Raw niet maar zeker wel hard.
Vind hem wel vet
Vind hem wel vet
Kan best wel handig zijn met livesets denk ik zo.wrote:.. dat hardtraxx een knopje voor soundcloud heeft gekregen :-)
[soundcloud] [/soundcloud]
Maar set moet nog wel te downloaden zijn. Gratis soundcloud accounts hebben een download limiet van 100 per track/demo/setwrote:Kan best wel handig zijn met livesets denk ik zo.wrote:.. dat hardtraxx een knopje voor soundcloud heeft gekregen :-)
Enwrote:.. dat hardtraxx een knopje voor soundcloud heeft gekregen :-)
Mooi om te horen!wrote:Wist je dat Zondag de launch van de Hard stream is en we flink uitgepakt hebben? Lees het hier!
Fear.FM (page 10)
Hhaahah echt hoor!wrote:Hij was toch ook alleen at dreamfields, ze kunnen moeilijk zeggen dat ze blij zijn allebei te hebben ontmoet als alleen hij er wasDit topic begint zo langzamerhand op de story/prive te lijken
maat van me sprak sam van bioweapon die zei dat ze ruzie hebben gehad en dat ze waarschijnlijk uit elkaar gaan.. ik heb het ook maar van horen zeggen maar ben benieuwdwrote:Ik voel een Bioweapon-roddeltopic aankomenwrote:Hij was toch ook alleen at dreamfields, ze kunnen moeilijk zeggen dat ze blij zijn allebei te hebben ontmoet als alleen hij er wasDit topic begint zo langzamerhand op de story/prive te lijken
Wat je nu zegt is pure speculatie weer? Wacht nu gewoon af tot er een officieel persbericht komt. En ja, dat komt erwrote:Wat er ook gebeurt, als Scantraxx maar niet kant kiest van 1 v.d. 2. Want als Scantraxx dat doet weet je dat de carriere van de ander eigenlijk vrijwel over en uit is.
Behalve als diegene geen carriere meer zoekt in de scene van nu natuurlijk.
Ik mag toch speculeren? Niets mis met speculeren hoorwrote:Wat je nu zegt is pure speculatie weer? Wacht nu gewoon af tot er een officieel persbericht komt. En ja, dat komt erwrote:Wat er ook gebeurt, als Scantraxx maar niet kant kiest van 1 v.d. 2. Want als Scantraxx dat doet weet je dat de carriere van de ander eigenlijk vrijwel over en uit is.
Als je aan de artiesten komt, kom je aan Nego.wrote:Ik mag toch speculeren? Niets mis met speculeren hoorwrote:Wat je nu zegt is pure speculatie weer? Wacht nu gewoon af tot er een officieel persbericht komt. En ja, dat komt erwrote:Wat er ook gebeurt, als Scantraxx maar niet kant kiest van 1 v.d. 2. Want als Scantraxx dat doet weet je dat de carriere van de ander eigenlijk vrijwel over en uit is.
Nice
Het verhaal gaat dat de grootste vechtpartij tussen supporters van Vitesse en NEC ging. "Dat heb ik ook gehoord", bevestigt Brons. "Maar wij gaan op zulke momenten niet aan hen vragen wat hun lievelingseten en favoriete voetbalclub is. Het waren allemaal danceliefhebbers.
Van harderstatewrote:I really want to say what's on my mind about the Bioweapon situation, but it's not my business to do so.
So I'm just going to leave it at: Brennan & Heart 2.0. It's really such a shame.
Beetje vaag dat mensen telkens brennan & heart erbij halen. Die twee kregen echt ruzie en als ik 1/2 mag geloven, werd er ook het 1 en ander geshoemeld met geld. Niemand weet nog iets af van de situatie, dan moet je ook geen vergelijkingen gaan lopen makenwrote:Van harderstatewrote:I really want to say what's on my mind about the Bioweapon situation, but it's not my business to do so.
So I'm just going to leave it at: Brennan & Heart 2.0. It's really such a shame.
Nope is geen familie van Villainwrote:Organisator David Brons, is dat familie van Villain?
Ennne![]()
![]()
Het verhaal gaat dat de grootste vechtpartij tussen supporters van Vitesse en NEC ging. "Dat heb ik ook gehoord", bevestigt Brons. "Maar wij gaan op zulke momenten niet aan hen vragen wat hun lievelingseten en favoriete voetbalclub is. Het waren allemaal danceliefhebbers.