:
JefQ schreef:

Ik vind het altijd zo mooi dat mensen een feit trekken uit iets wat een paar mensen vinden. Wat zijn de kwalificaties van die personen? Waarom is de mening van die personen gelijk een feit? Op decibel heeft hij volgens andere een knalset neergezet en als ik de tracks bekijk die wootum net beschrijft.. Dan zal dit ook best wel geweest zijn.. Ik heb de set op defqon bijgewoond en dat was gewoon een goede set met was euforischer fusion werk, maar ook de stevige knallers.. Maargoed.. Het wordt maar weer al te duidelijk dat er altijd kritiek op iemand moet zijn.

Ik reageer slechts op een statement die jij maakt, namelijk dat zijn setjes niet opeens anders zijn, en dat zijn ze wel :P Om die mening te ondersteunen opper ik de mening van mijzelf en die van mensen van o.a. HT (een mening die iets meer waarde toe ken dan iemand die niet zo veel bezig is met hardstyle, waarschijnlijk) en andere kennissen. Dat hij dus "tegenviel" op main, had ik even anders moeten verwoorden, maar daarmee wil ik dus zeggen dat zijn set wss niet zo hard/rauw was, als we van hem gewend zijn. Ik persoonlijk vind dat niet perse slecht, rauwer = beter gaat niet altijd op, maar zijn setjes zijn dus wel degelijk anders als hij gewoon in een raw tent draait of op een defqon mainstage. Nogmaals, dit is geen kritiek van mij naar hem toe, ik denk dat ik als DJ dat ook zou doen, maar dit is wel een meningsverschil met jou! Ik denk dat zijn set er wel degelijk anders klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 18:53 

Hardtraxx Addict

Bovendien... dat er altijd kritiek op iemand moet zijn, ja... dat lijkt me alleen maar positief, als er een dag komt dat iedereen overal lovend over is wordt je ook gek. Als je bedoeld dat er mensen zijn die altijd naar iets zoeken om op te "zeiken", dat is wat anders, en dat vind ik ook irritant, maar kritiek is wel belangrijk vind ik, met alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 18:58 

Hardtraxx Veteran

Ran-D Facebook: Making a test remix of an old track for my #ML11 Liveset. Hopefully finish this short testversion in time before this saturday.

Hopelijk Fanatics! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 18:59 

Hardtraxx Crew

Maximum schreef:
Ran-D Facebook: Making a test remix of an old track for my #ML11 Liveset. Hopefully finish this short testversion in time before this saturday.

Fanatics kan ie toch niet verbeteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:04 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Maximum schreef:

Inner Child ging hij een remix van maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:10 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
wootum schreef:
Maximum schreef:

Echt?! Ziek! Dat moet wel heel vet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:28 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Radical Redemption
Most Wanted welcomes Radical Redemption!
Radical Redemption equals lots of rhythmic elements, raw sounds, heavy kicks and dark atmospheres. Also thinking outside the box, trying something new and experimenting with sounds.
With his first release on Minus is More coming up soon he might just be getting started, but a future force to reckon with!

Citaat:
Radical Redemption
Yeah, it's official!!

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:31 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:

ooeeeh i hope so! tijd gelede ff herontdekt die plaat, weer helemaal verliefd (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:32 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
Daveytl schreef:

ooeeeh i hope so! tijd gelede ff herontdekt die plaat, weer helemaal verliefd (L)

Precies hetzelfde, alleen volgens mij vind Ran-D hem zelf niet zo heel vet, hoor hem echt nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:38 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:
Wat voor kritiek?
De meesten worden toch juist steeds lovender over hem of zie ik dat nou verkeerd

Moet je het Decibel topic maar even doorlezen.. soort van mainstream setje van B-Front. Vond er niks aan, kwam ook mede door de sfeer. Voortaan gewoon Zatox op de main en B-Front in de tent zetten.

Pardon? Een mainstreamset van B-Front? Heb je alleen de eerste 10 minuten gehoord?

B-Front begint over het algemeen wat rustiger, dat deed hij vorig jaar niet anders. Daarna gewoon opbouwen en hard afsluiten. Platen aan het eind als die nieuwe Virus, Magic, Fusion Of Sound kan ik niet echt meer mainstream en rustig noemen.

dawasiknie schreef:
B-Front een beetje klaar is met de kritiek.

Citaat:
In 2011 people decide what you can Play and not.. I play what i like! ;)

Citaat:
complain, complain, complain! Why not enjoy enjoy enjoy? Ore stay away please ;-) #nightqoute ;)

En terecht. Snap niet dat er zoveel geklaagd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:44 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
B-Front begint over het algemeen wat rustiger, dat deed hij vorig jaar niet anders. Daarna gewoon opbouwen en hard afsluiten. Platen aan het eind als die nieuwe Virus, Magic, Fusion Of Sound kan ik niet echt meer mainstream en rustig noemen.

Was zelf niet bij zijn set, alleen in t begin ain't nobody re-amp gehoord die ik er al aardig op vond knalle! maar wat ik ervan hoor heeftie iig al 10x zoveel ze best gedaan als bij defqon, dat was verschrikkelijk... watk ervan lees welke tracks die gedraait heeft was er nix mis mee ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:46 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
Khadber schreef:

Was zelf niet bij zijn set, alleen in t begin ain't nobody re-amp gehoord die ik er al aardig op vond knalle! maar wat ik ervan hoor heeftie iig al 10x zoveel ze best gedaan als bij defqon, dat was verschrikkelijk... watk ervan lees welke tracks die gedraait heeft was er nix mis mee ^^

Tja, het is iets wat je minder van B-Front gewend bent. Was denk ik gewoon een probeerseltje om te kijken of het Defqon publiek er wat mee kon. Hij kreeg klaarblijkelijk wat feedback erop en heeft op Decibel en wat hardere set neergezet (al heb ik het gevoel dat het bij Decibel iets makkelijker kan). Toch zijn er weer mensen die klagen, jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:55 

Hardtraxx Veteran

Ik ben maar heel kort bij B-Front geweest, dus heb er vrij weinig van meegekregen, maar ik denk dat hij (volgens sommigen) van hem alleen maar duister en hard werk verwachten, wat ik dus vermoed is dat ie zich heeft aangepast aan het publiek, zoals ik ook al eerder aangaf, hij zal zich op de main niet aanpassen voor een toevallige "raw" liefhebber die de main passeert, maar eerder aan wat het grote publiek (lees: dagjesmensen) willen.
Vorige  1 ... 1010, 1011, 1012, 1013, 1014, 1015, 1016 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen