4th Dimension (Atmozfears)
We are proud to announce we have signed to JDX Music! Preview of our first track will be online soon! Please support us by becoming a fan on Facebook!
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Oke dan, dus JDX Music wordt toch nog watwrote:4th Dimension (Atmozfears)
We are proud to announce we have signed to JDX Music! Preview of our first track will be online soon! Please support us by becoming a fan on Facebook!
Dat is 1 van de 2 van Atmozfears? Dat waren toch een Nederlander en een Duitser?
Meende me iets te herinneren van een link met Canadawrote:Dat is 1 van de 2 van Atmozfears? Dat waren toch een Nederlander en een Duitser?
EDIT: 1tje uit NL, 1tje uit Canada. Op Discogs en PF staat er een 3e persoon bij uit DLD, ookal is het een duo... geen idee
Last edited by PNXRMX on , edited 1 time in total.
djsolutio Alain // Solutio
Uploading a nice New Years gift!
What will it be?!?!
Stiekem hoop ik op Devestator of Against us
Edit: Dat gaat dus niet door hehe
Hij twittert dit naar me: Nee daar is het nog eventjes op wachten 
Uploading a nice New Years gift!
Edit: Dat gaat dus niet door hehe
Last edited by Jolle on , edited 1 time in total.
wrote:djsolutio Alain // Solutio
Uploading a nice New Years gift!What will it be?!?!
wrote:djsolutio Alain // Solutio
Uploading a nice New Years gift!What will it be?!?!
Edit: Dat gaat dus niet door heheHij twittert dit naar me: Nee daar is het nog eventjes op wachten
Arboza & Solutio - Bonkers (Botox Edit)
Tadaaaa!
Ook goed, ook al heb ik het origineel iets te vaak geluisterd 
Zon vermoeden had ik al. Dacht eerst dat het een anthem van Ran-D was, maar dan was mn vermoeden blijkbaar toch nog deels goedwrote:wist je dat.. de vocals van 'The Prophet - Black 2011 Anthem' ingesproke zijn door Ran-D
wrote:Digital Punk in 2011 met een album komt![]()
Bron?wrote:Digital Punk in 2011 met een album komt![]()
Leuk voor Bass Modulators, vind een aantal platen van ze erg goed dus dat heeft Scantraxx wel goed gezien. Hoop dan ook dat ze hierdoor wat vaker worden geboekt op Nederlandse feestjes.
-
SHardtraxxer
- 632 posts member since 2009
- last seen Nov 2012
Kansloze opmerking van Prophet :')What do you think has been the best track of the year?
Proppy & Heady - 'The B-Side'
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Toen ik hier van de week mee aan kwam zetten (de vraag of de geruchten klopten),wrote:Leuk voor Bass Modulators, vind een aantal platen van ze erg goed dus dat heeft Scantraxx wel goed gezien. Hoop dan ook dat ze hierdoor wat vaker worden geboekt op Nederlandse feestjes.
las ik laatst dat iemand zei dat ze naar A2 Records gingen.
Dit is nog helemaal niet zeker volgens mij!
EDIT: Zeer vet dat Digital Punk met een album komt. Echt vet, worden hoop ik klappertjes!
Ben wel benieuwd waar dit nieuws vandaan komt...
Last edited by Nikkel on , edited 1 time in total.
Right... Meende dat hij in een interview in 2009 ook al vertelde dat 2010 zijn jaar ging worden.What do you have planned for the next year?
Producing, Producing, Producing... Whahahahahha!! I'm gonna show you peeps that The Prophet is back again! ;P
Nou nou wat een jaar.
Ik ben ook wel benieuwd naar de bronnen.
Er zijn toch wel veel albums aangekondigd al.
Er zijn toch wel veel albums aangekondigd al.
Idd, 2 vette nummertjes en 1 redelijke. Elites, Counterfeit en My Worship.wrote:Right... Meende dat hij in een interview in 2009 ook al vertelde dat 2010 zijn jaar ging worden.What do you have planned for the next year?
Producing, Producing, Producing... Whahahahahha!! I'm gonna show you peeps that The Prophet is back again! ;P
Nou nou wat een jaar.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Nauw, ben eens benieuwd! 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
hij had The Prophet - Elites moeten zeggen, die is veel beterwrote:Hoezo kansloos? Als hij dat vind, dan mag dat toch? Er staat immers "What do you think"wrote:Kansloze opmerking van Prophet :')What do you think has been the best track of the year?
Proppy & Heady - 'The B-Side'
Heb anders op de Scantraxx Special leuke nieuwe plaatjes gehoord van hem!
WS Twitter
Happy New Year everyone!!2011 didn't start as good as I would have liked, but I will post a message about that in a few days!