Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 622, 623, 624, 625, 626, 627, 628 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 12:03 

Hardtraxx Veteran

Wat was het probleem dan? Volgensmij is heteen CDJ aangezien hij niet meer kan mixen.. Dat zou wel heel slecht zijn, je hebt daar toch minstens 3 CDJ's staan of is dat teveel gevraagd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 12:16 

Hardtraxx Veteran

Yo, alleen die stem al. Zijn woordkeuze en hoe hij uberhaupt klinkt. Hij is gewoon echt pissig! Echt zo zonde voor hem. Had een mooie afsluiting van een topjaar van hem kunnen worden.

Hij heeft overigens wel de enige juiste beslissing genomen om eerst even niet te reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 12:18 

Hardtraxx Veteran

Vind dit echt sneu voor Wildstylez, sta je op Qountdown, met Oud & Nieuw en gebeurd je dit! Echt waardeloos!

Khadber schreef:
Hij heeft overigens wel de enige juiste beslissing genomen om eerst even niet te reageren.

Mee eens, ik verwacht morgen wel een bericht op z'n website.. Maar wel erg sneu voor 'm!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 12:24 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Vind dit echt sneu voor Wildstylez, sta je op Qountdown, met Oud & Nieuw en gebeurd je dit! Echt waardeloos!

Khadber schreef:

Mee eens, ik verwacht morgen wel een bericht op z'n website.. Maar wel erg sneu voor 'm!

Het is inderdaad sneu, maar het kan gebeuren dat hoort erbij.. Overigens vindt ik het wel slecht als het aan de CDJ ligt want je hebt er toch sowieso 3 staan en anders meteen wat anders achter de hand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 12:26 

Hardtraxx Addict

Wist je dat de line up van Crossnight @ Dieka Markelo bijna compleet is:

line up:
Noisecontrollers
Frontliner
Max Enforcer
??nog niet bekend??
Mc Villain
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 12:29 

Donateur

Edwinn schreef:
Wat was het probleem dan? Volgensmij is heteen CDJ aangezien hij niet meer kan mixen.. Dat zou wel heel slecht zijn, je hebt daar toch minstens 3 CDJ's staan of is dat teveel gevraagd?

Denk je dat ie achterlijk is? Het lag heus niet zomaar aan 1 CDJ. Mixer was ook naar de klote ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 12:32 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Edwinn schreef:

Denk je dat ie achterlijk is? Het lag heus niet zomaar aan 1 CDJ. Mixer was ook naar de klote ;)

Waarom kan er dan nog wel 1 cd'tje worden gedraaid als de mixer naar de klote is? Beetje vreemd maargoed. Verder vindt ik nog steeds dat minstens 7 minuten (want zo lang duurt het filmpje) wachten op vervanging van een CDJ en mixer wel erg veel is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 12:35 

Donateur

Het duurde nog veel langer, zeg maar zeker een half uur.
En het kan toch dat er in de mixer een kabel van het ene kanaal kapot is ofzo.. weet ik veel ik heb ook verder geen verstand van CDJ's. Maar geloof mij nou dat als het niet aan de mixer lag en er maar 1 cd speler kapot was dat ie gewoon door had gedraaid. We hebben het niet over DJ Beunhaas die nog nooit een draaitafel van dichtbij heeft gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 12:37 

Hardtraxx Veteran

Atraxisz schreef:

line up:
Noisecontrollers
Frontliner
Max Enforcer
??nog niet bekend??
Mc Villain

Persoonlijk vind ik de line-up wel iets minder goed als de vorige keer, maar dit kan ook wel lekker knallen!
Hopen dat er een hardere artiest bij komt, bijvoorbeeld Crypsis, of Donkey Rollers :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 12:40 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Het duurde nog veel langer, zeg maar zeker een half uur.
En het kan toch dat er in de mixer een kabel van het ene kanaal kapot is ofzo.. weet ik veel ik heb ook verder geen verstand van CDJ's. Maar geloof mij nou dat als het niet aan de mixer lag en er maar 1 cd speler kapot was dat ie gewoon door had gedraaid. We hebben het niet over DJ Beunhaas die nog nooit een draaitafel van dichtbij heeft gezien.

Het ligt zeer zeker niet aan Wildstylez maar eerder aan Q. Je hebt toch vervangende apperatuur achter de hand of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 13:18 

Artiest

Daveytl schreef:
Atraxisz schreef:

line up:
Noisecontrollers
Frontliner
Max Enforcer
??nog niet bekend??
Mc Villain

Persoonlijk vind ik de line-up wel iets minder goed als de vorige keer, maar dit kan ook wel lekker knallen!
Hopen dat er een hardere artiest bij komt, bijvoorbeeld Crypsis, of Donkey Rollers :thumbsup:

Hele nette line-up hoor, ga ik toch weer nadenken of ik er heen ga, ben benieuwd wie de andere artiest is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 13:19 

Donateur

Edwinn schreef:
Het ligt zeer zeker niet aan Wildstylez maar eerder aan Q. Je hebt toch vervangende apperatuur achter de hand of niet?

Hadden ze ook maar volgens mij waren de technici een beetje de weg kwijt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 13:26 

Hardtraxx Veteran

Hoort DV8 trouwens niet dingen op te vangen? Die hoor ik namelijk ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 13:28 

Khadber schreef:

precies ja, zo bewees ie nog maar es hoe slecht hij MC is, want sodejesus die kerel deed geen flikker :/
maar goed dat die neger op gegeven moment de stage op ging, dat was tenminste nog vermaak :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 13:39 

Hardtraxx Veteran

Daarom Ruffian :loving: maar ik vind het echt sneu voor Joram zeg maar waarom gooit hij er dan de MMA remix erop :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 13:42 

Hardtraxx Veteran

Beetje zonde inderdaad. Maar dan loop ik niet echt te wachten om een remix van MMA te horen :P
En DV8 is heus niet slecht hoor ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 13:46 

Hardtraxx Addict

bRt_ schreef:
Beetje zonde inderdaad. Maar dan loop ik niet echt te wachten om een remix van MMA te horen :P

Hij is zeker niet slecht, ik vind hem persoonlijk fijner als Ruffian,
maar heb verder ook niks tegen Ruffian. Ook prima MC!

Maar DV8 hoort dit, zoals andere zeggen, wel beter op te vangen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 13:46 

Hardtraxx Veteran

Nikkel schreef:
bRt_ schreef:

Hij is zeker niet slecht, ik vind hem persoonlijk fijner als Ruffian,
maar heb verder ook niks tegen Ruffian. Ook prima MC!

Amen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 13:47 

Hardtraxx Veteran

Nikkel schreef:

Eens, maar ik kan er niet over oordelen want ik was er helaas niet bij! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 13:50 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Khadber schreef:

precies ja, zo bewees ie nog maar es hoe slecht hij MC is, want sodejesus die kerel deed geen flikker :/
maar goed dat die neger op gegeven moment de stage op ging, dat was tenminste nog vermaak :P

Haha, die gozer had moves! Geniaal :woot:

Kepro schreef:
Daarom Ruffian :loving: maar ik vind het echt sneu voor Joram zeg maar waarom gooit hij er dan de MMA remix erop :huh:

Inderdaad, die keer dat het geluid daarvoor uitviel gooide hij bij de restart Just As Easy Easy erop. Gelukkig viel toen de muziek na 20 seconden weer uit xd
Maar ja, heb je zo lang de tijd om een nummer uit te kiezen, zoek dan geen breaknummer uit, maar een rag nummer om de sfeer weer terug te brengen. Want die was helemaal weg. Zonde, want het was de beste sfeer ooit :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 13:51 

Hardtraxx Veteran

Tegenwoordig bouw je sfeer in hardstyle-land op met een break van anderhalve minuut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 14:00 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:

Herkenning. Logisch. Je muziek is even stil geweest, dan moet je toch zorgen dat je juist een plaat hebt daarna die veel mensen leuk vinden. MMA is dan prima geschikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 14:07 

Hardtraxx Veteran

Wildstylez smeet na een tijdje een CD er in met de WS+NC set van Qlimax hoor, daarom kregen we al die dubbele nummers ;)

Zo hadden wij tenminste muziek en konden die prutsers met die mixer bezig, vond het best een prima oplossing :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 14:08 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Check out the HQ video of the New Year show at Qountdown... Goosebumps!

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 14:19 

Hardtraxxer

Vond het ook verstandig om de live set van qlimax er in te gooien. Tenminste 2 nummers achter elkaar..
Telkens wanneer WS kanaal 2 openede kwam er geen geluid uit (ofzo, daar leek het op).. Alleen karig dat er 2 cd spelers waren, meestal 3 toch..
DV8 had gewoon wat moeten zeggen, de eerste zin van hem ging over dat wildstylez er nog stond en dat hij nog niet was weg gelopen:( daarna zij hij dat wildstylez alleen wilde draaien als de apparatuur het deed.. Iig was de sfeer tussen die 2 verpest..
Vorige  1 ... 622, 623, 624, 625, 626, 627, 628 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen