Gangsterdwerg schreef:
Slaat echt nergens op wat jullie hier allemaal over HHZ en zijn 'illegale software' zitten te zeiken. (1)Ik vind mensen die legaal muziek downloaden echt extreem retarded. En dan druk ik me nog erg mild uit. Het is gewoon zonde van je geld. Want als je het 'illegaal' download heb je exact hetzelfde alleen dan gratis. Zonder dat je er ooit voor bestraft zult worden.
Ter vergelijking:(2) Iedere Nederlander moet belasting betalen. Als jij nou eens de mogelijkheid kreeg om hier heel makkelijk onderuit te komen, zonder dat iemand er ooit iets tegen kan doen, zodat je gratis gebruik kan maken van alle voorzieningen van de staat. Zou je dan zeggen: Nee, ik betaal graag belasting want daarmee support ik de staat en dat is veel eerlijker?
Of: Als je door het rode licht rijdt maar je wordt niet geflitst, ga je dan een brief schrijven naar het CJIB dat je een overtreding hebt begaan en verzoekt om een boete?
Er is niemand die controleert of jij je films, muziek, software etc 'legaal' of 'illegaal' download. Sowieso bestaat illegaal downloaden niet eens. Downloaden is altijd legaal, alleen het uploaden van beschermd materiaal is strafbaar. En zelfs daar doet niemand iets aan. Als je kijkt wat de entertainment industrie vraagt voor muziek, (20 euro voor een CD) dan is het extreem logisch om het illegaal te downloaden. En dan gaan ze lopen zeiken dat ze niet genoeg inkomsten hebben. Gek he!?
Het kopen van muziek, films software is gewoon achterhaald en er zal nooit iets aan het illegale circuit gedaan worden. Dit zal altijd blijven bestaan. De slimme organisaties zorgen dus voor nieuwe manieren om hun geld binnen te halen. Bijvoorbeeld door merchandise of het organiseren van feesten. Want als ik 10 releases download van een producer die ik niet ken en het bevalt me, dan ga ik ook wel een keer naar een feest waar hij zal draaien en dus verdient hij uiteindelijk toch aan zijn product (de muziek).
Wat een kneus ben jij zeg, laat ik even wat uitdrukken:
1) Je support hiermee de scene, meer uitleg hoef je toch niet?
2) We houden van hardstyle, we houden niet van belasting of de staat. dus een kut vergelijking
Dit vind ik toch wel de achterlijkste comment op hardtraxx van wat ik tot nu toe gezien heb, en dat is heel bizar.