wowowow we kunnen weer heel wat gaan verwachten!
Ohja ook nog 2 nummers TBA van deepack en josh & weszwrote:wowowow we kunnen weer heel wat gaan verwachten!
Ohja ook nog 2 nummers TBA van deepack en josh & weszwrote:wowowow we kunnen weer heel wat gaan verwachten!
21-08 denk ikwrote:Wist je dat Decibel Outdoor 2010 datum alweer bekend is? 21-09-2010
U heeft gelijk.. Numpads haha!wrote:21-08 denk ikwrote:Wist je dat Decibel Outdoor 2010 datum alweer bekend is? 21-09-2010
Ga er maar vanuit dan Noisecontrollers LIVE & Technoboy niet uitgezonden worden. Dan gaan ze weer of Jeff E wat laten doen of eventjes naar de VIP ruimte om naar Thilo & Evanti of Kidd Kaos & nog iemand te luisterenwrote:hopelijk wordt alles uitgezonden op radio, sta echt te poppelen als ik al die top10s zie en die twitterberichten
die sets van A-Lusion en Davide Sonar zullen me meer boeienwrote:Ga er maar vanuit dan Noisecontrollers LIVE & Technoboy niet uitgezonden worden. Dan gaan ze weer of Jeff E wat laten doen of eventjes naar de VIP ruimte om naar Thilo & Evanti of Kidd Kaos & nog iemand te luisterenwrote:hopelijk wordt alles uitgezonden op radio, sta echt te poppelen als ik al die top10s zie en die twitterberichten.
hoezo headhunterz comeback,, als je defqon afgesloten hebt zit je niet echt op een laag pitje.. Sounds van Davide vind ik gewoon erg mooiwrote:Streep Davide weg en plak daar Headhunterz. Ik ben heel benieuwd wat hij als "comeback" in gedachten had! Technoboy had ik ook heel graag gehoord, maar goed.
Als je Defqon af mag sluiten ben je ook echt gelijk God...wrote:hoezo headhunterz comeback,, als je defqon afgesloten hebt zit je niet echt op een laag pitje.. Sounds van Davide vind ik gewoon erg mooiwrote:Streep Davide weg en plak daar Headhunterz. Ik ben heel benieuwd wat hij als "comeback" in gedachten had! Technoboy had ik ook heel graag gehoord, maar goed.
Nee maar je staat dan toch best "hoog", en dan kun je moeilijk van een comeback spreken als je al aan de top staat.wrote: Als je Defqon af mag sluiten ben je ook echt gelijk God...
Niet iedereen was 100% te spreken over Defqon he, ook een hele groep HS liefhebbers vind hem niets. Wie weet kan hij het hiermee "rechtzetten".wrote:Nee maar je staat dan toch best "hoog", en dan kun je moeilijk van een comeback spreken als je al aan de top staat.wrote: Als je Defqon af mag sluiten ben je ook echt gelijk God...
Totally agreewrote:Niet iedereen was 100% te spreken over Defqon he, ook een hele groep HS liefhebbers vind hem niets. Wie weet kan hij het hiermee "rechtzetten".wrote:Nee maar je staat dan toch best "hoog", en dan kun je moeilijk van een comeback spreken als je al aan de top staat.wrote: Als je Defqon af mag sluiten ben je ook echt gelijk God...
Ik vond het zelf ook geen grootse set hoor op Defqon.
nee oké ik snap het wel, ik vind headhunterz ook niet heel speciaal,,wrote:Niet iedereen was 100% te spreken over Defqon he, ook een hele groep HS liefhebbers vind hem niets. Wie weet kan hij het hiermee "rechtzetten".wrote:Nee maar je staat dan toch best "hoog", en dan kun je moeilijk van een comeback spreken als je al aan de top staat.wrote: Als je Defqon af mag sluiten ben je ook echt gelijk God...
Ik behoor zelf ook tot die groep die hem niets vind, maar sta nog helemaal open voor tracks van hem, want we weten allemaal wat die allemaal gemaakt heeft. Ik weet ook zeker dat minstens 1 van die 3 nieuwe top is.wrote:Niet iedereen was 100% te spreken over Defqon he, ook een hele groep HS liefhebbers vind hem niets. Wie weet kan hij het hiermee "rechtzetten".wrote:Nee maar je staat dan toch best "hoog", en dan kun je moeilijk van een comeback spreken als je al aan de top staat.wrote: Als je Defqon af mag sluiten ben je ook echt gelijk God...
Eensgelijks. Je kunt nooit alleen maar top zijn. Ik hoop van harte dat het een topset word!wrote: Ik behoor zelf ook tot die groep die hem niets vind, maar sta nog helemaal open voor tracks van hem, want we weten allemaal wat die allemaal gemaakt heeft. Ik weet ook zeker dat minstens 1 van die 3 nieuwe top is.
Lekkertje!
Wel ziek nieuws! Wil hier wel meer van horen, tijd voor een interview met Fusion leiding?wrote:& Slim Shore dus op Fusion!
inderdaad vocals zijn kut!wrote:Wel ziek nieuws! Wil hier wel meer van horen, tijd voor een interview met Fusion leiding?wrote:& Slim Shore dus op Fusion!![]()
Lekkere plaat hoor, nu nog hopen dat de b-side zonder vocal wordt