wist je dat headhunterz ook de stem van 'Sam Dullard' in de Nickelodeon-serie Rocket Power doet
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
wist je dat dit op pagina 1 staat je en je beter moet lezen 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
InderdaadSayenjumper wrote:wist je dat headhunterz ook de stem van 'Sam Dullard' in de Nickelodeon-serie Rocket Power doet
Zie pagina 1 van dit topichier ff een bekende
Wist je dat...
Headhunterz ook films en tekenfilms vertolkt,
een bekende film is High School Musical (1,2 en 3), waar hij Troy Bolton vertolkt.
en een bekende tekenfilm is Rocketpower, hier vertolkt hij de nerd Sam Dullard.
Hahaha de dubbele post worden hier snoeihard veroordeeld :')
Wist je dat Crypsis, behalve een hardstyle producer, ook staat voor de capaciteit van een organisme om zich te kunnen verbergen voor anderen, als verdediging tegen roofdieren of om als roofdier juist een prooi beter te kunnen besluipen??
Wist je dat Crypsis, behalve een hardstyle producer, ook staat voor de capaciteit van een organisme om zich te kunnen verbergen voor anderen, als verdediging tegen roofdieren of om als roofdier juist een prooi beter te kunnen besluipen??
Last edited by Milán on 01 May 2009 15:25, edited 1 time in total.
Nog één van wikipedia:
Wist je dat Williams Syndrome in het nederlands het Williams-syndroom betekent en dat het staat voor een aangeboren ontwikkelingsstoornis die gekenmerkt wordt door een verstandelijke handicap en bepaalde gelaatstrekken en die vaak gepaard gaat met afwijkingen van de grote slagaders?
Wist je dat Williams Syndrome in het nederlands het Williams-syndroom betekent en dat het staat voor een aangeboren ontwikkelingsstoornis die gekenmerkt wordt door een verstandelijke handicap en bepaalde gelaatstrekken en die vaak gepaard gaat met afwijkingen van de grote slagaders?
... De vocals van Frontliner - Muzyk, zijn ingesproken door MC da Syndrome?
wist je dat ik serieus 3x die zin moest lezen om hem te begrijpenMilán wrote:Nog één van wikipedia:
Wikipedia weet alles!
Wist je dat het syndroom van Korsakov een blijvende geheugenstoornis is als gevolg van langdurig overmatig alcoholgebruik in combinatie met vitamine B1-tekort. Het kenmerkt zich door desoriëntatie, vooral in tijd, stoornissen in met name het korte-termijngeheugen en confabulaties. De ziekte van Korsakov omvat daarnaast nog polyneuritis als deficiëntiesyndroom bij chronisch alcoholisme. En dat het een steeds vaker voorkomende aandoening is?
Wist je dat het syndroom van Korsakov een blijvende geheugenstoornis is als gevolg van langdurig overmatig alcoholgebruik in combinatie met vitamine B1-tekort. Het kenmerkt zich door desoriëntatie, vooral in tijd, stoornissen in met name het korte-termijngeheugen en confabulaties. De ziekte van Korsakov omvat daarnaast nog polyneuritis als deficiëntiesyndroom bij chronisch alcoholisme. En dat het een steeds vaker voorkomende aandoening is?
Jaremkovzki wrote:Wikipedia weet alles!
Ja dat wist ik ook al.Markos wrote:Jaremkovzki wrote:Wikipedia weet alles!
Wist je dat de nummers "Hate It Or Love It" en "Just Say My Name" tegen Global Hardstyle gemaakt zijn.
Wist je dat het nummer "Tomcat & Rudeboy Vs Angerfist - Alles Kut Enter" tegen Partyflock gemaakt is.
Wist je dat het nummer "Tomcat & Rudeboy Vs Angerfist - Alles Kut Enter" tegen Partyflock gemaakt is.
Arthurhoihoi wrote:Wist je dat de nummers "Hate It Or Love It" en "Just Say My Name" tegen Global Hardstyle gemaakt zijn.
Ik dacht geenstijl
Arthurhoihoi wrote:Wist je dat de nummers "Hate It Or Love It" en "Just Say My Name" tegen Global Hardstyle gemaakt zijn.
Hoezo heeft hhz nummers tegen Global Hardstyle gemaakt dan?
Heeft die dat ook zelf bevestigd?
Hij heb die nummers gemaakt tegen GHF omdat hij niet tegen kritiek kan. Je moet maar is kijken op dat forum bij topics van HHZ's releases. Bijna iedereen haat HHZ daar. En dan kun je zulke dingen verwachten maar ik zelf vind het echt kinderachtig dat HHZ dan tracks als Just Say My Name tegen hun gaat maken, negeer het dan gewoon zou ik zeggen. 
Haha als die niet tegen kritiek kan heeft die moeilijke tijden nu
Maar het is idd een beetje triest om nummers tegen zoiets te maken. Maar hij zal het wel ontkennen.
Maar het is idd een beetje triest om nummers tegen zoiets te maken. Maar hij zal het wel ontkennen.
GH heb ik het gevoel bij dat ze allemaal een beetje 1 of 2 personen achterna gaan als het een mening betreft. Want er zijn zat mensen die Headhunterz prima vinden (ik vind hem de laatste tijd ook wat minder, maar haten? nah).
Global Hardstyle is idd een verschrikkelijk meeloop forum, als een van de populaire leden HHZ daar haat, haat opeens iedereen HHZ.. En altijd dat gezeik op New Style..
Beter ontwikkel je je eigen mening, dat is veel beter voor jezelf en voor anderen..
Maar goed, back on topic.
Maar goed, back on topic.
Wist je dat Zatox, nooit zonder een pet gaat draaien? 
jha heb ik al opgemerkt
raar
wist je dat technoboy houdt van fashion
raar
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Volgens mij vallen die moeilijke tijden reuze mee. hij heeft onlangs nog megasound, Tonight en scrap attack geproduceerd. Die laatste is miscchien niet de beste maar die andere 2Dakpan wrote:Haha als die niet tegen kritiek kan heeft die moeilijke tijden nu![]()
Sorry Back OT
Niet gemerkt op zijn eigen feestSayenjumper wrote:jha heb ik al opgemerkt
raar
hmm,Arthurhoihoi wrote:Global Hardstyle is idd een verschrikkelijk meeloop forum, als een van de populaire leden HHZ daar haat, haat opeens iedereen HHZ.. En altijd dat gezeik op New Style..
OP GHF zitten producers die weten hoe en wat alles werkt. en je kan zeggen wat je wilt. maar Hhz heeft in zijn eerdere releases Vaak de bekende Hardkick 10 gebruikt. alleen goed weggesampled. bij just say my name btw ook.
De Populaire leden daar, zijn meestal ook de betere producers.
op dat forum zitten btw ook genoeg bekende producers. Met name: Baso ( 50% Noisecontrollers) Abject ( aka frontliner ) brainkicker, hardstatic en ga zo maar door.
GHF is een van de betere hs fora.
EN WAT IS JOU BRON DAT HET TEGEN GHF IS GEMAAKT
Last edited by stynch on 05 May 2009 20:12, edited 1 time in total.
Maar die producers zijn niet de genen die bashen op Headhunterz