Of miss Music or noize (frontliner rmx)
Wat niet gaat gebeuren
Wat niet gaat gebeuren
wrote:Of miss Music or noize (frontliner rmx)![]()
![]()
Wat niet gaat gebeuren
Zou dat niet gewoon een release'je worden op Scantraxx Reloaded als Remix E.P. Vol. 2 ofzo?wrote:wrote:Of miss Music or noize (frontliner rmx)![]()
![]()
Wat niet gaat gebeuren
Ik vind dat echt geen toevoeging op het origineel...
Reloaded is voornamelijk het label van Headhunterz, en hij is natuurlijk bezig met z'n album.wrote:Zou dat niet gewoon een release'je worden op Scantraxx Reloaded als Remix E.P. Vol. 2 ofzo?wrote:wrote:Of miss Music or noize (frontliner rmx)![]()
![]()
Wat niet gaat gebeuren
Is heel het jaar nog niks op gereleased overigens, Reloaded :S
Dat hoef je mij ook niet te vertellen.wrote:Reloaded is voornamelijk het label van Headhunterz, en hij is natuurlijk bezig met z'n album.wrote:Zou dat niet gewoon een release'je worden op Scantraxx Reloaded als Remix E.P. Vol. 2 ofzo?
Bertwrote:Co2 wint de fusion remix contest ;-)
wrote:Was m'n vermoeden toch juist, bastaarden!![]()
Niet teveel beloofd, die beukt lekker door idd! Niet veel veranderd maar wel een lekkere update
wrote:En gefeliciteerdT is echt n knaller!
Inderdaad, gaat lekker zo!wrote:En gefeliciteerdT is echt n knaller!
Check all the daily updates of Defqon.1 Festival here: Monday Update 26: Daytime camping | DHHD English:... http://fb.me/11T5QmnVY
Gisteren toch wel een beetje laten doorschemeren met die emoticon hier!wrote:wrote:Was m'n vermoeden toch juist, bastaarden!![]()
Niet teveel beloofd, die beukt lekker door idd! Niet veel veranderd maar wel een lekkere update. We mochten uiteraard nog niks zeggen.
Ontzettend vet dat we gewonnen hebben!. En we hebben het orgineel idd zoveel mogelijk in zijn waarde gelaten, omdat die gewoon al supervet was!
Komt op het Frontliner album heb ik zo'n vermoenden?wrote:Zou dat niet gewoon een release'je worden op Scantraxx Reloaded als Remix E.P. Vol. 2 ofzo?wrote:wrote:Of miss Music or noize (frontliner rmx)![]()
![]()
Wat niet gaat gebeuren
Het is geen Frontliner track he!wrote:Komt op het Frontliner album heb ik zo'n vermoenden?
Kingdom Remix kwam ook op Smackwrote:Het is geen Frontliner track he!wrote:Komt op het Frontliner album heb ik zo'n vermoenden?
Lijkt mij vrij onlogisch, maar niet onmogelijk...
wrote:Kingdom Remix kwam ook op Smackwrote:Het is geen Frontliner track he!wrote:Komt op het Frontliner album heb ik zo'n vermoenden?
Lijkt mij vrij onlogisch, maar niet onmogelijk...