Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 569, 570, 571, 572, 573, 574, 575 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 23:40 

Hardtraxxer

NandoHS schreef:
Wel vet idd een album van Wildstylez. :P

Wildstylez? Hoe kom je daarbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 23:58 

Hardtraxx Veteran

Berunda schreef:
NandoHS schreef:

Aangezien Wildstylez alles maakt voor Alpha2 en hun met een album gaan komen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 00:34 

Hardtraxx Veteran

NandoHS schreef:
Berunda schreef:
NandoHS schreef:

Aangezien Wildstylez alles maakt voor Alpha2 en hun met een album gaan komen. ;)

Alpha2 komen ook niet met een album maar Alpha2 records;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 01:07 

Hardtraxx Addict

Fusion Records
Citaat:
We keep D.O.N.K.E.Y. exclusive for the live-act... for now ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 01:21 

Donateur

NandoHS schreef:

die gasten produceren sinds een jaar of 2-3 al zelf dacht ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 02:55 

Hardtraxxer

Is algemeen bekend dat wildstylez hun tracks maakt. Op de fusion site staat gewoon dat de yellow minute remix door wildstylez is geproduceerd. Het qlimax anthem uit 2006 is ook volgens mij ook door JDX gemaakt. Vind de Alpha Twins wel altijd lekker draaien.. Who cares dat wildstylez hun tracks maakt. Bevestigd alleen dat hij een top producer is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 05:46 

Hardtraxx Veteran

Bezemsteel schreef:
Is algemeen bekend dat wildstylez hun tracks maakt. Op de fusion site staat gewoon dat de yellow minute remix door wildstylez is geproduceerd. Het qlimax anthem uit 2006 is ook volgens mij ook door JDX gemaakt. Vind de Alpha Twins wel altijd lekker draaien.. Who cares dat wildstylez hun tracks maakt. Bevestigd alleen dat hij een top producer is..

hier ben ik het mee eens :thumbsup:
aangezien mensen sommige dingen wel eens willen vergeten! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 07:03 

Hardtraxx Veteran

Hahahahahahaha Chris one is echt het lelijke broertje van gostosa... Wat een kneus. 1 strakke mix gemaakt en voor de rest echt nonstop gostosastyle. Heb genoten :-D de zien we voorlopig niet meer op feesten denk ik :-D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 10:44 

Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
NandoHS schreef:
Berunda schreef:

Alpha2 komen ook niet met een album maar Alpha2 records;)

Het was ook maar een grapje. Je moet het niet te letterlijk nemen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 11:00 

Donateur

Gangsterdwerg schreef:
Hahahahahahaha Chris one is echt het lelijke broertje van gostosa... Wat een kneus. 1 strakke mix gemaakt en voor de rest echt nonstop gostosastyle. Heb genoten :-D de zien we voorlopig niet meer op feesten denk ik :-D

WTF :list:
ga je mond is spoelen
die gast kan klappen als een Motherfucker :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 11:12 

Hardtraxx Addict

Gangsterdwerg schreef:

Wat lul jij nou? :')

Edit: ow :P van Loudness dus (was er zelf niet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 11:25 

Hardtraxx Veteran

Dj C-Mind schreef:
Gangsterdwerg schreef:

ga je mond is spoelen

Dat kan hij ja, maar hij deed het niet op Loudness zo te lezen. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 12:28 

Hardtraxx Veteran

Wist je dat Dailucia in 2008 mee deed aan Holland's Next Topmodel? Hierdoor is ze "ontdekt".
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 12:52 

NandoHS schreef:
Wist je dat Dailucia in 2008 mee deed aan Holland's Next Topmodel? Hierdoor is ze "ontdekt".

funny :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 13:26 

Hardtraxx Veteran

Jolle schreef:
Dj C-Mind schreef:
Gangsterdwerg schreef:

ga je mond is spoelen

Dat kan hij ja, maar hij deed het niet op Loudness zo te lezen. -.-

Hij deed het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 13:30 

Donateur

was de set nou bagger of goed?
want die ghetto pants dwerg weet het ook niet denk ik zo -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 13:42 

Donateur

Haha was gewoon een goeie set joh.
Het had zieker gekund ja (hij heeft ook wel eens zieker gedraaid zoals op Hysteria) en hier en daar lag een plaatje niet meteen gelijk, maar dit is die jongen z'n eerste serieuze optreden ooit. En hij draaide echt een paar waanzinnige geile platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 13:51 

Hardtraxx Elite

Wij hielden het om kwart over 5 al voor gezien, maar wat ik van Chris One heb mee kunnen maken is toch goed geweest! We gingen weg omdat de honger toch voorrang kreeg op de wil om tot 6 uur te blijven, er was nieteens iets te eten in die tent. Maarja, afgezien van dat hebben we toch een heerlijk feestje te pakken gehad. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 13:59 

Bierkoning

Geen D.O.N.K.E.Y. dus, en dat was nog wel de track van het jaar :(
en aankomende maanden geen DR in de line ups vd feestjes waar ik heen ga dus dan krijg ik em ook niet te horen!
noujah gelukkig zijn de andere 3 platen ook geweldig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 15:53 

... X-Bone Records eigenlijk gewoon een sublabel van Scantraxx is? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 16:00 

Artiest

stefaneke schreef:
... X-Bone Records eigenlijk gewoon een sublabel van Scantraxx is? ;)

Weet je dat wat je daar zegt onzin is ? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 16:09 

Hardtraxx Elite

Dj C-Mind schreef:
was de set nou bagger of goed?
want die ghetto pants dwerg weet het ook niet denk ik zo -.-

Was gewoon goed, opende met Loudness Tool, Fear Reigns Today, Artificial Reality, daarna alleen maar lomp geweld met 2 wat bekendere plaatjes afgewisseld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 16:09 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Haha was gewoon een goeie set joh.
Het had zieker gekund ja (hij heeft ook wel eens zieker gedraaid zoals op Hysteria) en hier en daar lag een plaatje niet meteen gelijk, maar dit is die jongen z'n eerste serieuze optreden ooit. En hij draaide echt een paar waanzinnige geile platen.

Echt serieus WTF. Wat een onbegrijpelijke reactie

Zodra DJ's ook maar een paar foutjes maken in hun set dan worden ze hier op Hardtraxx volledig afgebrand.
Als een DJ desondanks toch een goeie tracklist neerzet dan is het: Ja leuk dat hij goeie tracks uitkiest maar een DJ moet kunnen mixen. Gostosa is hierdoor gewoon gestopt met draaien. Noisecontrollers en Brennan Heart ondervinden veel kritiek van liefhebbers om hun beperkte miingskills
Ik stond gister bij Loudness en die Chris One kan echt NIET draaien. Ik heb het niet over zijn trackkeuze, dat blijft altijd persoonlijk. Maar de laatste keer dat ik een DJ zo slecht heb horen mixen was op Qountdown bij Gostosa. Het zal wel door zijn zenuwen zijn gekomen dat hij voor het eerst een grote boeking had ofzo. Maar damn. Er waren minimaal 7 mixen waarbij de plaat er langsliep, waarvan stuk of 4x heel ernstig. En dan niet heel even maar gewoon echt 20 seconden lang ofzo. En dan probeerde hij hem nog te corrigeren en schoot hij te ver door etc. Echt pijnlijk gewoon. En tuurlijk je mag best een foutje maken als je voor het eerst op zo'n feest draait en dan meteen moet afsluiten, ik snap dat hij zenuwachtig is maar dit was gewoon dramatisch.

En dan gaan jullie hier zeggen dat dit niet het geval was?

Sorry maar dat is echt met 2 maten meten. Puur omdat hier veel fans zitten van Chris One sluiten ze hun oren voor kritiek. Had toch echt beter gedacht van veel mensen hier.

Nogmaals het gaat hier niet om zijn trackkeuze. Alhoewel ik daar zelf ook niks aan vond. Maar het een en ander heeft natuurlijk met elkaar te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 16:18 

Hardtraxx Veteran

Ik moet je er wel gelijk in geven dat bepaalde DJ's van hoger niveau veel worden afgekraakt hier, en als Chris One dan een set neerzet met 0% mixing skills dat het dan opeens toch nog goed was door de track keuze. Maarja dat zal je altijd houden, misschien een beetje bescherming? Ik weet alleen niet of Chris One echt kut draaide want ik was er niet bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 16:20 

Hardtraxx Elite

NandoHS schreef:
Ik moet je er wel gelijk in geven dat bepaalde DJ's van hoger niveau veel worden afgekraakt hier, en als Chris One dan een set neerzet met 0% mixing skills dat het dan opeens toch nog goed was door de track keuze. Maarja dat zal je altijd houden, misschien een beetje bescherming? Ik weet alleen niet of Chris One echt kut draaide want ik was er niet bij.

Het viel gewoon wel mee :) Hij zat er een paar keer naast en corrigeerde het op een enkele keer na gewoon goed
Vorige  1 ... 569, 570, 571, 572, 573, 574, 575 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen