Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 570, 571, 572, 573, 574, 575, 576 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 16:23 

Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
dawasiknie schreef:
Haha was gewoon een goeie set joh.
Het had zieker gekund ja (hij heeft ook wel eens zieker gedraaid zoals op Hysteria) en hier en daar lag een plaatje niet meteen gelijk, maar dit is die jongen z'n eerste serieuze optreden ooit. En hij draaide echt een paar waanzinnige geile platen.

Echt serieus WTF. Wat een onbegrijpelijke reactie

Zodra DJ's ook maar een paar foutjes maken in hun set dan worden ze hier op Hardtraxx volledig afgebrand.
Als een DJ desondanks toch een goeie tracklist neerzet dan is het: Ja leuk dat hij goeie tracks uitkiest maar een DJ moet kunnen mixen. Gostosa is hierdoor gewoon gestopt met draaien. Noisecontrollers en Brennan Heart ondervinden veel kritiek van liefhebbers om hun beperkte miingskills
Ik stond gister bij Loudness en die Chris One kan echt NIET draaien. Ik heb het niet over zijn trackkeuze, dat blijft altijd persoonlijk. Maar de laatste keer dat ik een DJ zo slecht heb horen mixen was op Qountdown bij Gostosa. Het zal wel door zijn zenuwen zijn gekomen dat hij voor het eerst een grote boeking had ofzo. Maar damn. Er waren minimaal 7 mixen waarbij de plaat er langsliep, waarvan stuk of 4x heel ernstig. En dan niet heel even maar gewoon echt 20 seconden lang ofzo. En dan probeerde hij hem nog te corrigeren en schoot hij te ver door etc. Echt pijnlijk gewoon. En tuurlijk je mag best een foutje maken als je voor het eerst op zo'n feest draait en dan meteen moet afsluiten, ik snap dat hij zenuwachtig is maar dit was gewoon dramatisch.

En dan gaan jullie hier zeggen dat dit niet het geval was?

Sorry maar dat is echt met 2 maten meten. Puur omdat hier veel fans zitten van Chris One sluiten ze hun oren voor kritiek. Had toch echt beter gedacht van veel mensen hier.

Nogmaals het gaat hier niet om zijn trackkeuze. Alhoewel ik daar zelf ook niks aan vond. Maar het een en ander heeft natuurlijk met elkaar te maken.

Eindelijk keer iemand met dezelfde gedachten als ik,
Kijk na partyflock hadden sommige het over dat d-block & s-te-fan het niet hadden verdient een XQ,
Vraag je wie het wel verdient zeggen ze Chris one , :') Gaat toch helemaal nergens om,
Omdat Nu wat hardere hardstyle populair word, Verdienen alleen die dj's zulke feesten of geen Kritiek
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 16:27 

Hardtraxx Veteran

Gaat idd nergens meer over... Zag ook XQ B-Front langskomen, ik bedoel die gozer is goed bezig enzo, maar voor hoelang nou? Nu misschien een jaartje dat ie écht goed bezig is. En kijk naar DBSTF, zitten zowat vanaf 2007 aan de top. Hoe kan je dan zeggen dat ze het minder verdienen als bv een B-Front? Wat ik wel vind is dat het jammer is dat XQ's echt alleen maar uit Scantraxx artiesten bestaan. Zo zal er nooit een XQ Zatox voorbij komen terwijl hij het echt verdient.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 16:28 

Hardtraxxer

NandoHS schreef:
Gaat idd nergens meer over... Zag ook XQ B-Front langskomen, ik bedoel die gozer is goed bezig enzo, maar voor hoelang nou? Nu misschien een jaartje dat ie écht goed bezig is. En kijk naar DBSTF, zitten zowat vanaf 2007 aan de top. Hoe kan je dan zeggen dat ze het minder verdienen als bv een B-Front? Wat ik wel vind is dat het jammer is dat XQ's echt alleen maar uit Scantraxx artiesten bestaan. Zo zal er nooit een XQ Zatox voorbij komen terwijl hij het echt verdient.

Zany heeft een aantal jaar terug nog een XQ gehad. Dus niet alleen maar Scantraxx ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 16:31 

Hardtraxx Veteran

Simizle schreef:
NandoHS schreef:

Zany heeft een aantal jaar terug nog een XQ gehad. Dus niet alleen maar Scantraxx ;)

Was die helemaal vergeten. :P Maarja Zany is ook wel één van de eerste. Zou schandalig zijn als hij geen XQ gehad zou hebben. Maar let maar op, volgend jaar is het Brennan Heart en het jaar daarna Wildstylez of iets in die richting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 16:31 

Simizle schreef:
NandoHS schreef:

er zou een XQ Deepack moeten komen .. die lui hebben het echt verdiend.. d-block & S-te-fan hebben we dikke hits gehad maar ze zitren nog niet lang genoeg in de scene om een eigen XQ te krijgen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 16:32 

Bierkoning

NandoHS schreef:

er zijn ook XQ's Zany, Dana & Luna geweest om maar wat voorbeelden te noemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 16:35 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
NandoHS schreef:

er zijn ook XQ's Zany, Dana & Luna geweest om maar wat voorbeelden te noemen

Klopt, maar zoals ik al zei: Dat zijn legendes, die moeten er wel een hebben gehad. Maar ik weet bijna zeker dat er vanaf nu alleen maar standaart namen gaan komen en waarschijnlijk krijgen we nooit een XQ Deepack of Alpha2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 16:37 

Hardtraxxer

Als wildstylez zo door gaat hoe die nu weer bezig is,
Heb ik er geen problemen mee als die een xq krijgt,
Maar ging mij meer gewoon om, Dat die genen die niet van hardere hardstyle houden,
Maar wel d-block & s-te-fan , headhunterz , wildstylez , brennan heart noem maar op ,
Op hardtraxx en nog andere site's gelijk minder bent , of helemaal af word gezeken omdat je reactie set lekker nummer,
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 16:38 

Aan het typen...

NandoHS schreef:

Wat een onzin, 3 jaar is ook niet lang vergeleken met artiesten als bijv deepack die al 8 jaar meedraaien.
En dat XQ alleen uit scantraxx bestaat :')
2003 - Dana
2004 - Luna
2005 - Pavo
2006 - The Prophet, hey de eerste scantraxx
2007 - Zany
2008 - Showtek
2009 - Technoboy
2010 - Headhunterz, nummer twee
2011 - DBSTF, nummer drie
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 16:39 

Hardtraxx Veteran

Ricardo1991 schreef:
Als wildstylez zo door gaat hoe die nu weer bezig is,
Heb ik er geen problemen mee als die een xq krijgt,
Maar ging mij meer gewoon om, Dat die genen die niet van hardere hardstyle houden,
Maar wel d-block & s-te-fan , headhunterz , wildstylez , brennan heart noem maar op ,
Op hardtraxx en nog andere site's gelijk minder bent , of helemaal af word gezeken omdat je reactie set lekker nummer,

Is ook zo, het raw gehalte stijgt mensen soms echt naar het hoofd (ik vind het zelf ook zeer vet, maar ik hou ook nog steeds van de euforische kant). En ik heb er ook geen problemen mee als Wildstylez een XQ krijgt, maar ik zou toch liever Deepack/Zatox/Alpha2 zien omdat hun het imo meer verdienen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 16:41 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
NandoHS schreef:

Wat een onzin, 3 jaar is ook niet lang vergeleken met artiesten als bijv deepack die al 8 jaar meedraaien.
En dat XQ alleen uit scantraxx bestaat :')
2003 - Dana
2004 - Luna
2005 - Pavo
2006 - The Prophet, hey de eerste scantraxx
2007 - Zany
2008 - Showtek
2009 - Technoboy
2010 - Headhunterz, nummer twee
2011 - DBSTF, nummer drie

Ik heb het toch ook niet over Deepack? Ik zeg alleen dat ik het raar vind dat sommige vinden dat B-Front het meer verdient dan DBSTF. En er zijn nu idd pas 3 Scantraxx XQ's geweest, maar ik verwacht er in de toekomst heel veel, vooral omdat Q-dance ook een goede band heeft met Scantraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 16:43 

Hardtraxxer

Ik zou der ook totaal geen problemen mee hebben,
Vind het hardere ook ontzettend vet,
Maar mijn kant licht toch meer bij euforische kant, Maar dan ben niet gelijk anders als die gasten, xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 16:44 

Aan het typen...

Je gebruikt het aantal jaren dat iemand draait als argument, maar dat gaat dus voor DBSTF ook niet op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 16:45 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Je gebruikt het aantal jaren dat iemand draait als argument, maar dat gaat dus voor DBSTF ook niet op.

Nee dat is waar, maar ik vind het gewoon belachelijk dat mensen nu zeggen dat B-Front en Chris One het meer verdienen dan DBSTF die toch al 3 jaar aan de top staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 16:46 

Aan het typen...

Ik vind of je kiest iemand die al heel lang veel heeft betekend voor de scene of je kiest iemand die het op dit moment erg goed doet. Wat sommige artiesten die het verdienen vanwege eerste, zullen vandaag de dag geen XQ meer vullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 16:48 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij ging het over Chris One of heb ik iets gemist :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 16:53 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ik vind of je kiest iemand die al heel lang veel heeft betekend voor de scene of je kiest iemand die het op dit moment erg goed doet. Wat sommige artiesten die het verdienen vanwege eerste, zullen vandaag de dag geen XQ meer vullen.

Nee dat vind ik ook jammer. Zoals ik al zei Deepack of Alpha2 zouden het ook verdienen, maar ik ben bang en weet bijna zeker dat dat niet meer gaat gebeuren. Als je het op die manier bekijkt is Q-dance toch wel meer uit op geld dan op wat de liefhebbers willen. Maarja ik vind niet dat DBSTF het niet verdienen, maar het is er misschien wel te vroeg voor. ;)

EDIT:
Wat Cre8ive zegt is wel waar, Deepack zijn nu wel minder goed bezig als dat ze voorheen waren. Maar ze hebben wel echt iets betekend voor de Hardstyle (vind ik). Zatox verdient het idd ook echt, maar dat heb ik ook al eerder gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 17:29 

Bierkoning

X-Qlusive Donkey Rollers misschien een optie? :whistle: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 17:31 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Dat zou echt :worship: zijn maar ik zie het niet gebeuren, Zany heeft de zijne al gehad. Ik dacht vanmiddag trouwens wel aan een XQ Michel Pollen, hoe vaag het misschien ook klinkt omdat ie niet draait, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 17:34 

Hardtraxxer

NandoHS schreef:
Pommer schreef:

Dat zou echt :worship: zijn maar ik zie het niet gebeuren, Zany heeft de zijne al gehad. Ik dacht vanmiddag trouwens wel aan een XQ Michel Pollen, hoe vaag het misschien ook klinkt omdat ie niet draait, toch?

Het zou dan XQ The Pitcher moeten zijn, maar dat lijkt me niet logisch.

Ik denk dat 2012 Noisecontrollers zullen zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 17:36 

Hardtraxx Veteran

The Pitcher gaat al lang mee, maar heeft absoluut de naam niet om een XQ te krijgen, met alle respect voor hen, want ik vind zowel Pollen als Luc een held. Hij staat denk ik te weinig op grote stages.

Ik zou inderdaad mijn geld op NC ofzo zetten. Maar goed, er is nog een jaar te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 17:51 

Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk idd NC of Wildstylez. Heeeel misschien Zatox als het zo door blijft gaan. Hij staat nu namelijk ook op ieder Q-dance feest. Ik weet niet of Khadber bedoelde dat hij vind dat The Pitcher meer op grote feesten moet staan, maar ik vind iig van wel. Had hem graag willen zien op XQ of bij HB. Hopelijk staat ie op BLACK!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 17:54 

Hardtraxxer

Wist je dat: Loudness gister de fuckin bom was!!! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 17:54 

Nego schreef:
stefaneke schreef:
... X-Bone Records eigenlijk gewoon een sublabel van Scantraxx is? ;)

Weet je dat wat je daar zegt onzin is ? :)

A-Drive zei gisteren tegen mij (als ik het goed begrepen heb): X-Bone is "eigenlijk" een soort sub label van scantraxx (met een "tussenhaakjes" gebaar).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 17:55 

Aan het typen...

Italian Hardstyle constructie waarschijnlijk dan.
Vorige  1 ... 570, 571, 572, 573, 574, 575, 576 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen