Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 990, 991, 992, 993, 994, 995, 996 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 09:33 

Hardtraxx Veteran

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=sjjqGNisbXE&feature=feedu[/youtube]

en

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 10:29 

Hardtraxxer

The Skribbler fixed YT link

B2S Episode 84

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 10:39 

Hardtraxx Elite

Die mad dog spreekt zeker goed engels voor een Italiaan :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 12:35 

Sainen schreef:

Idd :D
Leuk interview btw, mooi neergezet.
Wat hij vertelde over dat anthem, qua geluiden e.d. klinkt erg vet, vooral na het kijken van de teaser!
En hij kan em beter My Project noemen xd gezien dat in de teaser ook gezegd wordt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 12:51 

Hardtraxx Veteran

Sainen schreef:

Haha klopt, stukken beter dan de gemiddelde Italiaan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 12:53 

Try Before You Die een lekkere line-up heeft

Citaat:
Area 1: Hardstyle
Zatox vs The R3bels Live
Chain Reaction vs Crypsis
Deepack vs Frontliner
Bioweapon Live
Zany vs Beholder
Ran-D vs Adaro
Jack of Sound vs Titan
Pato
MC DV8

Area 2: Hardcore
Partyraiser
Promo vs D-Passion
Neophyte
Nosferatu
Tommyknocker vs Amnesys
Negative A
Affix vs Teaser
MC Nolz

Area 3: Early Rave/ Happy Hardcore
Darkraver
Bass-D
Waxweazle
Panic
Sequence & Ominous
Dazzler
Sjek
Mc Axys

Area 4: Freestyle
To be announced..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 16:46 

Artiest

Mijn set om 17:00 begint? http://hardstation.fm/listen-live/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 18:18 

Hardtraxxer

robkuh1990 schreef:
Try Before You Die een lekkere line-up heeft

Citaat:
Area 1: Hardstyle
Zatox vs The R3bels Live
Chain Reaction vs Crypsis
Deepack vs Frontliner
Bioweapon Live
Zany vs Beholder
Ran-D vs Adaro
Jack of Sound vs Titan
Pato
MC DV8

Area 2: Hardcore
Partyraiser
Promo vs D-Passion
Neophyte
Nosferatu
Tommyknocker vs Amnesys
Negative A
Affix vs Teaser
MC Nolz

Area 3: Early Rave/ Happy Hardcore
Darkraver
Bass-D
Waxweazle
Panic
Sequence & Ominous
Dazzler
Sjek
Mc Axys

Area 4: Freestyle
To be announced..

woooow :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 17:07 

Hardtraxx Veteran

max_enforcer
Citaat:
Whats up haters? Remember: It's easier to break than to make. #getyouracttogether'
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 17:18 

Donateur

Henk-Jan schreef:
max_enforcer
Citaat:
Whats up haters? Remember: It's easier to break than to make. #getyouracttogether'

Want some bread with that wine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 17:20 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Want some bread with that wine.

:lol:
#getyourtracktogether
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 17:30 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
max_enforcer
Citaat:

Was hier niet eerst zo'n smiley voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 17:33 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Henk-Jan schreef:
max_enforcer
Citaat:

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 17:45 

Parvuz schreef:
Henk-Jan schreef:
max_enforcer
Citaat:

deze: Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 18:44 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het ook een debiele tweet
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 18:45 

Hardtraxxer

Wesz91 schreef:
#getyourtracktogether

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 19:18 

Citaat:

@max_enforcerMax Enforcer

Check out my avatar!! :)) New website, new Youtube Channel, BIG news and Sound Intense City release on August 17th! Please Retweet:)

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 19:29 

Donateur

Citaat:
@max_enforcer Please retweet? Echt waar schei uit met dat gebedel om likes/retweets/kusjes en blijf gewoon produceren. Toch gevestigde naam?

Ben benieuwd naar z'n antwoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 19:38 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Citaat:
@max_enforcer Please retweet? Echt waar schei uit met dat gebedel om likes/retweets/kusjes en blijf gewoon produceren. Toch gevestigde naam?

Haha plus veel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 19:56 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Citaat:

Gelukkig produceert hij vooral alleen voor de fans en steekt hij vooral zijn hart er niet in. Je waardering laat je weer goed merken zo! Toppie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 20:02 

Donateur

Khadber schreef:
Gelukkig produceert hij vooral alleen voor de fans en steekt hij vooral zijn hart er niet in. Je waardering laat je weer goed merken zo! Toppie!

Waar haal je dat vandaan? Ik wordt alleen scheitziek van dat gezeur om aandacht in de vorm van digitale kuddo's. Kijk; als jij fan van een artiest bent moet je helemaal zelf weten dat je hem 'liked' op facebook. Als je daar als artiest om moet gaan vragen is het einde een beetje zoek toch? Zany heeft zometeen 10000 likes, en daar krijg je als 'fan' de Lighters DJ Tool voor terug. Hartstikke fijn, maar als échte Zany fan zou ik hem linea recta de prullenbank in 'liken'.. Ik vind het echt een kinderachtig systeem, en gelukkig doet niet elke DJ er aan mee. Immers, bij bijvoorbeeld Theracords kunnen ze toch ook gewoon plaatjes weggeven zonder al die onzin eromheen?

Daarnaast heb ik helemaal niks tegen zijn producties, vind ME erg vet (in tegenstelling tot EA dat dan weer wel). Snap ook niet echt waar je dat vandaan haalt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 20:06 

Hardtraxx Veteran

Wat heb je er tegen om ervoor te zorgen dat je aan meer mensen jouw sound kan laten horen door middel van social media? Uiteindelijk is het nog steeds dezelfde boodschap toch?
Uiteindelijk wil iedere DJ een groter publiek bereiken. Door iets in het vooruitzicht te stellen in de vorm van een track zit er dan ook nog een kleine belong aan om de simpele moeite te nemen op een knopje te drukken. Hierdoor krijg jij je gratis track (gewild of niet) en kan hij aan meerdere mensen zijn boodschap verkondigen. Ik kan het probleem niet vinden.

De manier waarop jij je boodschap naar Max Enforcer tweet klinkt het gewoon als goedkoop afzeiken om echt de meest lullige rede. Het komt over in de vorm van: smoel houden en linea recta gaan produceren, want ik wil nieuwe tracks, nu. Populair ben je toch wel, verwend nest. Zo'n persoon staat achter zijn eigen sound en idee en wil dat graag met zoveel mogelijk mensen delen. Omdat hij om zoiets vraagt maar meteen afzeiken, lekker makkelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 20:24 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Wat heb je er tegen om ervoor te zorgen dat je aan meer mensen jouw sound kan laten horen door middel van social media? Uiteindelijk is het nog steeds dezelfde boodschap toch?
Uiteindelijk wil iedere DJ een groter publiek bereiken. Door iets in het vooruitzicht te stellen in de vorm van een track zit er dan ook nog een kleine belong aan om de simpele moeite te nemen op een knopje te drukken. Hierdoor krijg jij je gratis track (gewild of niet) en kan hij aan meerdere mensen zijn boodschap verkondigen. Ik kan het probleem niet vinden.

De manier waarop jij je boodschap naar Max Enforcer tweet klinkt het gewoon als goedkoop afzeiken om echt de meest lullige rede. Het komt over in de vorm van: smoel houden en linea recta gaan produceren, want ik wil nieuwe tracks, nu. Populair ben je toch wel, verwend nest. Zo'n persoon staat achter zijn eigen sound en idee en wil dat graag met zoveel mogelijk mensen delen. Omdat hij om zoiets vraagt maar meteen afzeiken, lekker makkelijk!

Mee eens, maar het blijft wel echt een kut anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 20:28 

Donateur

Khadber schreef:

Op zich niets, maar waarom kon dat voor facebook gewoon zonder iets 'leuk te vinden', en moet het nu met zo'n kinderachtig systeem? Ik heb geen problemen met de gedachte erachter maar ik vind de manier gewoon erg zielig. Dat bedoelde ik ook meer met z'n gevestigde naam, die zou zoiets toch niet echt nodig moeten hebben?

Daarnaast geloof ik niet dat je door likes op facebook zo'n veel groter en breder publiek bereikt dan dat je een andere manier gebruikt; de scene /Youtube filmpjes van optredens / Twitter berichten.

Ik reageerde trouwens vooral op het 'please retweet', blijf erbij dat dat echt nergens over gaat. Volgens mij is het idee van twitter dat je, als je iets leuks vind, op retweet duwt zodat je het deelt met jouw volgers. Daar zou je als artiest niet om moeten/hoeven vragen. Het komt gewoon zo wanhopig over op deze manier, maar misschien heb ik daar alleen last van. :)

Khadber schreef:

Nogmaals, ik zeik helemaal niks af (en doe dat ook doorgaans niet zonder mening) en geef hem groot gelijk dat hij social media gebruikt om mensen te bereiken. Vind alleen dat de laatste twee woordjes van zijn tweet het hele bericht goedkoop over doen komen.

Ook moet je toegeven dat ik bij Max Enforcer geen blad voor de mond hoef te nemen want hij trekt zich toch weinig aan van 'haters'. Ik kan alleen niet meer dan 140 tekens gebruiken om hem duidelijk te maken wat ik bedoel. ;
Citaat:
max_enforcer Max Enforcer
Whats up haters? Remember: It's easier to break than to make. #getyouracttogether
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:40 

Donateur

Qre8ive schreef:
Zie het eens zo: Je wilt nieuws verspreiden, je hebt fans op je twitter ... nou dan vraag je die toch gewoon of ze dat nieuws willen verspreiden (a.k.a. retweeten). Daar kan retweeten OOK voor gebruikt worden, niet alleen als je het leuk vind.

True, zo had ik er nog niet over nagedacht. Maar waarom zou ik de website en de nieuwe avatar van ME met mijn vrienden willen delen?
Citaat:
En sinds wanneer is iemand iets vragen wanhopig tegenwoordig?

Heb ik nooit gezegd, de manier waarop vind ik erg wanhopig. Vragen om een duimpje of een retweetje.
Vorige  1 ... 990, 991, 992, 993, 994, 995, 996 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen