hebben de noisecontrollers dan vorig jaar 4 cd's gemixt?wrote:Idd maar ik realiseer me net dat het alleen van vorig jaar iswrote:Hij is blijkbaar Hardstyle Mix Masterz vergeten.wrote:Compilations Mixed:.... Not one!
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Thrillogy, een Duitse CD (hardbass volume nogwat).. Defqon DVD extratje?
Donkey Rollers (NNB)wrote:Wist je dat de line up van Crossnight @ Dieka Markelo bijna compleet is:
line up:
Noisecontrollers
Frontliner
Max Enforcer
??nog niet bekend??
Mc Villain
http://partyflock.nl/artist/6589/archive.html#archive
Ik ben fan
Even volop op Zany gestemd, en natuurlijk track of the year Chaos 
Word weer een vette editie!wrote:Wist je dat de line up van Crossnight @ Dieka Markelo bijna compleet is:
line up:
Noisecontrollers
Frontliner
Max Enforcer
??nog niet bekend??
Mc Villain
Benieuwd wie er bij komt.
Heb ook maar even gestemd...
Best DJ / Producer: Ran-D (Under Attack blijft gewoon
)
Best newcomer: Chris One
Beste feest: Loudness
Beste label: Fusion
Dit was wat ik me nog kon herinneren haha
Best DJ / Producer: Ran-D (Under Attack blijft gewoon
Kijk, iemand die er verstand van heeftwrote:Heb ook maar even gestemd...
Best DJ / Producer: Ran-D (Under Attack blijft gewoon)
Je kan beter massaal op 1 afgesproken grote artiest stemmen zoals, Zany ofzo
want het is een grote internationale verkiezing en dan redden die relatief kleine hardstyle namen het niet
want het is een grote internationale verkiezing en dan redden die relatief kleine hardstyle namen het niet
Ik heb op Wildstylez, Fusion en Decibel gestemd. Oja nieuwkomer Toneshifterte
Ik heb bij beste producer ook Zany gedaan en niet Ran-Dwrote:Je kan beter massaal op 1 afgesproken grote artiest stemmen zoals, Zany ofzo
Best DJ / Producer: Zany
Beste feest: Mysteryland
Beste feest: Mysteryland
Ik vind persoonlijk Chris One verre van interessant de laatste tijd, maar goed. Ik kies wel wat anders.
Best DJ / Producer: B-Front
Best newcomer: Slim Shore
Beste feest: Qountdown
Beste track: Ran-D & Adaro - Under Attack
Best newcomer: Slim Shore
Beste feest: Qountdown
Beste track: Ran-D & Adaro - Under Attack
Best European Hard Producer: Zatox
Best International Hard Producer: Toneshifterz
Best Track: B-Front & Frontliner - Magic
Best Label: Fusion
Best New Face: Chris One
Best One-Off Event/Festival: In Qontrol
Best Artist Album: The Pitcher - Smack
Best International Hard Producer: Toneshifterz
Best Track: B-Front & Frontliner - Magic
Best Label: Fusion
Best New Face: Chris One
Best One-Off Event/Festival: In Qontrol
Best Artist Album: The Pitcher - Smack
Zullen we dit ergens anders bespreken? 
-
S
Kweet niet ofdat dit al bekend was maarruh...
wrote:Working on a new album for Showtek
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 8 days ago
Vetwrote:Kweet niet ofdat dit al bekend was maarruh...
wrote:Working on a new album for Showtek
Misschien wel één van de betere albums welke ik afgelopen jaar geluisterd heb.
Jah, das waar. Niet aan gedacht. Ran-D is buiten NL niet zo bekend lijkt me en heeft hier ook te weinig producties voor (vanwege zn studie toch?). Had dan ook beter op Zany kunnen stemmen, die man verdiend t ook zeker.wrote:Ik heb bij beste producer ook Zany gedaan en niet Ran-Dwrote:Je kan beter massaal op 1 afgesproken grote artiest stemmen zoals, Zany ofzo
Zit er net aan te denken dat qua feest Decibel ook wel mn keuze had kunnen zijn. De line-up hierop is toch wel zooo veel chiller dan op bijv. Defqon.1.
Last edited by marsiascout on , edited 1 time in total.
Ze zijn nu ook echt een tussenvorm aan het maken als ik zo op de verschillende fimpjes afga. Toch knap dat ze het zo ver hebben kunnen schoppen.wrote:Vetwrote:Kweet niet ofdat dit al bekend was maarruh...
wrote:Working on a new album for ShowtekVorige album luisterde heeeeeel lekker weg. En ja "het is geen hardstyle", maar dat vinden ze zelf ook en dan luistert het nog tering lekker weg als album zijnde.
Misschien wel één van de betere albums welke ik afgelopen jaar geluisterd heb.
Ze hebben gwn eerst hun naam gevestigd binnen de Hardstyle, ze hebben nu gwn zoveel fans dat ze hun eigen stijl voor ze maken. Dat ze het ver schoppen vind ik dan niet verbazend, er zijn gwn zoveel mensen die hun muziek kunnen waarderen, dus aanslaan zal het bij een groot deel toch wel. Vind het overigens wel erg jammer dat ze zo zijn veranderd. Ik vind hun muziek nog steeds erg boeiend alleen zou ik graag weer wat van de oude showtek horen met heldentracks zoals colors of the harderstyles, of black en noem maar opwrote: Ze zijn nu ook echt een tussenvorm aan het maken als ik zo op de verschillende fimpjes afga. Toch knap dat ze het zo ver hebben kunnen schoppen.
Jij noemt het geld klopperij, ik noem het een slimme manier om internationaal bekender te worden en nog eens een extra centje te verdienen dat ook weer in de volgende producties gestopt kan wordenwrote:Wisten jkulie dat er nu al 3 Hard Dance Awards samplers uit zijn?
Scantraxx
M!D!FY
Italian Hardstyle
------------
hoezo geld klopperij
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
TillT ook 1tje 
Die van Tilt
Maar ja, heb de tracks toch al, dus niks voor mij
Maar ja, heb de tracks toch al, dus niks voor mij
The Vision zijn Qountdown set in de komende dagen online gaat zetten?