Ik gok iets meer Done-achtigs. De laatste tijd maakte hij ook aardig wat industrial-setjes enzo... ben benieuwdwrote:WavolizerA new track, a new direction. Working on something different that will reflect the direction of the music style I want to make.
Laten we het hopenwrote:Ik gok iets meer Done-achtigs. De laatste tijd maakte hij ook aardig wat industrial-setjes enzo... ben benieuwdwrote:WavolizerA new track, a new direction. Working on something different that will reflect the direction of the music style I want to make.
Die kale van Bioweapon stond gister wel alleen de live-act te doen op Dreamfield. Maar goed, dit zegt verderrest ook niet veel 
Dat is de afgelopen paar gigs al zo.. Corey is nergens meer te bekennen, misschien dat In-Phase ons meer kan vertellen aan de hand van deze tweet:wrote:Die kale van Bioweapon stond gister wel alleen de live-act te doen op Dreamfield. Maar goed, dit zegt verderrest ook niet veel
@bioweaponmusic Was great meeting you man! Thanks for the awesome video footage for the private collection
Wie van Bioweapon is BRK3 dan? Of allebei?
S
Aliaswrote:Wie van Bioweapon is BRK3 dan? Of allebei?
D
zou wel beest zijnwrote:Ik gok iets meer Done-achtigs. De laatste tijd maakte hij ook aardig wat industrial-setjes enzo... ben benieuwdwrote:WavolizerA new track, a new direction. Working on something different that will reflect the direction of the music style I want to make.
T
Hardtraxxer
249 posts member since 2010
Dat zegt niet zoveel nee, maar ga er maar van uit dat je Corey de eerstkomende feesten ook niet tegen zult komen.wrote:Die kale van Bioweapon stond gister wel alleen de live-act te doen op Dreamfield. Maar goed, dit zegt verderrest ook niet veel
wrote:Industrial Hardstyle
heb je al qua kicks
S
The Machine hoopt rond oktober met z'n album te komen.
En hij had al 9 tracks af zei hijwrote:The Machine hoopt rond oktober met z'n album te komen.
Ik heb dat in de pauze van mn stage gedaan. Maar alles valt onder DJ BV. Ik heb Tillt destijds er niet tussen zien staan, maar wel alle scantraxx labels en hardstyle.com. Ook had hij een belang in q-bookings, wat nu dus platinum agency is.wrote:Achja, je zou voor de grap is bij KvK moeten kijken welke labels/bedrijven d'r allemaal onder Scantraxx enzevoort vallen. Hardstyle.com heeft bijvoorbeeld dezelfde eigenaar als Scantraxx.
Dov is gewoon een zeer goede zakenman en was een goeie dj/producer.
Tja, het kan ook prima zijn dat hij richting Australië is om wat te regelen ofzo? Ook een burn-out of wat dan ook kan allemaal prima.wrote:Dat is de afgelopen paar gigs al zo.. Corey is nergens meer te bekennen, misschien dat In-Phase ons meer kan vertellen aan de hand van deze tweet:wrote:Die kale van Bioweapon stond gister wel alleen de live-act te doen op Dreamfield. Maar goed, dit zegt verderrest ook niet veel
@bioweaponmusic Was great meeting you man! Thanks for the awesome video footage for the private collection
Er zijn zoveel redenen waarom het nu even niet zo is dat je er geen touw aan kan vast knopen.
Laat ik zo zeggen dat ik een DM van Sam heb gekregen dat het een vrij ingewikkeld verhaal is.
T
Hardtraxxer
Hij maakt het zelf ingewikkeld jawrote:Laat ik zo zeggen dat ik een DM van Sam heb gekregen dat het een vrij ingewikkeld verhaal is.
Nee, hij wilt er mee zeggen dat de reden waarom Sam nu alleen draait een ingewikkeld verhaal is. Iets wat ze blijkbaar niet 1 2 3 online zetten.wrote:Hij maakt het zelf ingewikkeld jawrote:Laat ik zo zeggen dat ik een DM van Sam heb gekregen dat het een vrij ingewikkeld verhaal is.
T
Hardtraxxer
Ja ik heb het hele verhaal al gehoord, Sam wilt het niet online hebben omdat het ten nadele van hem is. Als die uberhaupt de waarheid verteld, wat hij 9 van de 10 keer ook niet doet. Corey is ook uit 'Bioweapon' gekicked door leugens van Sam z'n kant.wrote:Nee, hij wilt er mee zeggen dat de reden waarom Sam nu alleen draait een ingewikkeld verhaal is. Iets wat ze blijkbaar niet 1 2 3 online zetten.wrote:Hij maakt het zelf ingewikkeld jawrote:Laat ik zo zeggen dat ik een DM van Sam heb gekregen dat het een vrij ingewikkeld verhaal is.
Er is in ieder geval een vies spelletje gespeeld.
wacht gewoon met speculeren ze komen er vanzelf wel mee 
Wel opmerkelijk. Check het plaatje op www.bioweaponmusic.com. Zonder de twee gezichten erop.
T
Hardtraxxer
Brennan & Heart v2.0? Al weet ik daar niet het verhaal achterwrote:ze zullen wel uit elkaar zijn
DM?wrote:Laat ik zo zeggen dat ik een DM van Sam heb gekregen dat het een vrij ingewikkeld verhaal is.