Oh meen je dit serieus, ik wist dus echt niet wie dat was bij de meeting.. vroeg het nog aan tita, wie het was maar die hoorde me niet ofzo, ook die aanhang van Martin wist ik niet wie het was, maar later zag ik dat dat zn cameraman ofzo was

.. Ach, zenuwen he, is zn eerste gig in nederland denk ik, zelfde als bij Chris One. Ik was er op dat moment nog niet bij dus weet niet of zijn mixen goed was. Ik zou ook gruwelijk hard los gaan, maar sommige doen dat gewoon wat minder snel, lijkt me gewoon een stille maar wel fijne jongen hoor. Niets mis mee. Zenuwen kunnen je verschrikkelijk parte spelen terwijl je iets normaal gesproken wel super erg doen. Misschien zelfs wel plankenkoorts/faalangst. Een dj mag je afrekenen op mixen, niet hoe hij er bij staat, al mag je wel van het publiek verwachten dat het er dan wel iets minder hard aan toe gaat. Al ga ik wel harder los als ik B-Front zie beuken dan The Machine of iemand die Stil staat. Tijdens hardbass ging zatox ook niet los, tot dov er wat van zij, en sindsdien gaat die ook aardig los achter de draaitafels.