Dat weet ik niet, maar hij was wel degene die em als allereerste draaide op een feest.wrote:ik zat net wat te kijken op discogs en kwam bij de cd van zany terecht en las dit:
Dus wilde gullie bas is ook door zatox geschreven ?18 Wilde Gullie Bas?! (2:14)
Featuring - MC DV8
Written-By - Gerardo Roschini , M.P. Pierucci* , Peter Aldenzee
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
*
Last edited by Guide4U on 09 Sep 2009 15:51, edited 1 time in total.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Hier staat het:
http://www.discogs.com/Zany-The-Fusion- ... se/1513863
Boven aan staat:
Written by: Raoul van Grinsven
en onderaan bij alle tracks apart staat hij niet 1 keer bij, dus raoul hoort bij alle tracks denk ik zo
http://www.discogs.com/Zany-The-Fusion- ... se/1513863
Boven aan staat:
Written by: Raoul van Grinsven
en onderaan bij alle tracks apart staat hij niet 1 keer bij, dus raoul hoort bij alle tracks denk ik zo
o ja nu zie ik het ook, niks gezegt! 
Wist je dat die foto van 'Hollandse Nieuwe' gemaakt is bij Zwarthoed in Volendam.
In Wilde Gullie Bas is de climax geript van Overload - The Anthem (Zatox is daar een deel van, samen met M.P. Pierucci aka Vortex)wrote:ik zat net wat te kijken op discogs en kwam bij de cd van zany terecht en las dit:
Dus wilde gullie bas is ook door zatox geschreven ?18 Wilde Gullie Bas?! (2:14)
Featuring - MC DV8
Written-By - Gerardo Roschini , M.P. Pierucci* , Peter Aldenzee
-
HHardtraxxer
- 604 posts member since 2008
- last seen Jul 2010
wist je dat morgen Crypsis in de 2dangerous show is
Wist je dat van Isaac's show ook een podcast gaat komen??
Isaac TwitterThis sunday Sept 13 - 8pm GMT +1 : First edition of DJ Isaac's Hardstyle Sessions radio show on Q-Dance Radio and Itunes Podcast.
Dat is handig voor als je het mist/vergeet! En kan ik hem in goede kwaliteit op me iphone droppen! Heb er goede verwachtingen over.
Die La Nina komt zeker uit Argentinië. Met een mooie neppe biografie.wrote:Wist je dat er een nieuwe vrouwelijke DJ is op Dutch Master Works? 'DJ La Nina' komt 12 Okt met haar eerste release 'Silence', met een Abyss & Judge remix op de B-kant. Tekst is gejat van (je raadt 't al) 'Silence'. Bron is astralmusic.com. Geen idee wie ze is of wie het produceert. Klinkt helemaal niet als Showtek, DM of A&J. Had ergens gelezen dat NitrouZ uit AU op DMW zat. Misschien heeft het met hem/hen te maken?
Ook staan er van deze release, de nieuwe Showtek EP (World Is Mine / We Speak Music) en de nieuwe Psyko Punkz release (Ghostclass / 2 Follow -> 28 Sept) samples op astral.
Gaat elk label nou een vrouw erbij krijgen na Gostosa
-
DHardtraxxer
- 593 posts member since 2009
- last seen Nov 2023
wist je dat de krusaders een nieuw nummer hebben mysteria View on YouTube en dat ik hoop dat dit b-kant voor supernatural wordt 
Lijkt het wel op ja.. En alweer een remix van Silence das gwn niet leuk meer. Was zelf ook bezig met een remixwrote:Die La Nina komt zeker uit Argentinië. Met een mooie neppe biografie.wrote:Wist je dat er een nieuwe vrouwelijke DJ is op Dutch Master Works? 'DJ La Nina' komt 12 Okt met haar eerste release 'Silence', met een Abyss & Judge remix op de B-kant. Tekst is gejat van (je raadt 't al) 'Silence'. Bron is astralmusic.com. Geen idee wie ze is of wie het produceert. Klinkt helemaal niet als Showtek, DM of A&J. Had ergens gelezen dat NitrouZ uit AU op DMW zat. Misschien heeft het met hem/hen te maken?
Ook staan er van deze release, de nieuwe Showtek EP (World Is Mine / We Speak Music) en de nieuwe Psyko Punkz release (Ghostclass / 2 Follow -> 28 Sept) samples op astral.
Gaat elk label nou een vrouw erbij krijgen na Gostosa
wrote:Lijkt het wel op ja.. En alweer een remix van Silence das gwn niet leuk meer. Was zelf ook bezig met een remixwrote:Die La Nina komt zeker uit Argentinië. Met een mooie neppe biografie.wrote:Wist je dat er een nieuwe vrouwelijke DJ is op Dutch Master Works? 'DJ La Nina' komt 12 Okt met haar eerste release 'Silence', met een Abyss & Judge remix op de B-kant. Tekst is gejat van (je raadt 't al) 'Silence'. Bron is astralmusic.com. Geen idee wie ze is of wie het produceert. Klinkt helemaal niet als Showtek, DM of A&J. Had ergens gelezen dat NitrouZ uit AU op DMW zat. Misschien heeft het met hem/hen te maken?
Gaat elk label nou een vrouw erbij krijgen na Gostosa![]()
FOUT.
Zij is resident bij The Zenith op het moment. Weet ik omdat ik daar gewerkt hebt en wel eens met haar gesproken heb.
Dutch Master is vriend van geluidsman bij Zenith en komt ook wel eens onaangekondigd biertje pakken;).
Blijkbaar heeft La Nina gesproken met Dutch Master.
http://partyflock.nl/artist/3268:La_Nina.html
aha kijk ze heeft al behoorlijk wat optredens gehad. Dat betekent iig dat het geen gostosa 2 is
Dat scheelt weer
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
gostosa heeft wel lekkere,,, ja je snapt het! Maar sorry ''ons meisje van dmw'' begint voor mijn mening slecht, een trance nummer! Orgineel is het beterwrote:aha kijk ze heeft al behoorlijk wat optredens gehad. Dat betekent iig dat het geen gostosa 2 isDat scheelt weer
En het is niet het de zoveelste vrouwelijke hardstyle DJ na Gostosa. Dana was er namelijk al veel eerder en je hebt natuurlijk ook al Stephanie en Vyolet die al een tijdje mee draaien. 
tieten?wrote:gostosa heeft wel lekkere,,, ja je snapt het!wrote:aha kijk ze heeft al behoorlijk wat optredens gehad. Dat betekent iig dat het geen gostosa 2 isDat scheelt weer
-
SHardtraxxer
- 632 posts member since 2009
- last seen Nov 2012
Tieten, borsten, jetsers, koplampen, jopen.. whateverwrote:tieten?wrote:gostosa heeft wel lekkere,,, ja je snapt het!wrote:aha kijk ze heeft al behoorlijk wat optredens gehad. Dat betekent iig dat het geen gostosa 2 isDat scheelt weer
Wist je dat de tracklist van het Scooter album bekend was? En dat er een hele 'interessante' track titel op staat?
Lijerswrote:"Stealth"
"J'adore Hardcore"
"Ti Sento"![]()
![]()
![]()
![]()
"State Of Mind"
"Where The Beats..."
"Bit A Bad Boy"
"The Sound Above My Hair"
"See Your Smile"
"Clic Clac"
"Second Skin"
"Stuck On Replay"
"Metropolis"
Wat ik hoorde van artiesten die voor en na haar gedraaid hebben, was het niet veel...wrote:miss kan ze wel goed draaien! Dat weet ik niet
ze zullen ook nog wel dezelfde melodie hebbenwrote:Wist je dat de tracklist van het Scooter album bekend was? En dat er een hele 'interessante' track titel op staat?
Lijerswrote:"Stealth"
"J'adore Hardcore"
"Ti Sento"![]()
![]()
![]()
![]()
"State Of Mind"
"Where The Beats..."
"Bit A Bad Boy"
"The Sound Above My Hair"
"See Your Smile"
"Clic Clac"
"Second Skin"
"Stuck On Replay"
"Metropolis"
Wist je dat ik 19 dec naar Dirty Dutch ga, en ik zo het vermoeden heb dat Heady in de line up staat 
Omdat hij 1 remix gemaakt heeft? ik hoop van niet eigenlijk. Lijkt me niet het feest om op te staan voor hem.. Wie weet is het een nieuwe marktwrote:Wist je dat ik 19 dec naar Dirty Dutch ga, en ik zo het vermoeden heb dat Heady in de line up staat
edit - Overigens is Chuckie ook met Trilok & Chiren in de weer geweest vorig jaar dacht ik. Track heette Never Scared.. Zag je hen terug op Dirty Dutch? Nee.
ze hebben ook een track gemaakt schijnt die Armor heet, maar meer weet ik daar niet over.wrote:Omdat hij 1 remix gemaakt heeft? ik hoop van niet eigenlijk. Lijkt me niet het feest om op te staan voor hem.. Wie weet is het een nieuwe marktwrote:Wist je dat ik 19 dec naar Dirty Dutch ga, en ik zo het vermoeden heb dat Heady in de line up staat.
en hij heeft volgens zijn twitter een track met I-Fan gemaakt!