Khadber schreef:
Wat heb je er tegen om ervoor te zorgen dat je aan meer mensen jouw sound kan laten horen door middel van social media? Uiteindelijk is het nog steeds dezelfde boodschap toch?
Uiteindelijk wil iedere DJ een groter publiek bereiken. Door iets in het vooruitzicht te stellen in de vorm van een track zit er dan ook nog een kleine belong aan om de simpele moeite te nemen op een knopje te drukken. Hierdoor krijg jij je gratis track (gewild of niet) en kan hij aan meerdere mensen zijn boodschap verkondigen. Ik kan het probleem niet vinden.
Op zich niets, maar waarom kon dat voor facebook gewoon zonder iets 'leuk te vinden', en moet het nu met zo'n kinderachtig systeem? Ik heb geen problemen met de gedachte erachter maar ik vind de manier gewoon erg zielig. Dat bedoelde ik ook meer met z'n gevestigde naam, die zou zoiets toch niet echt nodig moeten hebben?
Daarnaast geloof ik niet dat je door likes op facebook zo'n veel groter en breder publiek bereikt dan dat je een andere manier gebruikt; de scene /Youtube filmpjes van optredens / Twitter berichten.
Ik reageerde trouwens vooral op het 'please retweet', blijf erbij dat dat echt nergens over gaat. Volgens mij is het idee van twitter dat je, als je iets leuks vind, op retweet duwt zodat je het deelt met jouw volgers. Daar zou je als artiest niet om moeten/hoeven vragen. Het komt gewoon zo wanhopig over op deze manier, maar misschien heb ik daar alleen last van.

Khadber schreef:
De manier waarop jij je boodschap naar Max Enforcer tweet klinkt het gewoon als goedkoop afzeiken om echt de meest lullige rede. Het komt over in de vorm van: smoel houden en linea recta gaan produceren, want ik wil nieuwe tracks, nu. Populair ben je toch wel, verwend nest. Zo'n persoon staat achter zijn eigen sound en idee en wil dat graag met zoveel mogelijk mensen delen. Omdat hij om zoiets vraagt maar meteen afzeiken, lekker makkelijk!
Nogmaals, ik zeik helemaal niks af (en doe dat ook doorgaans niet zonder mening) en geef hem groot gelijk dat hij social media gebruikt om mensen te bereiken. Vind alleen dat de laatste twee woordjes van zijn tweet het hele bericht goedkoop over doen komen.
Ook moet je toegeven dat ik bij Max Enforcer geen blad voor de mond hoef te nemen want hij trekt zich toch weinig aan van 'haters'. Ik kan alleen niet meer dan 140 tekens gebruiken om hem duidelijk te maken wat ik bedoel. ;
Citaat:
max_enforcer Max Enforcer
Whats up haters? Remember: It's easier to break than to make. #getyouracttogether