Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 961, 962, 963, 964, 965, 966, 967 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 11 jul 2011 19:55 

Hardtraxxer

Raw niet maar zeker wel hard.
Vind hem wel vet :D
Bericht Geplaatst op 11 jul 2011 20:51 

Hardtraxx Veteran

zo die intro klinkt erg lekker, climax minder maar zeker bezig beter dan zijn huidige producties :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 11 jul 2011 21:06 

Donateur

.. dat hardtraxx een knopje voor soundcloud heeft gekregen :-)

[soundcloud] [/soundcloud]
Bericht Geplaatst op 11 jul 2011 21:11 

Donateur

roberttt schreef:

Kan best wel handig zijn met livesets denk ik zo.
Bericht Geplaatst op 11 jul 2011 21:32 

Hardtraxx Beheerder

TiMOTHYb schreef:
roberttt schreef:

Kan best wel handig zijn met livesets denk ik zo.

Maar set moet nog wel te downloaden zijn. Gratis soundcloud accounts hebben een download limiet van 100 per track/demo/set :thumbup:
Dus mirror!
Bericht Geplaatst op 11 jul 2011 21:32 

Hardtraxx Veteran

Wist je dat Zondag de launch van de Hard stream is en we flink uitgepakt hebben? Lees het hier!
http://www.hardtraxx.nl/forum/algemeen/fear-fm-t10996-225.html#p612137
Bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:38 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

En

Edwinn schreef:
Wist je dat Zondag de launch van de Hard stream is en we flink uitgepakt hebben? Lees het hier!
http://www.hardtraxx.nl/forum/algemeen/fear-fm-t10996-225.html#p612137

Mooi om te horen! :D
Bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:58 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Hij was toch ook alleen at dreamfields, ze kunnen moeilijk zeggen dat ze blij zijn allebei te hebben ontmoet als alleen hij er was :P Dit topic begint zo langzamerhand op de story/prive te lijken xd

Hhaahah echt hoor! :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 11 jul 2011 23:37 

Hardtraxx Newbie

Crash schreef:
Lyst schreef:
Hij was toch ook alleen at dreamfields, ze kunnen moeilijk zeggen dat ze blij zijn allebei te hebben ontmoet als alleen hij er was :P Dit topic begint zo langzamerhand op de story/prive te lijken xd

Ik voel een Bioweapon-roddeltopic aankomen :whistle:

maat van me sprak sam van bioweapon die zei dat ze ruzie hebben gehad en dat ze waarschijnlijk uit elkaar gaan.. ik heb het ook maar van horen zeggen maar ben benieuwd
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 08:10 

Artiest

Wat er ook gebeurt, als Scantraxx maar niet kant kiest van 1 v.d. 2. Want als Scantraxx dat doet weet je dat de carriere van de ander eigenlijk vrijwel over en uit is.
Behalve als diegene geen carriere meer zoekt in de scene van nu natuurlijk.
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 08:44 

Artiest

Skedoedelefloeps schreef:
Wat er ook gebeurt, als Scantraxx maar niet kant kiest van 1 v.d. 2. Want als Scantraxx dat doet weet je dat de carriere van de ander eigenlijk vrijwel over en uit is.

Wat je nu zegt is pure speculatie weer? Wacht nu gewoon af tot er een officieel persbericht komt. En ja, dat komt er ;)
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 08:50 

Artiest

Nego schreef:

Wat je nu zegt is pure speculatie weer? Wacht nu gewoon af tot er een officieel persbericht komt. En ja, dat komt er ;)

Ik mag toch speculeren? Niets mis met speculeren hoor ^^
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 09:11 

Hardtraxx Veteran

Nego schreef:

Ik mag toch speculeren? Niets mis met speculeren hoor ^^

Als je aan de artiesten komt, kom je aan Nego.
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 09:15 

Artiest

Geef alleen aan dat ik niet hoop dat Scantraxx een kant gaat kiezen :lol: Mag dat toch zeggen :$ Jullie zullen toch hetzelfde hopen als ik op dat vlak neem ik aan.
Het zou toch zonde zijn dat als zoiets gebeurt de carriere van 1 v.d. 2 er van "ten onder" gaat. Ik zeg niet dat het gebeurt, zeg alleen dat ik hoop dat dat niet gebeurt ^^
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 10:40 

Hardtraxx Veteran

Dreamfields volgend jaar weer is!

http://www.gelderlander.nl/voorpagina/l ... erlaag.ece
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 11:02 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Nice :) zeker weer present
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 11:15 

Donateur

Organisator David Brons, is dat familie van Villain?

Ennne :thumbsup: :D

Citaat:
Het verhaal gaat dat de grootste vechtpartij tussen supporters van Vitesse en NEC ging. "Dat heb ik ook gehoord", bevestigt Brons. "Maar wij gaan op zulke momenten niet aan hen vragen wat hun lievelingseten en favoriete voetbalclub is. Het waren allemaal danceliefhebbers.
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 11:32 

Hardtraxx Veteran

nikkita schreef:
I really want to say what's on my mind about the Bioweapon situation, but it's not my business to do so.

So I'm just going to leave it at: Brennan & Heart 2.0. It's really such a shame.

Van harderstate
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 11:47 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
nikkita schreef:
I really want to say what's on my mind about the Bioweapon situation, but it's not my business to do so.

So I'm just going to leave it at: Brennan & Heart 2.0. It's really such a shame.

Van harderstate

Beetje vaag dat mensen telkens brennan & heart erbij halen. Die twee kregen echt ruzie en als ik 1/2 mag geloven, werd er ook het 1 en ander geshoemeld met geld. Niemand weet nog iets af van de situatie, dan moet je ook geen vergelijkingen gaan lopen maken :/
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 11:49 

Aan het typen...

Wie zegt dat niemand iets af weet van de situatie? Er zijn een aantal mensen die het verhaal wel weten, maar niet naar buiten mogen/willen brengen.
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 11:52 

Hardtraxx Veteran

Mooi moment om Brennan Heart - Muzik Bizz te luisteren.
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 11:57 

Hardtraxxer

Dus als ik het goed begrijp zou je het volgende kunnen zeggen, als nikkita de waarheid weet, heeft ze het zojuist gezegd, namelijk een brennan & heart geval en als ze het niet weet loopt ze gewoon maar wat te lullen?
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 12:02 

Hardtraxx Veteran

Beter brengt Scantraxx of Bioweapon een bericht naar buiten. Dan hoeft er niet meer over gespeculeerd te worden en wordt niemand vals beschuldigt.
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 12:15 

Hardtraxxer

Het gerucht loopt al een tijdje dat het niet lekker gaat tussen Bioweapon.. Maar de reden is niet duidelijk. Ik zou het persoonlijk erg jammer vinden als ze uit elkaar gaan.. :/ Ik vond dat ze goed bezig waren!
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 12:23 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Organisator David Brons, is dat familie van Villain?

Ennne :thumbsup: :D

Citaat:
Het verhaal gaat dat de grootste vechtpartij tussen supporters van Vitesse en NEC ging. "Dat heb ik ook gehoord", bevestigt Brons. "Maar wij gaan op zulke momenten niet aan hen vragen wat hun lievelingseten en favoriete voetbalclub is. Het waren allemaal danceliefhebbers.

Nope is geen familie van Villain :P david woont in 't zelfde dorp als ik.
Vorige  1 ... 961, 962, 963, 964, 965, 966, 967 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen