Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 573, 574, 575, 576, 577, 578, 579 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 16:24 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX snapt hem ;) B2S bestaat niet eens 10 jaar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 16:27 

Hardtraxx Addict

Wist je dat er volgend jaar geen editie meer komt van Ansarat Festival omdat ze dit jaar teveel verlies hebben gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 16:39 

Hardtraxx Veteran

bourzwain schreef:
Wist je dat er volgend jaar geen editie meer komt van Ansarat Festival omdat ze dit jaar teveel verlies hebben gemaakt?

Was toch redelijk wat volk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 16:40 

Hardtraxx Veteran

bourzwain schreef:

Wat? Kosten besparen op het geluid en dan nog geen winst draaien? -.-

Nee grapje, maar hoe komt dat dan? Te weinig bezoekers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 16:54 

bourzwain schreef:

Vond het dit jaar vanwege een enkele rede zeer geslaagd. Maarja komt mooi uit als ik in geld nood ben dan. Hopen dat ze over 2 jaar keihard terugkomen ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 16:56 

Hardtraxxer

bourzwain schreef:

Maar dat er volgend jaar wel weer een Loudness komt :thumbsup: Tenminste b2s retweette iemand die zei "tot volgend jaar".
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 17:29 

Hardtraxx Addict

Timmer schreef:
bourzwain schreef:

Wat? Kosten besparen op het geluid en dan nog geen winst draaien? -.-

Nee grapje, maar hoe komt dat dan? Te weinig bezoekers?

Idd, teveel onkosten gemaakt en te weinig bezoekers om breakeven te draaien.
Vond het toch wel duidelijk dat er echt te weinig volk stond in die gigantische tenten, stonden echt maar half vol ofzo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 17:30 

Hardtraxx Addict

Deeltjesversneller schreef:
bourzwain schreef:

Maar dat er volgend jaar wel weer een Loudness komt :thumbsup: Tenminste b2s retweette iemand die zei "tot volgend jaar".

Dat is dan weer wel zalig nieuws, sowieso weer aanwezig dan :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 17:30 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:

Hier staan er meer: http://www.youtube.com/user/totofviking

En die vent spoort niet volgens mij, die heeft de hele avond staan filmen?

Hijs echt een rare kerel, hij komt elke maand vanuit Frankrijk naar Nederland voor een feest en gaat dan de hele avond staan filmen. Maar ik vind het wel fijn, kan ik mooi herinneringen ophalen :thumbsup:

Tja, als dat je hobby is.. Vooral doen! Ik zou er het geld niet voor overhebben om alleen te filmen. (gelukkig staat meestal toch wel iemand met zijn telefoontje in zijn hand te zwaaien hoef ik het niet te doen).

bourzwain schreef:

Logisch, feest verkocht snel uit en was een aardig succes! :) Zal dus wel goedkomen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 17:48 

Hardtraxx Addict

Is dit een grap?

Dit kun je toch geen DJ noemen? staat daar een beetje als een zoutzak en af en toe op zijn telefoon te kijken. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 18:01 

Hardtraxx Veteran

Oja, want DJ staat gelijk aan dansact?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 18:02 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Oja, want DJ staat gelijk aan dansact?

Dan is Headhunterz een verdomd goede DJ, de beste van de scene misschien wel :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 18:03 

Hardtraxx Addict

bourzwain schreef:

Hoe kom je daarbij ? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 18:05 

Bierkoning

Wtf is dat The Machine :oh:
ik dacht dat is echt zo'n gevaarlijke gabber die helemaal los gaat achter de draaitafels :P
noujah als ie maar goed blijft producen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 18:09 

Hardtraxx Addict

Hidden Source schreef:
Is dit een grap?

Dit kun je toch geen DJ noemen? staat daar een beetje als een zoutzak en af en toe op zijn telefoon te kijken. :')

Kun je niet heel serieus nemen inderdaad,
misschien ook de reden dat ie niet zo vaak
geboekt wordt (grapje)! :P

Zo'n vette muziek dit he, die kicks :loving:
Vond hem eerst nooit zo vet, maar moet hem gauw maar eens
live meemaken denk ik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 18:11 

Mss had The Machine wel een reden om zo stil te staan... Mss wel drugs of een gekneuse enkel...

WTF doet die gast man hij staat compleet stil xd

Ik kan echt NIET stil staan als ik zo'n plaat als sound of the machine hoor :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 18:12 

Hardtraxx Veteran

Ik had echt een totaal ander beeld van The Machine maar Ik kan me wel vinden in Hidden source, je kan stilstaan en ongeintereseerd stilstaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 18:15 

Hardtraxx Veteran

Oh meen je dit serieus, ik wist dus echt niet wie dat was bij de meeting.. vroeg het nog aan tita, wie het was maar die hoorde me niet ofzo, ook die aanhang van Martin wist ik niet wie het was, maar later zag ik dat dat zn cameraman ofzo was ;).. Ach, zenuwen he, is zn eerste gig in nederland denk ik, zelfde als bij Chris One. Ik was er op dat moment nog niet bij dus weet niet of zijn mixen goed was. Ik zou ook gruwelijk hard los gaan, maar sommige doen dat gewoon wat minder snel, lijkt me gewoon een stille maar wel fijne jongen hoor. Niets mis mee. Zenuwen kunnen je verschrikkelijk parte spelen terwijl je iets normaal gesproken wel super erg doen. Misschien zelfs wel plankenkoorts/faalangst. Een dj mag je afrekenen op mixen, niet hoe hij er bij staat, al mag je wel van het publiek verwachten dat het er dan wel iets minder hard aan toe gaat. Al ga ik wel harder los als ik B-Front zie beuken dan The Machine of iemand die Stil staat. Tijdens hardbass ging zatox ook niet los, tot dov er wat van zij, en sindsdien gaat die ook aardig los achter de draaitafels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 18:17 

Aan het typen...

The Machine stond op Dominator en Chris One stond op Defqon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 18:18 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Chris One stond voor 5 man te draaien in de Orangestage (openingsact), onder zijn naam Dimavi, dat is toch wel effe wat anders dit. The Machine weet ik niet, niet op dominator geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 18:20 

Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Lyst schreef:

Chris One stond voor 5 man te draaien in de Orangestage (openingsact), onder zijn naam Dimavi, dat is toch wel effe wat anders dit. The Machine weet ik niet, niet op dominator geweest.

Wel meer dan 5 hoor. Thera stond daar al met 5 man. En wij met zijn 4-en. En nog wat rare buitenlanders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 18:22 

Hardtraxx Elite

machines hebben geen gevoelens en emoties, dus dat ziet er best uit als the machine..., wat een saaie lul..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 18:23 

Hardtraxx Addict

Een blousse aan naar een hardstyle feest vind ik ook een beetje vreemd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 18:24 

Hardtraxx Veteran

Odyssee schreef:
p-stylez schreef:
Lyst schreef:

Wel meer dan 5 hoor. Thera stond daar al met 5 man. En wij met zijn 4-en. En nog wat rare buitenlanders.

Nja meer zullen het er niet geweest zijn ;). Maar je begrijpt hopelijk wel wat ik bedoel, verschil tussen die stage en loudness is te groot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 18:29 

Hardtraxx Veteran

Vond het zelf op het begin ook nogal raar om naar te kijken.
Je verwacht toch eigenlijk dat de dj's zelf wel mee kunnen bewegen, en als dit niet het geval is, dan baal ik wel!
Maar op het einde van zijn set kwam hij zelf wel iets lossr hoor. Toen geraakte de zaal wat voller en sprong hij wat mee met de muziek.
Als producer is er weinig op hem aan te merken, maar als DJ kan hij nog veel leren.
Vorige  1 ... 573, 574, 575, 576, 577, 578, 579 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen