Theracords mist imo nog een echt duister kantje, Solutio enzo kunenn dat wel opvullen, wat ook weer voor diversiteit zorgt.wrote:Haha, zoals je t post, klinkt t logisch, maar met t idee om zo divers mogelijk te zijn, zou t eigenlijk juist weer NIET kunnenwrote:Als Theracords Degos & Re-Done contracteren, kunnen ze best Solutio/I's/Arboza ook wel een releasje aanbieden toch? Beetje zelfde insteek die nummers.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Dakpan is aan het solliciteren voor Solutio & The I''s P
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
en arbozawrote:Dakpan is aan het solliciteren voor Solutio & The I''s P
Wil gewoon dat die shit van ze eindelijk released wordt. 
Degos & Redone kunnen dat ook wel of Catatonic Overload, dus in mijn ogen geen plaats voor hun bij Theracords.wrote:Theracords mist imo nog een echt duister kantje, Solutio enzo kunenn dat wel opvullen, wat ook weer voor diversiteit zorgt.wrote:Haha, zoals je t post, klinkt t logisch, maar met t idee om zo divers mogelijk te zijn, zou t eigenlijk juist weer NIET kunnenwrote:Als Theracords Degos & Re-Done contracteren, kunnen ze best Solutio/I's/Arboza ook wel een releasje aanbieden toch? Beetje zelfde insteek die nummers.
Hij mot ons niet!wrote:Haha, zoals je t post, klinkt t logisch, maar met t idee om zo divers mogelijk te zijn, zou t eigenlijk juist weer NIET kunnen
Is Tillt niet wat voor jullie?wrote:Hij mot ons niet!wrote:Haha, zoals je t post, klinkt t logisch, maar met t idee om zo divers mogelijk te zijn, zou t eigenlijk juist weer NIET kunnen
Ik dacht dat er laatst iets werd geregeld over een contract, of was dat bij een ander label?wrote:Is Tillt niet wat voor jullie?wrote:Hij mot ons niet!wrote:Haha, zoals je t post, klinkt t logisch, maar met t idee om zo divers mogelijk te zijn, zou t eigenlijk juist weer NIET kunnen
Ik heb nog nooit een label genoemd en dat ga ik ook nog niet doen 
Misschien is het stiekem WEL theracords en worden jullie mooi geflest hier!
Misschien is het stiekem WEL theracords en worden jullie mooi geflest hier!
Stuur al jullie werk naar maar mij, labelowner van Dakpan Records en ik luister of het goed genoeg is.
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
wrote:Stuur al jullie werk naar maar mij, labelowner van Dakpan Records en ik luister of het goed genoeg is.
Q-Dance Presents: Dakpan: The Next Level!wrote:Stuur al jullie werk naar maar mij, labelowner van Dakpan Records en ik luister of het goed genoeg is.
Klinkt lekker toch?
Wat een gaaf nieuws vandaag allemaal 
oeh erg lekkere remix idd...komt hij bij Warrior E.P op?wrote:TheracordsTheracords Pieter Heijnen
RT @degos_redone Good news.. Our remix of DHHD - Funky Shit wil be released! Thank you @Theracords _0_ // You're very welcome! Awesome RMX!!![]()
![]()
Headhunterz
Today I made the first 30 seconds, the intro of my new album
Ik zag het net ook. Nu alweer...?!wrote:HeadhunterzToday I made the first 30 seconds, the intro of my new album
Hoezo alweer? Hij zei toch alleen dat hij een album ging maken, nog niet dat hij er aan begonnen waswrote: Ik zag het net ook. Nu alweer...?!
Achja als ie er nu mee begint duurt t echt nog wel ff voordat ie klaar is... Tzal me benieuwen wat t gaat worden!
Tja, Studio Sessions was niet zoveel werk. Was gewoon een soort van verzamel CD. Een echt artiestenalbum hebben we van Headhunterz nog niet gezien (P1 was een collab)wrote:Ik zag het net ook. Nu alweer...?!wrote:HeadhunterzToday I made the first 30 seconds, the intro of my new album
Ophidian @ Facebook schreef:
New Ophidian as Raziel e.p. coming up.
-
D
laten we hopen dat hij ook wat tracks maken die totaal niet zijn style is,, bijv; een Hardere track of een Anticlimax á la Struggle For Existence ofsowrote:HeadhunterzToday I made the first 30 seconds, the intro of my new album
niet de hardste Anti maar toch heerlijk
oeh erg benieuwd aangezien zijn vorige e.p erg vet waswrote:Ophidian @ Facebook schreef:
Iets zegt me dat wanneer HHZ een echt artiesten album gaat maken (Studio Sessions was meer X-Qlusive albumwrote:laten we hopen dat hij ook wat tracks maken die totaal niet zijn style is,, bijv; een Hardere track of een Anticlimax á la Struggle For Existence ofsowrote:HeadhunterzToday I made the first 30 seconds, the intro of my new album
niet de hardste Anti maar toch heerlijk