Nee hij heeft geen hardstyle alias. Dacht zet het hier wel neer omdat er wel een handjevol is die het interesseert.wrote:Is dat zijn hardstylealias?wrote:Ophidian @ Facebook schreef:
New Ophidian as Raziel e.p. coming up.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ik dacht al
. Wat voor alias is het dan?
-
G
watvoor alias is et dan?wrote:Nee hij heeft geen hardstyle alias. Dacht zet het hier wel neer omdat er wel een handjevol is die het interesseert.wrote:Is dat zijn hardstylealias?wrote:Ophidian @ Facebook schreef:
New Ophidian as Raziel e.p. coming up.
als et wel een HS alias wordt, vraag ik me af wat we dan moeten verwachten, want ophidian staat nou niet echt bekend om zn melodische HC zoals EA bijv.
is gewoon ze andere experimentele hardcore alias
zoek maar op youtube naar wat nummers onder raziel al zal dat bij jou niet echt in de smaak vallen
maar ja ik ben wel beniewd naar die nieuwe
zoek maar op youtube naar wat nummers onder raziel al zal dat bij jou niet echt in de smaak vallen
maar ja ik ben wel beniewd naar die nieuwe
Vind ik wel... Voor niet-kenners zijn zijn bekendste nummers nog steeds The Middle Children en Butterfly, beide erg melodieuze tracks.
Ophidian is voor mij het grootste genie van de gehele harddance scene. Niet normaal wat deze man geproduceerd heeft.
Voorbeeldje van een Ophidian as Raziel:
View on YouTube
Niet echt de hardcore zoals de meeste het kennen.
Voorbeeldje van een Ophidian as Raziel:
View on YouTube
Niet echt de hardcore zoals de meeste het kennen.
ken je daar op los gaan dan? die kick is veelste zacht 
Lijkt wel beetje op Breakcore toch?
Wel vet. Die gast doet ook Tapage toch? Inderdaad wel een genie.
Die nieuwe Ophidian klinkt egt vreselijk soft en saai
Ben beter van hem gewend
Ben beter van hem gewend
-
DHardtraxxer
- 171 posts member since 2011
- last seen Jun 2013
wildstylez
ben benieuwd, digital age zit iig niet stilJust finished a new track!!! Also hearing some nice sounds from the Noisecontrollers studio!!![]()
Ja het is een beetje een mengelmoes van industrial/breakcore. Niet echt in een hokje te stoppen maar noem t voor t gemak hardcore.wrote:ken je daar op los gaan dan? die kick is veelste zacht
Nee Tapage is weer een ander genie.wrote:Wel vet. Die gast doet ook Tapage toch? Inderdaad wel een genie.
Eensch.wrote:Ophidian is voor mij het grootste genie van de gehele harddance scene. Niet normaal wat deze man geproduceerd heeft.
gewoon een beetje lijp doen en genieten van de genialiteit en de complexiteit van zijn trackswrote:ken je daar op los gaan dan? die kick is veelste zacht
en nee tapage is een dj/ producer op zich waar hij in het verleden wel wat tracks mee heeft gemaakt
Last edited by Soulless on , edited 1 time in total.
HHZ gaat ook een album maken, joepie de poepie...
Hoewel... als hij nou wat meer zijn oude stijl gaat oppakken
-
G
idd, al doel ik dan wel op de Project One stijlwrote:HHZ gaat ook een album maken, joepie de poepie...![]()
Zou idd ook zeker vet zijnwrote:idd, al doel ik dan wel op de Project One stijlwrote:HHZ gaat ook een album maken, joepie de poepie...![]()
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
dit is zo'n vette plaat! Luister hem nog bijna elke dag, verveeld nooit! Dat is trouwens bijna met alle Ophidian tracks
Als hhz wat gaat experimenteren, wat gevarieerder gaat produceren, kan daar denk ik nog best een vet album uitkomen. Hij heeft eerder laten zien dat ie hele sterke platen kan maken.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
gewoon bob is een simpele brabantse gast die weet wat beuken is, dat bevestigd hij nu al weer 
Toneshifterz - We Are The Futurewrote:06:00??? Track?
oh dat hoorde ik niet eens johwrote:Toneshifterz - We Are The Futurewrote:06:00??? Track?
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
interessant, maar had toch meer willen horen van hem over de weg hiernaartoe en produce gedeelte.