Catatonic Overload schreef:
dawasiknie schreef:
Was m'n vermoeden toch juist, bastaarden!
Niet teveel beloofd, die beukt lekker door idd! Niet veel veranderd maar wel een lekkere update


. We mochten uiteraard nog niks zeggen.
Ontzettend vet dat we gewonnen hebben!

. En we hebben het orgineel idd zoveel mogelijk in zijn waarde gelaten, omdat die gewoon al supervet was!
Gisteren toch wel een beetje laten doorschemeren met die emoticon hier!

Maar wel super vet hoor, en ook een super goede remix! Lekker herkenbaar, maar dan
in een nieuw jasje. Hopen dat ie op een grote party door DR of Zany zelf wordt gedraaid!
