Jah onze bus gaat ook pas half 11 weg dus ik ben er ook pas rond half 12, beetje jammer maar goedwrote:Me maten willen pas 10 uur gaan rijden naar arnhem dus ben denk pas half 12 binnenwrote:Ik ben wel benieuwd zeg ,
eve lekker vroeg na binnen dus
oeh erg benieuwd...harde kicks zijn bijna altijd goed vind ikwrote:Misschien net als bij Feestfabriek die gasten die met rubbere dingen liepen te smijten
Trouwens:
Ziet er hard uit.. wil hem graag horen!Woa made a nice hard kick!
posted by @JackofSound from TweetDeck 1 hour 12 mins ago
wist je dat VB007 uit is
headbanger
the hustle(tha playah & evil activities remix)
rock this mf
headbanger
the hustle(tha playah & evil activities remix)
rock this mf
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Wordt een dikke release dan, eindelijk headbanger 
Hehe eindelijk Headbanger!
Remix is ook goed trouwens!
Remix is ook goed trouwens!
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
wat heb ik nou aan t plaatje van de waveform v.d. kick
aghja, hoor m vanzelf wel
aghja, hoor m vanzelf wel
Welke plugin is dat eigenlijk? Iemand een idee?wrote:View on YouTube
Pauzeer deze vid eens @ 1:28 (met 1080p) en check eens wat er staat onder het rode EQ display TEAM ARCADE :') Deze vent verdient bakken met geld en als nog niet full licenced software kopen
M
Hardtraxxer
608 posts member since 2010
last seen Jul 2015
Ohmicide is dat: http://www.ohmforce.com/ViewProduct.do?p=Ohmicide
L
Hardtraxxer
855 posts member since 2010
last seen Dec 2014
Is voor distortion als ik het goed heb
Qlimax-stage afbeelding:
http://img404.imageshack.us/img404/9523 ... xxxxxx.jpg
Denken jullie wat ik denk..?
http://img404.imageshack.us/img404/9523 ... xxxxxx.jpg
Ze draaien beneden, en komen vanaf bovenaan de trap de stage op. Gok ik.
het decor wordt een hele grote anus van the prophetwrote:http://img404.imageshack.us/img404/9523/qlimaxxxxxxxxxxxxxxxx.jpg
waar bij elke nieuwe act een scantraxx holmaatje uit komt kruipen tot aan beneden de trap om te draaien
correct me if i'm wrong
Dat Headhunterz illegale software gebruikt is wel heel slecht
Fout, wat hij denk ik dacht is dat het podium aan de lange zijde is...wrote:
het decor wordt een hele grote anus van the prophet
waar bij elke nieuwe act een scantraxx holmaatje uit komt kruipen tot aan beneden de trap om te draaien
correct me if i'm wrong
wrote:Dat Headhunterz illegale software gebruikt is wel heel slecht![]()
Fout, wat hij denk ik dacht is dat het podium aan de lange zijde is...wrote:
het decor wordt een hele grote anus van the prophet
correct me if i'm wrong
Uitlg graag
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
het lijkt wel of de dj booth omhoog en omlaag kan, als hij tussen die twee zwarte lijnen komt. Er licht daar een soort rails ofz 
Als jij hetzelfde denkt als ik denk, denk ik het welwrote:http://img404.imageshack.us/img404/9523/qlimaxxxxxxxxxxxxxxxx.jpg
Ze gebruiken de tribune dus deels als de stage om ruimte te besparen?
Last edited by Inno on , edited 2 times in total.
Normaals staat het podium dus gewoon aan het einde van de zaal. Nu aan de zijkant, op de tribune lijkt het. Waardoor je achterin alles nog goed kan zien, maar aan de zijkanten iets minder lijkt me, in plaats van andersom... snappie?wrote:Uitlg graag
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Hoezo zie jij dat dit de lange zijde is? het stadion heeft zowiezo 4 tribunes, dus hij staat altijd op een tribune.wrote:Normaals staat het podium dus gewoon aan het einde van de zaal. Nu aan de zijkant, op de tribune lijkt het. Waardoor je achterin alles nog goed kan zien, maar aan de zijkanten iets minder lijkt me, in plaats van andersom... snappie?wrote:Uitlg graag
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
look at ze floor and joe will seewrote:Hoezo zie jij dat dit de lange zijde is? het stadion heeft zowiezo 4 tribunes, dus hij staat altijd op een tribune.wrote:Normaals staat het podium dus gewoon aan het einde van de zaal. Nu aan de zijkant, op de tribune lijkt het. Waardoor je achterin alles nog goed kan zien, maar aan de zijkanten iets minder lijkt me, in plaats van andersom... snappie?wrote:Uitlg graag
Kunnen mensen voortaan de plaatjes van qlimax in een link hier neer zetten 
A
= de west tribune = lange zijdewrote:Hoezo zie jij dat dit de lange zijde is? het stadion heeft zowiezo 4 tribunes, dus hij staat altijd op een tribune.wrote:Normaals staat het podium dus gewoon aan het einde van de zaal. Nu aan de zijkant, op de tribune lijkt het. Waardoor je achterin alles nog goed kan zien, maar aan de zijkanten iets minder lijkt me, in plaats van andersom... snappie?wrote:Uitlg graag
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
look at ze floor and joe will seewrote:
Hoezo zie jij dat dit de lange zijde is? het stadion heeft zowiezo 4 tribunes, dus hij staat altijd op een tribune.
Ohja. My bad. haha
Ook meteen even aangepastwrote:Kunnen mensen voortaan de plaatjes van qlimax in een link hier neer zetten
Voordeel van deze setting is is dat mensen vanaf de tribune alles heel goed kunnen zien, dus de mensen die niet los willen gaan kunnen lekker gaan zitten, hebben wij meer ruimte 

wrote:Ze gaan in van die strakke Go Fast pakjes rondlopen
R
Hardtraxxer
471 posts member since 2009
last seen Feb 2017