Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 755, 756, 757, 758, 759, 760, 761 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 13:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
@Squirrie.. ja en zeker als je de prijs ziet en kijkt wat je ervoor krijgt.. vind 8euro echt weinig als o.a Zatox & B-front er staan


Ja uiteraard ;) Tussen alle grote feesten door zoeken wij ook altijd de kleinere feestjes af met leuke line-up/prijs verhouding :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 13:17 
 

Squirrie schreef:
DarkSymphony schreef:
@Squirrie.. ja en zeker als je de prijs ziet en kijkt wat je ervoor krijgt.. vind 8euro echt weinig als o.a Zatox & B-front er staan


Ja uiteraard ;) Tussen alle grote feesten door zoeken wij ook altijd de kleinere feestjes af met leuke line-up/prijs verhouding :thumbsup:

haha kom ook :P :D heb nog nooit iemand vn HT gezien op een feest :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 13:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
Squirrie schreef:
DarkSymphony schreef:
@Squirrie.. ja en zeker als je de prijs ziet en kijkt wat je ervoor krijgt.. vind 8euro echt weinig als o.a Zatox & B-front er staan


Ja uiteraard ;) Tussen alle grote feesten door zoeken wij ook altijd de kleinere feestjes af met leuke line-up/prijs verhouding :thumbsup:

haha kom ook :P :D heb nog nooit iemand vn HT gezien op een feest :oh:


Haha ik ook niet ;)! Ben nog vrij nieuw hier! :D Maar heb het in die weken druk met tentamens + onderzoeksopdrachten..

Dus helaas! van 20 maart t/m 14 april is het rustig hier qua feesten -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 13:31 
 

@squirre,, als ik betaal dan haha :P
nee je moet zelf weten of je komt.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 13:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
@squirre,, als ik betaal dan haha :P
nee je moet zelf weten of je komt.. :)


Ging het maar om geld en niet om studie.. :P Die 8 euro heb ik nog wel! Die € 3000 voor langstudeerders heb ik niet op de rekening :lol:

Weet niet of je die wilt betalen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 14:17 
 
Hardtraxx Veteran

The Prophet
Citaat:
check out my new track "Window Of Time" www.theprophet.nl if you know what the Window of Time is let me know.. B) _
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 14:20 
 
Artiest

Squirrie schreef:
DarkSymphony schreef:
@squirre,, als ik betaal dan haha :P
nee je moet zelf weten of je komt.. :)


Ging het maar om geld en niet om studie.. :P Die 8 euro heb ik nog wel! Die € 3000 voor langstudeerders heb ik niet op de rekening :lol:

Weet niet of je die wilt betalen? :P


Die hoef je ook niet te betalen maar die wordt gewoon toegevoegd aan je studieschuld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 15:19 
 
Hardtraxxer

Citaat:
djTuneboy

..a new teaser with other tracks soon! :)


:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 15:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nego schreef:
Squirrie schreef:
DarkSymphony schreef:
@squirre,, als ik betaal dan haha :P
nee je moet zelf weten of je komt.. :)


Ging het maar om geld en niet om studie.. :P Die 8 euro heb ik nog wel! Die € 3000 voor langstudeerders heb ik niet op de rekening :lol:

Weet niet of je die wilt betalen? :P


Die hoef je ook niet te betalen maar die wordt gewoon toegevoegd aan je studieschuld :P



Nee toch? Volgens mij moet die bij collegegeld betaald worden en steunt de IB-groep je hier niet bij :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kunnen jullie die conversatie voort zetten in het zevertopic? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 15:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wist je dat Oxbow gelijk heeft in de post hierboven! :)

Excusé-moi, weer on topic! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 17:34 
 
Hardtraxxer

WZY schreef:
Citaat:
TheVisionNL Vincent auf der Haar
goodmorning followers.. ! When i have 1000 followers i will give 'Superstring 2011' for free.. So go for it..! Have a good day..!



Kom maar op met dat Heerlijke nummer(L) :loving: :loving: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 17:49 
 
Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:
The Prophet
Citaat:
check out my new track "Window Of Time" http://www.theprophet.nl if you know what the Window of Time is let me know.. B) _

hmm, klink een beetje standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Coone schreef:
On a big cruise ship to Finland now...Monday Bar baby ! The upload of episode 8 is in the hands of the hotel receptionist in Stockholm. The upload failed in my room, I almost was too late to get on board. (stress !) Let's hope for the best...I'll keep you posted !
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 00:00 
 
Hardtraxxer

Low-E: Like my artist page on facebook and when we hit the 500 fans mark I will release this track for free! So hit me up at: http://www.facebook.com/djlowe.nl

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zatox Twitter: Tomorrow I'm gonna finish a rmx!! I hope .. Sleep well everybody !! See u tomorrow!!Night!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 00:48 
 

Lajsen schreef:
Low-E: Like my artist page on facebook and when we hit the 500 fans mark I will release this track for free! So hit me up at: http://www.facebook.com/djlowe.nl


Die synth van de andere versie is dikker
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat ze ergens in een hotel in Stockholm niets maar dan ook niets kunnen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 01:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Headhunterz over zijn harde track en nieuwe album op Twitter: Really happy about this hard track. Besides that it's hard, it gave me some new ideas of which direction I wanna head into for my album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 01:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KickinAzz schreef:
Headhunterz over zijn harde track en nieuwe album op Twitter: Really happy about this hard track. Besides that it's hard, it gave me some new ideas of which direction I wanna head into for my album.


Nou wil ik wel ff een preview van die track, wete we gelijk wat je kan verw8en!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 02:12 
 

dj-rico01 schreef:
freddyadu8 schreef:
The Prophet
Citaat:
check out my new track "Window Of Time" http://www.theprophet.nl if you know what the Window of Time is let me know.. B) _

hmm, klink een beetje standaard.

ik vind em anders wel erg lekker :D
heerlijk softe kicks met kracht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
djtechnoboy Cristiano Giusberti
Ok listen to this: last nite a dj in Italy got caught by customs finance with 150.000 illegal-downloaded traxx: 22 millions euro fined!!!!!!


:oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Citaat:
djtechnoboy Cristiano Giusberti
Ok listen to this: last nite a dj in Italy got caught by customs finance with 150.000 illegal-downloaded traxx: 22 millions euro fined!!!!!!


:oh:



Whut :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Don't believe everything you've heard so far.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 11:07 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dat is 150 euro per nummer :')
Vorige  1 ... 755, 756, 757, 758, 759, 760, 761 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen