Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 959, 960, 961, 962, 963, 964, 965 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 18:52 

Hardtraxxer

De site wordt opeens vernieuwd en de foto met hun twee staat er niet meer op dus het lijkt er wel op :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 18:59 

Hardtraxx Veteran

ahgut

gaat nu iedereen in rouw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 19:09 

Hardtraxxer

The Anim0l schreef:
ahgut

gaat nu iedereen in rouw?

Jaa :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 19:19 

Hardtraxxer

Misschien was het aandel van Sam in de BW tracks wel veel groter dan van die andere. En dat ze daarom nu uit elkaar gaan ofzo iets. Vind die andere gast er ook altijd maar een beetje gaar bij staan. Zelfde verhaal bij de R3bels, waar maxter toch meer aanwezig is dan die andere gast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 19:26 

Hardtraxx Addict

Ze vallen misschien niet op achter de decks maar bij het produceren wellicht wel.
Quietly brilliant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 19:40 

Artiest

TBA wat is jouw theorie dan waardoor ze uit elkaar gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 22:33 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:

De meerdere dingen die hierboven allemaal staan en daar toe wijzen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 22:40 

Hardtraxx Veteran

Ach, we zien wel wat d'r gaat gebeuren.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 08:25 

Artiest

Maximum schreef:

De meerdere dingen die hierboven allemaal staan en daar toe wijzen! :thumbup:

Ja, maar TBA zegt dat Sam in feite mensen heeft lopen naaien en zijn theorie/verhaal staat hier verder helemaal niet. Dus ik vroeg me af waarom ze dan (volgens hem) echt uit elkaar zijn gegaan. Dus het gehele, gedetailleerde verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 10:32 

Aan het typen...

Als Bioweapon dat openbaar wil hebben, hadden ze dat zelf wel gedaan denk ik.
Het is niet netjes om informatie die je via persoonlijke berichten krijgt openbaar te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 10:36 

Artiest

Lyst schreef:
Als Bioweapon dat openbaar wil hebben, hadden ze dat zelf wel gedaan denk ik.
Het is niet netjes om informatie die je via persoonlijke berichten krijgt openbaar te maken.

Ik denk dat Bioweapon daarmee wacht, maar als je leest dat mensen elkaar naaien dan weet je dat er 1 verhaal nooit naar buiten gaat komen en dan lijkt het me niet meer dan logisch dat die kant van het verhaal wel wordt verteld. Wellicht nog wachten tot een officiele bekendmaking van alles, maar je zult je niet veel populairder maken met zulke dingen.
De jongen heeft al door laten schemeren wie de slechterik is/was en dus zijn de details al bijna nutteloos geworden, want eigenlijk heeft hij de hele punchline van het verhaal al vrijgegeven. Dus dan had hij imo gewoon z'n mond moeten houden over alles, want dit gaat nu een eigen leven leiden, althans ik zal atm niet meer hetzelfde tegen de 2 aan kijken >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 10:37 

Aan het typen...

Ja het is eveneens ook niet netjes om "punchline" van een persoonlijk bericht naar buiten te brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 10:42 

Artiest

Lyst schreef:
Ja het is eveneens ook niet netjes om "punchline" van een persoonlijk bericht naar buiten te brengen.

Nee precies, maar snap het ook wel dat zulke details liever niet op het forum vermeld worden. We wachten wel gewoon tot er officieel bericht van Scantraxx of Bioweapon komt, maar ik stem wel voor het feit dat het verhaal van TBA alsnog hier komt te staan als alles in de doofpot wordt gestopt.
Dus als het een simpele verdwijning is zoals bij Gostosa ofzo, voorlopig wacht ik het dan nog allemaal wel even af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 10:51 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Sam knocked Carey out with the punchline he's on a roll.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 11:21 

Artiest

ja daarom wacht ik ook nog even de official statement v.d. twee af, maar als iemand hier meer weet over alles en het wordt in de doofpot gestopt ben ik toch van mening dat de mensen het recht hebben te weten wat er speelde. Toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 11:26 

Aan het typen...

Ja als er ze niets officieel bekend gaan maken, mogen ze ook niet meer zeuren dat de waarheid via deze manier boven tafel komt vind ik. Dan hadden ze dat zelf maar netjes op hun manier moeten verwoorden in een nieuwsbericht. Maar laten we dat eerst maar even afwachten inderdaad. Ik vind het daarom ook niet handig dat een deel van de informatie is gelekt, omdat mensen nu alleen maar gaan speculeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 11:28 

Artiest

Lyst schreef:
Ja als er ze niets officieel bekend gaan maken, mogen ze ook niet meer zeuren dat de waarheid via deze manier boven tafel komt vind ik. Dan hadden ze dat zelf maar netjes op hun manier moeten verwoorden in een nieuwsbericht. Maar laten we dat eerst maar even afwachten inderdaad. Ik vind het daarom ook niet handig dat een deel van de informatie is gelekt, omdat mensen nu alleen maar gaan speculeren.

Ja dat is idd het probleem nu, als er een officieel bericht komt wat een beetje een headhunterz verhaal is, hoeveel mensen, die dit net hebben gelezen, geloven dat dan nog. Want na een zaak als Gostosa verliest Scantraxx wellicht wat credibility, maar dan loop ik misschien gewoon voor op de zaken. We wachten het wel gewoon af idd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 11:55 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
Lyst schreef:

Nee precies, maar snap het ook wel dat zulke details liever niet op het forum vermeld worden. We wachten wel gewoon tot er officieel bericht van Scantraxx of Bioweapon komt, maar ik stem wel voor het feit dat het verhaal van TBA alsnog hier komt te staan als alles in de doofpot wordt gestopt.
Dus als het een simpele verdwijning is zoals bij Gostosa ofzo, voorlopig wacht ik het dan nog allemaal wel even af.

Sowieso mensen die gaan lopen zeuren om informatie en het vervolgens op internet zetten :sleep: . Natuurlijk moeten ze het niet vertellen als ze het niet publiek willen, maar soms vertel je dingen en heb je er later spijt van dus een beetje respect opbrengen en het gewoon voor jezelf houden is bij sommige dingen wel gevraagd.

Grote kans dat, mocht het waar zijn, bij Bioweapon er gewoon dingen gespeeld hebben waardoor het onderling niet lekker meer samenwerkt. Wellicht heeft 1 van de 2 gewoon geen interesse meer in de naam Bioweapon. Kijk bijv. naar Headhunterz, was ook ooit een duo.

Ethiek is overrated. Zolang er geen copyright opzit mag je 't gewoon sharen. En anders moet die dude van Bioweapon zn bakkes maar houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 11:59 

Artiest

Qre8ive schreef:
Want na een zaak als Gostosa verliest Scantraxx wellicht wat credibility, maar dan loop ik misschien gewoon voor op de zaken. We wachten het wel gewoon af idd ^^

Nou weet ik de exacte reden niet, maar het lijk me dat Gostosa gewoon een flop was, waarop het project verwijderd is en iedereen gewoon verder is gegaan met de normale 'orde'. Waarom MOET alles uitgelegd worden? Sommige dingen gaan gewoon kut, verwijder je dan en heb je het er niet meer over. Ga je een persbericht schrijven dat een project geflopt is, word het overal gepost... zit je met negatieve reclame voor je bedrijf voor de rest van het bestaan. Nu is 99% het gewoon vergeten.

Ik heb ook ooit wel eens dingen gedaan waar ik nu zeker niet trots op ben. Toen ook gewoon verwijderd en verder gegaan met andere dingen. Ben ik nu ook niet geloofwaardig meer?

Nou het tast zeker je credibility aan als bedrijf en label. De hele persoon Gostosa is gewoon verdwenen dus ja, dan had er best een bericht mogen komen, hoeft niet, maar nu is het gewoon raar. Als je als bedrijf over zulke zaken wat doorzichtiger bent naar de klant toe (ons dus) is dat alleen maar beter voor je goodwill. Dus als Bioweapon als duo bekend staat moet je toch wel met een duidelijk bericht komen als er opeens maar 1 iemand op komt dagen bij boekingen etc. Als je niks daarover vrij geeft gaan mensen toch rare dingen denken, zeker met het verhaal van TBA, dat gaat een eigen leven leiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 12:03 

Aan het typen...

Als de waarheid net zo erg is als de speculaties dan loont het zich inderdaad niet om een persbericht naar buiten te brengen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 12:07 

Aan het typen...

Het wekt de schijn wel tegen je en daarmee ook zeker je geloofwaardigheid ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 12:08 

Artiest

Dat zeg ik ook niet, daarom zeg ik ook dat we eerst af moeten wachten tot er officieel iets naar buiten wordt gebracht over dit alles.
Maar op het moment dat Bioweapon op alle grote feesten al in z;n eentje staat en er vragen zijn gesteld richting Scantraxx die hier niet op in gaat, dan komen er speculaties. Zeker met het verhaal van TBA erbij en als dat een tijd zo doorgaat verlies je wel degelijk credibility, of dit veel impact heeft op de stand van zaken is dat een tweede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 12:14 

Hardtraxxer

Ik heb altijd zoiets van: zo snel mogelijk een officieel persbericht op de site gooien. Dan voorkom je deze speculaties. Eerlijkheid wordt vaak gewaardeerd en we weten dan tenminste waar we écht aan toe zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 12:41 

Hardtraxx Elite

Uiteindelijk is het een zaak van Bioweapon of ze naar buiten brengen wat er aan de hand is of niet. Er spelen mogelijk privezaken mee en daar heeft niemand op dit forum wat mee te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 12:42 

Hardtraxx Veteran

Wist je dat hardstyle weer eens Geenstijl heeft gehaald in negatieve zin?
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... en_op.html
filmpje hier:

Iemand een idee welk nummer er als laatste zit trouwens? Die trancy track? Hij komt me bekend voor maar ik kom er niet op.
Vorige  1 ... 959, 960, 961, 962, 963, 964, 965 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen