Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 574, 575, 576, 577, 578, 579, 580 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 18:42 

Hardtraxx Veteran

... XQlusive DBSTF is uitverkocht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 19:05 

Hardtraxx Crew

Twitter Ran-D

Citaat:
@DJXerenetox Yeah sure, i'll release better on the other side asap!

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 19:09 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Als producer is er weinig op hem aan te merken, maar als DJ kan hij nog veel leren.

Idd. Je kan wel goed producen, maar een DJ is iets heel anders. Mensen hebben ook te hoge verwachtingen van een goeie producer die voor de 1e/2e... keer geboekt staat als DJ op een redelijk groot feest zoals Loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 19:21 

Hardtraxx Newbie

Hidden Source schreef:
Is dit een grap?

Dit kun je toch geen DJ noemen? staat daar een beetje als een zoutzak en af en toe op zijn telefoon te kijken. :')

en waarom kan dat niet dan? hij draait altijd prima en zijn setjes zijn altijd super hard.
dus eigenlijk een uitstekende dj. en ik ga zeker niet minder hard los als de dj niet los gaat, als zijn platen maar hard zijn.
en dat zijn ze altijd bij hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 19:21 

Hardtraxx Veteran

Mij boeit het eigenlijk niet zoveel dat hij daar stilstaat, zijn muziek is fucking geweldig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 19:31 

Hardtraxx Elite

Misschien gaat hij later ook alleen produceren, net als Pollen nu doet. Het lijkt er niet op dat hij erg geniet van het draaien. Hij heeft bijna de hele avond op dat bankje gezeten achter de dj booth, terwijl zijn set als eerste was, dus energie besparen was het ook niet lijkt mij.

Misschien dat hij nog moe was van de reis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 19:37 

Hardtraxx Elite

Sainen schreef:
Misschien gaat hij later ook alleen produceren, net als Pollen nu doet. Het lijkt er niet op dat hij erg geniet van het draaien. Hij heeft bijna de hele avond op dat bankje gezeten achter de dj booth, terwijl zijn set als eerste was, dus energie besparen was het ook niet lijkt mij.

Hij vertelde mij wel dat hij moe was van de reis idd. Maarja, op Dominator was hij ook al zo rustig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 19:38 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Discorecord, Good & Evil, Just A Track and Rebirth Of The Sun - COMING REAL SOON NOW!

Bron: Twitter

:yay: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 19:54 

Hardtraxxer

Hoe oud is die The Machine eigenlijk ?
Hij staat daar wel erg als een zombie alsof die voor mensen staat te draaien die aan het eten zijn ofzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 19:54 

Hardtraxx Elite

Misschien concentreert die jongen zich wel super hard?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 19:55 

Hardtraxx Veteran

Hij heeft gewoon nog geen goed beeld van de scene denk ik, nog niet echt een idee van hoe er hier naar een DJ wordt 'gekeken'.

Als je alleen aftermovies (of de feesten zelf) van Qlimax, defqon en decibel hebt gezien zou je het niet eens raar opkijken als je m zo zag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 19:57 

Hardtraxx Veteran

Hidden Source schreef:
Een blousse aan naar een hardstyle feest vind ik ook een beetje vreemd. :P

lol, wat is dan wel kleding voor een hardstyle feest? Een tanktop? :')

En dat zeiken over The Machine slaat ook nergens op, wat boeit het hoe de DJ zich gedraait? Gaat om de bommen die hij erop legt en dat deed die zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 19:59 

Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Hidden Source schreef:

En dat zeiken over The Machine slaat ook nergens op, wat boeit het hoe de DJ zich gedraait? Gaat om de bommen die hij erop legt en dat deed die zeker.

Naja het is zowiezo erg warm vaak binnen dus ik zou zeggen een t-shirt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 20:04 

Donateur

Maar een beetje als een zoutzak staan, je mobieltje checken en niet losgaan.. Vind wel dat je moet laten zien dat je er staat omdat je gek bent op de muziek die je draait, en dat ook moet uitstralen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 20:11 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Hidden Source schreef:

En dat zeiken over The Machine slaat ook nergens op, wat boeit het hoe de DJ zich gedraagt? Gaat om de bommen die hij erop legt en dat deed die zeker.

Dat dus. Al dat gedoe slaat nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 20:13 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Dakpan schreef:
Hidden Source schreef:

En dat zeiken over The Machine slaat ook nergens op, wat boeit het hoe de DJ zich gedraagt? Gaat om de bommen die hij erop legt en dat deed die zeker.

Dat dus. Al dat gedoe slaat nergens op.

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 20:14 

Artiest

had ik ook aan naar decibel, is gewoon fijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 20:14 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
Maar een beetje als een zoutzak staan, je mobieltje checken en niet losgaan.. Vind wel dat je moet laten zien dat je er staat omdat je gek bent op de muziek die je draait, en dat ook moet uitstralen!

Ben ik het wel deels mee eens. Kan hij net zo goed ff cd'tje voor mixen, die opzetten. En z'n oma er achter zetten. Ik bedoel, laat ff merken dat je je best doet. En een beetje sfeer erin brengen mag ook wel. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 20:28 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
decibel :)

20 augustus 2011 :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 22:48 

Hardtraxx Addict

Citaat:
djTuneboy Tuneboy
@jamesbaylizz: "Music is" will be released in (i think) 2 or 3 weeks! I'll keep u updated ;)

En er komt van de week ook een preview van de nieuwe TnT :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 22:48 

Hardtraxx Elite

Sainen schreef:

Hij had inderdaad een erg lange dag gehad, en geloof mij hij genoot wel. Maar was gewoon bezig om geen fouten te maken, sommige DJs kiezen liever voor kwaliteit en op dat moment bracht Machine zo hoge kwaliteit, overigens heb ik nog nooit in het eerste uur een zaal zo los zien gaan dus een goede dj is het zeker:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 22:59 

Hardtraxx Veteran

Titatovenaar schreef:
Sainen schreef:

Hij had inderdaad een erg lange dag gehad, en geloof mij hij genoot wel. Maar was gewoon bezig om geen fouten te maken, sommige DJs kiezen liever voor kwaliteit en op dat moment bracht Machine zo hoge kwaliteit, overigens heb ik nog nooit in het eerste uur een zaal zo los zien gaan dus een goede dj is het zeker:)

+1

Liever dat je dan als een "zoutzak" daar staat (wat ik niet vond, maargoe,d aan performance is te werken, hoe meer gigs, hoe meer ervaring, hoe minder last van plankenkorts etc).. dan dat je fouten maakt, ik vind het een held, als ik wist dat hij het was had ik zeker een praatje gemaakt. Maarja dat wist ik niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 23:59 

Donateur

Jawel hij vond het wel leuk, maar hij is niet zo'n popiejopie-pikomhoog als de andere DJ's (niet negatief bedoeld overigens).
Hij is erg ingetogen en geniet op een andere manier van alles om hem heen dan de rest. Erg rustige en terughoudende vent, maar als je een gesprek met hem aangaat is ie wel in orde. Alleen houdt ie zich het liefst schuil voor de rest heb ik het gevoel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 00:04 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Jawel hij vond het wel leuk, maar hij is niet zo'n popiejopie-pikomhoog als de andere DJ's (niet negatief bedoeld overigens).
Hij is erg ingetogen en geniet op een andere manier van alles om hem heen dan de rest. Erg rustige en terughoudende vent, maar als je een gesprek met hem aangaat is ie wel in orde. Alleen houdt ie zich het liefst schuil voor de rest heb ik het gevoel ;)

Hij komt toch uit Litouwen dacht ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 00:05 

Donateur

Ai spiek Inglisj verie wel.
Vorige  1 ... 574, 575, 576, 577, 578, 579, 580 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen