Gangsterdwerg schreef:
dawasiknie schreef:
Haha was gewoon een goeie set joh.
Het had zieker gekund ja (hij heeft ook wel eens zieker gedraaid zoals op Hysteria) en hier en daar lag een plaatje niet meteen gelijk, maar dit is die jongen z'n eerste serieuze optreden ooit. En hij draaide echt een paar waanzinnige geile platen.
Echt serieus WTF. Wat een onbegrijpelijke reactie
Zodra DJ's ook maar een paar foutjes maken in hun set dan worden ze hier op Hardtraxx volledig afgebrand.
Als een DJ desondanks toch een goeie tracklist neerzet dan is het: Ja leuk dat hij goeie tracks uitkiest maar een DJ moet kunnen mixen. Gostosa is hierdoor gewoon gestopt met draaien. Noisecontrollers en Brennan Heart ondervinden veel kritiek van liefhebbers om hun beperkte miingskills
Ik stond gister bij Loudness en die Chris One kan echt NIET draaien. Ik heb het niet over zijn trackkeuze, dat blijft altijd persoonlijk. Maar de laatste keer dat ik een DJ zo slecht heb horen mixen was op Qountdown bij Gostosa. Het zal wel door zijn zenuwen zijn gekomen dat hij voor het eerst een grote boeking had ofzo. Maar damn. Er waren minimaal 7 mixen waarbij de plaat er langsliep, waarvan stuk of 4x heel ernstig. En dan niet heel even maar gewoon echt 20 seconden lang ofzo. En dan probeerde hij hem nog te corrigeren en schoot hij te ver door etc. Echt pijnlijk gewoon. En tuurlijk je mag best een foutje maken als je voor het eerst op zo'n feest draait en dan meteen moet afsluiten, ik snap dat hij zenuwachtig is maar dit was gewoon dramatisch.
En dan gaan jullie hier zeggen dat dit niet het geval was?
Sorry maar dat is echt met 2 maten meten. Puur omdat hier veel fans zitten van Chris One sluiten ze hun oren voor kritiek. Had toch echt beter gedacht van veel mensen hier.
Nogmaals het gaat hier niet om zijn trackkeuze. Alhoewel ik daar zelf ook niks aan vond. Maar het een en ander heeft natuurlijk met elkaar te maken.
Eindelijk keer iemand met dezelfde gedachten als ik,
Kijk na partyflock hadden sommige het over dat d-block & s-te-fan het niet hadden verdient een XQ,
Vraag je wie het wel verdient zeggen ze Chris one ,

Gaat toch helemaal nergens om,
Omdat Nu wat hardere hardstyle populair word, Verdienen alleen die dj's zulke feesten of geen Kritiek