Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 17:15 

Hardtraxxer

Ik lees hier met veel plezier de nieuwste weetjes in hard-dance land. Willen we het zo houden aub?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 17:16 

Hardtraxx Veteran

als ik dit zie kan ik best begrijpen waarom coone niet zo blij met je is
WTF! >.< @2:16 hahaha gast kom op is dat je favo gay move ofzo hahaha
heb wel een nieuwe naam voor je dan; patrick rukken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 17:16 

Hardtraxx Veteran

Berunda schreef:
Ik lees hier met veel plezier de nieuwste weetjes in hard-dance land. Willen we het zo houden aub?

Helemaal mee eens, laten we nu maar stoppen met woorden vuil maken aan zo iemand...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 17:17 

Hardtraxx Veteran

Ravenwood schreef:
Berunda schreef:

Helemaal mee eens, laten we nu maar stoppen met woorden vuil maken aan zo iemand...

Of in iedergeval offtopic, want het gaat nergens over. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 17:18 

Ravenwood schreef:
Tja, het zou handiger geweest zijn als hij zelf kon schrijven. :aww:

Dat krijg je als je de basisschool niet af hebt gemaakt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 17:20 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Ravenwood schreef:
Berunda schreef:

Of in iedergeval offtopic, want het gaat nergens over. :P

ook al een keer gevraagd, word weinig aandacht aan besteed, laten we t aan de mods overlaten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 17:21 

Hardtraxx Newbie

"Lyst"
Tja, headhunterz heeft met zijn melodische "hardstyle" een paar jaar terug de hardstyle scene voor de oude garde ook kapot gemaakt en is naast dat ook niet de perfecte schoonzoon, het plaatsen van een naaktfoto van de admin van GHF op zijn site en bedreigingen naar diezelfde gene (wie overigens ook niet een lieverdje is) zijn wel het hoogtepunt van zijn onprofessionaliteit.

Neeeeeeeeee, Headhunterz heeft Hardstyle kapot gemaakt? Ben je nou echt serieus? Headhunterz heeft hardstyle naar een hoger niveau (ja mainstreamer, groter, commercieler) getilt, persoonlijks vind ik zijn producties super maar hier doel ik niet op omdat smaak verschilt, headhunterz is echt een persoonlijkheid en dat mist de Hard scene echt.

Trend komen en gaan, daar kan je echt niets aan doen. Je kan niet verwachten dat iedereen zoals jou denkt en alles laat stilstaan om het imago te houden zoals jij dat graag zou willen lol we leven in een maatschappij en de massa bepaalt nou eenmaal ?!?

:lol: :lol: :lol: :drool: xd Hahahaha!! Wat een gast, ik hoop maar dat deze admin een vrouw is. Ik vind zoiets geweldig, alleen echte mannen doen zoiets, onprofessioneel? Man denk je echt dat iedereen die veel platen verkoopt of heel populair is een normale persoonlijkheid heeft of wat? xD Respect voor headhuntertz.

GHS dat is toch die site waarop staat STOP NUSTYLE ofzoiets, het ziet er echt uit als het toppunt van kneuzigheid. STOP DIT STOP DAT LOL :lol:

Psykko schreef:
om verwarring te voorkomen, dit is een wist je dat topic.. er is speciaal voor jullie nog een topic aangemaakt voor te discussieren, misschien daar even verder gaan? ;) dit loopt namelijk beetje uit de hand voor een wist je dat topic

Je heb gelijk, mensen kunnen mij niet uitstaan. Dus ik zal mezelf weer verweideren uit dit wereldje. Ik ben hier met een goede bedoeling om polshoogte te nemen omdat ik in de nabije toekomst iets uitbreng wat gewone mensen als hardstyle zien, omdat ik weet hoe gevoelig dit kan zijn en wat voor eventuele gevolgen dit kan hebben ben ik open voor de discussie voor eventuele aanpassingen en laat ik mijn oren open . Mensen die na mijn uitspraken echt de urge voelen om een serieuze discussie aan te gaan mogen me een prive bericht sturen, doe je dit niet moet je niet achteraf gaan janken.

STOP PATRICK JUMPEN LOL :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 17:22 

Hardtraxx Veteran

Ja alsjeblieft, ga weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 17:24 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:

als ik dit zie kan ik best begrijpen waarom coone niet zo blij met je is
WTF! >.< @2:16 hahaha gast kom op is dat je favo gay move ofzo hahaha
heb wel een nieuwe naam voor je dan; patrick rukken :lol:

Whahah hilarisch xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 17:26 

Aan het typen...

PatrickJumpen schreef:
Trend komen en gaan, daar kan je echt niets aan doen. Je kan niet verwachten dat iedereen zoals jou denkt en alles laat stilstaan om het imago te houden zoals jij dat graag zou willen lol we leven in een maatschappij en de massa bepaalt nou eenmaal ?!?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 17:27 

Donateur

Fraaie aftermovie van Houseqlassics :thumbsup:

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
PatrickJumpen schreef:

Afbeelding

daar heeft patrick de kast gekocht, waar hij is uitgekomen xd

Hardtraxx Veteran

Wat toepasselijk Lyst, ik heb niet eens zin om een verhaal voor meneer Jumpen neer te zetten. Het lijkt wel of dit de nieuwe rage is naast DJ Hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 17:31 

Hardtraxx Elite

Nou je kan idd wel iemand anders regelen voor je grammatica want ik ben 15 en typ nog beter dan jou.
Verder zou ik je willen vragen lekker Jumpstyle te blijven produceren en niet de Hardstyle scene te verneuken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 17:37 

Hardtraxx Veteran

Ik ben fan van je Patrick :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 17:44 

Hardtraxx Addict

Oxbow schreef:
Lyst schreef:
PatrickJumpen schreef:

Afbeelding

HAHA, eerst je te vette reactie van Patrick Rukken en dit ik moet zeker bijkomen!
Wat een grappen :P :yay: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 17:51 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:

:lol:

Ok genoeg over die gast nu...

DIT IS HET WISTJEDAT TOPIC :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 18:05 

Hardtraxx Newbie

dj-rico01 schreef:
Ik ben fan van je Patrick :worship:

HAHA :lol: Sorry hier moest ik even op reageren, die signature xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 18:08 

Hardtraxxer

Je hebt je moment van glorie gehad, maak nu plaats voor het echte nieuws en interessante weetjes in hard-dance land, waar dit topic voor dient. Dank
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 18:44 

Hardtraxx Veteran

Overigens mag ik zeggen dat plaatjes met een pistool erbij en dergelijke ik iets te ver vind gaan.

PatrickJumpen schreef:
Khadber schreef:
Hij stond volgens mij ook bij de ingang van de HDE, althans dat was echt een heel apart persoon. Hij probeerde naar binnen te komen, maar dat lukte niet.

Ik stond aan de ingang van de HDE ja, Jeroen Flamman kon niet aanwezig zijn en ik nam zijn plaats in en het duurde een minuutje of 2 en een telefoontje naar Jeroen voordat die mensen doorhadden wat er gaande was.

Dit is dus ook weer zo´n conclusie waarvan ik denk dat het de realiteit compleet misloopt.

..Verhaal..

Maar uiteindelijk heb ik dus wel gelijk? Je stond er wel, ik vond je een apart uiterlijk hebben en je kwam niet binnen toen ik daar keek. Ik heb je ook niet binnen gezien of op de foto's zien staan. Waar staat dan de foute conclusie?

Verder vind ik het opmerkelijk dat je voor twee mensen komt om wat tegen ze te zeggen, één omdat je hem niet mag en één omdat je hem heel vet vind. Dat zou je toch in principe niet alleen daar af kunnen handelen? Het zag er namelijk nogal onbehoplen uit als ik het zo bekeek. Daar wil ik je niet mee beledigen, maar dat was slechts mijn observatie.

Verder vind ik het gebagger hier wel weer genoeg geweest. Laten we weer even ontopic gaan. Er is al een linkje gepost in een discussietopic. Hier kun je je helemaal los gaan als je wilt

Dus: Ontopic aub.

Verder discussie --> algemeen/discussie-topic-t11071.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 19:33 

Hardtraxx Veteran

Nou onze partrick laat wel meteen van zich horen zeg, :/

OT : Wist je dat ik zin heb vanavond, Fusion! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 19:41 

Donateur

PatrickJumpen schreef:
Dus ik zal mezelf weer verweideren uit dit wereldje

was je grammatica speller ziek?

OT:
Wist je dat er op een gegeven moment zulke fijne overgangen zitten in die Fear FM Launch Show!
vooral bij Dikke Bleek en dan The R3bels - Growl
Dikke Bleek... YOU BITCH!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 19:57 

Timmer schreef:
OT : Wist je dat ik zin heb vanavond, Fusion! :woot:

:yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 19:58 

Hardtraxx Elite

:thumbsup: :beer: OT : Wist je dat ik zin heb vanavond, Fusion! :woot:[/quote]
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 21:01 

Hardtraxx Newbie

Khadber schreef:
Overigens mag ik zeggen dat plaatjes met een pistool erbij en dergelijke ik iets te ver vind gaan.

PatrickJumpen schreef:
Khadber schreef:
Hij stond volgens mij ook bij de ingang van de HDE, althans dat was echt een heel apart persoon. Hij probeerde naar binnen te komen, maar dat lukte niet.

Ik stond aan de ingang van de HDE ja, Jeroen Flamman kon niet aanwezig zijn en ik nam zijn plaats in en het duurde een minuutje of 2 en een telefoontje naar Jeroen voordat die mensen doorhadden wat er gaande was.

Dit is dus ook weer zo´n conclusie waarvan ik denk dat het de realiteit compleet misloopt.

..Verhaal..

Maar uiteindelijk heb ik dus wel gelijk? Je stond er wel, ik vond je een apart uiterlijk hebben en je kwam niet binnen toen ik daar keek. Ik heb je ook niet binnen gezien of op de foto's zien staan. Waar staat dan de foute conclusie?

Verder vind ik het opmerkelijk dat je voor twee mensen komt om wat tegen ze te zeggen, één omdat je hem niet mag en één omdat je hem heel vet vind. Dat zou je toch in principe niet alleen daar af kunnen handelen? Het zag er namelijk nogal onbehoplen uit als ik het zo bekeek. Daar wil ik je niet mee beledigen, maar dat was slechts mijn observatie.

Verder vind ik het gebagger hier wel weer genoeg geweest. Laten we weer even ontopic gaan. Er is al een linkje gepost in een discussietopic. Hier kun je je helemaal los gaan als je wilt

Dus: Ontopic aub.

Verder discussie --> algemeen/discussie-topic-t11071.html

Ik reageerde in een keer op alles, dus het hoeft niet persee op jou gedoelt te zijn.

:lol: mensen nemen zichzelf heel serieus hier hoor >.<
Als ik een detour van 10 kilometer maak en via via een pas regel om 2 personen te kunnen zien is dat "vreemd". Is mensen zien niet ongeveer synoniem voor netwerken :lol: xD

Zoveel haat en frustratie omdat ik iets doe wat ik leuk vind en mensen die anders dan jullie denken dat kunnen waarderen. Als er zoveel haat en frustratie veroorzaakt word door iets waar jij/jullie geen invloed op hebben, zoals anders als julliezelf denken dan ben je vast 24/7 gefrustreert, geweldig :corn: iedereen tegen djampen en nog bossen jullie helemaal nixx :drool: :lol:
Vorige  1 ... 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen