Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Josh & Wesz
Off to bed. Still getting a lot of reactions about that 'wilderness' track. Old project file is lost so we have to re-write it again. Guess that will be our studio work for next week ghehe... Any suggestions? Just tell us :-
S
Skedoedelefloeps wrote:Het is altijd wel een geinig fenomeen hoe op hardtraxx Brennan Heart zo'n beetje het laagste is wat er bestaat
Nee joh, dat ben jij.

Ben wel benieuwd, zoiets a la bang the bass of reputation game lijkt me erg vet! Maar ik zet er geen geld op...
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
... je preparty kan luisteren

www.b2s.nl/radio

... MC Renegade heeeeeeeeeeel irritant is
N
Artist
917 posts member since 2008
last seen 17 days ago
Hooli wrote:... je preparty kan luisteren

http://www.b2s.nl/radio

Om over een MC te oordelen moet je imo bij een feest zijn. Thuis proef je de sfeer niet juist waar een MC op inspeelt
Hardtraxxer
450 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Nego wrote: Om over een MC te oordelen moet je imo bij een feest zijn. Thuis proef je de sfeer niet juist waar een MC op inspeelt
+1
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2020
Nego wrote:

Om over een MC te oordelen moet je imo bij een feest zijn. Thuis proef je de sfeer niet juist waar een MC op inspeelt
Maar ik kan hem toch irritant vinden?
M
Hardtraxxer
608 posts member since 2010
last seen Jul 2015
Over de radio wordt vrijwel iedere MC iritant gevonden :)
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2020
Klopt :P

Heb ook nooit een oordeel geven over zijn inbreng op t feest. Wel op de radio ^^
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026

Leuk! Even inschakelen.
Vond MC Regegade live op WiSH de hele dag eigenlijk wel heel goed zijn werk doen! Precies op het goede moment de juiste lyrics etcetera. Fijn om mee te maken!
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
De Loudness tent van morgen, van dezelfde bouwers is als diegene die bij pukkelpop is ingestort :o
ik hou mijn hart vast :x
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Wesz91 wrote:De Loudness tent van morgen, van dezelfde bouwers is als diegene die bij pukkelpop is ingestort :o
Die tenten kunnen windkracht 11 hebben. Tenzij er spontaan een megastorm komt is er niets aan de hand.
Alles is na afgelopen dag toch een paar keer extra gechecked.
G
Khadber wrote:
Wesz91 wrote:De Loudness tent van morgen, van dezelfde bouwers is als diegene die bij pukkelpop is ingestort :o
Die tenten kunnen windkracht 11 hebben. Tenzij er spontaan een megastorm komt is er niets aan de hand.
Ik hoop het wel ja, volges mij is het meeste noodweer de komende 2 dagen wel voorbij *klopt het snel af*
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Khadber wrote:
Ja is ook zo, maar kvond t tog wel ironisch, die tentenbouwers hebben nou eenmal niet zon goeie naam in die wereld hebk vernomen :p
ben der niet bang voor verder, vooral nii met deze weersvooruitzichten :D
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Ran-D Facebook: We have 2 brand new #gunzforhire tracks in our liveset tomorrow that will blow the loudness area to pieces. Don't miss it!! 19:30 #DB11
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Martijn wrote:Over de radio wordt vrijwel iedere MC iritant gevonden :)
Op een feest anders ook hoor. Als ik DV8 zijn woorden letterlijk moet nemen dan moet ik mijn moeder nog 10232x neuken en moet ik 13 volle dagen 'rocken' en als ik Ruffian letterlijk zou nemen ben ik tot 2015 nog in me handen aan het klappen. >.<
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 6 hours ago
Maximum wrote:
Martijn wrote: en als ik Ruffian letterlijk zou nemen ben ik tot 2015 nog in me handen aan het klappen. >.<
"Put that skin together" >.<
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
Profite zegt op zijn facebook dat hij getekend heeft bij Fusion. ohlol... paar pagina's terug al gezegd.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Maximum wrote:Ran-D Facebook: We have 2 brand new #gunzforhire tracks in our liveset tomorrow that will blow the loudness area to pieces. Don't miss it!! 19:30 #DB11
KINGS OF THE UNDERGROUND!!
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Maximum wrote:Ran-D Facebook: We have 2 brand new #gunzforhire tracks in our liveset tomorrow that will blow the loudness area to pieces. Don't miss it!! 19:30 #DB11
Deze Live-act moet zo vet worden drool:
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
TiMOTHYb wrote:
KINGS OF THE UNDERGROUND!!
Die was al af ;-)
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Nu maar hopen dat het ook echt 2 KNALLERS zijn á la Under Attack, en niet een 'knaller' á la Gangster's Don't Dance.
Had er wel graag bij willen zijn :cry:

En ik hoop dat er vandaag iets bekend wordt gemaakt over de volgende Loudness-editie :yay:
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2008
last seen Nov 2021
DjThePitcher
Do you want to hear my brand new Re-amp? @djBfront will play him at Decibel mainstage today! Set time 16:15-17:15 (Aint Nobody Re-amp) #db11
D
Wesz wrote:
DjThePitcher
Do you want to hear my brand new Re-amp? @djBfront will play him at Decibel mainstage today! Set time 16:15-17:15 (Aint Nobody Re-amp) #db11
waarom nu al een Re-amp van een track terwijl die net uit is?
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 6 hours ago
Raw version denk ik.
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
DarkestSymphony wrote:
Wesz wrote:
DjThePitcher
waarom nu al een Re-amp van een track terwijl die net uit is?
vraag het michel pollen..

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 hours ago