Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 534, 535, 536, 537, 538, 539, 540 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 21:29 

Donateur

Qre8ive schreef:
Teknizion schreef:
Het gaat mij om het feit dat wij als Hardstyle liefhebber altijd maar wordt aangesproken met dat we onze tracks netjes moeten kopen. En dat vervolgens een zeer bekende Hardstyle producer een illegaal verkregen plugin gebruikt, ben ik beledigd als Hardstyle liefhebber.

Als je ook daadwerkelijk ALLES legaal koopt geef ik je groot gelijk :P

Ik koop alleen de tracks die ik daadwerkelijk ook wil gaan draaien, aangezien ik geen zin heb boetes te krijgen. Maar het gaat niet alleen over mij, maar al de mensen die hun tracks netjes aanschaffen.
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 21:29 

Hardtraxx Veteran

Ik koop alles wat ik draai, dus mag ik me nu beledigd voelen?
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 21:30 

Aan het typen...

Zal ik eens wat verklappen, bijna alle producers gebruiken wel illegale software :P
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 21:31 

Hardtraxxer

Qre8ive schreef:
Als je ook daadwerkelijk ALLES legaal koopt geef ik je groot gelijk :P

Het gaat er nu ook wel al heel lang over door en ik vind hem ook niet meteen een debiel maar ik vind het wel uiterst vreemd dat iemand zoals Headhunterz met een salaris van x*modaal, zijn programma's (in dit geval van nog geen 100 euro) die hij professioneel voor zijn werk gebruikt niet eens legaal aanschaft, koop dan die BMW niet als je krap bij kas zit :/
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 21:31 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Zal ik eens wat verklappen, bijna alle producers gebruiken wel illegale software :P

Dan vindt ik dat dat dat gewoon niet kan, al ben ik het voor een deel met deze uitspraak eens:

PNXRMX schreef:
Het moet allemaal in verhouding staan tot wat het je oplevert en wat je ermee verdient vind ik. Als voorbeeldje zou ik van The Machine niet verwachten dattie alles koopt, maar een Zatox of Noisecontrollers zou het wel moeten doen.
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 22:21 

Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 22:27 

Hardtraxxer

Dat Vip Kaarten van Hardbass al zijn uitverkocht
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 22:31 

haha hoop dat ik aanwezig ben :D
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 23:37 

Hardtraxx Veteran

Slaat echt nergens op wat jullie hier allemaal over HHZ en zijn 'illegale software' zitten te zeiken. Ik vind mensen die legaal muziek downloaden echt extreem retarded. En dan druk ik me nog erg mild uit. Het is gewoon zonde van je geld. Want als je het 'illegaal' download heb je exact hetzelfde alleen dan gratis. Zonder dat je er ooit voor bestraft zult worden.

Ter vergelijking: Iedere Nederlander moet belasting betalen. Als jij nou eens de mogelijkheid kreeg om hier heel makkelijk onderuit te komen, zonder dat iemand er ooit iets tegen kan doen, zodat je gratis gebruik kan maken van alle voorzieningen van de staat. Zou je dan zeggen: Nee, ik betaal graag belasting want daarmee support ik de staat en dat is veel eerlijker?
Of: Als je door het rode licht rijdt maar je wordt niet geflitst, ga je dan een brief schrijven naar het CJIB dat je een overtreding hebt begaan en verzoekt om een boete?

Er is niemand die controleert of jij je films, muziek, software etc 'legaal' of 'illegaal' download. Sowieso bestaat illegaal downloaden niet eens. Downloaden is altijd legaal, alleen het uploaden van beschermd materiaal is strafbaar. En zelfs daar doet niemand iets aan. Als je kijkt wat de entertainment industrie vraagt voor muziek, (20 euro voor een CD) dan is het extreem logisch om het illegaal te downloaden. En dan gaan ze lopen zeiken dat ze niet genoeg inkomsten hebben. Gek he!?
Het kopen van muziek, films software is gewoon achterhaald en er zal nooit iets aan het illegale circuit gedaan worden. Dit zal altijd blijven bestaan. De slimme organisaties zorgen dus voor nieuwe manieren om hun geld binnen te halen. Bijvoorbeeld door merchandise of het organiseren van feesten. Want als ik 10 releases download van een producer die ik niet ken en het bevalt me, dan ga ik ook wel een keer naar een feest waar hij zal draaien en dus verdient hij uiteindelijk toch aan zijn product (de muziek).
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 23:39 

Hardtraxx Elite

De mensen die muziek kopen geven erkenning aan de producer. Die verdient ook de nodige credits als hij een goede plaat heeft uitgebracht. Daar doen ze het voor, dus je stelling begint al verkeerd.

Edit: Misschien dat de verkopers ook een (heel groot) graantje mee willen pakken.. :P
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 23:47 

Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:
De mensen die muziek kopen geven erkenning aan de producer. Die verdient ook de nodige credits als hij een goede plaat heeft uitgebracht. Daar doen ze het voor, dus je stelling begint al verkeerd.

Volgens mij ziet de artiest er zelf weinig van terug als er veel van verkocht wordt. Ik denk dat ze het vooral moeten hebben van gig's. Desalniettemin heb ik aardig wat tracks gekocht, wat nu eigenlijk niet meer kan omdat ik een beetje krap bij kas zit ;)
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 23:51 

Hardtraxx Crew

Twitter Digital Punk

Citaat:
'Digital Punk ft. Chris One - the Virus Spreads' is a fact!!! Bomb! Love it...
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 23:55 

Hardtraxx Addict

bash bash bash nu maar weer OT? :) Dr was laatst hiervoor een topic geopend weten we nog wel?
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 00:24 

Hardtraxxer

Toneshifterz Toneshifterz
The album has begun
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 00:36 

Donateur

Odyssee schreef:
The album has begun

Gaan Toneshifterz een album maken?

:woot: :love: :drool: :thumbsup: :bomb: (L) :corn: :worship: :loving: :yay: :clap: :beer:
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 00:39 

Hardtraxx Veteran

Refuze schreef:
Odyssee schreef:
The album has begun

Gaan Toneshifterz een album maken?

:woot: :love: :drool: :thumbsup: :bomb: (L) :corn: :worship: :loving: :yay: :clap: :beer:

Dat kan idd wel eens gruwelijk vet worden. Deze mannen zijn zo gevarieerd. Hopen dat daar Dead of the Night op komt :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 00:39 

Hardtraxx Veteran

Lijkt me wel vet eerlikk gezegd! Kunnen veelzijdig producen.
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 01:01 

Donateur

Odyssee schreef:
The album has begun

ik verwacht er niet zoveel van eerlijk gezegd
en er is tegenwoordig ook een overkill aan albums
laat ze eerst maar is 3 dagen rustig nadenken voor goeie ideen en niet zo snel tracks make maar gewoon wat langzamer van betere kwaliteit (dit geld voor alle producers trouwens)
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 09:01 

Hardtraxx Elite

frankhardenberg schreef:

Dat vind ik nou ook, het lijkt wel alsof je een album moet uitbrengen om bij de cool kids te horen op het moment..
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 09:10 

DarkBeatz schreef:
frankhardenberg schreef:

Dat vind ik nou ook, het lijkt wel alsof je een album moet uitbrengen om bij de cool kids te horen op het moment..

Heb er geen problemen mee, worden alleen nieuwe knallers uitgebracht :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 10:40 

Hardtraxx Veteran

Albums helpen nou eenmaal mee aan de populariteit van de artiest. Als je als producer best snel veel tracks kan maken (dat kunnen ze wel), dan waarom niet? Je hoeft het album niet te kopen hoor ;).
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 10:57 

Khadber schreef:
Albums helpen nou eenmaal mee aan de populariteit van de artiest. Als je als producer best snel veel tracks kan maken (dat kunnen ze wel), dan waarom niet? Je hoeft het album niet te kopen hoor ;).

Precies en The Pitcher (Pollen) is zeker weer ff in de spotlights gekomen na zijn album :yes:
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 10:58 

Aan het typen...

Nadeel van een album is, dat er vaak 1,2 of 3 echt goede tracks op staan en de rest je niet echt interesseert, omdat het of teveel van hetzelfde is, of dat er te weinig tijd/inspiratie/creativiteit aan is besteed. Wat enigszins logisch is als je veel tracks maakt in een korte tijd. Vervolgens moeten eerst 4 of 5 albumsamplers de deur uit, voordat er weer wat nieuws van die artiest verschijnt. Dan heb ik liever een betere spreiding van nieuwe releases, zodat de artiest meer tijd/inspiratie/creativiteit er aan besteed en je voorkomt dat je een tijdje niets nieuws van de artiest hoort. Want vaak gaan de artiesten op tour en nemen ze een stapje terug op het produceervlak, vlak na het maken van een album.
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 11:03 

Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
Slaat echt nergens op wat jullie hier allemaal over HHZ en zijn 'illegale software' zitten te zeiken. (1)Ik vind mensen die legaal muziek downloaden echt extreem retarded. En dan druk ik me nog erg mild uit. Het is gewoon zonde van je geld. Want als je het 'illegaal' download heb je exact hetzelfde alleen dan gratis. Zonder dat je er ooit voor bestraft zult worden.

Ter vergelijking:(2) Iedere Nederlander moet belasting betalen. Als jij nou eens de mogelijkheid kreeg om hier heel makkelijk onderuit te komen, zonder dat iemand er ooit iets tegen kan doen, zodat je gratis gebruik kan maken van alle voorzieningen van de staat. Zou je dan zeggen: Nee, ik betaal graag belasting want daarmee support ik de staat en dat is veel eerlijker?
Of: Als je door het rode licht rijdt maar je wordt niet geflitst, ga je dan een brief schrijven naar het CJIB dat je een overtreding hebt begaan en verzoekt om een boete?

Er is niemand die controleert of jij je films, muziek, software etc 'legaal' of 'illegaal' download. Sowieso bestaat illegaal downloaden niet eens. Downloaden is altijd legaal, alleen het uploaden van beschermd materiaal is strafbaar. En zelfs daar doet niemand iets aan. Als je kijkt wat de entertainment industrie vraagt voor muziek, (20 euro voor een CD) dan is het extreem logisch om het illegaal te downloaden. En dan gaan ze lopen zeiken dat ze niet genoeg inkomsten hebben. Gek he!?
Het kopen van muziek, films software is gewoon achterhaald en er zal nooit iets aan het illegale circuit gedaan worden. Dit zal altijd blijven bestaan. De slimme organisaties zorgen dus voor nieuwe manieren om hun geld binnen te halen. Bijvoorbeeld door merchandise of het organiseren van feesten. Want als ik 10 releases download van een producer die ik niet ken en het bevalt me, dan ga ik ook wel een keer naar een feest waar hij zal draaien en dus verdient hij uiteindelijk toch aan zijn product (de muziek).

Wat een kneus ben jij zeg, laat ik even wat uitdrukken:
1) Je support hiermee de scene, meer uitleg hoef je toch niet?
2) We houden van hardstyle, we houden niet van belasting of de staat. dus een kut vergelijking

Dit vind ik toch wel de achterlijkste comment op hardtraxx van wat ik tot nu toe gezien heb, en dat is heel bizar.
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 11:25 

Lyst schreef:
Nadeel van een album is, dat er vaak 1,2 of 3 echt goede tracks op staan en de rest je niet echt interesseert, omdat het of teveel van hetzelfde is, of dat er te weinig tijd/inspiratie/creativiteit aan is besteed. Wat enigszins logisch is als je veel tracks maakt in een korte tijd. Vervolgens moeten eerst 4 of 5 albumsamplers de deur uit, voordat er weer wat nieuws van die artiest verschijnt. Dan heb ik liever een betere spreiding van nieuwe releases, zodat de artiest meer tijd/inspiratie/creativiteit er aan besteed en je voorkomt dat je een tijdje niets nieuws van de artiest hoort. Want vaak gaan de artiesten op tour en nemen ze een stapje terug op het produceervlak, vlak na het maken van een album.

Ja daar heb je ook een punt, als de tracks van het Pitcher album gewoon steeds als losse releases waren gekomen was het veel meer gewaardeerd denk ik. Want er staan een paar echte knallers op waardoor de rest minder lijkt maar dat zijn natuurlijk ook prima tracks. *Vind ik*
Vorige  1 ... 534, 535, 536, 537, 538, 539, 540 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen