Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 860, 861, 862, 863, 864, 865, 866 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 06 mei 2011 17:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
wildstyleznl
But now you can already download the art of creation/yellow minute edit/mashup http://wtrns.fr/ndZB4nj0mZZuFm http://fb.me/wdEyIl3U


dan doen we t maar ff daarmee ;P
edit: nee tog maar niet, vind der nii veel aan ¬¬
Bericht Geplaatst op 06 mei 2011 17:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd CO2. Jullie hebben die release ook wel verdiend.
Bericht Geplaatst op 06 mei 2011 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb liever de art of creation defqon edit ipv die mashup versie :(

dus heb maar mashup gemaakt :D gratis-tracks-hs/wildstylez-noisecontrollers-the-art-of-yellow-minute-t15836.html#p537642
Bericht Geplaatst op 06 mei 2011 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
officialb2s b2s
#Hardbass2011 DVD & Blu-ray out now!!! http://bit.ly/kbr8h3
Bericht Geplaatst op 06 mei 2011 18:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Citaat:
officialb2s b2s
#Hardbass2011 DVD & Blu-ray out now!!! http://bit.ly/kbr8h3

die was er ook nog xd helaas geen geld nu..
Bericht Geplaatst op 06 mei 2011 18:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Citaat:
officialb2s b2s
#Hardbass2011 DVD & Blu-ray out now!!! http://bit.ly/kbr8h3


Bestellen op bol.com als het kan, heb nog een tegoedbon :D
Bericht Geplaatst op 06 mei 2011 19:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kodex' Loudness Tool bij gratis tracks staat?

en DMW nieuwsbrief:


WIN TICKETS WISH OUTDOOR
This year there will be an extra area at Wish Outdoor; Insomnia, hosted by The Magic Show. This weekly radio show on Q-Dance & Dance-Tunes Radio gets the opportunity to show what they are worth! They bring a unique line-up of Magic Show Residents plus other artists who attended their weekly radio show.

One of the lucky ones in the line up is Kodex, Dutch Master Works' rising star with already lots of floor pounding releases on his name. He also produced the 'Insomnia' anthem for the festival, which will be released on Dutch Master Works on Monday the 4th of July!

To celebrate the 5th anniversary of the festival, the extra Magic Show area and the presence of Kodex; Dutch Master Works, together with Wish Events, gives away 2 tickets for the mighty festival; Wish Outdoor on the 2nd of July.

All you have to do to win these tickets is answer the following question: Where is Kodex from?
Bericht Geplaatst op 06 mei 2011 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Kodex' Loudness Tool bij gratis tracks staat?

en DMW nieuwsbrief:


WIN TICKETS WISH OUTDOOR
This year there will be an extra area at Wish Outdoor; Insomnia, hosted by The Magic Show. This weekly radio show on Q-Dance & Dance-Tunes Radio gets the opportunity to show what they are worth! They bring a unique line-up of Magic Show Residents plus other artists who attended their weekly radio show.

One of the lucky ones in the line up is Kodex, Dutch Master Works' rising star with already lots of floor pounding releases on his name. He also produced the 'Insomnia' anthem for the festival, which will be released on Dutch Master Works on Monday the 4th of July!

To celebrate the 5th anniversary of the festival, the extra Magic Show area and the presence of Kodex; Dutch Master Works, together with Wish Events, gives away 2 tickets for the mighty festival; Wish Outdoor on the 2nd of July.

All you have to do to win these tickets is answer the following question: Where is Kodex from?

en waar moet je dat antwoord heensturen? :whistle:
Bericht Geplaatst op 06 mei 2011 20:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

http://mailinglist.2-dutch.com/link.php ... &L=539&F=H
Bericht Geplaatst op 06 mei 2011 20:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gestuurd :D En nu maar hopen :clap:
Bericht Geplaatst op 06 mei 2011 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

4 Juli pas die bazenrelease. :(
Bericht Geplaatst op 06 mei 2011 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hier onze sets kan downloaden, luisteren en beoordelen voor de Lionstyle Battleshow GEAR Finale!

hardstyle/piaaa-vs-the-znayzer-lionstyle-battleshow-gear-finale-t15766.html

Het zou leuk zijn als zoveel mogelijk mensen hun stem uitbrengen!
May the best men win!
Bericht Geplaatst op 06 mei 2011 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Jack of Sound binnenkort een nummer gaat maken met B-Front?


Oeeehh, benieuwd :drool:
Bericht Geplaatst op 06 mei 2011 23:50 
 

Dakpan schreef:
4 Juli pas die bazenrelease. :(

waar kan je die beluisteren? :woot:
Vik schreef:
Jack of Sound binnenkort een nummer gaat maken met B-Front en er een nieuwe solo release aan komt?

heel erg dik!! :worship: erg benieuwd naar die solo release en naar de collab :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 07 mei 2011 11:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wist je dat Ran-D de vocals van Black doet ? :)
Bericht Geplaatst op 07 mei 2011 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Wist je dat Ran-D de vocals van Black doet ? :)

Bedoel je 'Pitch Black', zat er gister nog naar te luisteren, ik dacht al he is dat Randy, maar volgensmij niet hoor.. of het is wel erg vervormt met de computer. :huh:
Bericht Geplaatst op 07 mei 2011 11:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Wist je dat Ran-D de vocals van Black doet ? :)


Doet Ran-D ook geen producewerk voor de The Prophet? Zijn het de vocals uit "Just don't care" ook Ran-D?
Bericht Geplaatst op 07 mei 2011 11:20 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Festuca schreef:
Wist je dat Ran-D de vocals van Black doet ? :)

Bedoel je 'Pitch Black', zat er gister nog naar te luisteren, ik dacht al he is dat Randy, maar volgensmij niet hoor.. of het is wel erg vervormt met de computer. :huh:

Het is hem ;)
Hij doet ook bijna in al z'n eigen tracks
Bericht Geplaatst op 07 mei 2011 11:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Maximum schreef:
Festuca schreef:
Wist je dat Ran-D de vocals van Black doet ? :)

Bedoel je 'Pitch Black', zat er gister nog naar te luisteren, ik dacht al he is dat Randy, maar volgensmij niet hoor.. of het is wel erg vervormt met de computer. :huh:

Het is hem ;)
Hij doet ook bijna in al z'n eigen tracks


WOOOO! Dit meen je! Ik bel de NOS.. kijken of ze dit nog in hun schema op kunnen nemen!
Bericht Geplaatst op 07 mei 2011 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Maximum schreef:
Festuca schreef:
Wist je dat Ran-D de vocals van Black doet ? :)

Bedoel je 'Pitch Black', zat er gister nog naar te luisteren, ik dacht al he is dat Randy, maar volgensmij niet hoor.. of het is wel erg vervormt met de computer. :huh:

Het is hem ;)
Hij doet ook bijna in al z'n eigen tracks


Dus ook Under Attack? :oh:
Bericht Geplaatst op 07 mei 2011 12:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ja :) en al die andere met die stem :P
Bericht Geplaatst op 07 mei 2011 12:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat hoor je ook altijd wel.
Bericht Geplaatst op 07 mei 2011 12:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Ja :) en al die andere met die stem :P

Happen naar Peijnenburg... :aww:
Bericht Geplaatst op 07 mei 2011 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol... Al die reacties. xd
Bericht Geplaatst op 07 mei 2011 13:16 
 
Hardtraxxer

Dus ook Under Attack? :oh:[/quote]
under attack zowiezo:D
hij gaf nog een accapella op hardbass
Vorige  1 ... 860, 861, 862, 863, 864, 865, 866 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen