Bron?wrote:Zatox de rauwe versie maakt van het decibel anthem van dit jaar !!!!
Ik mag het niet hopen...
Bron?wrote:Zatox de rauwe versie maakt van het decibel anthem van dit jaar !!!!
wrote:Bron?wrote:Zatox de rauwe versie maakt van het decibel anthem van dit jaar !!!!
Ik mag het niet hopen...
nee want zatox is niet rauw bla bla whine whine. Ga pas klagen nadat je het nummer hebt gehoord aub. En verwacht geen Psycho want dan ben je echt te naief voor woorden. Het zal gewoon een harde mainstream track worden, lijkt me een dikke prima.wrote:Bron?wrote:Zatox de rauwe versie maakt van het decibel anthem van dit jaar !!!!
Ik mag het niet hopen...
Dat gaat m sowieso wordewrote: Loudness (raw Hardstyle)
11:00 - 12:30: Sasha F
12:30 - 14:00: Titan
14:00 - 15:00: Geck-o
15:00 - 16:30: Chris One
16:30 - 18:00: Digital Punk
18:00 - 19:30: Zatox
19:30 - 20:00: Gunz for hire
20:00 - 21:30: Avio
21:30 - 23:00: Crypsis
MC: Nolz
Het boeit me niet eens of het psycho niveau word of het niveau van Ran-D, Zatox zal weer aankomen met zn standaard kicks, ik zit ook nergens het nummer af te zeiken, ik zeg alleen dat ik hoop van nietwrote:nee want zatox is niet rauw bla bla whine whine. Ga pas klagen nadat je het nummer hebt gehoord aub. En verwacht geen Psycho want dan ben je echt te naief voor woorden. Het zal gewoon een harde mainstream track worden, lijkt me een dikke prima.wrote:Bron?wrote:Zatox de rauwe versie maakt van het decibel anthem van dit jaar !!!!
Ik mag het niet hopen...
Ik vind hem best aardig hoorwrote:Haha wat een lijsten zeg, ben beter van b2s gewend
Lijkt me geen dikke prima, we hebben al een mainstream versie.wrote:nee want zatox is niet rauw bla bla whine whine. Ga pas klagen nadat je het nummer hebt gehoord aub. En verwacht geen Psycho want dan ben je echt te naief voor woorden. Het zal gewoon een harde mainstream track worden, lijkt me een dikke prima.wrote:Bron?wrote:Zatox de rauwe versie maakt van het decibel anthem van dit jaar !!!!
Ik mag het niet hopen...
Hopen dat B-Front afsluit met 2012, Scary Noises, Chemical en Under Attack. Benieuwd wat Willem dan gaat doen nadat hij Doomed gedraaid heeft. Krijgtie gelijk de kans zich opnieuw te bewijzen aan de fans. Denk dat ik het antwoord al weet. Iets met MMA, iets met TMIH, iets met kermis.wrote:Opbouw is weer helemaal nergens te zoekenHeadhunterz direct na B-Front? Wtf..
2 weken geen Hardtraxx, terugkomen en Gangsterdwerg weer flink op dreef zien.wrote:Hopen dat B-Front afsluit met 2012, Scary Noises, Chemical en Under Attack. Benieuwd wat Willem dan gaat doen nadat hij Doomed gedraaid heeft. Krijgtie gelijk de kans zich opnieuw te bewijzen aan de fans. Denk dat ik het antwoord al weet. Iets met MMA, iets met TMIH, iets met kermis.wrote:Opbouw is weer helemaal nergens te zoekenHeadhunterz direct na B-Front? Wtf..
Ik verwijs u door naar het Wasted Penguinz topicwrote:2 weken geen Hardtraxx, terugkomen en Gangsterdwerg weer flink op dreef zien.wrote:Hopen dat B-Front afsluit met 2012, Scary Noises, Chemical en Under Attack. Benieuwd wat Willem dan gaat doen nadat hij Doomed gedraaid heeft. Krijgtie gelijk de kans zich opnieuw te bewijzen aan de fans. Denk dat ik het antwoord al weet. Iets met MMA, iets met TMIH, iets met kermis.wrote:Opbouw is weer helemaal nergens te zoekenHeadhunterz direct na B-Front? Wtf..
Noem je dat mainstream?wrote: Lijkt me geen dikke prima, we hebben al een mainstream versie.
Hoe wil je 't anders noeme ¬¬wrote:Noem je dat mainstream?wrote: Lijkt me geen dikke prima, we hebben al een mainstream versie.
Popie-Joepie Dubhousestylewrote:Hoe wil je 't anders noeme ¬¬wrote:Noem je dat mainstream?wrote: Lijkt me geen dikke prima, we hebben al een mainstream versie.
Many people ask me why we're releasing THE Decibel anthem so late. It's Because we had some legal issues to be solved. Same story, but politics, sadly comes with the territory. It's fixed now and NeXT week it will be released on Gold Records. More info NeXT week, cause there's more to it:)
Gewoon lento met een house-melodietje er doorheen..wrote:Popie-Joepie Dubhousestyle
DjThePitcher Luc van Veghel
Is making a brand new Re-amp.! :-o What shall it be this time...?! ;-)
Pump it Loud Re-amp dusDjThePitcher Luc van Veghel
RT @Fransjeeeee: @DjThePitcher You know what you came here for, so come on get your bodies up and dance..Pump it LOUD! ? :-D
Zal wel weer een verkachting worden. Origineel is baas.wrote:DjThePitcher Luc van Veghel
Is making a brand new Re-amp.! :-o What shall it be this time...?! ;-)Pump it Loud Re-amp dusDjThePitcher Luc van Veghel
RT @Fransjeeeee: @DjThePitcher You know what you came here for, so come on get your bodies up and dance..Pump it LOUD! ? :-D
Gewoon afwachten, kan best wel een fijn plaatje uitkomen. Zal wellicht niet tippen aant origineel nee, maar miss wordt het wel iets.wrote:Zal wel weer een verkachting worden. Origineel is baas.wrote:DjThePitcher Luc van Veghel
Is making a brand new Re-amp.! :-o What shall it be this time...?! ;-)Pump it Loud Re-amp dusDjThePitcher Luc van Veghel
Weet je wat de perfecte plaat is voor The Pitcher om te remaken/remixen? Nagoom - Elements!wrote:DjThePitcher Luc van Veghel