Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 21:41 
 

Martijn schreef:
Het blijft nu eenmaal een vrij complexe keten die we ontwikkeld hebben waarvan deels wij het beheer over hebben en deels onze stream provider :) Mocht ergens een wat slechtere verbinding zijn of een overbelast systeem dan kan dat al hele nare effecten hebben zoals bv die jingle loop pas of een hikkende stream.

Op zich is dat wel op te lossen maar dat kost heel veel geld want dan moet alles op 1 locatie komen en onder ons eigen beheer inclusief dure internetlijnen + muziekrechten. En dat we dat niet hebben is nu net de reden dat we weer terug konden komen...

Voordat jij de stream hoort is hij door minimaal 5 en als ons nieuwe processingplatform draait 7 systemen gegaan...

Ah zo, dan begrijp ik het wel ja.
Echt netjes gedaan dan wel.
Ik snap het ook wel , storingen vind ik geen probleem, kan natuurlijk gebeuren ^^
alleen rot als het dan net is als ik opneem :P
tot nu toe (2e ronde van de Hardcore top 40) gaat goed ^^

EDIT (20:50): alweer een storing :/
EDIT (21:20): helemaal vloeiend tot nu toe!
EDIT: blijkbaar zat er een enorm tijdsverschil tussen mijn recorder en WMP, dus de 2e poging is mislukt...
morgen maar kijken wat ik van de 1e poging kan maken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.hardtraxx.nl/nieuws/fear-fm- ... oming.html

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2011 15:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Echt super goed nieuws voor mij. Hardtrance en early hardstyle = instant win. :worship:

Hoop dat ze hardtrance wel lekker ruim nemen: Niet alleen van die oude melodieuze Cosmic Gate of Arome platen(overigens ook geniale muziek) maar ook techy hardtrance zoals Organ Donors of Kamui. :)

En ik ga zeker weten dan ook maar eens een setje in elkaar zetten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2011 16:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
http://www.hardtraxx.nl/nieuws/fear-fm-hard-change-is-coming.html

:)

Gefeliciteerd! Weet zeker dat je het erg goed gaat doen :) Heb er ook wel vertrouwen in, omdat je me toe bij freaky echt super dikke early platen liet horen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2011 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker bezig Edwinn, zal zeker een keer luisteren. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 16:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Supergoed initiatief van FearFM, zal zeker wel zijn vruchten afwerpen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fear.FM is zeer verheugd om aan te kondigen dat de tijd eindelijk aangebroken is: Op Zondag 17 juli 2011 zal Fear.FM eindelijk de vernieuwde "Hard Stream" verwelkomen.

In de toekomst zal deze stream de beste early hardstyle en vetste hardtrance-tracks door jouw speakers laten knallen. Natuurlijk laat Fear.FM dit niet zomaar aan zich voorbijgaan en zal dit alles worden gevierd met een grote openingsshow. In deze live uitzending, welke uiteraard gehost zal worden door de welbekende DizZorder, zullen er verschillende gasten in de studio aanwezig zijn. Zo zijn onder andere Fear.FM's early paradepaardjes Silvio Aquila, Ruff J en early legend DJ Mani van de partij. Deze laatste mogen we tevens als nieuwe resident verwelkomen. Verder zal ook het hardtrance-duo Charly & Nazz hun opwachting maken in de studio. Voor deze heren betekent de opening van de vernieuwde stream ook het begin van hun nieuwe show. Ook had Fear.FM eigenlijk nog een kleine verrassing voor alle liefhebbers. Maar omdat niemand echt zit te wachten op een verassing heeft Fear.FM maar besloten om met de deur in huis te vallen: De enige echte harddance koning DJ Fausto zal er voor zorgen dat 17 juli een dag wordt om nooit te vergeten.

Zorg er dus voor dat je ingetuned bent op Fear.FM Hard vanaf 14.00 (GMT+1).

Zodra de liveshow afgelopen is, gaat Fear.FM verder met een Theracords Special. De mannen van Theracords hebben deze 3-uur durende mix speciaal gemaakt voor de opening van de Fear.FM Hard stream. Drivium zal de special beginnen met een vette Hardtrance mix. Vervolgens zal labeleigenaar DJ Thera zelf het goede voorbeeld geven en de luisteraars verwennen met zijn visie op hardtrance. Geck-O zal tenslotte de openingsdag afsluiten met een knallende Early Hardstyle mix. De Theracords special zal rond de klok van 18.00 beginnen (GMT+1).

Zodra deze special voorbij is, zal Fear.FM overgaan op het reguliere programma. Hierin worden alle sets uitgezonden welke de laatste weken zijn ingestuurd. We willen alle deelnemers dan ook hartelijk bedanken voor hun inzending. Heb je nog geen set ingestuurd maar denk je dat jouw mix niet mag missen? Neem dan contact op met de Fear.FM helpdesk. Later deze week zullen de eerste nieuwe Fear.FM Residents en shows hun opwachting maken. Houdt de programmering dus in de gaten.

Mis het niet, zondag 17 juli op Fear.FM Hard

http://www.fear.fm/magazine/news/fearfm-hard-stream-launch/529
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 23:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat gaat vet worden!!! :woot:
Goed bezig Edwin. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deel van het schedule staat er al op. Zsm meer. :)
http://www.fear.fm/radio/schedule/hard/28-2011
http://www.fear.fm/radio/schedule/hard/29-2011
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 21:42 
 
Hardtraxx Veteran

hidde schreef:
techy hardtrance

Let's hope for it :cool:
Heel vet dit! Ben benieuwd wat het gaat geven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar ben ik druk mee bezig, maar voorlopig kan ik nog niemand vinden die op wekelijkse basis zo'n set kan maken. Wel hebben we een wekelijkse 2 uur durende show van Charly & Nazzz 'Bring It On'. :)
http://www.fear.fm/radio/program/bring-it-on/186
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet dit! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 22:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gaaf, ga zeker even luisteren ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen 14:00 is het zover. :D Niet vergeten in te tunen guys. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 21:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zit dan in de auto richting Italiƫ. :( Zal de setjes achteraf wel downloaden dan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 21:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er ligt al een briefje klaar. Ik vergeet het anders geheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 00:24 
 
Hardtraxxer

De Hardstream is omgezet naar Hardtrance en Early Hardtrance :) Er draaien op dit moment een aantal albums en dj sets waaronder een behoorlijk vette mix van Jor-D!

In de komende weken zullen de nieuwe residents de stream met meer en meer muziek vullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi! Ik vertrek nu richting studio. Niet vergeten in te tunen vanmiddag he. Eerst de live show en dan de Therabyte special. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 10:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Morgen 14:00 is het zover. :D Niet vergeten in te tunen guys. :)

Ik ben nu al ingetuned en ben aan 't genieten van Mayor Bryce - One One One (Deaz D Remix) :bomb:
Zal vanmiddag ook proberen te luisteren als ik tijd heb. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Edwinn, zijn eenmalige setjes van 44 minuten lang welkom bij jullie, of moeten ze per se een uur lang zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 13:21 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Martijn schreef:
De Hardstream is omgezet naar Hardtrance en Early Hardtrance :) Er draaien op dit moment een aantal albums en dj sets waaronder een behoorlijk vette mix van Jor-D!


:thumbsup: :thumbsup:

Citaat:
11:59 Jor-D - Speakervoer. Nom nom nom.

Download
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 14:44 
 
Artiest

Josh-T schreef:
@Edwinn, zijn eenmalige setjes van 44 minuten lang welkom bij jullie, of moeten ze per se een uur lang zijn?


Maak even helpdesk ticket aan op http://helpdesk.fear.fm dan komt dat wel goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 18:04 
 
Hardtraxx Veteran

Hopen dat iemand ze heeft opgenomen! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo weer thuis. Was erg gezellig! Wat vonden jullie van de openingsshow? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 21:27 
 

Edwinn schreef:
Zo weer thuis. Was erg gezellig! Wat vonden jullie van de openingsshow? :)

Ik vond em heel erg vet!
Heb bijna de hele tijd meegeluisterd!
Ik ben normaal geen luistereaar van early hardstyle & hardtrance, maar dit beviel toch bijzonder goed!
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Radio & Radio Shows