Juist een slim idee om wat extra exposure te krijgen. Zullen genoeg mensen zijn die zo'n bundel kopen. Waarom brengen ze anders uberhaupt nog mixcompilaties uit? 90% van die tracks zijn ook al uit.
waarom zouden ze niet een x speciaal voor ons op q-base of mysteryland staan, waar ze alleen maar platen tot 2008 draaien.. Ideetje voor b2s en qwrote:Ze hebben gwn eerst hun naam gevestigd binnen de Hardstyle, ze hebben nu gwn zoveel fans dat ze hun eigen stijl voor ze maken. Dat ze het ver schoppen vind ik dan niet verbazend, er zijn gwn zoveel mensen die hun muziek kunnen waarderen, dus aanslaan zal het bij een groot deel toch wel. Vind het overigens wel erg jammer dat ze zo zijn veranderd. Ik vind hun muziek nog steeds erg boeiend alleen zou ik graag weer wat van de oude showtek horen met heldentracks zoals colors of the harderstyles, of black en noem maar opwrote: Ze zijn nu ook echt een tussenvorm aan het maken als ik zo op de verschillende fimpjes afga. Toch knap dat ze het zo ver hebben kunnen schoppen.