Ja uiteraardwrote:@Squirrie.. ja en zeker als je de prijs ziet en kijkt wat je ervoor krijgt.. vind 8euro echt weinig als o.a Zatox & B-front er staan
D
haha kom ookwrote:Ja uiteraardwrote:@Squirrie.. ja en zeker als je de prijs ziet en kijkt wat je ervoor krijgt.. vind 8euro echt weinig als o.a Zatox & B-front er staanTussen alle grote feesten door zoeken wij ook altijd de kleinere feestjes af met leuke line-up/prijs verhouding
Haha ik ook nietwrote:haha kom ookwrote:Ja uiteraardwrote:@Squirrie.. ja en zeker als je de prijs ziet en kijkt wat je ervoor krijgt.. vind 8euro echt weinig als o.a Zatox & B-front er staanTussen alle grote feesten door zoeken wij ook altijd de kleinere feestjes af met leuke line-up/prijs verhouding
![]()
heb nog nooit iemand vn HT gezien op een feest
Dus helaas! van 20 maart t/m 14 april is het rustig hier qua feesten
D
@squirre,, als ik betaal dan haha
nee je moet zelf weten of je komt..
Ging het maar om geld en niet om studie..wrote:@squirre,, als ik betaal dan haha![]()
Weet niet of je die wilt betalen?
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
The Prophet
check out my new track "Window Of Time" www.theprophet.nl if you know what the Window of Time is let me know.. B) _
N
Artist
917 posts member since 2008
last seen 13 days ago
Die hoef je ook niet te betalen maar die wordt gewoon toegevoegd aan je studieschuldwrote:Ging het maar om geld en niet om studie..wrote:@squirre,, als ik betaal dan haha![]()
nee je moet zelf weten of je komt..Die 8 euro heb ik nog wel! Die € 3000 voor langstudeerders heb ik niet op de rekening
![]()
X
Hardtraxxer
217 posts member since 2010
last seen Dec 2016
djTuneboy
..a new teaser with other tracks soon!![]()
wrote:Die hoef je ook niet te betalen maar die wordt gewoon toegevoegd aan je studieschuldwrote:Ging het maar om geld en niet om studie..wrote:@squirre,, als ik betaal dan haha![]()
nee je moet zelf weten of je komt..Die 8 euro heb ik nog wel! Die € 3000 voor langstudeerders heb ik niet op de rekening
![]()
Nee toch? Volgens mij moet die bij collegegeld betaald worden en steunt de IB-groep je hier niet bij
Kunnen jullie die conversatie voort zetten in het zevertopic? 
Wist je dat Oxbow gelijk heeft in de post hierboven!
Excusé-moi, weer on topic!
Excusé-moi, weer on topic!
R
Hardtraxxer
471 posts member since 2009
last seen Feb 2017
wrote:TheVisionNL Vincent auf der Haar
goodmorning followers.. ! When i have 1000 followers i will give 'Superstring 2011' for free.. So go for it..! Have a good day..!
Kom maar op met dat Heerlijke nummer(L)
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
hmm, klink een beetje standaard.wrote:The Prophetcheck out my new track "Window Of Time" http://www.theprophet.nl if you know what the Window of Time is let me know.. B) _
wrote:On a big cruise ship to Finland now...Monday Bar baby ! The upload of episode 8 is in the hands of the hotel receptionist in Stockholm. The upload failed in my room, I almost was too late to get on board. (stress !) Let's hope for the best...I'll keep you posted !
L
Hardtraxxer
365 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Low-E: Like my artist page on facebook and when we hit the 500 fans mark I will release this track for free! So hit me up at: http://www.facebook.com/djlowe.nl
View on YouTube
View on YouTube
Zatox Twitter: Tomorrow I'm gonna finish a rmx!! I hope .. Sleep well everybody !! See u tomorrow!!Night!!
A
Die synth van de andere versie is dikkerwrote:Low-E: Like my artist page on facebook and when we hit the 500 fans mark I will release this track for free! So hit me up at: http://www.facebook.com/djlowe.nl
View on YouTube
Wist je dat ze ergens in een hotel in Stockholm niets maar dan ook niets kunnen? 
Headhunterz over zijn harde track en nieuwe album op Twitter: Really happy about this hard track. Besides that it's hard, it gave me some new ideas of which direction I wanna head into for my album.
Nou wil ik wel ff een preview van die track, wete we gelijk wat je kan verw8en!wrote:Headhunterz over zijn harde track en nieuwe album op Twitter: Really happy about this hard track. Besides that it's hard, it gave me some new ideas of which direction I wanna head into for my album.
G
ik vind em anders wel erg lekkerwrote:hmm, klink een beetje standaard.wrote:The Prophetcheck out my new track "Window Of Time" http://www.theprophet.nl if you know what the Window of Time is let me know.. B) _
heerlijk softe kicks met kracht
djtechnoboy Cristiano Giusberti
Ok listen to this: last nite a dj in Italy got caught by customs finance with 150.000 illegal-downloaded traxx: 22 millions euro fined!!!!!!
wrote:djtechnoboy Cristiano Giusberti
Ok listen to this: last nite a dj in Italy got caught by customs finance with 150.000 illegal-downloaded traxx: 22 millions euro fined!!!!!!
Whut
Don't believe everything you've heard so far.