Josh & Wesz
Off to bed. Still getting a lot of reactions about that 'wilderness' track. Old project file is lost so we have to re-write it again. Guess that will be our studio work for next week ghehe... Any suggestions? Just tell us :-
S
Nee joh, dat ben jij.wrote:Het is altijd wel een geinig fenomeen hoe op hardtraxx Brennan Heart zo'n beetje het laagste is wat er bestaat
Ben wel benieuwd, zoiets a la bang the bass of reputation game lijkt me erg vet! Maar ik zet er geen geld op...
N
Artist
917 posts member since 2008
last seen 17 days ago
Om over een MC te oordelen moet je imo bij een feest zijn. Thuis proef je de sfeer niet juist waar een MC op inspeeltwrote:... je preparty kan luisteren
http://www.b2s.nl/radio
... MC Renegade heeeeeeeeeeel irritant is
+1wrote: Om over een MC te oordelen moet je imo bij een feest zijn. Thuis proef je de sfeer niet juist waar een MC op inspeelt
Maar ik kan hem toch irritant vinden?wrote:Om over een MC te oordelen moet je imo bij een feest zijn. Thuis proef je de sfeer niet juist waar een MC op inspeeltwrote:... je preparty kan luisteren
M
Hardtraxxer
608 posts member since 2010
last seen Jul 2015
Over de radio wordt vrijwel iedere MC iritant gevonden 
Klopt
Heb ook nooit een oordeel geven over zijn inbreng op t feest. Wel op de radio
Heb ook nooit een oordeel geven over zijn inbreng op t feest. Wel op de radio
Leuk! Even inschakelen.wrote:... je preparty kan luisteren
Vond MC Regegade live op WiSH de hele dag eigenlijk wel heel goed zijn werk doen! Precies op het goede moment de juiste lyrics etcetera. Fijn om mee te maken!
De Loudness tent van morgen, van dezelfde bouwers is als diegene die bij pukkelpop is ingestort :o
ik hou mijn hart vast
ik hou mijn hart vast
Die tenten kunnen windkracht 11 hebben. Tenzij er spontaan een megastorm komt is er niets aan de hand.wrote:De Loudness tent van morgen, van dezelfde bouwers is als diegene die bij pukkelpop is ingestort :o
ik hou mijn hart vast
Alles is na afgelopen dag toch een paar keer extra gechecked.
G
Ik hoop het wel ja, volges mij is het meeste noodweer de komende 2 dagen wel voorbij *klopt het snel af*wrote:Die tenten kunnen windkracht 11 hebben. Tenzij er spontaan een megastorm komt is er niets aan de hand.wrote:De Loudness tent van morgen, van dezelfde bouwers is als diegene die bij pukkelpop is ingestort :o
ik hou mijn hart vast
Ja is ook zo, maar kvond t tog wel ironisch, die tentenbouwers hebben nou eenmal niet zon goeie naam in die wereld hebk vernomen :pwrote:Die tenten kunnen windkracht 11 hebben. Tenzij er spontaan een megastorm komt is er niets aan de hand.wrote:De Loudness tent van morgen, van dezelfde bouwers is als diegene die bij pukkelpop is ingestort :o
ik hou mijn hart vast
ben der niet bang voor verder, vooral nii met deze weersvooruitzichten
Ran-D Facebook: We have 2 brand new #gunzforhire tracks in our liveset tomorrow that will blow the loudness area to pieces. Don't miss it!! 19:30 #DB11
Op een feest anders ook hoor. Als ik DV8 zijn woorden letterlijk moet nemen dan moet ik mijn moeder nog 10232x neuken en moet ik 13 volle dagen 'rocken' en als ik Ruffian letterlijk zou nemen ben ik tot 2015 nog in me handen aan het klappen.wrote:Over de radio wordt vrijwel iedere MC iritant gevonden
"Put that skin together"wrote:wrote: en als ik Ruffian letterlijk zou nemen ben ik tot 2015 nog in me handen aan het klappen.
Profite zegt op zijn facebook dat hij getekend heeft bij Fusion. ohlol... paar pagina's terug al gezegd.
KINGS OF THE UNDERGROUND!!wrote:Ran-D Facebook: We have 2 brand new #gunzforhire tracks in our liveset tomorrow that will blow the loudness area to pieces. Don't miss it!! 19:30 #DB11
Deze Live-act moet zo vet worden drool:wrote:Ran-D Facebook: We have 2 brand new #gunzforhire tracks in our liveset tomorrow that will blow the loudness area to pieces. Don't miss it!! 19:30 #DB11
Die was al af ;-)wrote:KINGS OF THE UNDERGROUND!!wrote:Ran-D Facebook: We have 2 brand new #gunzforhire tracks in our liveset tomorrow that will blow the loudness area to pieces. Don't miss it!! 19:30 #DB11
Nu maar hopen dat het ook echt 2 KNALLERS zijn á la Under Attack, en niet een 'knaller' á la Gangster's Don't Dance.
Had er wel graag bij willen zijn
En ik hoop dat er vandaag iets bekend wordt gemaakt over de volgende Loudness-editie
Had er wel graag bij willen zijn
En ik hoop dat er vandaag iets bekend wordt gemaakt over de volgende Loudness-editie
DjThePitcher
Do you want to hear my brand new Re-amp? @djBfront will play him at Decibel mainstage today! Set time 16:15-17:15 (Aint Nobody Re-amp) #db11
D
waarom nu al een Re-amp van een track terwijl die net uit is?wrote:DjThePitcher
Do you want to hear my brand new Re-amp? @djBfront will play him at Decibel mainstage today! Set time 16:15-17:15 (Aint Nobody Re-amp) #db11
vraag het michel pollen..wrote:waarom nu al een Re-amp van een track terwijl die net uit is?wrote:DjThePitcher