Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 576, 577, 578, 579, 580, 581, 582 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 16:21 

Hardtraxx Veteran

Die evolutionz remix is echt om te janken inderdaad, al het vette uit het origineel is verdwenen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 16:37 

Hardtraxx Veteran

DBSTF zijn weer helemaal terug als je het mij vraagt
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 16:43 

Hardtraxxer

wist je dat er een clip is van Club Bizarre (HHz & NC remix)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 16:45 

Hardtraxx Veteran

ghndd schreef:
wist je dat er een clip is van Club Bizarre (HHz & NC remix)?

Wou hem net posten.

Volgens mij gewoon een aantal beelden van de Brooklyn Bounce-clip gemixt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 16:48 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Wou hem net posten.

Volgens mij gewoon een aantal beelden van de Brooklyn Bounce-clip gemixt.

Klopt, allemaal uit het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 16:50 

Artiest

dit is et origineel idd :)
neemt niet weg dat ie HHZ & Noisecontrollers Rmx goed ge-edit is ..

lijkt wel een dikke orgie!! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 17:24 

Hardtraxx Veteran

Opzich wel vet in elkaar gezet. Alleen hoeft een clip voor mij niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 17:25 

Hardtraxxer

Dat de Eerste Kamer vraagt het kabinet af te zien van de geplande btw-verhoging op toegangskaartjes :oh: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 17:26 

Hardtraxx Addict

Zou wel een stunt zijn met al die extra vroege verkoop van kaarten! :P
Ben al van een aantal kaarten voorzien voor feesten komend jaar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 17:26 

Hardtraxx Veteran

Jorea88 schreef:
Dat de Eerste Kamer vraagt het kabinet af te zien van de geplande btw-verhoging op toegangskaartjes :oh: !

:thumbsup: ...hopelijk zien ze er van af maar kheb mn twijfels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 17:28 

Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
Jorea88 schreef:

Idd, zal toch wel doorgedrukt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 17:35 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Intervention schreef:
Jorea88 schreef:

Idd, zal toch wel doorgedrukt worden.

Ik ben er ook bang voor dat het gewoon 19% wordt.. Aangezien de verhoging een onderdeel is van een groter belastingplan, moet de 1e kamer dit hele plan de prullenbak in gooien. Maar er is nog hoop :thumbsup: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 17:48 

Artiest

laat t lekker 19%
hopelijk komt 't er gewoon door, ff afwachten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 17:55 

Hardtraxx Addict

Skedoedelefloeps schreef:
laat t lekker 19%

Ik snap wat je bedoeld ;)
Minder mensen die er NIET thuishoren, op een liefhebbersfeest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 17:58 

Hardtraxx Veteran

Nikkel schreef:
laat t lekker 19%

Ik snap wat je bedoeld ;)
Minder mensen die er NIET thuishoren, op een liefhebbersfeest.

Door die prijs komen er niet zo zeer midner mensen op af, maar ik denk eerder gewoon minder feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 18:10 

Artiest

ik denk dat 19% niks uitmaakt over een geheel seizoen gezien.
Als het doorgevoerd is en Q-Dance de cijfers van 2010 en dat jaar naast mekaar legt en ik ze mag zien en pas echt een substantieel verschil zie geloof ik het pas.
Qlimax bv, zijn genoeg mensen die wel een kaartje kopen voor diegene die niet 13% extra willen betalen.
Plus dat iets als kunst en cultuur luxe is en luxe is gewoon 19%, het feit dat het altijd 6% was vind ik vreemder dan de verhoging.
Q-dance schrapt In Qontrol terwijl er nog helemaal niks zeker was (zeker nu niet) en dan ons wijs maken dat het met die belastingverhoging te maken heeft, das gewoon onzin. Q-Dance en B2S kunnen nog altijd alle feesten geven die ze altijd geven, die 19% maakt echt niks uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 18:20 

Hardtraxx Elite

Tuurlijk maakt die 19% wel wat uit.

Normaal ga je bijvoorbeeld gemiddeld naar 10 feesten want je hebt een budget van 1000 euro dit worden er nu maar 9 voor hetzelfde geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 18:25 

Artiest

Markos schreef:

Normaal ga je bijvoorbeeld gemiddeld naar 10 feesten want je hebt een budget van 1000 euro dit worden er nu maar 9 voor hetzelfde geld.

Dat maakt alleen voor jezelf uit, als jij niet gaan gaan anderen wel, dit maakt echt niks uit voor de kaartverkoop. Denk je nou echt dat er zo weinig mensen op eens meer feesten mee pakken dat B2S bv opeens echt een feest compleet moet schrappen?
Dat gaat er bij mij niet in, BTW verhoging zal echt niet uitmaken in de kassa's van de bedrijven, alleen in de zakken van de consumenten. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 18:49 

Hardtraxx Veteran

Ik zie het ook nog wel dat Q-Dance In Qontrol gewoon laat doorgaan en dat het een marketings stunt is van ze om zo meer mensen te trekken, als dat zo is vind ik dat zeer nice.

En wat die clip betreft, ik zie er het nut niet van ik.. proberen ze op tmf te komen ofzo? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 18:50 

Hardtraxx Crew

Poepislekker schreef:
Ik zie het ook nog wel dat Q-Dance In Qontrol gewoon laat doorgaan en dat het een marketings stunt is van ze om zo meer mensen te trekken, als dat zo is vind ik dat zeer nice.

Nee, dat gaat dus echt nooit gebeuren he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 18:52 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Poepislekker schreef:

Idd. In Qontrol zal als de btw zo blijft als ie nu is gewoon verdwijnen verwacht ik, ook omdat ze al 2 andere Evenementen hebben aangekondigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 19:01 

Hardtraxx Elite

Markos schreef:

Dat maakt alleen voor jezelf uit, als jij niet gaan gaan anderen wel, dit maakt echt niks uit voor de kaartverkoop. Denk je nou echt dat er zo weinig mensen op eens meer feesten mee pakken dat B2S bv opeens echt een feest compleet moet schrappen?
Dat gaat er bij mij niet in, BTW verhoging zal echt niet uitmaken in de kassa's van de bedrijven, alleen in de zakken van de consumenten. :thumbup:

Tuurlijk wel, dit van mij is maar een voorbeeld. Iedereen zit toch met een maximum budget wat hij of zij kan uitgeven. Dat is voor feesten niet anders. Heel veel feestgangers zijn mensen met een redelijk laag inkomen dus een verhoging van ongeveer 10 euro per gemiddeld feest is gewoon veel als je 10 feesten per jaar bezoekt. En ga nu niet zeggen dat er ook mensen met een gemiddeld of hoog inkomen rond lopen, want het is gewoon een feit dat op een gemiddeld feest mensen die studeren of net beginnen te werken en die hebben nu eenmaal niet veel geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 19:22 

Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:
wootum schreef:
Poepislekker schreef:

Idd. In Qontrol zal als de btw zo blijft als ie nu is gewoon verdwijnen verwacht ik, ook omdat ze al 2 andere Evenementen hebben aangekondigd.

Dan zal In Qontrol ook weg blijven als de btw niet zo blijft, want dat is dan gwn een smoes omdat In Qontrol niks meer is voor Q-Dance om wat voor rede dan ook. Hoe je het ook wend of keert... het blijft natuurlijk heel jammer! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 19:27 

Hardtraxx Crew

Poepislekker schreef:
Hoe je het ook wend of keert... het blijft natuurlijk heel jammer! :(

Dat sowieso. Maar om na een tijdje met een nieuw concept te beginnen is ook helemaal nie verkeerd, kan heel goed uitpakken. Dan is het natuurlijk logisch om na te gaan of het verstandig is een ander feest te schrappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 19:40 

Aan het typen...

Markos schreef:

Er zijn ook nog kleinere organisaties die nog niet zo'n grote publiciteit hebben als B2S en Q-dance, en als je dan ook nog met een wat alternatieve lineup wil komen, dan is de kans groot dat het financieel niet haalbaar is. Ben het met je eens overigens dat de BTW naar 19% moet, maar dan moet er wel weer extra subsidie gegeven worden aan dergelijke organisaties.
Vorige  1 ... 576, 577, 578, 579, 580, 581, 582 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen