Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2009 15:05 

Hardtraxx Addict

freddyadu8 schreef:
ik zat net wat te kijken op discogs en kwam bij de cd van zany terecht en las dit:

Citaat:
18 Wilde Gullie Bas?! (2:14)
Featuring - MC DV8
Written-By - Gerardo Roschini , M.P. Pierucci* , Peter Aldenzee

Dus wilde gullie bas is ook door zatox geschreven ?

Dat weet ik niet, maar hij was wel degene die em als allereerste draaide op een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2009 15:33 

Hardtraxx Addict

*
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2009 15:36 

Hardtraxx Veteran

Hier staat het:

http://www.discogs.com/Zany-The-Fusion-Of-Sound/release/1513863

Boven aan staat:
Written by: Raoul van Grinsven

en onderaan bij alle tracks apart staat hij niet 1 keer bij, dus raoul hoort bij alle tracks denk ik zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2009 15:50 

Hardtraxx Addict

o ja nu zie ik het ook, niks gezegt! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2009 16:05 

Hardtraxx Veteran

Wist je dat die foto van 'Hollandse Nieuwe' gemaakt is bij Zwarthoed in Volendam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2009 19:14 

Aan het typen...

freddyadu8 schreef:
ik zat net wat te kijken op discogs en kwam bij de cd van zany terecht en las dit:

Citaat:
18 Wilde Gullie Bas?! (2:14)
Featuring - MC DV8
Written-By - Gerardo Roschini , M.P. Pierucci* , Peter Aldenzee

Dus wilde gullie bas is ook door zatox geschreven ?

In Wilde Gullie Bas is de climax geript van Overload - The Anthem (Zatox is daar een deel van, samen met M.P. Pierucci aka Vortex)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2009 22:46 

Hardtraxxer

wist je dat morgen Crypsis in de 2dangerous show is
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2009 14:58 

Hardtraxx Veteran

Wist je dat van Isaac's show ook een podcast gaat komen??

Citaat:
This sunday Sept 13 - 8pm GMT +1 : First edition of DJ Isaac's Hardstyle Sessions radio show on Q-Dance Radio and Itunes Podcast.

Isaac Twitter
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2009 15:20 

Donateur

Dat is handig voor als je het mist/vergeet! En kan ik hem in goede kwaliteit op me iphone droppen! Heb er goede verwachtingen over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2009 16:19 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Wist je dat er een nieuwe vrouwelijke DJ is op Dutch Master Works? 'DJ La Nina' komt 12 Okt met haar eerste release 'Silence', met een Abyss & Judge remix op de B-kant. Tekst is gejat van (je raadt 't al) 'Silence' :P. Bron is astralmusic.com. Geen idee wie ze is of wie het produceert. Klinkt helemaal niet als Showtek, DM of A&J. Had ergens gelezen dat NitrouZ uit AU op DMW zat. Misschien heeft het met hem/hen te maken?

Ook staan er van deze release, de nieuwe Showtek EP (World Is Mine / We Speak Music) en de nieuwe Psyko Punkz release (Ghostclass / 2 Follow -> 28 Sept) samples op astral.

Die La Nina komt zeker uit Argentiniƫ. Met een mooie neppe biografie.
Gaat elk label nou een vrouw erbij krijgen na Gostosa -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2009 16:46 

Hardtraxxer

wist je dat de krusaders een nieuw nummer hebben mysteria http://www.youtube.com/watch?v=zOfJlHcAX_c en dat ik hoop dat dit b-kant voor supernatural wordt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2009 18:53 

Hardtraxx Addict

FRArnold schreef:
PNXRMX schreef:
Wist je dat er een nieuwe vrouwelijke DJ is op Dutch Master Works? 'DJ La Nina' komt 12 Okt met haar eerste release 'Silence', met een Abyss & Judge remix op de B-kant. Tekst is gejat van (je raadt 't al) 'Silence' :P. Bron is astralmusic.com. Geen idee wie ze is of wie het produceert. Klinkt helemaal niet als Showtek, DM of A&J. Had ergens gelezen dat NitrouZ uit AU op DMW zat. Misschien heeft het met hem/hen te maken?

Ook staan er van deze release, de nieuwe Showtek EP (World Is Mine / We Speak Music) en de nieuwe Psyko Punkz release (Ghostclass / 2 Follow -> 28 Sept) samples op astral.

Lijkt het wel op ja.. En alweer een remix van Silence das gwn niet leuk meer. Was zelf ook bezig met een remix :$ :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2009 19:13 

Hardtraxxer

SoundTunerZ schreef:
FRArnold schreef:
PNXRMX schreef:

Lijkt het wel op ja.. En alweer een remix van Silence das gwn niet leuk meer. Was zelf ook bezig met een remix :$ :x

FOUT.

Zij is resident bij The Zenith op het moment. Weet ik omdat ik daar gewerkt hebt en wel eens met haar gesproken heb.
Dutch Master is vriend van geluidsman bij Zenith en komt ook wel eens onaangekondigd biertje pakken;).

Blijkbaar heeft La Nina gesproken met Dutch Master.

http://partyflock.nl/artist/3268:La_Nina.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2009 20:39 

Hardtraxx Addict

aha kijk ze heeft al behoorlijk wat optredens gehad. Dat betekent iig dat het geen gostosa 2 is :) Dat scheelt weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2009 21:34 

Hardtraxx Veteran

SoundTunerZ schreef:
aha kijk ze heeft al behoorlijk wat optredens gehad. Dat betekent iig dat het geen gostosa 2 is :) Dat scheelt weer

gostosa heeft wel lekkere,,, ja je snapt het! Maar sorry ''ons meisje van dmw'' begint voor mijn mening slecht, een trance nummer! Orgineel is het beter :/ Die qlimax,, sorry maar ik vind het niks, miss kan ze wel goed draaien! Dat weet ik niet :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2009 21:46 

Hardtraxx Veteran

En het is niet het de zoveelste vrouwelijke hardstyle DJ na Gostosa. Dana was er namelijk al veel eerder en je hebt natuurlijk ook al Stephanie en Vyolet die al een tijdje mee draaien. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2009 21:47 

Hardtraxx Addict

Timmer schreef:
SoundTunerZ schreef:

gostosa heeft wel lekkere,,, ja je snapt het!

tieten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2009 21:54 

Hardtraxxer

Guide4U schreef:
Timmer schreef:
SoundTunerZ schreef:

gostosa heeft wel lekkere,,, ja je snapt het!

tieten?

Tieten, borsten, jetsers, koplampen, jopen.. whatever :P jij snapt 't in ieder geval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2009 02:07 

Hardtraxx Veteran

Wist je dat de tracklist van het Scooter album bekend was? En dat er een hele 'interessante' track titel op staat?

wikipedia schreef:
"Stealth"
"J'adore Hardcore"
"Ti Sento" :mad: :/ :x :nono:
"State Of Mind"
"Where The Beats..."
"Bit A Bad Boy"
"The Sound Above My Hair"
"See Your Smile"
"Clic Clac"
"Second Skin"
"Stuck On Replay"
"Metropolis"

Lijers
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2009 11:11 

Donateur

Timmer schreef:
miss kan ze wel goed draaien! Dat weet ik niet :$

Wat ik hoorde van artiesten die voor en na haar gedraaid hebben, was het niet veel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2009 13:57 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Wist je dat de tracklist van het Scooter album bekend was? En dat er een hele 'interessante' track titel op staat?

wikipedia schreef:
"Stealth"
"J'adore Hardcore"
"Ti Sento" :mad: :/ :x :nono:
"State Of Mind"
"Where The Beats..."
"Bit A Bad Boy"
"The Sound Above My Hair"
"See Your Smile"
"Clic Clac"
"Second Skin"
"Stuck On Replay"
"Metropolis"

Lijers

ze zullen ook nog wel dezelfde melodie hebben :thumbdown: trieste lui dat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2009 14:59 

Hardtraxx Addict

Wist je dat ik 19 dec naar Dirty Dutch ga, en ik zo het vermoeden heb dat Heady in de line up staat :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2009 15:02 

Hardtraxx Veteran

Guide4U schreef:
Wist je dat ik 19 dec naar Dirty Dutch ga, en ik zo het vermoeden heb dat Heady in de line up staat :cool:

Omdat hij 1 remix gemaakt heeft? ik hoop van niet eigenlijk. Lijkt me niet het feest om op te staan voor hem.. Wie weet is het een nieuwe markt ;).

edit - Overigens is Chuckie ook met Trilok & Chiren in de weer geweest vorig jaar dacht ik. Track heette Never Scared.. Zag je hen terug op Dirty Dutch? Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2009 15:18 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Guide4U schreef:

Omdat hij 1 remix gemaakt heeft? ik hoop van niet eigenlijk. Lijkt me niet het feest om op te staan voor hem.. Wie weet is het een nieuwe markt ;).

ze hebben ook een track gemaakt schijnt die Armor heet, maar meer weet ik daar niet over.
en hij heeft volgens zijn twitter een track met I-Fan gemaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2009 15:40 

Hardtraxx Veteran

Als ie dan maar geen Hardstyle draait..
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen