Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 18:02 

Hardtraxx Veteran

Je hoeft niet altijd álles te verdedigen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 18:09 

Artiest

Rik schreef:

Net of ik dat doe? Het is gewoon een feit hoor. Wat is er nu mis met het laten maken van een iPhone app en het album nog breder aan te bieden?

Verder is het een goeie kans om te kijken wat voor impact een dergelijke app heeft en kun je daarmee bepalen wat je hier in de toekomst mee kunt doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 18:10 

Hardtraxx Veteran

Nego schreef:
Rik schreef:

Net of ik dat doe? Het is gewoon een feit hoor. Wat is er nu mis met het laten maken van een iPhone app en het album nog breder aan te bieden?

Verder is het een goeie kans om te kijken wat voor impact een dergelijke app heeft en kun je daarmee bepalen wat je hier in de toekomst mee kunt doen.

Ja dat wel, maar doe dat dan vlak na het album, nu komt het er echt achter aan gekakt! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 18:19 

Nikkel schreef:
freddyadu8 schreef:

Hoe professioneel is deze man in tegenoverstelling met de andere geïnterviewden?
Kijk hoe hij dit doet, top!

hij staat niet voor niets al 11 keer op qlimax :P [zoiets was et toch?]

Skedoedelefloeps schreef:

grappig dat hij zegt dat hij eigenlijk geen dj meer is...
dan ben ik benieuwd hoe het zal gaan ^^
of TBY doet et allemaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 18:37 

Hardtraxx Veteran

http://www.wildstylez.nl/

Nieuwe website
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 18:45 

Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:
http://www.wildstylez.nl/

Nieuwe website

efkes checken
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 18:45 

Artiest

Timmer schreef:
Nego schreef:
Rik schreef:

Ja dat wel, maar doe dat dan vlak na het album, nu komt het er echt achter aan gekakt! :/

Dat is wat anders :) Maar ik je maakt zo'n app niet zomaar ffies denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 18:59 

Donateur

... Dat vandaag mss wel de dag is waarop de meeste vetste tracks zijn gereleased van dit jaar :woot:.
Voor mij dan toch!
Bangrindin Remix, Voices, Techno Prime, Kickin Ass & Loops & Things, Smack. Damnit :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 19:00 

Hardtraxxer

Tja die app hadden ze toen moeten maken bij het maken van het album dat de keuze was of eht album kopen , of de app kopen , maar goed ik vindt het nutteloos als je het album nu allang hebt en het (nu echt) wel zat bent :whistle: toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 19:04 

Artiest

App :thumbdown: net zoals t album destijds... zie ook niet wie er een i-phone app hiervan zou willen, hoe vet je z'n muziek ook vind, ik denk dat de meeste hem al wel op de I-phone onder muziek hadden staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 19:08 

Hardtraxx Veteran

staat die geile willem schuld bij gostosa ofzo?
of heeft ie nieuwe velgen voor ze 2e hands bmwtje nodig?

kortom slaat nergens op deze actie, puur voor het geld :sick:
kom dan met een paar nieuwe tracks maar niet met dit slappe album van een half jaar terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 19:10 

Hardtraxx Veteran

DBSTF
Citaat:
Haaaa! Madhouse together with @djzatox is almost finished.. premiere on Qlimax.. Hardstyle mts. Rawstyle :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 19:15 

Hardtraxx Veteran

Snap 't probleem niet helemaal wat betreft Studio Sessions. Als een bedrijf iets aanbiedt wat je niet wil, koop het dan niet :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 19:17 

Donateur

PNXRMX schreef:
Snap 't probleem niet helemaal wat betreft Studio Sessions. Als een bedrijf iets aanbiedt wat je niet wil, koop het dan niet :S

Zoiets dus.
Niet teveel nadenken over zulke dingen, gewoon negeren. Niets moeilijk aan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 19:19 

Artiest

er is geen probleem maar je mag er nog wel een mening over hebben xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 19:26 

Hardtraxxer

Oxbow schreef:

Kansloze opmerking weer :sleep: Jij zult waarschijnlijk nooit van je leven zo'n setje velgen voor die auto kunnen kopen, laat staan een 2e hands BMW M3 :whistle: Negeer het gewoon als het je niet bevalt... Dat eindeloze gezever over HHZ altijd, dat hij het alleen maar voor het geld zou doen, als deze man geen plezier in ze werk zou hebben zou die er allang gestopt mee zijn. Als mensen hier (de amateur DJ'S) op het zelfde niveau als HHZ zouden kunnen komen gaan die natuurlijk wel voor 2 knaak vijftig en een bossie wortels draaien in het gelredome oid. Hou jullie zelf AUB niet voor de gek :')

OT:

Wildstylez

Pre Qlimax – Top 10

1. Wildstylez – Back 2 Basics
2. Wildstylez & Noisecontrollers – A Different Story
3. Wildstylez – Huh?
4. Noisecontrollers & Wildstylez – Stardust
5. Alpha² & Wildstylez – Breath
6. D-Block & S-te-Fan – Music Made Addict (Headhunterz & Wildstylez Remix)
7. Noisecontrollers – Escape / Disco Is The Music
8. The Pitcher feat. Slim Shore – This Is Who We Are
9. Zany & Brennan Heart – Bang The Bass
10. Noisecontrollers – Big Bang

Dit wordt ziekelijk op Qlimax :woot: :drool: :love: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 19:29 

Hardtraxx Veteran

Struikrover schreef:
Oxbow schreef:

Kansloze opmerking weer :sleep: Jij zult waarschijnlijk nooit van je leven zo'n setje velgen voor die auto kunnen kopen, laat staan een 2e hands BMW M3

als jou leven is mislukt hoeft die van mij dat niet meteen ook te zijn.
je weet niks van mijn werk of inkomsten, dus doe jij maar niet zo kansloos :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 19:29 

Hardtraxx Addict

Struikrover schreef:
Wildstylez

Pre Qlimax – Top 10

1. Wildstylez – Back 2 Basics
2. Wildstylez & Noisecontrollers – A Different Story
3. Wildstylez – Huh?
4. Noisecontrollers & Wildstylez – Stardust
5. Alpha² & Wildstylez – Breath
6. D-Block & S-te-Fan – Music Made Addict (Headhunterz & Wildstylez Remix)
7. Noisecontrollers – Escape / Disco Is The Music
8. The Pitcher feat. Slim Shore – This Is Who We Are
9. Zany & Brennan Heart – Bang The Bass
10. Noisecontrollers – Big Bang

Dit wordt ziekelijk op Qlimax :woot: :drool: :love: :bomb:

+11111 :bomb: :drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 19:35 

Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:
DBSTF
Citaat:
Haaaa! Madhouse together with @djzatox is almost finished.. premiere on Qlimax.. Hardstyle mts. Rawstyle :)

Raw Hardstyle -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 19:35 

Hardtraxxer

Oxbow schreef:
Struikrover schreef:
Oxbow schreef:

Kansloze opmerking weer :sleep: Jij zult waarschijnlijk nooit van je leven zo'n setje velgen voor die auto kunnen kopen, laat staan een 2e hands BMW M3

als jou leven is mislukt hoeft die van mij dat niet meteen ook te zijn.
je weet niks van mijn werk of inkomsten, dus doe jij maar niet zo kansloos :')

Doe dan ook niet zo kansloos over zijn inkopen. Want als jij met je baan meer kunt gaan verdienen ga je daar ook voor. Als jij een product vertegenwoordigd, ik noem bijv. het merk BMW, dan wil je er daar ook zoveel mogelijk van verkopen.

EDIT: DBSTF hebben zeker niet het interview met Zatox gezien :x Wat hij zei over de splitsing tussen Hardstyle en Raw hardstyle :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 19:41 

Aan het typen...

Wat een onzin kraam je uit struikrover, muziek maak je vanuit je liefde voor muziek en niet omdat je er geld aan wilt verdienen. Dus als je ontoegankelijke muziek helemaal te gek vindt, dan maak je die muziek, ookal verdien je er minder aan. Volgens jou zou die artiest dan maar toegankelijker werk moeten maken, zodat er meer mensen naar luisteren en die artiest meer geld verdient. Dan ben je in mijn ogen geen artiest meer, maar gewoon iemand die een product probeert aan te smeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 19:42 

Hardtraxx Veteran

A Different Story is dus die Industriele track die op Thrillogy werd gedraaid :drool:
Huh stond hoog in de top10 van Zany, dus die moet ook wel goed zijn. En Back2basics klinkt als een poging tot maken van een Early track :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 19:52 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Wat een onzin kraam je uit struikrover, muziek maak je vanuit je liefde voor muziek en niet omdat je er geld aan wilt verdienen. Dus als je ontoegankelijke muziek helemaal te gek vindt, dan maak je die muziek, ookal verdien je er minder aan. Volgens jou zou die artiest dan maar toegankelijker werk moeten maken, zodat er meer mensen naar luisteren en die artiest meer geld verdient. Dan ben je in mijn ogen geen artiest meer, maar gewoon iemand die een product probeert aan te smeren.

Ow dus in de early tijd, toen de muziek nog minder aantrekkelijk was voor het grote publiek maakte DJ/producers muziek om naast hun bestaan als DJ/producer er een karig leven op na te houden? Je kunt mij niet vertellen dat mensen alleen maar werken omdat ze het werk zo leuk vinden. Op een gegeven moment heb je in je leven ook te maken met een Hypotheek, kinderen etc. dan MOET je wel geld gaan verdienen om alles aan elkaar vast te kunnen breien. Hoe je het ook wend of keert; vroeger en nu werd er door DJ's gedraaid en geproduceerd om geld te verdienen en omdat ze het leuk vinden, en HHZ heeft toch ook gewoon liefde voor ze vak? Alleen verdiend die er misschien iets meer aan dan een andere DJ, maar dat is een populariteits kwestie. Stel de early komt weer op, wordt populairder en de dj's/producers die daar meer aan gaan verdienen worden dan toch ook niet afgezeken of uit-melkers genoemd. Althans dat zie ik hier niet gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 19:57 

Aan het typen...

Er zijn genoeg artiesten die geld geen fuck kan schelen. Je hebt artiesten die een maximum leggen op het bedrag dat ze voor draaien krijgen en je hebt artiesten die zoveel mogelijk proberen te grijpen.

Ik zie overigens geen liefde voor het vak in het uitbrengen van een Iphone app. Enige wat hij doet is het album nog een keer uitmelken en hopen dat ze via de iphone nog meer mensen naar zijn muziek kunnen trekken. Dat heeft in mijn ogen alleen met geld en fame te maken en niets met muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 20:06 

Hardtraxxer

Citaat:
Wildstylez launches new website! http://fb.me/uMCa9sG2
7 minutes ago via Facebook
Vorige  1 ... 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen