Hardtraxx Elite
2049 posts member since 2009
last seen Apr 2013
Teknizion wrote:Wist je dat defqon 2009 binnen 42 minuten uitverkocht was.. en ik geen kaartje heb :(

wist je dat ik ook geen kaartje heb en dat ik dat zwaar K.U.T vind :cry: :cry:

edit: Wist je dat ik om 5 uur toch nog een kaartje heb kunnen krijgen bij ticketonline :woot:
Last edited by Rickie on 25 Apr 2009 18:01, edited 1 time in total.
D
4 posts member since 2009
last seen Jun 2010
Wist je dat ik wel kaartjes heb, er erg blij mee ben, en net ook op de nieuwe site van fear.fm heb gekeken, en ik het een erg goede site vond:D ? :thumbsup:
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Wist je dat ik ook geen kaartje heb voor Defqon?
Donateur
1558 posts member since 2009
last seen Oct 2017
Wist je dat de meeting @ InQontrol niet echt een daverend succes was :cry:
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Wist je dat elke Liveset van InQontrol te tyfus heb ingescholden :thumbdown:
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
oostzaner wrote:Wist je dat elke Liveset van InQontrol te tyfus heb ingescholden :thumbdown:
Wist je dat ik ze ook niet meer beluister, elke keer met die haperingen, ik word er gek van..
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Die van wildstylez is nog best te luisteren, en is ook echt een top setje! :woot:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Wist je dat je op http://www.alphaverb.nl" target="_blank" rel="nofollow een gratis track van hem kon downloaden?
Wist je dat dit wel een aparte track is?
Wist je dat je daar ook een remix pack van Takin' Over en Dikke Bleek kan downloaden en gebruiken?
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Nice, Remix pack, meteen even downloaden dan :P
Hardtraxxer
923 posts member since 2008
last seen Jul 2010
freddyadu8 wrote:
oostzaner wrote:Wist je dat elke Liveset van InQontrol te tyfus heb ingescholden :thumbdown:
Wist je dat ik ze ook niet meer beluister, elke keer met die haperingen, ik word er gek van..
Wist je ook dat jullie niet de enigste zijn die zo denken :P

En wisten jullie ook dat Dailucia vandaag 21 is geworden :D niet dat het jullie misschien iets boeid maar tog :P
Hardtraxxer
124 posts member since 2009
last seen Dec 2012
gefeliciteerd :yes:
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
wist je dat Dailucia bij mij best wel een keer privé mag draaien :whistle: :innocent: :$
(offtopic)
heeft iemand info over Grandmaster Q, nog geen 1 slecht nummer van gehoord, maar hij heeft dr ook maar weinig, zn nieuwe: TBA (hoe kan het ook anders) is erg vet, en hopelijk gaat ie binnekort is aan t werk en zet ie een dik vet Album neer :thumbsup:
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
frankhardenberg wrote:wist je dat Dailucia bij mij best wel een keer privé mag draaien :whistle: :innocent: :$
(offtopic)
heeft iemand info over Grandmaster Q, nog geen 1 slecht nummer van gehoord, maar hij heeft dr ook maar weinig, zn nieuwe: TBA (hoe kan het ook anders) is erg vet, en hopelijk gaat ie binnekort is aan t werk en zet ie een dik vet Album neer :thumbsup:
Wist je dat Pleasuredome van Grandmaster Q, een geweldige plaat is?! :D
Hardtraxxer
last seen Jul 2010
Wisten jullie dat ik op de een of andere manier niet de stream van FearFM kan luisteren, ik moet een ww invoeren, die ik dus niet heb..
Hardtraxx Elite
2544 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Headhunter(4)Ever wrote:Wisten jullie dat ik op de een of andere manier niet de stream van FearFM kan luisteren, ik moet een ww invoeren, die ik dus niet heb..
Zelfde.. :(
B
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2017
Wist je dat het volgend intervieuw geworen is Alphaverb ! Check de Frontpage !
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
bRt_ wrote:Wist je dat het volgend intervieuw geworen is Alphaverb ! Check de Frontpage !
Wist je dat je dus OOK vragen aan AVIO kan stellen, Intractible One kan namleijk er ook even bijzitten!
B
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2017
Khadber wrote:
bRt_ wrote:Wist je dat het volgend intervieuw geworen is Alphaverb ! Check de Frontpage !
Wist je dat je dus OOK vragen aan AVIO kan stellen, Intractible One kan namleijk er ook even bijzitten!
Wist je dat ik dat ook wist maar dat ik het niet kon veranderen omdat ik les had ! -.-
Donateur
last seen Oct 2017
Wist je dat ik vanavond lekker ga stampen op de korenmarkt :clap:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Milán wrote:Wist je dat ik vanavond lekker ga stampen op de korenmarkt :clap:
Fucking mooi! Laat maar weten hoe 2-Sidez live was, het schijnt werkelijk geniaal te zijn!
En Jones is ook vet!
Donateur
last seen Oct 2017
Ja echt heerlijk! Locatie viel wel een beetje tegen, aangezien het ergens achterin een hoek was gedrukt, maar rond 8 uur was het echt al stampvol! Bijzonder was hoe chill er werd gedraaid met echt vele nieuwe nummers maar dan ook weer afgewisseld door flink wat oude nummers! Laatste kwartier nog even dikke hardcore!

2-sidez had dus echt een lekkere set! Leuke gast ook die helemaal mee ging. Jones vond ik nogal saai, aangezien hij bij het publiek stond toen Drone nog stond te draaien en de hele tijd stil stond, terwijl Drone nadat hij klaar was met draaien de hele avond ook lekker hard ging in het publiek.

Maar goed, echt lekkere avond gehad, dikke sets en we gaan zo weer naar dezelfde plek :clap:
Hardtraxxer
345 posts member since 2009
last seen Jan 2021
alleen jammer van de lui die overmatig drugs gebruikte
en dom gingen duwen en al dat gedoe
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Wist je dat de MC de vocal van Showteks Here We Fuckin' Go zelfs bij de afsluiting van Tiesto ingezet werd?
Wist je dat het voor mij aangeeft hoe hard zij achteruit zijn gegaan?
Hardtraxxer
last seen Jul 2010
Khadber wrote:Wist je dat de MC de vocal van Showteks Here We Fuckin' Go zelfs bij de afsluiting van Tiesto ingezet werd?
Wist je dat het voor mij aangeeft hoe hard zij achteruit zijn gegaan?
Wist je dat dat dit mij nix verbaast -.-
Donateur
last seen Oct 2017
douwe141 wrote:alleen jammer van de lui die overmatig drugs gebruikte
en dom gingen duwen en al dat gedoe
Wist je dat die pit juist uberwreed was xd