mr_vertigo schreef:
JefQ schreef:
Ik vind die kritiek op B-front eigenlijk een beetje onzin. Er wordt net gedaan alsof hij steeds meer weg trekt van de wat hardere kant van de hardstyle. Volgens mijn ogen en oren zijn de laatste tracks nog steeds hard en duister. En omdat hij een track met walgelijke pitchkicks draait, valt gelijk de set in duigen.. Ik vind het eigenlijk bullshit.. Wanneer B-front in de line up staat kan je gewoon een opbouwende set verwachten die melodieus begint en harder eindigt.. Zijn setjes zijn echt niet ineens anders omdat hij op decibel of defqon draait.
De praktijk wijst dus anders uit... DefQon (main stage) viel ie tegen, Dreamfields (Raw tent) was ie sick, en dan weer op Decibel op main... valt t weer tegen. Lijkt me duidelijk dat hij zijn set aanpast op dat grote publiek, iets dat ik ook zou doen wss, maar ik zie hem liever in de tent staan en dat Zatox dan op main gaat chillen.
Die set op op Defqon en Dreamfields heb ik niet gehoord, maar op Decibel vond ik die set werkelijk geweldig. Gewoon alleen maar gruwelijke nummers. Ik vond juist niet dat ie zich aanpaste aan het publiek en de tijd waarop ie stond. Hij draaide platen als: Magic, For The Girls, Fusion Of Sound, Dark Age, Everything Changes, die Noisemaker Remix, Virus, Kings Of The Underworld, Charger etc. Ik weet niet wat ie van jullie nog anders moet draaien, maar ik vond het gruwelijk vet.