Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 533, 534, 535, 536, 537, 538, 539 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:18 

Artiest

waar staat t dan, heb t niet kunnen ontdekken toen ik t op pauze zette :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:21 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
Edwinn schreef:
Ik zie het nu ook, wat een schand is het. Zo populair doen en geweldig en dan je software niet legaal aanschaffen. Wat een debiel.. :/

Jij hebt wel alles legaal?

Muziek wel, software inderdaad niet. Maar wees is even reeel. Ik heb het afgelopen weekend gedownload en ga kijken of ik er wat van kan. Ik ga eerst proberen of het wat voor me is, is het niets dan gooi ik het weg. Mocht ik het wel wat vinden en ik ga serieus producen en dus uiteindelijk een plaat uitbrengen koop ik het sowieso. Ik vindt het best logisch. Denk je dat ik even een paar honderd euro ga neerleggen voor iets wat ik helemaal niet weet of ik het leuk vindt, snap enz. Daarintegen heeft HHz al tientallen platen uitgebracht, doet hij zich geweldig voor en staat hij in de DJ Mag top 100 op plaats 37(als ik het goed heb). Dan moet je op z'n minst je software toch wel legaal hebben gekocht?
De vergelijking van jou slaat nergens op!

Skedoedelefloeps schreef:
waar staat t dan, heb t niet kunnen ontdekken toen ik t op pauze zette :$

Waar op het volgende plaatje Demo Version staat: http://static.kvraudio.com/i/b/ohmicide.jpg Je moet hem wel op 1080p hebben staan om het te zien. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:32 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
Ik doel er alleen maar op dat vrijwel iedereen iets illegaal op zijn of haar computer heeft. Dus dan vind ik dat je niet iemand af moet gaan zeiken om dat ene ding, alleen omdat diegene meer geld verdient dan jou.

Daarnaast zoals je zelf al zegt ga je niet iets kopen wat je nog niet zo goed weet e.d. Wie weet dat ie het vorige week gedownload heeft om het uit te proberen op z'n nieuwe track en dat ie het volgende van plan is om te kopen? :P

Over het 1e: Ik vindt het prima als hij iets anders illegaals op zijn pc heeft staan, maar niet een programma waarmee hij geld verdiend.
Over het 2e: Hij heeft het al voor een track gebruikt die hij uitbrengt dus dan moet hij hem al legaal hebben. De kans dat hij het op jouw beschreven manier doet is vrij klein.
Over het editte: Het gaat er niet om als je geld hebt dat je dan iets wel of niet moet kopen. Het gaat erom als je je er geld mee verdiend moet je er gewoon voor betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:34 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
Ik doel er alleen maar op dat vrijwel iedereen iets illegaal op zijn of haar computer heeft. Dus dan vind ik dat je niet iemand af moet gaan zeiken om dat ene ding, alleen omdat diegene meer geld verdient dan jou.

Daarnaast zoals je zelf al zegt ga je niet iets kopen wat je nog niet zo goed weet e.d. Wie weet dat ie het vorige week gedownload heeft om het uit te proberen op z'n nieuwe track en dat ie het volgende van plan is om te kopen? :P

Dan zou je alsnog de demo version moeten gebruiken om te kijken. Het verschil is dat Edwinn geen professionele producer is. Misschien gaat hij nooit serieus produceren, terwijl hij wel meer dan 30 dagen de tijd nodig heeft (of wat dan ook) om te kijken of het ooit wat wordt. Ik heb voor m'n werk ook alles gedownload of getrialed in de eerste instantie en een hoop dingen later aangeschaft die ik echt nodig had toen het echt ging lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:35 

Artiest

oh zie t idd, half... je ontdekt t er wel in >.<
t maakt me niet zoveel uit of t gecracked is, alleen kan die t wel betalen natuurlijk xd

ik heb ook illegale dingen, maar als ik er m'n geld mee verdien ga ik het gewoon kopen, maar dat heeft gewoon te maken met je persoonlijke normen en waarden. Ik snap de ene kant wel dat als je een werkend illegaal stuk hebt wat 80 euro kost je niet ff bedenkt agh ik koop t wel ff...
in deze tijden van recessie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:35 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
Edwinn schreef:
Over het 1e: Ik vindt het prima als hij iets anders illegaals op zijn pc heeft staan, maar niet een programma waarmee hij geld verdiend.
Over het 2e: Hij heeft het al voor een track gebruikt die hij uitbrengt dus dan moet hij hem al legaal hebben. De kans dat hij het op jouw beschreven manier doet is vrij klein.

Ik heb ook niet alles wat ik voor m'n werk gebruik legaal hoor, dat zou me klauwen vol geld kosten. Ben ik dan ook een debiel ?:P

Volgens mijn beredenering ben je dan inderdaad een debiel. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:38 

Hardtraxx Veteran

Het moet allemaal in verhouding staan tot wat het je oplevert en wat je ermee verdient vind ik. Als voorbeeldje zou ik van The Machine niet verwachten dattie alles koopt, maar een Zatox of Noisecontrollers zou het wel moeten doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:39 

Hardtraxx Veteran

Maar met die illegale software doe je dan wel weer mooie dingen, itt Hhz. :lol:

PNXRMX schreef:
Het moet allemaal in verhouding staan tot wat het je oplevert en wat je ermee verdient vind ik. Als voorbeeldje zou ik van The Machine niet verwachten dattie alles koopt, maar een Zatox of Noisecontrollers zou het wel moeten doen.

Wel voor een deel mee eens. En aangezien HHz als een hele grote voordoet moet hij alles kopen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:43 

Hardtraxxer

Is er geen gebash over zijn muziek, is het wel om zijn software pfff :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:45 

Hardtraxx Veteran

BadToTheBone schreef:

Het lijkt me gewoon vrij logisch als je nummer 37 op de DJ lijst ter wereld bent dat je dan je spullen koopt. Dan maakt het niet uit wat je ermee doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:46 

Hardtraxx Veteran

BadToTheBone schreef:

Ja want we zeuren allemaal puur omdat het HHz is. :') Maar we zullen zeker gewoon van de muziek moeten genieten en niet zeuren!!111
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:47 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Wel voor een deel mee eens. En aangezien HHz als een hele grote voordoet moet hij alles kopen. ;)

Omdat ie een BMW heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:52 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
Dakpan schreef:
BadToTheBone schreef:

Ja want we zeuren allemaal puur omdat het HHz is. :') Maar we zullen zeker gewoon van de muziek moeten genieten en niet zeuren!!111

Ik denk als het B-Front was geweest, dat je nu een hele andere discussie had gehad :P Niets verkeerds tegenover B-Front uiteraard :)

Nee, vindt ik hetzelfde geval. Misschien ietsje lichter tegenover B-Front omdat hij zich niet zo groot voordoet als HHz en ook nog niet zo 'groot' is. Want hoe je het ook wendt of keert, hhz heeft wel wat bereikt.

Nandohs schreef:
Edwinn schreef:

Omdat ie een BMW heeft?

Niet omdat hij die heeft, maar omdat hij die telkens showd en om zijn andere arrogante uitspraken. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:53 

Hardtraxx Addict

hadden we geen discussie topic :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:53 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
Dakpan schreef:
BadToTheBone schreef:

Ik denk als het B-Front was geweest, dat je nu een hele andere discussie had gehad :P Niets verkeerds tegenover B-Front uiteraard :)

Altijd dat zelfde argument wanneer een 13 in een dozijn nustyle producer kritiek krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:59 

Hardtraxx Elite

waar maken mensen zich druk om :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:59 

Hardtraxx Veteran

technoboyYNWA27 schreef:
Citaat:
2night at 20:00 hrs on #b2sradio: the sets of @djisaac, @DJPanicNL, @DJLuna1, @DBSTF at #Thrillogy2010! http://www.b2s.nl/radio
33 minutes ago via web
officialb2s

Gaat bijna beginnen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 21:04 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
13 in een dozijn nustyle producer

:x :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 21:06 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
Dakpan schreef:
Altijd dat zelfde argument wanneer een 13 in een dozijn nustyle producer kritiek krijgt.

Altijd dat zelfde gezeik wanneer een bekende producer iets fout doet. ;)

Mensen zeiken vast wel voor een reden he? En kom nou niet met het 'naambashen' argument
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 21:15 

Hardtraxx Veteran

Alsof hij opeens zijn software gaat kopen als iemand dat tegen hem zegt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 21:19 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
Je kunt in een geval als dit ook gewoon een bericht naar diegene sturen en zeggen dat je vind dat hij zoiets gewoon moet kopen. Maar nee, het is cool om zo'n persoon dan uit te maken voor een debiel.

:yawn: Hoge bomen vangen veel wind, en kijkend naar dat filmpje wil willem nogal de grote boom zijn zeg maar. En niemand maakt hem uit voor debiel, iedereen geeft gewoon zijn mening over hem
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 21:22 

Donateur

Qre8ive schreef:
Je kunt in een geval als dit ook gewoon een bericht naar diegene sturen en zeggen dat je vind dat hij zoiets gewoon moet kopen. Maar nee, het is cool om zo'n persoon dan uit te maken voor een debiel.

Het gaat mij om het feit dat wij als Hardstyle liefhebber altijd maar wordt aangesproken met dat we onze tracks netjes moeten kopen. En dat vervolgens een zeer bekende Hardstyle producer een illegaal verkregen plugin gebruikt, ben ik beledigd als Hardstyle liefhebber.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 21:23 

Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:

1. Hardstyle = Hardstyle (dus 'Nustyle' bestaat niet)
2. Headhunterz was een van de eerste die melodieuze tracks maakte waarmee hij ook nog eens veel nieuws bracht, dus 13 in een dozijn nustyle producer is onzin.

Maar dat de rijkste hardstyle producer die er bestaat gratis cracks moet gebruiken is gewoon kansloos ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 21:23 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
_dp_ schreef:
En niemand maakt hem uit voor debiel, iedereen geeft gewoon zijn mening over hem

Edwinn schreef:
Wat een debiel.. :/

Oeps, my bad :D Had deel van de discussie al gelezen, maar niet alles dus :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 21:29 

Hardtraxx Veteran

KickinAzz schreef:
Dakpan schreef:

1. Hardstyle = Hardstyle (dus 'Nustyle' bestaat niet)
2. Headhunterz was een van de eerste die melodieuze tracks maakte waarmee hij ook nog eens veel nieuws bracht, dus 13 in een dozijn nustyle producer is onzin.

Maar dat de rijkste hardstyle producer die er bestaat gratis cracks moet gebruiken is gewoon kansloos ja :P

Oke hij is tegenwoordig een 13 in een dozijn nustyle producer. Zo goed :D
Vorige  1 ... 533, 534, 535, 536, 537, 538, 539 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen