Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 958, 959, 960, 961, 962, 963, 964 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 21:37 

Donateur

bRt_ schreef:
Wavolizer
Citaat:
A new track, a new direction. Working on something different that will reflect the direction of the music style I want to make.

Ik gok iets meer Done-achtigs. De laatste tijd maakte hij ook aardig wat industrial-setjes enzo... ben benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 00:58 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
bRt_ schreef:
Wavolizer
Citaat:
A new track, a new direction. Working on something different that will reflect the direction of the music style I want to make.

Ik gok iets meer Done-achtigs. De laatste tijd maakte hij ook aardig wat industrial-setjes enzo... ben benieuwd :)

Laten we het hopen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 10:58 

Hardtraxx Addict

Industrial Hardstyle :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 11:00 

Hardtraxx Elite

Die kale van Bioweapon stond gister wel alleen de live-act te doen op Dreamfield. Maar goed, dit zegt verderrest ook niet veel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 11:11 

Hardtraxxer

Tel schreef:
Die kale van Bioweapon stond gister wel alleen de live-act te doen op Dreamfield. Maar goed, dit zegt verderrest ook niet veel :)

Dat is de afgelopen paar gigs al zo.. Corey is nergens meer te bekennen, misschien dat In-Phase ons meer kan vertellen aan de hand van deze tweet:

Citaat:
@bioweaponmusic Was great meeting you man! Thanks for the awesome video footage for the private collection :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 11:31 

Hardtraxx Addict

Wie van Bioweapon is BRK3 dan? Of allebei?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 11:32 

Atraxisz schreef:
Wie van Bioweapon is BRK3 dan? Of allebei?

Alias
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 12:47 

dawasiknie schreef:
bRt_ schreef:
Wavolizer
Citaat:

zou wel beest zijn :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 16:16 

Hardtraxxer

Tel schreef:

Dat zegt niet zoveel nee, maar ga er maar van uit dat je Corey de eerstkomende feesten ook niet tegen zult komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 16:19 

Hardtraxx Veteran

Atraxisz schreef:
Industrial Hardstyle :D

heb je al qua kicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 17:01 

The Machine hoopt rond oktober met z'n album te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 17:02 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
The Machine hoopt rond oktober met z'n album te komen.

En hij had al 9 tracks af zei hij :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 17:03 

Hardtraxxer

Edwinn schreef:
Achja, je zou voor de grap is bij KvK moeten kijken welke labels/bedrijven d'r allemaal onder Scantraxx enzevoort vallen. Hardstyle.com heeft bijvoorbeeld dezelfde eigenaar als Scantraxx. ;)

Ik heb dat in de pauze van mn stage gedaan. Maar alles valt onder DJ BV. Ik heb Tillt destijds er niet tussen zien staan, maar wel alle scantraxx labels en hardstyle.com. Ook had hij een belang in q-bookings, wat nu dus platinum agency is.

Dov is gewoon een zeer goede zakenman en was een goeie dj/producer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 17:11 

Hardtraxx Veteran

Ebbie schreef:
Tel schreef:

Dat is de afgelopen paar gigs al zo.. Corey is nergens meer te bekennen, misschien dat In-Phase ons meer kan vertellen aan de hand van deze tweet:

Citaat:
@bioweaponmusic Was great meeting you man! Thanks for the awesome video footage for the private collection :D

Tja, het kan ook prima zijn dat hij richting Australiƫ is om wat te regelen ofzo? Ook een burn-out of wat dan ook kan allemaal prima.
Er zijn zoveel redenen waarom het nu even niet zo is dat je er geen touw aan kan vast knopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 17:25 

Donateur

Laat ik zo zeggen dat ik een DM van Sam heb gekregen dat het een vrij ingewikkeld verhaal is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 17:34 

Hardtraxxer

Teknizion schreef:
Laat ik zo zeggen dat ik een DM van Sam heb gekregen dat het een vrij ingewikkeld verhaal is.

Hij maakt het zelf ingewikkeld ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 17:48 

Donateur

Waar gaat dit nou over :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 17:57 

Donateur

TBA schreef:
Teknizion schreef:

Nee, hij wilt er mee zeggen dat de reden waarom Sam nu alleen draait een ingewikkeld verhaal is. Iets wat ze blijkbaar niet 1 2 3 online zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 18:05 

Hardtraxxer

Teknizion schreef:
TBA schreef:
Teknizion schreef:

Nee, hij wilt er mee zeggen dat de reden waarom Sam nu alleen draait een ingewikkeld verhaal is. Iets wat ze blijkbaar niet 1 2 3 online zetten.

Ja ik heb het hele verhaal al gehoord, Sam wilt het niet online hebben omdat het ten nadele van hem is. Als die uberhaupt de waarheid verteld, wat hij 9 van de 10 keer ook niet doet. Corey is ook uit 'Bioweapon' gekicked door leugens van Sam z'n kant.

Er is in ieder geval een vies spelletje gespeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 18:07 

Hardtraxx Veteran

wacht gewoon met speculeren ze komen er vanzelf wel mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 18:09 

Hardtraxx Veteran

Wel opmerkelijk. Check het plaatje op www.bioweaponmusic.com. Zonder de twee gezichten erop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 18:23 

Donateur

ze zullen wel uit elkaar zijn :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 18:25 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
ze zullen wel uit elkaar zijn :oh:

Brennan & Heart v2.0? Al weet ik daar niet het verhaal achter
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 18:40 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:

DM?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 18:40 

Donateur

Rik schreef:
Teknizion schreef:

DM?

PB via twitter
Vorige  1 ... 958, 959, 960, 961, 962, 963, 964 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen