Headhunterz
Vet gedaan hoor!
Vet gedaan hoor!
HHZ mail op Hyves over ze nieuwe trackFor those who are attending Qlimax; you could be the lucky ones to hear the track for the first time live during one of the sets. Guess who will play this track?!
Wildstylezwrote:Ik denk Pavelow hem gaat draaien! Gokje hoor..
Nee ik vind de track echt super klinken en ben echt benieuwd hoe hard hij gaat knallen op Qlimax :d!
Vind het alleen wel weer jammer dat er weer mensen lopen te zeiken over dat hij niet RAW genoeg is..
DUUHwrote:Wildstylezwrote:Ik denk Pavelow hem gaat draaien! Gokje hoor..
Nee ik vind de track echt super klinken en ben echt benieuwd hoe hard hij gaat knallen op Qlimax :d!
Vind het alleen wel weer jammer dat er weer mensen lopen te zeiken over dat hij niet RAW genoeg is..
Huh?wrote:Wildstylezwrote:Ik denk Pavelow hem gaat draaien! Gokje hoor..
wrote: This saturday we are part of a special act on Qlimax! more info on saturday..
Hmm wat zou dat kunnen zijn dan?wrote:wrote: This saturday we are part of a special act on Qlimax! more info on saturday..
daar ben ik dan ook wel benieuwd naarwrote:Hmm wat zou dat kunnen zijn dan?wrote:wrote: This saturday we are part of a special act on Qlimax! more info on saturday..
Brennan Heart denk ik, Wildstylez heeft genoeg van zichzelf..wrote:Wildstylezwrote:Ik denk Pavelow hem gaat draaien! Gokje hoor..
Brennan heart gaat live denk ik.wrote:Brennan Heart denk ik, Wildstylez heeft genoeg van zichzelf..wrote:Wildstylezwrote:Ik denk Pavelow hem gaat draaien! Gokje hoor..
Dik verdiend. Misschie iets met Heatzone, In-Phase, Frequencerz samen? Heb echt geen idee eigenlijk... En ik zie ook geen verband tussen een van de artiesten die op Qlimax staan en Atmozfears.wrote:wrote: This saturday we are part of a special act on Qlimax! more info on saturday..
Het heeft ook niets met muziek te makenwrote:Dik verdiend. Misschie iets met Heatzone, In-Phase, Frequencerz samen? Heb echt geen idee eigenlijk... En ik zie ook geen verband tussen een van de artiesten die op Qlimax staan en Atmozfears.wrote:wrote: This saturday we are part of a special act on Qlimax! more info on saturday..
Nee ook niet.wrote:VJ?
Huh?wrote:Het heeft ook niets met muziek te makenwrote:Dik verdiend. Misschie iets met Heatzone, In-Phase, Frequencerz samen? Heb echt geen idee eigenlijk... En ik zie ook geen verband tussen een van de artiesten die op Qlimax staan en Atmozfears.
Ziet er hard uit.. wil hem graag horen!Woa made a nice hard kick!
posted by @JackofSound from TweetDeck 1 hour 12 mins ago
Me maten willen pas 10 uur gaan rijden naar arnhem dus ben denk pas half 12 binnenwrote:Ik ben wel benieuwd zeg ,
eve lekker vroeg na binnen dus