Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 629, 630, 631, 632, 633, 634, 635 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 22:17 

Donateur

Citaat:
aboveandbeyond Above & Beyond
by Derroedy
J: ok, I have skipped through some of the links and have to say from a mix/engineering perspective some of these records are very well mixed

En nu opeens terugkrabbelen he? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 22:19 

Hardtraxx Veteran

Zielig gedrag
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 22:20 

Hardtraxx Veteran

Echt laag niveau van die tweets! Zeg dan niks en denk het, maar breng het niet naar buiten. Je weet dat je dan een vlaag van reacties gaat krijgen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 22:20 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
Citaat:
by Derroedy
J: ok, I have skipped through some of the links and have to say from a mix/engineering perspective some of these records are very well mixed

Supermooi dat Rudy even dat rechtzet :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 22:27 

Donateur

Khadber schreef:
Teknizion schreef:
Citaat:
by Derroedy

Supermooi dat Rudy even dat rechtzet :).

Dat zeker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 22:44 

Artiest

boeiend, als dat hun mening is mogen ze die uitten en zeggen wat ze willen, wordt wel erg moeilijk gedaan hierover, boeiend wat zij vinden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 22:53 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
boeiend, als dat hun mening is mogen ze die uitten en zeggen wat ze willen, wordt wel erg moeilijk gedaan hierover, boeiend wat zij vinden :)

als je totaal niet ergens in verdiept hebt, moet je niet zo'n dingen over twitter gaan gooien :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 22:55 

Artiest

Timmer schreef:

als je totaal niet ergens in verdiept hebt, moet je niet zo'n dingen over twitter gaan gooien :/

ik durf te wedden dat vrijwel niemand die hier wel eens wat heeft gezegd tegen de islam in off-topic sectie wel eens de Koran heeft gelezen dus hebben die ook geen recht van spreken?
Mening uiten mag altijd, alleen sta je voor lul als je er niks vanaf weet en sta je sterker als je er veel vanaf weet. Neemt niet weg dat ik vind dat ze gewoon mogen zeggen wat ze willen op twitter of wat dan ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 22:57 

Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:

ik durf te wedden dat vrijwel niemand die hier wel eens wat heeft gezegd tegen de islam in off-topic sectie wel eens de Koran heeft gelezen dus hebben die ook geen recht van spreken?
Mening uiten mag altijd, alleen sta je voor lul als je er niks vanaf weet en sta je sterker als je er veel vanaf weet. Neemt niet weg dat ik vind dat ze gewoon mogen zeggen wat ze willen op twitter of wat dan ook.

Ik heb wel een samenvatting van de Koran gezien op TV
11 september >.<

Donateur

Als 1 melkboer zegt dat de andere melkboer voor sukkels is, dan is dat toch beledigend?

Hardtraxx Addict

Dus ik mag alles zeggen op Twitter en niemand mag daar moeilijk over doen?

Als iemand jou zo via twitter uit loopt te zeiken (als dj bijvoorbeeld), dan ga je dr toch ook moeilijk over doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 22:59 

Artiest

Teknizion schreef:
Als 1 melkboer zegt dat de andere melkboer voor sukkels is, dan is dat toch beledigend?

Hij mag toch zeggen wat hij vindt, als je moet na gaan denken of het beledigend is kun je net zo goed vrijheid van meningsuiting afschaffen, want dan kan je vrijwel niks meer zeggen, alles kan iemand wel beledigend opvatten. Ik zie hun fout hier niet zozeer.
Je mag als DJ (als er echt tegen jou gesproken wordt) er tegen in gaan natuurlijk, ik vind het alleen onzin dat er hier op t forum zo moeilijk over gedaan wordt als iemand zijn mening uit en dat tegen een andere mening is, nou zie je dat wel vaker gebeuren op fora, neemt niet weg dat ik het onzin vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 23:05 

Donateur

Je hebt je mening uiten, en gewoon maar wat in het wilde weg schieten. Wat ze nu doen is in het wilde weg schieten. Stel als ze (bijvoorbeeld) in een interview een vraag krijgen van, Welke muzieksmaken doen het voor jullie niet? En dan uitleggen dat hardstyle niet helemaal hun ding is, dan is het een ander verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 23:08 

Artiest

Je mening uitten is je mening uitten en de een doet dat soepeler dan de ander, het is en blijft jouw mening en jij deelt die mening met de wereld. Het feit dat ze het niet zo soepel brengen maakt het geen lukraak roepen van onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 23:11 

Hardtraxxer

Zullen we maar weer ontopic? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 23:14 

Hardtraxx Veteran

al iets bekend over joram?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 23:27 

Hardtraxx Addict

p-stylez schreef:
al iets bekend over joram?

Die zit nog steeds in peru in de gevangenis, spreek hem niet zo vaak :(
ok nu seriues, nee, hij is daarna ook niet meer op twitter geweest dus ik denk dat het komt als hij weer op twitter actief is :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 23:51 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Kut trance
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 23:55 

Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:

Het verschil is dat zij op de nummer 5 positie van de DJ Mag staan dit jaar en ze grootmachten zijn in de trancewereld met een eigen radio show (na Armin en Tiesto de grootste) en een prominente plek op veel Trance feesten. Dan zou je toch zeggen dat je op zijn minst in de schijnwerpers staat en dat je jezelf daar ook naar moet gedragen.

Zoals Second Identity treffend meldde: "With great power comes great responsability".
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 23:58 

Artiest

Top of geen top je mening mag je blijven uitten, het feit dat je nu nummer 5 in DJ top 100 bent betekend niet dat je opeens moet doen alsof je respect voor jan en alleman hebt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 23:59 

Hardtraxx Veteran

Top of geen top je mening mag je blijven uitten, het feit dat je nu nummer 5 in DJ top 100 bent betekend niet dat je opeens moet doen alsof je respect voor jan en alleman hebt :thumbup:

Nee, maar ongefundeerd je mening spuien lijkt me ook niet de bedoeling, want na enkele tracks toegezonden te hebben van Scantraxx piepen ze "vanuit professioneel oogpunt" heel anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 00:09 

Hardtraxx Elite

foutje bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 00:13 

Artiest

Khadber schreef:

Nee, maar ongefundeerd je mening spuien lijkt me ook niet de bedoeling, want na enkele tracks toegezonden te hebben van Scantraxx piepen ze "vanuit professioneel oogpunt" heel anders.

Dat kan ja, maar dan mogen ze nog wel van tevoren melden wat ze van de muziek vinden... eens of eens?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 00:25 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:

Dat kan ja, maar dan mogen ze nog wel van tevoren melden wat ze van de muziek vinden... eens of eens?!

Lees eens wat Khadber schrijft voordat je reageert..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 01:05 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Zatox
Today I had a good day in the studio! The new track is finish .. (bethooven track) . I did a new kick with the virus c! Sound good!!
Vorige  1 ... 629, 630, 631, 632, 633, 634, 635 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen