JefQ wrote:mr_vertigo wrote:JefQ wrote:Ik vind die kritiek op B-front eigenlijk een beetje onzin. Er wordt net gedaan alsof hij steeds meer weg trekt van de wat hardere kant van de hardstyle. Volgens mijn ogen en oren zijn de laatste tracks nog steeds hard en duister. En omdat hij een track met walgelijke pitchkicks draait, valt gelijk de set in duigen.. Ik vind het eigenlijk bullshit.. Wanneer B-front in de line up staat kan je gewoon een opbouwende set verwachten die melodieus begint en harder eindigt.. Zijn setjes zijn echt niet ineens anders omdat hij op decibel of defqon draait.
De praktijk wijst dus anders uit... DefQon (main stage) viel ie tegen, Dreamfields (Raw tent) was ie sick, en dan weer op Decibel op main... valt t weer tegen. Lijkt me duidelijk dat hij zijn set aanpast op dat grote publiek, iets dat ik ook zou doen wss, maar ik zie hem liever in de tent staan en dat Zatox dan op main gaat chillen.
Ik vind het altijd zo mooi dat mensen een feit trekken uit iets wat een paar mensen vinden. Wat zijn de kwalificaties van die personen? Waarom is de mening van die personen gelijk een feit? Op decibel heeft hij volgens andere een knalset neergezet en als ik de tracks bekijk die wootum net beschrijft.. Dan zal dit ook best wel geweest zijn.. Ik heb de set op defqon bijgewoond en dat was gewoon een goede set met was euforischer fusion werk, maar ook de stevige knallers.. Maargoed.. Het wordt maar weer al te duidelijk dat er altijd kritiek op iemand moet zijn.
Ik reageer slechts op een statement die jij maakt, namelijk dat zijn setjes niet opeens anders zijn, en dat zijn ze wel

Om die mening te ondersteunen opper ik de mening van mijzelf en die van mensen van o.a. HT (een mening die iets meer waarde toe ken dan iemand die niet zo veel bezig is met hardstyle, waarschijnlijk) en andere kennissen. Dat hij dus "tegenviel" op main, had ik even anders moeten verwoorden, maar daarmee wil ik dus zeggen dat zijn set wss niet zo hard/rauw was, als we van hem gewend zijn. Ik persoonlijk vind dat niet perse slecht, rauwer = beter gaat niet altijd op, maar zijn setjes zijn dus wel degelijk anders als hij gewoon in een raw tent draait of op een defqon mainstage. Nogmaals, dit is geen kritiek van mij naar hem toe, ik denk dat ik als DJ dat ook zou doen, maar dit is wel een meningsverschil met jou! Ik denk dat zijn set er wel degelijk anders klinkt.