Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 859, 860, 861, 862, 863, 864, 865 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of miss Music or noize (frontliner rmx) :loving: :loving:
Wat niet gaat gebeuren :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 11:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
Of miss Music or noize (frontliner rmx) :loving: :loving:
Wat niet gaat gebeuren :(



Ik vind dat echt geen toevoeging op het origineel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 11:42 
 
Hardtraxx Addict

Refuze schreef:
Nrgizer schreef:
Of miss Music or noize (frontliner rmx) :loving: :loving:
Wat niet gaat gebeuren :(



Ik vind dat echt geen toevoeging op het origineel...


Zou dat niet gewoon een release'je worden op Scantraxx Reloaded als Remix E.P. Vol. 2 ofzo?
Is heel het jaar nog niks op gereleased overigens, Reloaded :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 11:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
Refuze schreef:
Nrgizer schreef:
Of miss Music or noize (frontliner rmx) :loving: :loving:
Wat niet gaat gebeuren :(



Ik vind dat echt geen toevoeging op het origineel...


Zou dat niet gewoon een release'je worden op Scantraxx Reloaded als Remix E.P. Vol. 2 ofzo?
Is heel het jaar nog niks op gereleased overigens, Reloaded :S

Reloaded is voornamelijk het label van Headhunterz, en hij is natuurlijk bezig met z'n album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 12:01 
 
Hardtraxx Addict

baronpilsener schreef:
Nikkel schreef:
Zou dat niet gewoon een release'je worden op Scantraxx Reloaded als Remix E.P. Vol. 2 ofzo?
Is heel het jaar nog niks op gereleased overigens, Reloaded :S

Reloaded is voornamelijk het label van Headhunterz, en hij is natuurlijk bezig met z'n album.


Dat hoef je mij ook niet te vertellen.
Maar dat nummer is voorheen als origineel ook uitgegeven op Reloaded, dus vandaar dat ik dat zeg.
En met een album bezig zijn betekend niet meteen geen releases tussendoor meer. Kijk maar
naar andere artiesten die bezig zijn met een album (alhoewel het niet vaak gebeurt). ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die zal wss op zijn album komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fusionrecords Fusion Records
READY??!?!!?!?!

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 12:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Co2 wint de fusion remix contest ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
Co2 wint de fusion remix contest ;-)

Bert :worship:

EDIT: wtf bert?

Denk dat ik nice bedoelde :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 12:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was m'n vermoeden toch juist, bastaarden! :D

Niet teveel beloofd, die beukt lekker door idd! Niet veel veranderd maar wel een lekkere update :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 13:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Was m'n vermoeden toch juist, bastaarden! :D

Niet teveel beloofd, die beukt lekker door idd! Niet veel veranderd maar wel een lekkere update :)


xd. We mochten uiteraard nog niks zeggen.
Ontzettend vet dat we gewonnen hebben! :woot:. En we hebben het orgineel idd zoveel mogelijk in zijn waarde gelaten, omdat die gewoon al supervet was!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 13:10 
 
Hardtraxxer

En gefeliciteerd :thumbsup: T is echt n knaller! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim schreef:
En gefeliciteerd :thumbsup: T is echt n knaller! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 13:28 
 
Hardtraxxer

wat een remix :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim schreef:
En gefeliciteerd :thumbsup: T is echt n knaller! :love:

Inderdaad, gaat lekker zo! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 14:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Twitter Q-Dance

Citaat:
Check all the daily updates of Defqon.1 Festival here: Monday Update 26: Daytime camping | DHHD English:... http://fb.me/11T5QmnVY
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 14:37 
 
Hardtraxx Addict

Catatonic Overload schreef:
dawasiknie schreef:
Was m'n vermoeden toch juist, bastaarden! :D

Niet teveel beloofd, die beukt lekker door idd! Niet veel veranderd maar wel een lekkere update :)


xd. We mochten uiteraard nog niks zeggen.
Ontzettend vet dat we gewonnen hebben! :woot:. En we hebben het orgineel idd zoveel mogelijk in zijn waarde gelaten, omdat die gewoon al supervet was!


Gisteren toch wel een beetje laten doorschemeren met die emoticon hier! :P
Maar wel super vet hoor, en ook een super goede remix! Lekker herkenbaar, maar dan
in een nieuw jasje. Hopen dat ie op een grote party door DR of Zany zelf wordt gedraaid! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 15:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Netjes die remix :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
Refuze schreef:
Nrgizer schreef:
Of miss Music or noize (frontliner rmx) :loving: :loving:
Wat niet gaat gebeuren :(



Ik vind dat echt geen toevoeging op het origineel...


Zou dat niet gewoon een release'je worden op Scantraxx Reloaded als Remix E.P. Vol. 2 ofzo?
Is heel het jaar nog niks op gereleased overigens, Reloaded :S

Komt op het Frontliner album heb ik zo'n vermoenden? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 15:56 
 
Hardtraxx Addict

Maximum schreef:
Komt op het Frontliner album heb ik zo'n vermoenden? :huh:


Het is geen Frontliner track he! ;)
Lijkt mij vrij onlogisch, maar niet onmogelijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
Maximum schreef:
Komt op het Frontliner album heb ik zo'n vermoenden? :huh:


Het is geen Frontliner track he! ;)
Lijkt mij vrij onlogisch, maar niet onmogelijk...


Kingdom Remix kwam ook op Smack
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Nikkel schreef:
Maximum schreef:
Komt op het Frontliner album heb ik zo'n vermoenden? :huh:


Het is geen Frontliner track he! ;)
Lijkt mij vrij onlogisch, maar niet onmogelijk...

Kingdom Remix kwam ook op Smack


+1 :)
Ik vind die Music or noize remix wel vet :D
Voegt iets toe aan het origineel imo :D
Duurt ook al effe want ik heb die vorig jaar op Tomorrowland gehoord :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 17:04 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik nu op de radio ben @ http://www.hardstation.fm :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildtylez

Citaat:
Wow reached the 25000 likes a little sooner then expected.. Going to release the free track next week :)


Weekje wachten dus :(
Vorige  1 ... 859, 860, 861, 862, 863, 864, 865 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen