Freaky Records
Private Vinyl Collection DJ Zany Now For Sale At Freaky Records.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
S
Zany gooit z'n vinyl eruit? :Owrote:Freaky Records
Private Vinyl Collection DJ Zany Now For Sale At Freaky Records.
lol, twitter oorlog tussen hardstyle en above & beyond :')
beste tweet in deze onzin:
beste tweet in deze onzin:
Dear @aboveandbeyond Please learn from a wise man, Carl Cox: http://twitpic.com/3n0rtd
Hij is al ook al gestopt met CDJ's toch? 
Lekker kinderachtig zoals gezegd,maar maak je er niet druk om ze kunnen alleen zich zelf er mee hebben.
Nou, Ibo slaat de spijker weer op z'n kop, en wat dat betreft kan ik de reactie van Above & Beyond wel een héééééél klein beetje begrijpen (lees: héééééél klein beetje). Er worden me toch een zooi slappe aftreksels van bestaande tracks gemaakt (of samples uit betaande tracks/films) onder het genre "Hardstyle", en dan als muziekstijl respect verwachten? Kom op zeg, wees eens origineel producerswrote:lol, twitter oorlog tussen hardstyle en above & beyond :')
beste tweet in deze onzin:Dear @aboveandbeyond Please learn from a wise man, Carl Cox: http://twitpic.com/3n0rtd
Dan heb je het over bepaalde producers/dj's er zijn ook zat creatieve dj/producers in de scene. Lijkt me sterk dat Above&Beyond hardstyle daar goed genoeg voor kent, waarschijnlijk kennen ze alleen de meest bekende artiesten.
Klopt, die zijn er ook wel, en zijn in mijn ogen ook ruim in de meerderheid. Maar er wordt ook echt veel troep onder de noemer Hardstyle online geknald, daar word je echt niet vrolijk vanwrote:Dan heb je het over bepaalde producers/dj's er zijn ook zat creatieve dj/producers in de scene. Lijkt me sterk dat Above&Beyond hardstyle daar goed genoeg voor kent, waarschijnlijk kennen ze alle de meest bekende artiesten.
Denk dat ie gewoon een paar verkeerde nummertjes heeft gehoord, en een bad hair day heeft ofzo
Anyways, zijn ergere dingen om je druk over te maken
Ben toch benieuwd wat de reden is dat Above & Beyond zo raar doet.
Leuke war op twitter erover.
wrote:MCDV8 Fuck @aboveandbeyond Praise #hardstyle !!!!!
wrote:Leuke war op twitter erover.
DV8: zoals altijd geen blad voor de mond. Heerlijk!wrote:Leuke war op twitter erover.
Behalve op Qountdown, toen hij niet wist wat hij moest zeggenwrote:DV8: zoals altijd geen blad voor de mond. Heerlijk!wrote:Leuke war op twitter erover.
Ik als eeuwige optimist zie het zo:
Zij weten waarschijnlijk te weinig van hardstyle om er een juist oordeel over te kunnen vellen en iedereen die hem napraat heeft toch geen eigen mening, dus die hoeven van mij ook nooit in onze scene te komen, want die zijn net zo snel weer vertrokken als dat ze gekomen zijn.
Dus het is alleen maar positief dat hij zoiets twittert 
Zij weten waarschijnlijk te weinig van hardstyle om er een juist oordeel over te kunnen vellen en iedereen die hem napraat heeft toch geen eigen mening, dus die hoeven van mij ook nooit in onze scene te komen, want die zijn net zo snel weer vertrokken als dat ze gekomen zijn.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
best wel kansloos inderdaad! Maar is dat ineens?
Ze associëren hardstyle met drugs als je goed hebt gelezen. En daarom mogen kindernen niet naar hardstyle luisteren. Omdat ze denken dat hardstyle alleen maar om drugs gebruik gaat.
btw: Prachtige Quote van Carl Cox (Praise that man
)
btw: Prachtige Quote van Carl Cox (Praise that man
-
S
wrote:Ze associëren hardstyle met drugs als je goed hebt gelezen. En daarom mogen kindernen niet naar hardstyle luisteren. Omdat ze denken dat hardstyle alleen maar om drugs gebruik gaat.
btw: Prachtige Quote van Carl Cox (Praise that man)
Volgens mij is dat bij trance eigenlijk veel meer!
* Kijkt in drugsgebruik topic *
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Als Orgut nou echt zo'n baas was stond hij erboven maarja.
-
RHardtraxxer
- 122 posts member since 2010
- last seen Oct 2017
Kijk! die man heeft er verstand van!wrote:Drugs is slecht voor je mensen!
Ligt het nou aan mij of heeft frontliner armen van 2 meter lang? Valt me in elke aftermovie/dvd op..
Okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....wrote: J: At hardstyle folk-LOL sense of humour failure alert! Now in all honestly, respect to anyone who is good at their art, whatever the style.
LOL en Failure gebruiken is zoooo 2006.wrote:Okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....wrote: J: At hardstyle folk-LOL sense of humour failure alert! Now in all honestly, respect to anyone who is good at their art, whatever the style.
Hm. Ik heb de humor er anders niet van in kunnen zien. Zal wel een inside-joke zijn ofzo?wrote:Okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....wrote: J: At hardstyle folk-LOL sense of humour failure alert! Now in all honestly, respect to anyone who is good at their art, whatever the style.
-
G
jaha,m het is een grote jongenwrote:Ligt het nou aan mij of heeft frontliner armen van 2 meter lang? Valt me in elke aftermovie/dvd op..