Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1004, 1005, 1006, 1007, 1008, 1009, 1010 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 22:14 

Artiest

Briljante tekst vind ik dat, ben iig benieuwd. Het is altijd wel een geinig fenomeen hoe op hardtraxx Brennan Heart zo'n beetje het laagste is wat er bestaat, maar gekoppeld aan een van de paradepaardjes van dit forum is het altijd geweldig (kijk naar de belachelijke winst van de Bang The Bass plaat in track of the month topic).
Beide stijlen kan ik wel waarderen, dus komt vast wat leuks uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 22:15 

Hardtraxx Veteran

Ben nog steeds van mening dat Bang The Bass zo'n lekker plaatje is die je gewoon effe ergens tussen propt in je tracklist :) Leuk intro, vind de vocalen ook wel prima en die melo blijft lekker hangen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 22:19 

Hardtraxx Veteran

Reputation Game was vet, dus ik ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 22:22 

Hardtraxx Addict

G1LL schreef:
Ben nog steeds van mening dat Bang The Bass zo'n lekker plaatje is die je gewoon effe ergens tussen propt in je tracklist :) Leuk intro, vind de vocalen ook wel prima en die melo blijft lekker hangen!

Die plaat had ik dus van de week heel de tijd in mijn hoofd zitten (vooral de vocals).
Ik denk toch wel dat ik tijdens Brennan Heart een uitstapje maak naar Partyraiser @ Darkness4Life :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 23:54 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:

Leukste is cue zetten als die vocal begint (vlak na mixintro) en dan die de hele tijd er door heen gooien :) maar prima plaat inderdaad. Toen hij pas uit was wel te vaak gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 03:22 

Artiest

Jolle schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/algemeen/waar-tracks-van-afgeleid-zijn-t894-1675.html
Mijn excuses!

Edwinn schreef:
Misschien ook wel interessant voor sommigen? :)
http://www.trancefix.nl/content.php?740-Kai-Tracid-interview

Had deze al gezien en echt een van de beste interviews (niet qua beelden :P) ooit! Zoveel antwoorden die voor veel mensen, waaronder mij, eindelijk beantwoord zijn. Het blijft altijd jammer dat hij niet doorgegaan is met maken waar hij zelf achter stond want dat is toch wel het belangrijkste!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 09:54 

Aan het typen...

Ik vraag me af in hoeverre de dingen die hij beschrijft, over labels die alleen geintereseerd zijn in geld en artiesten die hun muziek aanpassen om succesvol te worden, ook gelden voor de hardstyle scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 10:38 

Donateur

Thx voor het delen Edwin!

Erg interessant interview. Toch mooi hoe hij ondanks al het succes dat ie had en alle erkenning zo eerlijk is gebleven. Er zijn echt maar weinig mensen die zo puur voor de muziek gaan.

Doet me trouwens denken aan Charly Lownoise. Die is ongeveer door hetzelfde traject gegaan...

Edit: grappig trouwens dat hij het helemaal niet leuk vindt als mensen zeggen dat Tracid Traxx een van de grondleggers van hardstyle was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 11:00 

Artiest

En ook op zich terecht, het draait om diversiteit en t combineren van verschillende muziekstijlen en dan word je vervolgens NOG in een hokkie gepleurd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 11:51 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Erg interessant interview. Toch mooi hoe hij ondanks al het succes dat ie had en alle erkenning zo eerlijk is gebleven. Er zijn echt maar weinig mensen die zo puur voor de muziek gaan.

True, meer mensen zouden zo over muziek, maar ook over het leven moeten denken. :)

dawasiknie schreef:
Edit: grappig trouwens dat hij het helemaal niet leuk vindt als mensen zeggen dat Tracid Traxx een van de grondleggers van hardstyle was xd

Zelfde geldt voor Scot Project, die vindt zijn platen geen Hardstyle, maar eerder Hardtrance. Bijvoorbeeld Listen To Me Mama vindt hij een Hardtrance plaat, terwijl velen dat als een Early Hardstyle plaat bestempelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 11:53 

Hardtraxx Elite

De Loudness tent morge een van de grootste zal zijn (op de hardcore4life na) :thumbsup:
en de Euphoria diegene op t water is
http://i55.tinypic.com/2hn8bo3.jpg
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 12:06 

Donateur

Wesz91 schreef:
De Loudness tent morge een van de grootste zal zijn (op de hardcore4life na) :thumbsup:
en de Euphoria diegene op t water is
http://i55.tinypic.com/2hn8bo3.jpg

Niet te hard stampen dan. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 12:09 

Donateur

Edwinn schreef:
dawasiknie schreef:

True, meer mensen zouden zo over muziek, maar ook over het leven moeten denken. :)

dawasiknie schreef:

Zelfde geldt voor Scot Project, die vindt zijn platen geen Hardstyle, maar eerder Hardtrance. Bijvoorbeeld Listen To Me Mama vindt hij een Hardtrance plaat, terwijl velen dat als een Early Hardstyle plaat bestempelen.

Listen To Me Mama is voor mij overduidelijk hardstyle :P Maar dat zijn nog twijfelgevalletjes.

Tracid Traxx was heel veelzijdig. Ik snap wel dat ie t vervelend vind als mensen dingen in een hokje plaatsen, maar je kan gewoon niet ontkennen dat door platen van Warmduscher of Acid Nightmare hardstyle ontstond ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 12:44 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Tracid Traxx was heel veelzijdig. Ik snap wel dat ie t vervelend vind als mensen dingen in een hokje plaatsen,

True. Maar dat komt omdat de bekendere platen meer Hardtrance/Early Hardstyle waren. Er zijn ook genoeg Acid en Trance platen uitgekomen bijvoorbeeld op Kai's zijn twee albums (Trance & Acid en Contemplate). Maar omdat die platen gewoon een stuk minder bekend zijn vellen mensen al een oordeel over het label zonder er alles vanaf te weten.

dawasiknie schreef:
maar je kan gewoon niet ontkennen dat door platen van Warmduscher of Acid Nightmare hardstyle ontstond ;)

Dat was 2000/2001, toen was Hardstyle eigenlijk al ontstaan, maar toen had het nog niet die naam gekregen. Rond 2000/2001 heeft het inderdaad de naam Hardstyle gekregen, maar daarvoor werden er ook al (Early) Hardstyle platen gemaakt zonder dat het die naam had.

Overigens: Ik vindt Tracid nog steeds de meest geniale combinatie van twee woorden ooit. Zo simpel maar zo doeltreffend. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 12:57 

Donateur

Ik denk dat de link tussen Tracid en Hardstyle gewoon veel meer wordt gelegd in Nederland omdat hardstyle hier waanzinnig populair was/is. Tracid was in Nederland wss bekender door de hardstyle-nummers op Tracid Traxxx, maar in Duitsland is ie juist razend populair geweest vanwege z'n trance/hardtrance-nummers. Heeft een paar keer met zn nummers (en met zn album Trance & Acid) in de top 20 gestaan. In Duitsland waren die stijlen ook gewoon veel populairder dan hardstyle, iets wat daar meer underground was terwijl het zich in Nederland meer onder de massa's afspeelde.

Ik denk ook dat hij internationaal na Paul van Dyk de bekendste en meest geroemde Duitse DJ is, en dat is toch echt meer vanwege z'n wat "rustigere" werk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 13:19 

Aan het typen...

Second Trip Remix, staat in mijn top10 beste platen aller tijden :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 14:30 

Hardtraxxer

Profite heeft getekend bij Fusion Records :D van hem gaan we nog veel horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 14:45 

Donateur

TST2GD schreef:

Vet! Ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 14:50 

Hardtraxx Crew

TST2GD schreef:

Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 14:52 

Aan het typen...

algemeen/wist-je-dat-topic-t1877-25625.html#p644283

Oud nieuws dus :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 14:56 

Hardtraxx Crew

Hmm okee, ja ik ben terug van vakantie, dus heb niet alles meegekregen. Weet niet wat ik er van moet denken, ken zo niet veel van z'n nummers. Maar wacht af, ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 15:11 

Hardtraxx Veteran

Ik morgen draai op de Nacht van Zuidwolde! feesten/de-nacht-van-zuidwolde-2011-t18435.html samen met SMH
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 15:21 

Hardtraxx Addict

G1LL schreef:
Ik morgen draai op de Nacht van Zuidwolde! feesten/de-nacht-van-zuidwolde-2011-t18435.html samen met SMH

Decibel zit er dus niet in voor jou?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 15:23 

Hardtraxx Veteran

Helaas helaas...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 18:06 

Artiest

Ik straks te gast ben met Dozer & Dizzorder in de hardstudio?? http://www.livestream.com/hardstudio
ik begin om 21:00!!
Vorige  1 ... 1004, 1005, 1006, 1007, 1008, 1009, 1010 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen