Ja alleen de populaire feesten blijven over zowrote:Door die prijs komen er niet zo zeer midner mensen op af, maar ik denk eerder gewoon minder feesten.wrote:Ik snap wat je bedoeldwrote:laat t lekker 19%
hopelijk komt 't er gewoon door, ff afwachten!
Minder mensen die er NIET thuishoren, op een liefhebbersfeest.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Twitter DBSTF
Thanks for all the love people! Hopefully we'll finish another DBSTF today! Underground Tacticz! Inspiration to the max!!
Als je dit zo hoort zou je bijna zeggen dat er weer eens een album geproduceert word.
Vroeger op xbox live was dat ook een tijdje stoer/hip een Z achter je naam plakkenwrote:Die z maakt het zoveel stoerder.
-
HHardtraxxer
- 60 posts member since 2009
- last seen Sep 2011
Huilen jij.wrote:Inderdaad![]()
en TacticZ jwt :')
Henkzwrote:Huilen jij.wrote:Inderdaad![]()
en TacticZ jwt :')
Binnenkort gereleased (facebook)
D-Block & S-te-Fan - Kingdom(the pitcher re-amp)
D-Block & S-te-Fan - Music made addict(Headhunterz & Wildstylez rmx)
D-Block & S-te-Fan - Loopmachine
D-Block & S-te-Fan - Rockin' ur mind
D-Block & S-te-Fan - Evolutionz(2011 fixx)
D-Block & S-te-Fan ft. Zatox - Madhouse
D-Block & S-te-Fan & Dj Isaac - Speed of sound
Het Qlimax setje dus
D-Block & S-te-Fan - Kingdom(the pitcher re-amp)
D-Block & S-te-Fan - Music made addict(Headhunterz & Wildstylez rmx)
D-Block & S-te-Fan - Loopmachine
D-Block & S-te-Fan - Rockin' ur mind
D-Block & S-te-Fan - Evolutionz(2011 fixx)
D-Block & S-te-Fan ft. Zatox - Madhouse
D-Block & S-te-Fan & Dj Isaac - Speed of sound
Het Qlimax setje dus
Madhouse & Loopmachine
De rest vind ik maar matig!
De rest vind ik maar matig!
A1. Madhouse (Ft. Zatox)
B1. Loopmachine
B2. Speed of Sound (Ft. Isaac)
zou wel een puike release zijn
B1. Loopmachine
B2. Speed of Sound (Ft. Isaac)
zou wel een puike release zijn
After a full year, the AVIO Podcast will come to an end for now.
Next month, on the 26th of December the last podcast will be aired. It will be a special mix with only AVIO related tracks, but first another DJ set by Alphaverb.
??wrote:After a full year, the AVIO Podcast will come to an end for now.
Next month, on the 26th of December the last podcast will be aired. It will be a special mix with only AVIO related tracks, but first another DJ set by Alphaverb.
Jammer btw! Luisterde er altijd graag naar.
Nieuws is al een paar weekjes oud vandaarwrote:??wrote:After a full year, the AVIO Podcast will come to an end for now.
Jammer btw! Luisterde er altijd graag naar.
Ft Nikkita
It was long overdue, but finally finished those vox for Kodex Matthias Billan ! So make your move on the master, hehe...
-
A
Nieuwe DBSTF zijn goed 
Loopmachine en Madhouse
Loopmachine en Madhouse
Loudness sets blijven onuitgezonden tot aan de volgende editie:
Er zijn live sets opgenomen. Echter worden die pas de week voor de nieuwe editie van Loudness gebroadcast op b2s Radio. Hou de website dus in de gaten voor informatie over een nieuwe Loudness.
Met vriendelijke groet,
Carmen
b2s
Dit zou zomaar eens in kunnen houden dat dit weer vrij snel terug op de agenda komt. Misschien net zoiets als Euphoria, dus een paar keer jaar?wrote:Loudness sets blijven onuitgezonden tot aan de volgende editie:
Er zijn live sets opgenomen. Echter worden die pas de week voor de nieuwe editie van Loudness gebroadcast op b2s Radio. Hou de website dus in de gaten voor informatie over een nieuwe Loudness.
Met vriendelijke groet,
Carmen
b2s
Zou leuk zijn!
Inderdaad, Central Studios please! Of Hemkade ^_^wrote:Dit zou zomaar eens in kunnen houden dat dit weer vrij snel terug op de agenda komt. Misschien net zoiets als Euphoria, dus een paar keer jaar?wrote:Loudness sets blijven onuitgezonden tot aan de volgende editie:
Met vriendelijke groet,
Carmen
b2s
Zou leuk zijn!
als de kwaliteit dan maar wel gewaarborgd blijft 
zou het zeker vet vinden want heb de 1e helaas niet meegemaakt
en Central Studios zou helemaal geweldig zijn, HARD geluid daar en lekker dichtbij
zou het zeker vet vinden want heb de 1e helaas niet meegemaakt
en Central Studios zou helemaal geweldig zijn, HARD geluid daar en lekker dichtbij
Reken maar dat Loudness in Fac 010 blijft ;-) Ik gok voor de zomer een nieuwe editiewrote:wrote:Loudness sets blijven onuitgezonden tot aan de volgende editie:
Dit zou zomaar eens in kunnen houden dat dit weer vrij snel terug op de agenda komt. Misschien net zoiets als Euphoria, dus een paar keer jaar?Er zijn live sets opgenomen. Echter worden die pas de week voor de nieuwe editie van Loudness gebroadcast op b2s Radio. Hou de website dus in de gaten voor informatie over een nieuwe Loudness.
Met vriendelijke groet,
Carmen
b2s
Zou leuk zijn!
Inderdaad, Central Studios please! Of Hemkade ^_^
Jij weet altijd te veel, dus ik weet wel zeker in de zomer

Jij weet meer? Maar de eerste Loudness was ook in de Maasilo. Zolang het maar niet in de 013 gehouden wordt, gaat niet goed komen met die trappen vrees ik