Respect voor Thijs en Randy wat hun in korte tijd hebben klaar gespeeld! Schijt aan de naam.wrote::')wrote:djrandofficial Randy Wieland
Proud to announce the new name for the future act with my man @djadaro , we will be known as Gunz For Hire (G4H)
wrote:Respect voor Thijs en Randy wat hun in korte tijd hebben klaar gespeeld! Schijt aan de naam.wrote::')wrote:djrandofficial Randy Wieland
Proud to announce the new name for the future act with my man @djadaro , we will be known as Gunz For Hire (G4H)
Is allemaal leuk en aardig, maar blijft de naam wel belachelijk slecht om 
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
:')wrote:Is allemaal leuk en aardig, maar blijft de naam wel belachelijk slecht om
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Jep de naam is lachwekkend.
Past enigsinds wel bij sommige style van vocals die de heren in hun collabs gebruiken, maarja ik had liever ook iets anders gezien. Vond zelf de naam Evil Forces wel nice voor die 2!
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Heb jij lopen brainstormen op een naam voor die 2?wrote:Past enigsinds wel bij sommige style van vocals die de heren in hun collabs gebruiken, maarja ik had liever ook iets anders gezien. Vond zelf de naam Evil Forces wel nice voor die 2!
Nja eigenlijk zat ik 'Indoctrination' (Ran-D & Zatox) te luisteren en daar hoor je dat en toen dacht ik, had beter geweest (vind ik).wrote:Heb jij lopen brainstormen op een naam voor die 2?wrote:Past enigsinds wel bij sommige style van vocals die de heren in hun collabs gebruiken, maarja ik had liever ook iets anders gezien. Vond zelf de naam Evil Forces wel nice voor die 2!
Hahahaah de disstrack van J&W is echt droog! 
die van deepack dan.
FUCK YOU PSYKO PUNKZ
en dan het teasen door psyko punkz van, FUCK YOU TO BITCH
die was echt dik.
FUCK YOU PSYKO PUNKZ
en dan het teasen door psyko punkz van, FUCK YOU TO BITCH
die was echt dik.
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Weinig Knock Out aan als ik dat zo zie.wrote:http://yfrog.com/hs93wgwj
De tracklist van de technoboy vs stephanie set op Knockout.
Zal daardoor niet minder zijn geweest, of wel?
Ben er helaas (?) niet bij geweest...
Was een voorspelbare set, maar die nieuwe nummers van tntwrote:Weinig Knock Out aan als ik dat zo zie.wrote:http://yfrog.com/hs93wgwj
De tracklist van de technoboy vs stephanie set op Knockout.
Zal daardoor niet minder zijn geweest, of wel?
Ben er helaas (?) niet bij geweest...
D
die distrac is wel geniaalwrote:View on YouTube
Nee is niet het anthem. In 2009 en 2010 hebben de decibel trailers niet het anthem bevat. Vorig jaar gold natuurlijk en toen werd er ook gespeculeerd dat dat het anthem was.
Ik heb het nummer ook eerder gehoord op een feest (kan alleen niet op de naam komen), dus lijkt me te vroeg voor een decibel anthem
Ik heb het nummer ook eerder gehoord op een feest (kan alleen niet op de naam komen), dus lijkt me te vroeg voor een decibel anthem
TNT - second match (amazed remix) uit mn hoofd, not sure..wrote:Nee is niet het anthem. In 2009 en 2010 hebben de decibel trailers niet het anthem bevat. Vorig jaar gold natuurlijk en toen werd er ook gespeculeerd dat dat het anthem was.
Hmm, heb hem nog nooit gehoord iig.
Volgens mij is dat TNT - Re-Match, in iedergeval een 2011 mix van First Match.
TNT - First Match 2011?
TNT - First Match 2011?