Het nummer staat nu opeens terug in z'n top 10, alhoewel hardbass al wel enkele maanden geleden is. Dus ik denk wel dat hij gaat uitkomenwrote:ik denk niet dat die uitgaat komen maar gewoon als dj tool word gebruikt
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Scantraxx heeft geen dj tools.. die brengen alles uit 
Bovendien is het een zaad-edit van een geniale track. Net als die Sacrifice-edits van hem. Te treurig voor woorden.
Waarom draait die gast nog steeds live edits? Ik hoop dat het wat is, maar ik vrees dat we inderdaad Subsonic edit terug gaan zien als release, en dat zou eeuwig zonde zijn van het origneel.
Alstie m wil releasen, doe het dan hopelijk op scantraxx unreleased 2 ofzo (als die er komt dan). Niet dat het in de weg gaat zitten van nieuwe tracks.
-
KHardtraxxer
- 122 posts member since 2009
- last seen Dec 2011
Wat is 't verschil?wrote:Hele saaie top 10. Niet eens nieuw eigen werk.. Alleen voor Gostosa
er staat er maar 1 in van gostosa?
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
wist je dat er een nieuwe raw inc. & insiderz track in de maak is...
Wist je ook dat ik deze avond jou/jullie nummer heb gehoord? En dat je dat zelf ook al wel wist? 
-
OHardtraxxer
- last seen Jan 2013
hahaha inderdaadwrote:Wist je ook dat ik deze avond jou/jullie nummer heb gehoord? En dat je dat zelf ook al wel wist?
wist je dat er zelfs 2 zijn gedraait op fullhouse festival XD
Ja dat wist ik! Wist je ook dat de J-Twins echt goed draaiden?wrote:hahaha inderdaadwrote:Wist je ook dat ik deze avond jou/jullie nummer heb gehoord? En dat je dat zelf ook al wel wist?
-
OHardtraxxer
- last seen Jan 2013
wist je dat ik dat ook wist en wist je dat ik 9 oktober weer met ze op line up sta hahawrote:Ja dat wist ik! Wist je ook dat de J-Twins echt goed draaiden?wrote:hahaha inderdaadwrote:Wist je ook dat ik deze avond jou/jullie nummer heb gehoord? En dat je dat zelf ook al wel wist?
Wist je dat ik dat ook wist en wist je dat ik dat al van jou wist en wist je dat ik daar ook wel bij wilde zijn? 
Vond ze echt niet goed bijzonder goed hoor...wrote: Ja dat wist ik! Wist je ook dat de J-Twins echt goed draaiden?
-
HHardtraxxer
- 604 posts member since 2008
- last seen Jul 2010
wist je dit?
DJ Isaac's Hardstyle Sessions
Volgende week zondag om 20.00 uur wordt de eerste uitzending van DJ Isaac's Hardstyle Sessions op Q-dance Radio uitgezonden.
Een uur lang word je getrakteerd op de nieuwste tracks en de hardstyle classic van de maand. Hardstyle Sessions is een maandelijkse show en wordt vanaf oktober elke eerste zondag van de maand om 20.00 uur gepresenteerd door DJ Isaac.
DJ Isaac's Hardstyle Sessions
Volgende week zondag om 20.00 uur wordt de eerste uitzending van DJ Isaac's Hardstyle Sessions op Q-dance Radio uitgezonden.
Een uur lang word je getrakteerd op de nieuwste tracks en de hardstyle classic van de maand. Hardstyle Sessions is een maandelijkse show en wordt vanaf oktober elke eerste zondag van de maand om 20.00 uur gepresenteerd door DJ Isaac.
Wist je dat HHZ een remix heeft gemaakt op Let The Bass Kick van Chuckie?
en dat ik dat niet gek vind nadat Heady met hem in de studio is gedoken?
Wil graag meer hier van weten.. Als ik een house DJ zie als opwarmer krijgt ie ijsklontjeswrote:Wist je dat HHZ een remix heeft gemaakt op Let The Bass Kick van Chuckie?
Hij heeft hem alleen nog gedraaid in zijn setje bij de time out afgelopen zaterdag, voor de rest weet ik er niet meer over 
ik samen met Brilliant in de nieuwe Real Hardstyle Radio studio ga draaien op vrijdag 18 september! 
Misschien Headhunterz als mysteryguest op Q-Base dan??
-
HHardtraxxer
- last seen Jul 2010
wist je dat TBY nieuwe previews op zijn site heeft staan van:
The Raiders - A Feeling (Tuneboy Rmx)
Bruno Power - The Saint
Ivan Carsten - Triumph
Dj Stephanie - Underneath
Ivan - U Trying To Play Me
The Raiders - A Feeling (Tuneboy Rmx)
Bruno Power - The Saint
Ivan Carsten - Triumph
Dj Stephanie - Underneath
Ivan - U Trying To Play Me
Wist je dat jouw linkje niet werkt?wrote:Wist je dat de Psyko Punkz een foto op hun twittert hebben gezet van Dirty Workz:
http://twitter.com/psykopunkz/status/384062446
Wist je dat ik hem wel vet vindt?
Wist je dat er een nieuwe vrouwelijke DJ is op Dutch Master Works? 'DJ La Nina' komt 12 Okt met haar eerste release 'Silence', met een Abyss & Judge remix op de B-kant. Tekst is gejat van (je raadt 't al) 'Silence'
. Bron is astralmusic.com. Geen idee wie ze is of wie het produceert. Klinkt helemaal niet als Showtek, DM of A&J. Had ergens gelezen dat NitrouZ uit AU op DMW zat. Misschien heeft het met hem/hen te maken?
Ook staan er van deze release, de nieuwe Showtek EP (World Is Mine / We Speak Music) en de nieuwe Psyko Punkz release (Ghostclass / 2 Follow -> 28 Sept) samples op astral.
Ook staan er van deze release, de nieuwe Showtek EP (World Is Mine / We Speak Music) en de nieuwe Psyko Punkz release (Ghostclass / 2 Follow -> 28 Sept) samples op astral.
-
HHardtraxxer
- last seen Jul 2010
Live uitzending
De sets uit de Hangar worden live uitgezonden. Als je zelf niet op Q-BASE aanwezig kunt zijn, kun je van 17.00 – 7.00 afstemmen op Q-dance Radio.
De sets uit de Hangar worden live uitgezonden. Als je zelf niet op Q-BASE aanwezig kunt zijn, kun je van 17.00 – 7.00 afstemmen op Q-dance Radio.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
ik zat net wat te kijken op discogs en kwam bij de cd van zany terecht en las dit:
Dus wilde gullie bas is ook door zatox geschreven ?18 Wilde Gullie Bas?! (2:14)
Featuring - MC DV8
Written-By - Gerardo Roschini , M.P. Pierucci* , Peter Aldenzee