"Lyst"
Tja, headhunterz heeft met zijn melodische "hardstyle" een paar jaar terug de hardstyle scene voor de oude garde ook kapot gemaakt en is naast dat ook niet de perfecte schoonzoon, het plaatsen van een naaktfoto van de admin van GHF op zijn site en bedreigingen naar diezelfde gene (wie overigens ook niet een lieverdje is) zijn wel het hoogtepunt van zijn onprofessionaliteit.
Neeeeeeeeee, Headhunterz heeft Hardstyle kapot gemaakt? Ben je nou echt serieus? Headhunterz heeft hardstyle naar een hoger niveau (ja mainstreamer, groter, commercieler) getilt, persoonlijks vind ik zijn producties super maar hier doel ik niet op omdat smaak verschilt, headhunterz is echt een persoonlijkheid en dat mist de Hard scene echt.
Trend komen en gaan, daar kan je echt niets aan doen. Je kan niet verwachten dat iedereen zoals jou denkt en alles laat stilstaan om het imago te houden zoals jij dat graag zou willen lol we leven in een maatschappij en de massa bepaalt nou eenmaal ?!?

Hahahaha!! Wat een gast, ik hoop maar dat deze admin een vrouw is. Ik vind zoiets geweldig, alleen echte mannen doen zoiets, onprofessioneel? Man denk je echt dat iedereen die veel platen verkoopt of heel populair is een normale persoonlijkheid heeft of wat? xD Respect voor headhuntertz.
GHS dat is toch die site waarop staat STOP NUSTYLE ofzoiets, het ziet er echt uit als het toppunt van kneuzigheid. STOP DIT STOP DAT LOL
Psykko schreef:
om verwarring te voorkomen, dit is een wist je dat topic.. er is speciaal voor jullie nog een topic aangemaakt voor te discussieren, misschien daar even verder gaan?

dit loopt namelijk beetje uit de hand voor een wist je dat topic
Je heb gelijk, mensen kunnen mij niet uitstaan. Dus ik zal mezelf weer verweideren uit dit wereldje. Ik ben hier met een goede bedoeling om polshoogte te nemen omdat ik in de nabije toekomst iets uitbreng wat gewone mensen als hardstyle zien, omdat ik weet hoe gevoelig dit kan zijn en wat voor eventuele gevolgen dit kan hebben ben ik open voor de discussie voor eventuele aanpassingen en laat ik mijn oren open . Mensen die na mijn uitspraken echt de urge voelen om een serieuze discussie aan te gaan mogen me een prive bericht sturen, doe je dit niet moet je niet achteraf gaan janken.
STOP PATRICK JUMPEN LOL